Adventisti on aina oikeassa

aina ja aina

koska adventisti turvautuu yksin Raamatun opetukseen aiheesta kuin aiheesta. Raamattu on aina oikeassa ja vain adventisti pystyy tulkitsemaan Raamattua oikeain. Koska: sapatti on sinetti Pyhän Hengen täydelliseen läsnäoloon Jeesuksen omilla!!!!!!!

5

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas yx ei-advarin

kirjoittama provo. Aikuistukaa!

• omaa näkemystäsi

Pystytkö ihan rehellisesti tunnustamaan, mikä Raamatun mukaan on sinetti?

Ellenin mukaan se olisi sapatti, oliko Ellen oikeassa?

• oli...
        omaa näkemystäsi kirjoitti:

oli

• joka ei..
        omaa näkemystäsi kirjoitti:

käske vastustamaan Jumalan antamaa ja pyhittämää ja siunaamaa lepopäivää,eikä muutakaan kymmenestä käskystä.Ellenistä en tiedä,enkä tarvitsekkaan,minun pelastajani on JEESUS,eikä Ellen.

• Adventistit ovat omien puheidensa mukaan kuin Kari Suomalainen, aina oikeassa, ja aina aikaansa edellä.

Todellisuudessa heidän kirjoituksensa ovat katteettomia kuin rahattomien lehmänostajien puheet. He ovat pöyhkeitä ja itseään täynnä.

Adventisteissa käyvät toteen Timoteuskirjeen sanat:

"1. Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
      2. valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
      3. ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.
      4. Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
      5. sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella."
      1. Tim. 4:1-4

"1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
      2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
      3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
      5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta."
      2. Tim. 3:1-5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2236
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      61
      1091
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      61
      1067
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe