Kysyin sitä jo aiemmin, mutta en saanut vastausta.
Viimeksi Vivamossa hän jo vihjaili aikeistaan palata takaisin Jehovan todistajien seurakuntaan(ainakin tulkitsin hänet niin).
Te, jotka hänet paremmin tunnette, miksi pelkäätte vastata?
Mutta mieeä on Corrector?
16
1127
Vastaukset 16
- Ohdaké
Anteeksi typoerhe otsikossa, ovat niin likitysten nämä nappulat!
- mennyt.
miksi pelkäätte vastata?
Ilmeisesti he häpeävät sanoa vastustajina että joku exä olisi palannut takaisin?
Correctoria ei ole näkynyt aikoihin luopiopalstoilla, minä tulkitsen asian ehdottomati niin, että hän mennyt takaisin totuuteen.- A.Men
http://www.turvapaikka.fi/thread.php?forumid=4&threadid=268
Tuohon kirjoittelemattomuuteni on oma syynsä.
Olen ilokseni huomannut että exien joukossa on paljon asiantuntemusta ja osaamista jehovien harhaopin torpeedoimiseksi. Koska lempiaiheeni jeppuvalhe Jerusalemin hävityksen ajankohdasta on käsitelty niin monta kertaa ja perusteellisesti ja netistä löytyy massoittain aihetta käsitteleviä kirjoituksia, niin en koe enää tarpeelliseksi osallistua keskusteluihin. Ja ettei kenellekään jää pienintäkään epäilystä, niin jeppulahko on edelleen Saatanasta, se ei siitä ole miksikään muuttunut myöskään minun ajatuksissani :) . - Ohdaké
A.Men kirjoitti:
http://www.turvapaikka.fi/thread.php?forumid=4&threadid=268
Tuohon kirjoittelemattomuuteni on oma syynsä.
Olen ilokseni huomannut että exien joukossa on paljon asiantuntemusta ja osaamista jehovien harhaopin torpeedoimiseksi. Koska lempiaiheeni jeppuvalhe Jerusalemin hävityksen ajankohdasta on käsitelty niin monta kertaa ja perusteellisesti ja netistä löytyy massoittain aihetta käsitteleviä kirjoituksia, niin en koe enää tarpeelliseksi osallistua keskusteluihin. Ja ettei kenellekään jää pienintäkään epäilystä, niin jeppulahko on edelleen Saatanasta, se ei siitä ole miksikään muuttunut myöskään minun ajatuksissani :) .Uskon vasta, kun Corre itse vastaa käyttäen omaa nimimerkkiään. Nämä huhut Corren paluusta JT seurakuntaan ovat sen verran sitkeitä, että niitä ei voi toisilla huhuilla kumota.
- A.Men
Ohdaké kirjoitti:
Uskon vasta, kun Corre itse vastaa käyttäen omaa nimimerkkiään. Nämä huhut Corren paluusta JT seurakuntaan ovat sen verran sitkeitä, että niitä ei voi toisilla huhuilla kumota.
Kun klikkaat linkkiä, huomaat, että Corre on kirjoittanut omalla nimimerkillään. Turvapaikkaan voi kirjoittaa vain reggautuneena.
- kis-cat
A.Men kirjoitti:
Kun klikkaat linkkiä, huomaat, että Corre on kirjoittanut omalla nimimerkillään. Turvapaikkaan voi kirjoittaa vain reggautuneena.
Ihan rauhallista täällä suo24 palstalla, kun Corre on poissa jaloista.
- aika hyvä huomio
kis-cat kirjoitti:
Ihan rauhallista täällä suo24 palstalla, kun Corre on poissa jaloista.
Mikäs tällä suo24 palstalla on luopioiden ollessa. Kaulaa myöten seisovat jo suossa.
- Ohdaké
A.Men kirjoitti:
Vaan kuka sanoo, kuka sinne kirjoittelee. Tartteis saada Corren omalla nimimerkillä vastaus tälle palstalle.
Näillä palstoilla ihmiset kirjoittelevat ihan sillä aktiviteetilla, kuin mitä heitä itseään sattuu kiinnostamaan. Täällä, kuten näillä Suomi24:n uskonto-palstoilla yleensäkin, aiheet kiertävät pitkälti kehää.
>> Viimeksi Vivamossa hän jo vihjaili aikeistaan palata takaisin Jehovan todistajien seurakuntaan(ainakin tulkitsin hänet niin).- Nero_
Huomasin itsekin tuon pienen eron nimimerkissä. Mutta ihmeen hiljaiseksi uutinen Corren paluusta Jt-yhteisöön, veti exien suut. Ei pahemmin tullut asiaan liittyviä kommentteja, samoin myös aktiivisuus muiden kommenttejen suhteen hiljeni.
