Muutama vuosi sitten työkaverini kuoli yllättäen. Järkytys oli suuri kun noin viikkoa myöhemmin tämä käveli vastaan kadulla. Olin kauhuissani.En kyennyt sanomaan mitään. Hän vain käveli ohitseni näkemättä minua. Sitten myöhemmin läheiseni kuoli ja taas sama asia. Näin hänet kadun toisella puolella kävelemässä samat vaatteet päällä ja samalla tyylillä kuin ennnenkin, eikä hän nähnyt minua. Nyt sitten pari viikkoa sitten naapurini kuoli, näin papan sitten kuolemansa jälkeen kävelemässä samalla tavalla keppi kädessä. Nämä olennot eivät tunnu näkevän minua. KÄÄK. Mitä/mikä tämä on? En syö lääkkeitä ja ainakin vielä olen "terveiden" kirjoissa.
Näen kuolleita ihmisiä
136
12675
Vastaukset
- luulet nähneesi
Luulet vain nähneesi, et aivan varmasti näe kuolleiden ystäviesi kävelevän kadulla.
On syytä jo sairautesi alkuvaiheessa kääntyä lääkärin puoleen pikaisesti.- tolosenkaveri
Prykiatria on oma uskontonsa luulojensa kanssa. He eivät voi tietää, eivätkä tieteellisesti todistaa. Toisekseen pakkohoito on kuin ihmiset olisivat koekaniineja, testaillaan kaikenmoisia mömmöjä seuraksista huolimatta. Monet lääkkeet on lailla kielletty myöhemmin niiden vaarallisuuksien vuoksi. Lääkejättifimojen kusetussysteemi. Lääkefimat kouluttavat alaisensa eli lääkärit menestykselliseen tablettibisnekseen. Heidän vihollisensa on luontaistuotekaupankäynti, terveelinen ruokavalio ja liikunta.
- Mikä-lie-syynä
tolosenkaveri kirjoitti:
Prykiatria on oma uskontonsa luulojensa kanssa. He eivät voi tietää, eivätkä tieteellisesti todistaa. Toisekseen pakkohoito on kuin ihmiset olisivat koekaniineja, testaillaan kaikenmoisia mömmöjä seuraksista huolimatta. Monet lääkkeet on lailla kielletty myöhemmin niiden vaarallisuuksien vuoksi. Lääkejättifimojen kusetussysteemi. Lääkefimat kouluttavat alaisensa eli lääkärit menestykselliseen tablettibisnekseen. Heidän vihollisensa on luontaistuotekaupankäynti, terveelinen ruokavalio ja liikunta.
Aloitus haiskahtaa keksityltä.
- ...
1) Sinulla on alkava skitsofrenia. Se saadaan paranemaan lääkkeillä ja ennuste on sitä parempi, mitä varhemmin aloitetaan, eli käy tutkituttamassa nuppisi.
2) Olet onnistunut tavalla tai toisella häkkäämään itsesi tuonpuoleiseen. Ei hyvä. Koeta meditoida ja katso mihin se johtaa. - sillä lapseni...
Oletko miettinyt kenties sairastavasi paranoidista skitsofreniaa? Oireesi täsmäävät kyseiseen sairauteen. Joten, varaa jo TÄNÄÄN aika ammattiauttajalta, joka osaa neuvoa sinua vaikeassa tilanteessasi ja lähettää siitä eteenpäin tarvittaviin jatkotoimenpiteisiin.
Hyvää jatkoa sinulle. - Ilmeisesti.
Onko elämässäsi menossa suht rankka vaihe? Ehkä joku psykoosi lauennut.
- Aritta
1. Juttusi ei ole totta.
2. Olet mediaalinen ja se ei ole niin kauhean ihmeellistä. Voisit mennä jollekin hyvälle meediolle oppiin. Tai sitten sulkea kanavasi. - seuraavan
kerran juttusille. eiköhän siitä jotain selvii. et ole yksin, ihmisiä jotka näkee on yllättävän paljon.
- näen niitä minäkin
jos et näe muuten "henkiä" kuin kun kuoleman kohdatessa läheisesi niin ei syytä huoleen. Kuollessa ihmisen sielu jää vähäksi aikaa tuttuunympäristöönsä ennenkuin jatkaa sinnejonnekkin mistä olemme tulleet. Sinä olet vain herkkä ihminen ja näet heidät -ehkä se on kuolleen keino sanoa sinulle hyvästit?
Minä näen myös ja keskustelen kuolleiden kanssa, he ovat aina olleet tuttuja minulle ja halunneet kertoa omaisille lohduttavan terveisensä ja he kertovat sen minun kauttani ja minä välitän viestin eteenpäin ja voin sanoa että en ole skitsofreeninen vaan aivan normaali tavis.
Tiedä että kuolemaa ei ole, me vain siirrymme henkiruumiissamme "luojamme" luo........
- pohdiskelija
Täällä on jo mainittu vaihtoehtona psyykkinen häiriö. Saatat olla myös psyykkisesti herkkä, mikä ei välttämättä viittaa mielisairauteen.
On olemassa keinoja vähentää psyykkistä herkkyyttä:
1. pätevän asiansa osaavan Meedion/Tietäjän ohjauksessa.
2. lievällä psyykenlääkekuurilla ja reseptin saa lääkäriltä
- mm. bentsot, neuroleptit)
3. lihansyönnillä
- liha sisältää psyykkistä herkkyyttä vähentäviä ainesosia - ***
on taito nähdä kummituksia.Ei niitä tarvitse pelätä. Voit mennä juttelemaankin.Muista että kummitukset eivät tykkää että hymyilee tai nauraa.Väkistenkin sitä hymyilee tai nauraa,niin muista pyytä jälkikäteen mielessäsi anteeksi.
- Aritta
Mikä ettei tykkäisi nauramisestä?
Aritta kirjoitti:
Mikä ettei tykkäisi nauramisestä?
laittaa että, se tuottaa onnettomuutta.
- Aritta
*** kirjoitti:
laittaa että, se tuottaa onnettomuutta.
Tuottaako onnettomuutta jos nauraa tai hymyilee ihmisille tässä maailmassa?
Aritta kirjoitti:
Tuottaako onnettomuutta jos nauraa tai hymyilee ihmisille tässä maailmassa?
ei tietenkään,jos on elävien kirjoissa, vain sitten kun tulee kummitus vastaa ja niille hymyilee tai nauraa. Siitä ne eivät oikein tykkää.
- Aritta
*** kirjoitti:
ei tietenkään,jos on elävien kirjoissa, vain sitten kun tulee kummitus vastaa ja niille hymyilee tai nauraa. Siitä ne eivät oikein tykkää.
että kun ihmiset elävät tässä maailmassa niin he ovat vain onnellisia jos heille hymyilee. Ainakaan se ei tuota epäonnea. Sitten kun nämä ihmiset kuolevat ilman että tajuavat sitä, heistä tulee kummituksia ja ne jotka näkevät heidät hymyilevät heille ja he hymyilevät tietenkin takaisin
Siis en tajua mistä olet saanut päähäsi moisen asian. Ihminen on sama täällä ja toisella puolella. Ei kummitukset ja henget ole mitään ihmeotuksia. - ***
Aritta kirjoitti:
että kun ihmiset elävät tässä maailmassa niin he ovat vain onnellisia jos heille hymyilee. Ainakaan se ei tuota epäonnea. Sitten kun nämä ihmiset kuolevat ilman että tajuavat sitä, heistä tulee kummituksia ja ne jotka näkevät heidät hymyilevät heille ja he hymyilevät tietenkin takaisin
Siis en tajua mistä olet saanut päähäsi moisen asian. Ihminen on sama täällä ja toisella puolella. Ei kummitukset ja henget ole mitään ihmeotuksia.kokemuksesta.
- Aritta
*** kirjoitti:
kokemuksesta.
hengille ja saanut siitä epäonnea. Sorry, en usko.
Aritta kirjoitti:
hengille ja saanut siitä epäonnea. Sorry, en usko.
Ken uskoo, ken ei. Olen vasta hoksanut että näen henkiä, siksi en ole älynyt että näen, kun näen ne selvästi kuin elävänkin. Kun henget eivät saa sanoa että ovat kummituksia.
- Aritta
*** kirjoitti:
Ken uskoo, ken ei. Olen vasta hoksanut että näen henkiä, siksi en ole älynyt että näen, kun näen ne selvästi kuin elävänkin. Kun henget eivät saa sanoa että ovat kummituksia.
Jos kummitus tietäisi että se on kummitus niin se ei olisi kummitus. Ne henget jotka ovat jäänet maan päälle eivät tiedä kuolleensa. Siksi ne ovat jääneet tänne. Kuolema on yleensä tullut äkkiä tai sitten he ovat olleet huumeiden vaikutuksen alaisina tai dementtejä.
Sitten on henkiä jotka ovat menneet valoon ja ne käyttäytyvät ihan eri tavalla.
Kaikille voi kuitenkin hymyillä ihan rauhassa. Ei se tuota epäonnea. - Rajaton
Aritta kirjoitti:
Jos kummitus tietäisi että se on kummitus niin se ei olisi kummitus. Ne henget jotka ovat jäänet maan päälle eivät tiedä kuolleensa. Siksi ne ovat jääneet tänne. Kuolema on yleensä tullut äkkiä tai sitten he ovat olleet huumeiden vaikutuksen alaisina tai dementtejä.
Kaikille voi kuitenkin hymyillä ihan rauhassa. Ei se tuota epäonnea.Alussa semmoinen ihminen kuka ei tiedä mitä kuolemassa tapahtuu jää oleilemaan alimmalle astraali tasolle eli kummitukseksi.Esimerkiksi ne ihmiset jotka ovat vasta vauva-aikuinen sielu tasolla ja heitä vetää fyysinen elämä vielä puoleensa eivätkä ymmärrä mennä eteenpäin.
Sitten sellainen kehityneempi aikuinen-vanha sielu eli tietoisempi henki/ihminen ei yleesä jää alimmalle tasolle ihmettelemään vaan menee niin sanotun toiselle tasolle jossa tehdään normaali " touhuja " ja sieltä sitten kolmannelle tasolle astraali kentässä jossa valmistellaan menoa menttaali tasolle ja niin poispäin.
Tämä asia pitäisi kaikille ihmisille opettaa niin elämän kierto ja kehitys nopeutuisi.
Esimerkiksi kirkko voisi luopua perinteisestä opetuksesta jossa vaan sanotaan että joutuu taivaaseen tai helvettiin ja kun maksat niin oot hyvä ihminen, kun niiden pitäisi opettaa totuus asioista eikä ajatella vaan vallan käyttöä,sillä ne nykyään sais paljon ihmisiä käymään kirkossa ja asiat selkiintys kaikille osapuolille eikä tapeltas kuka on oikeassa. - Aritta
Rajaton kirjoitti:
Alussa semmoinen ihminen kuka ei tiedä mitä kuolemassa tapahtuu jää oleilemaan alimmalle astraali tasolle eli kummitukseksi.Esimerkiksi ne ihmiset jotka ovat vasta vauva-aikuinen sielu tasolla ja heitä vetää fyysinen elämä vielä puoleensa eivätkä ymmärrä mennä eteenpäin.
Sitten sellainen kehityneempi aikuinen-vanha sielu eli tietoisempi henki/ihminen ei yleesä jää alimmalle tasolle ihmettelemään vaan menee niin sanotun toiselle tasolle jossa tehdään normaali " touhuja " ja sieltä sitten kolmannelle tasolle astraali kentässä jossa valmistellaan menoa menttaali tasolle ja niin poispäin.
Tämä asia pitäisi kaikille ihmisille opettaa niin elämän kierto ja kehitys nopeutuisi.
Esimerkiksi kirkko voisi luopua perinteisestä opetuksesta jossa vaan sanotaan että joutuu taivaaseen tai helvettiin ja kun maksat niin oot hyvä ihminen, kun niiden pitäisi opettaa totuus asioista eikä ajatella vaan vallan käyttöä,sillä ne nykyään sais paljon ihmisiä käymään kirkossa ja asiat selkiintys kaikille osapuolille eikä tapeltas kuka on oikeassa.On esim sellaisia ihmisiä jotka pelkäävät helvettiin joutumista ja kun he kuolevat eivät he uskalla jatkaa matkaa helvetin pelosta.
