Adventisti on aina oikeassa

aina ja aina

koska adventisti turvautuu yksin Raamatun opetukseen aiheesta kuin aiheesta. Raamattu on aina oikeassa ja vain adventisti pystyy tulkitsemaan Raamattua oikeain. Koska: sapatti on sinetti Pyhän Hengen täydelliseen läsnäoloon Jeesuksen omilla!!!!!!!

5

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas yx ei-advarin

      kirjoittama provo. Aikuistukaa!

      • omaa näkemystäsi

        Pystytkö ihan rehellisesti tunnustamaan, mikä Raamatun mukaan on sinetti?

        Ellenin mukaan se olisi sapatti, oliko Ellen oikeassa?


      • oli...
        omaa näkemystäsi kirjoitti:

        Pystytkö ihan rehellisesti tunnustamaan, mikä Raamatun mukaan on sinetti?

        Ellenin mukaan se olisi sapatti, oliko Ellen oikeassa?

        oli


      • joka ei..
        omaa näkemystäsi kirjoitti:

        Pystytkö ihan rehellisesti tunnustamaan, mikä Raamatun mukaan on sinetti?

        Ellenin mukaan se olisi sapatti, oliko Ellen oikeassa?

        käske vastustamaan Jumalan antamaa ja pyhittämää ja siunaamaa lepopäivää,eikä muutakaan kymmenestä käskystä.Ellenistä en tiedä,enkä tarvitsekkaan,minun pelastajani on JEESUS,eikä Ellen.


    • Adventistit ovat omien puheidensa mukaan kuin Kari Suomalainen, aina oikeassa, ja aina aikaansa edellä.

      Todellisuudessa heidän kirjoituksensa ovat katteettomia kuin rahattomien lehmänostajien puheet. He ovat pöyhkeitä ja itseään täynnä.


      Adventisteissa käyvät toteen Timoteuskirjeen sanat:

      "1. Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
      2. valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty
      3. ja jotka kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, mitkä Jumala on luonut niiden nautittavaksi kiitoksella, jotka uskovat ja ovat tulleet totuuden tuntemaan.
      4. Sillä kaikki, minkä Jumala on luonut, on hyvää, eikä mikään ole hyljättävää, kun se kiitoksella vastaanotetaan;
      5. sillä se pyhitetään Jumalan sanalla ja rukouksella."
      1. Tim. 4:1-4

      "1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
      2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
      3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
      5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta."
      2. Tim. 3:1-5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe