koska adventisti turvautuu yksin Raamatun opetukseen aiheesta kuin aiheesta. Raamattu on aina oikeassa ja vain adventisti pystyy tulkitsemaan Raamattua oikeain. Koska: sapatti on sinetti Pyhän Hengen täydelliseen läsnäoloon Jeesuksen omilla!!!!!!!
Adventisti on aina oikeassa
5
222
Vastaukset
- taas yx ei-advarin
kirjoittama provo. Aikuistukaa!
- omaa näkemystäsi
Pystytkö ihan rehellisesti tunnustamaan, mikä Raamatun mukaan on sinetti?
Ellenin mukaan se olisi sapatti, oliko Ellen oikeassa? - oli...
omaa näkemystäsi kirjoitti:
Pystytkö ihan rehellisesti tunnustamaan, mikä Raamatun mukaan on sinetti?
Ellenin mukaan se olisi sapatti, oliko Ellen oikeassa?oli
- joka ei..
omaa näkemystäsi kirjoitti:
Pystytkö ihan rehellisesti tunnustamaan, mikä Raamatun mukaan on sinetti?
Ellenin mukaan se olisi sapatti, oliko Ellen oikeassa?käske vastustamaan Jumalan antamaa ja pyhittämää ja siunaamaa lepopäivää,eikä muutakaan kymmenestä käskystä.Ellenistä en tiedä,enkä tarvitsekkaan,minun pelastajani on JEESUS,eikä Ellen.
Adventistit ovat omien puheidensa mukaan kuin Kari Suomalainen, aina oikeassa, ja aina aikaansa edellä.
Todellisuudessa heidän kirjoituksensa ovat katteettomia kuin rahattomien lehmänostajien puheet. He ovat pöyhkeitä ja itseään täynnä.
Adventisteissa käyvät toteen Timoteuskirjeen sanat:
"1. Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
2. valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
3. ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.
4. Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
5. sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella."
1. Tim. 4:1-4
"1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta."
2. Tim. 3:1-5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683