Nero_ kirjoitti:
Huomasin itsekin tuon pienen eron nimimerkissä. Mutta ihmeen hiljaiseksi uutinen Corren paluusta Jt-yhteisöön, veti exien suut. Ei pahemmin tullut asiaan liittyviä kommentteja, samoin myös aktiivisuus muiden kommenttejen suhteen hiljeni.
>>Mutta ihmeen hiljaiseksi uutinen Corren paluusta Jt-yhteisöön, veti exien suut. Ei pahemmin tullut asiaan liittyviä kommentteja,
Vaikka en kyseistä herraa henkilökohtaisesti tunnekaan, niin tapaus on niin selvä - ankka - että siihen ei ole minkäänlaista tarvetta kommentoida.
>>samoin myös aktiivisuus muiden kommenttejen suhteen hiljeni.
Toiveajattelua.
Matkustetaanpa mielikuvituksen voimalla maailmaan, jossa joku luopioksi julkisesti tunnustautuva henkilö pyrkisi takaisin jehovantodistajaksi. Miten tuo tapahtuma vaikuttaisi mihinkään? Pyyhkisikö se esimerkiksi vartiotorniseuran valheellisuuden mennessään?- tässä suhteessa
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Mutta ihmeen hiljaiseksi uutinen Corren paluusta Jt-yhteisöön, veti exien suut. Ei pahemmin tullut asiaan liittyviä kommentteja,
Vaikka en kyseistä herraa henkilökohtaisesti tunnekaan, niin tapaus on niin selvä - ankka - että siihen ei ole minkäänlaista tarvetta kommentoida.
>>samoin myös aktiivisuus muiden kommenttejen suhteen hiljeni.
Toiveajattelua.
Matkustetaanpa mielikuvituksen voimalla maailmaan, jossa joku luopioksi julkisesti tunnustautuva henkilö pyrkisi takaisin jehovantodistajaksi. Miten tuo tapahtuma vaikuttaisi mihinkään? Pyyhkisikö se esimerkiksi vartiotorniseuran valheellisuuden mennessään?>>Matkustetaanpa mielikuvituksen voimalla maailmaan, jossa joku luopioksi julkisesti tunnustautuva henkilö pyrkisi takaisin jehovantodistajaksi. Miten tuo tapahtuma vaikuttaisi mihinkään?>>
Jotka ovat luopuneet uskostaan. Vaikea heitä on toistamiseen johdattaa kääntymykseen.
Hepr.6:4-6 KR-92
"4 Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, 5 nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia 6 mutta luopuneet uskostaan. Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!" tässä suhteessa kirjoitti:
>>Matkustetaanpa mielikuvituksen voimalla maailmaan, jossa joku luopioksi julkisesti tunnustautuva henkilö pyrkisi takaisin jehovantodistajaksi. Miten tuo tapahtuma vaikuttaisi mihinkään?>>
Jotka ovat luopuneet uskostaan. Vaikea heitä on toistamiseen johdattaa kääntymykseen.
Hepr.6:4-6 KR-92
"4 Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, 5 nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia 6 mutta luopuneet uskostaan. Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!">>Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen
Taisi kirjoittaja tietää, että ihmisiä on pääsääntöisesti varsin haasteellista kusettaa samalla asialla kahta kertaa. Tosin jotkut menevät halpaan sitäkin useamminkin.- niinhän Saatanakin väitti
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen
Taisi kirjoittaja tietää, että ihmisiä on pääsääntöisesti varsin haasteellista kusettaa samalla asialla kahta kertaa. Tosin jotkut menevät halpaan sitäkin useamminkin.Haluat siis sanoa, että Jumala kusettaa??!!! Raamatussa oleva kohta nimenomaan mainitsi luopion eronneet Jumalan tahdon tekemisestä.
niinhän Saatanakin väitti kirjoitti:
Haluat siis sanoa, että Jumala kusettaa??!!! Raamatussa oleva kohta nimenomaan mainitsi luopion eronneet Jumalan tahdon tekemisestä.
>>Pidät siis Jumalaa kusettajana
Ensin olisi tietenkin hyvä vilpittömästi uskoa sellaisen olemassaoloon. Tosin silloin harvempi jumalaansa kusettajana pitää.- JaJumalaSama
niinhän Saatanakin väitti kirjoitti:
Haluat siis sanoa, että Jumala kusettaa??!!! Raamatussa oleva kohta nimenomaan mainitsi luopion eronneet Jumalan tahdon tekemisestä.
Eli olet sitä mieltä että WT-seura ja Jumal ovat sama asia ?????????????????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674