- Geena 51
Henget ovat hassuttelevia minun tietojeni mukaan. Ei niitä tarvitse pelätä. Koko ajanhan ne ovat täällä meidän keskellä. Noi puoli metriä ylempänä kuin me.
- Anonyymi
*** kirjoitti:
Noh. Tähän voisi sanoa. Olen nähnyt kuolleita henkiä jo pienestä asti. Muun muassa kuolleen mummini Saagan. Ja kuullut demonien keskusteluja. Ja ynnä muuta. Kaipa olen 'skitsofrenikko'.
- Anonyymi
*** kirjoitti:
Tapasin Oulussa Kaarleholvin baaritiskillä vanhahkon miehen, joka joi pikarista punaista juomaa, mies oli aivan elävän näköinen ja oloinen ja puhui suomea minulle,
hetkeksi käänsin pääni toiseen suuntaan ja mies oli hävinnyt,
kysyin baristalta mihin päin mies lähti ja barista kertoi, ettei ole nähnyt mitään kuvaukseni kaltaista miestä, ihmettelin asiaa ja barista tokaisi, ettei pitäisi juoda noin paljon, että harjoja näkee, olin juonut ensimmäisen oluen, suutuin ja lähdin pois,
ovella portsari otti asian puheeksi, oli kuullut keskustelumme,
kertoi baarin "kummituksesta",
olin silloin uusi oululainen,
nyt olen kuullut monen muunkin ihmisen kertomana saman asian,
saman kuvauksen miehestä ja juomasta,
kaikki eivät ole jutelleet miehen kanssa,
oli ihan pakko uskoa, kun osui omalle kohdalle,
en ollut aiemmin uskonut... - Anonyymi
Aritta kirjoitti:
Kaikille voi kuitenkin hymyillä ihan rauhassa. Ei se tuota epäonnea.Kotitalossani kummitteli, talo oli rakennettu joskus 1910-luvulla.
Menin talon valokuvan kanssa selvänäkijälle ja kysyin, että voisiko olla mahdollista, että talossa kummittelee,
meedio naurahti ja vastasi, että kyllä näkyy mieshenki liikkuvan talossa.
Kysyin kuka hän on ja miksi hän on yhä talossa ja onko hän paha.
Meedio vastasi, että hän on rakennuttanut talon ja rakastunut siihen liikaa ja kuoltuaan ei ole raskinut lähteä talosta pois ja ei ole paha, mutta "kolistelee" välillä vain siksi, että me elävät huomaisimme hänet, kysyin miksi ihmeessä ja
meedio vastasi, että kun yhdessä eletään, niin kyllähän henkikin haluaa tulla huomatuksi, koska hänkin huomaa ja näkee kokoajan meidät elävät.
Oli "kummituksen" ainoa keino "kummitella" kun ei ollut hänellä lihallista ruumista enää.
Minulla oli mukana vanhoja, alkuperäisiä papereita talosta ja näytin niitä meediolle ja hän näytti niistä yhden miehen nimen, joka asui talossamme henkenä.
Kotiin palattuani puhuttelin tyhjää näkymätöntä nimeltä ja "kummituksemme" vastasi tutulla tyylillään kolistelemalla sitä samaa komeron ovea, jota hän aina vähänväliä kolisteli ja jota vieraat aina säikähtivät... naurahdin ja sanoin, että mukava tietää nimesi lopultakin ja että minulla nyt sattuu olemaan saman niminen poika kuin sinä, mutta senhän sinä jo tiedätkin, mutta minä sain tietää sen vasta tänään...
Sattumaako? - Anonyymi
Rajaton kirjoitti:
Alussa semmoinen ihminen kuka ei tiedä mitä kuolemassa tapahtuu jää oleilemaan alimmalle astraali tasolle eli kummitukseksi.Esimerkiksi ne ihmiset jotka ovat vasta vauva-aikuinen sielu tasolla ja heitä vetää fyysinen elämä vielä puoleensa eivätkä ymmärrä mennä eteenpäin.
