pitkätukkainen äijä, joka aina tulee välillä esiin. Tuli nyttenkin kun sunnuntain jakso loppui
Kuka
On se inkkarin näkönen
4
776
Vastaukset
- tietäjä.
bob alias frank silva.
- Jana
Se on BOB, josta on puhetta aina silloin tällöin ohjelman edetessä. Oikeesti tää henkilö tuli sattumalta mukaan ohjelmaan, kun hän on lavasdtaja tms. ja oli vahingossa tullut kuvatuksi ja myöhemmin muut olivat nähneet tämän kys. hlön ilmestymisen filmille, niin päättivät, että se saa pysyvän sijan ohjelmassa.
- Nimetön
on Leland isukin yksi monesta persoonasta!
- Ihan kauheeta false informa...
Se on Bob, hei. Se on paha. Ei ole mikään sivupersoona. Kyllä minä tiedän, kun olen tän sarjan nähnyt jo kakskyt kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159