Esimerkiksi kirkko voisi luopua perinteisestä opetuksesta jossa vaan sanotaan että joutuu taivaaseen tai helvettiin ja kun maksat niin oot hyvä ihminen, kun niiden pitäisi opettaa totuus asioista eikä ajatella vaan vallan käyttöä,sillä ne nykyään sais paljon ihmisiä käymään kirkossa ja asiat selkiintys kaikille osapuolille eikä tapeltas kuka on oikeassa.Kuka enää nykyään haluaa käydä ev.lut.kirkossa, jonka kaikki papit kuuluvat vapaamuurareihin. ?
- Vaikka ...
Metroareenalle Nokia Mission kokoukseen ja kerrottava siellä rukous palvalun aikana luoksesi tulevalle sielun hoitajalle. Meedion luo meno pahentaa asiaa. Nuo henget etsivät asuntoa itselleen jameediolla käynti avaa sisimpäsi niiden sisällä tulolle. Et Tarvitse Lääkkeitä vaan syntien anteeksi julistuksen Jeesuksen nimessä ja veressä. (Act 26:18) avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
- Aritta
Meedio on ainoa joka pystyy puhumaan henkien kanssa. Papit eivät siihen pysty. Ja jos henki ei ole kuulunut uskovaisiin aikaisemmin hän viis veisaa rukouksista. Eri asia on jos hän on ollut uskovainen eläessään. Silloin hän tietenkin kuuntelee mielellään pappien saarnoja, mutta myös meediota.
- meediolahkolaisiin
Aritta kirjoitti:
Meedio on ainoa joka pystyy puhumaan henkien kanssa. Papit eivät siihen pysty. Ja jos henki ei ole kuulunut uskovaisiin aikaisemmin hän viis veisaa rukouksista. Eri asia on jos hän on ollut uskovainen eläessään. Silloin hän tietenkin kuuntelee mielellään pappien saarnoja, mutta myös meediota.
Kuitenkin ainut auttaja on henkienkin Isä Jumala Joka antoi Poikansa (Heb 2:14-15) Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia.
Jos et muualta apua löydä niin opettele ulkoa tuo raamatun sanankohta ja sano Herra Jeesus auta sillä en halua olla missään tekemisissä kuolleiden kanssa. Muuten oletko ehkä ollut meedion spiritistisissä istunnoissa. Sillä tuntuu että jotenkin on ovesi auennut pimeyden voimien puoleen Sanassa sanotaan; tottelemattomat? saavat asua haamujen kanssa.
Mene vapaitten suuntien kokouksiin ja pyydä Jeesusta sisällesi asumaan. - Aritta
meediolahkolaisiin kirjoitti:
Kuitenkin ainut auttaja on henkienkin Isä Jumala Joka antoi Poikansa (Heb 2:14-15) Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen, ja vapauttaisi kaikki ne, jotka kuoleman pelosta kautta koko elämänsä olivat olleet orjuuden alaisia.
Jos et muualta apua löydä niin opettele ulkoa tuo raamatun sanankohta ja sano Herra Jeesus auta sillä en halua olla missään tekemisissä kuolleiden kanssa. Muuten oletko ehkä ollut meedion spiritistisissä istunnoissa. Sillä tuntuu että jotenkin on ovesi auennut pimeyden voimien puoleen Sanassa sanotaan; tottelemattomat? saavat asua haamujen kanssa.
Mene vapaitten suuntien kokouksiin ja pyydä Jeesusta sisällesi asumaan.Olen kyllä tarpeeksi niitä raamatunkohtia lukenut eikä niistä ole tullut hullua hurskaammaksi.
Miksi en saisi ottaa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiini? Isoisäni on jatkuvasti kanssani oppaanani. Enhän minä häntä halua pois ajaa.
Sinullakin on sukulaisia kanssasi koko ajan. Ei he meitä jätä vaikka siirtyvätkin sinne toiselle puolelle. - poseidon
joo. raamattu on ihmisten luomaa paskkaa. en kiellä jumalaa, mutta ihmiset on muokannu raamattua aikojen saatossa mieleisekseen. ei ole helvettiä olemassa papit on keksineet sen pelotellakseen ihmisiä elämään helvetin pelossa. tietäähän sen nyt jo nyky maailmasta kuinka tarina muuttuu jos kehä 3 pierasee ni 1:llä on jo paskat housussa.saatika sitten 2000 vuodessa. mikä kristinusko se on jos nyky päivänä uskovaiset kiroaa uskottomat helvettiin. ja vähän aikaa sitten jopa suomessa tapettiin uskon ohella. onhan raamatusta poistettukin osia. missä on mooseksen kuudes ja seitsemäs kirja.eikö uskon ja elämän perus asioita ole että mikä ihminen on muita tuomitsemaan... niinkö uskovaiset tekee... ja lopuksi kysymys raamattu uskovaisille miksi jumala tuomitsee helvettiin ihmisiä jos rakkaus on kerta niin suuri. henkilokohtaisesti en edes minä voisi tuomita pahinta vihamiestä ikuiseen kadotukseen saatika niitä jota todella rakastan vaan kärsisin itse heidän puolestaan?
- ev,lut
Aritta kirjoitti:
Olen kyllä tarpeeksi niitä raamatunkohtia lukenut eikä niistä ole tullut hullua hurskaammaksi.
Miksi en saisi ottaa yhteyttä kuolleisiin sukulaisiini? Isoisäni on jatkuvasti kanssani oppaanani. Enhän minä häntä halua pois ajaa.
Sinullakin on sukulaisia kanssasi koko ajan. Ei he meitä jätä vaikka siirtyvätkin sinne toiselle puolelle.Mikä kiire on sinne kuolleiden puolelle kun haluat kontaktia isoisääsi? Epäilen että se ei ole lainkaan isoisäsi johon olet saanut yhteyden.
Kun kirjoituksissasi kerrot uskovasi sielunvaellukseen ja jälleensyntymään niin miksi sitten kirjoitat että sukulaiset jäävätkin leijumaan jonnekin lähistölle - sinne "toiselle puolelle"?
Ristiriitaista.
Kyllä pappi siinä kuin muukin joka uskoo, voi pahoille hengille ( jotka kiellät ) tehdä vastarintaa, sellaisia henkiä voi käskeä Jeesuksen Kristuksen nimeen poistumaan!
Olen lukenut paljon kirjoituksiasi ja rukoilen puolestasi että tulet Valon puolelle. Kristinusko on tätä Valoa, rauhaa et muualta saa. Jätä elämäsi Jumalan käsiin. Et voi keksiä itsellesi tuomiovapaata Jumalaa ja kumota helvetin olemassaoloa. Kun on hyvää, niin on pahuuskin olemassa. -Toivon todella että löydät totuuden ennenkuin on liian myöhäistä. Ennenkaikkea, ole avoin kristillisyydelle, niinkuin olet avoin kaikelle tällaiselle josta kirjoitat! Niinkuin itsekin olet kirjoittanut että on hyvä lukea mahdollisimman paljon ja tallettaa tietoa sieluunsa, ole hyvä ja lue Raamattua: ja talleta sieluusi tieto jolla voit pelastua. Se on kapea polku joka vie pelastukseen.
Parempi on tietää yhdestä asiasta kaikki kuin joka asiasta vähän.
Eikä Raamattua voi lukea tuollaisella leikkimielisellä asenteella. Rukoile ja pyydä ymmärrystä osaksesi, niin se kirja sinulle aukeaa.
Pyydä sitä tosissasi-niinkuin uskot niihin henkiinkin. Löydät jotain paljon suurempaa! - Aritta
ev,lut kirjoitti:
Mikä kiire on sinne kuolleiden puolelle kun haluat kontaktia isoisääsi? Epäilen että se ei ole lainkaan isoisäsi johon olet saanut yhteyden.
Kun kirjoituksissasi kerrot uskovasi sielunvaellukseen ja jälleensyntymään niin miksi sitten kirjoitat että sukulaiset jäävätkin leijumaan jonnekin lähistölle - sinne "toiselle puolelle"?
Ristiriitaista.
Kyllä pappi siinä kuin muukin joka uskoo, voi pahoille hengille ( jotka kiellät ) tehdä vastarintaa, sellaisia henkiä voi käskeä Jeesuksen Kristuksen nimeen poistumaan!
Olen lukenut paljon kirjoituksiasi ja rukoilen puolestasi että tulet Valon puolelle. Kristinusko on tätä Valoa, rauhaa et muualta saa. Jätä elämäsi Jumalan käsiin. Et voi keksiä itsellesi tuomiovapaata Jumalaa ja kumota helvetin olemassaoloa. Kun on hyvää, niin on pahuuskin olemassa. -Toivon todella että löydät totuuden ennenkuin on liian myöhäistä. Ennenkaikkea, ole avoin kristillisyydelle, niinkuin olet avoin kaikelle tällaiselle josta kirjoitat! Niinkuin itsekin olet kirjoittanut että on hyvä lukea mahdollisimman paljon ja tallettaa tietoa sieluunsa, ole hyvä ja lue Raamattua: ja talleta sieluusi tieto jolla voit pelastua. Se on kapea polku joka vie pelastukseen.
Parempi on tietää yhdestä asiasta kaikki kuin joka asiasta vähän.
Eikä Raamattua voi lukea tuollaisella leikkimielisellä asenteella. Rukoile ja pyydä ymmärrystä osaksesi, niin se kirja sinulle aukeaa.
Pyydä sitä tosissasi-niinkuin uskot niihin henkiinkin. Löydät jotain paljon suurempaa!kun uskovaiset jättävät minut rauhaan. :-)
En minä juokse kuolleitten perässä. Isoisäni on kanssani koska hän haluaa olla oppaanani. Hän ei ole kellumassa missään vaan valossa. Hän on henki joka voi liikkua vapaasti, mitä me emme voi.
"Toinen puoli" on se koti mihin me kaikki menemme kuoltuamme. Sieltä sitten ne jotka haluavat tai jotka tietävät tarvitsevansa sitä syntyvät uudestaan maan päälle uuteen ruumiiseen. Emme me kuole ja synny, kuole ja synny vaan olemme molemmilla puolilla sen ajan kun haluamme tai olemme päättäneet.
Tekisi hyvää sinullekin lukea vähän alan kirjallisuutta että ymmärtäisit mistä on puhe.
Ei sinun tarvitse rukoilla puolestani. Se on sama asia kuin jos joku antaisi minulle healingkiä lupaa kysymättä. Olen sen jo aikaisemminkin jollekin ilmoittanut että en huoli rukouksia koska en usko teidän tavallanne.
Olen jättänyt raamatun ja uskonnot taakseni vuosia sitten. Onko se niin vaikea tajuta että olen käynyt sen vaiheen läpi jo. Ja harhauskoksi havainnut. En halua olla missään tekemisissä sellaisen ahdasmielisyyden kanssa kuin kristinusko on. Joten ymmärrä nyt helkkarissa se jo. - ev.lut
Aritta kirjoitti:
kun uskovaiset jättävät minut rauhaan. :-)
En minä juokse kuolleitten perässä. Isoisäni on kanssani koska hän haluaa olla oppaanani. Hän ei ole kellumassa missään vaan valossa. Hän on henki joka voi liikkua vapaasti, mitä me emme voi.
"Toinen puoli" on se koti mihin me kaikki menemme kuoltuamme. Sieltä sitten ne jotka haluavat tai jotka tietävät tarvitsevansa sitä syntyvät uudestaan maan päälle uuteen ruumiiseen. Emme me kuole ja synny, kuole ja synny vaan olemme molemmilla puolilla sen ajan kun haluamme tai olemme päättäneet.
Tekisi hyvää sinullekin lukea vähän alan kirjallisuutta että ymmärtäisit mistä on puhe.
Ei sinun tarvitse rukoilla puolestani. Se on sama asia kuin jos joku antaisi minulle healingkiä lupaa kysymättä. Olen sen jo aikaisemminkin jollekin ilmoittanut että en huoli rukouksia koska en usko teidän tavallanne.
Olen jättänyt raamatun ja uskonnot taakseni vuosia sitten. Onko se niin vaikea tajuta että olen käynyt sen vaiheen läpi jo. Ja harhauskoksi havainnut. En halua olla missään tekemisissä sellaisen ahdasmielisyyden kanssa kuin kristinusko on. Joten ymmärrä nyt helkkarissa se jo.Henki johon olet kontaktissa ei ole isoisäsi vaan sellainen otus joka vie sinua pois pimeyteen, kauas Jumalan luota. Ajatuksesi jo siellä ovat, varo ettei pian sielusikin!
Olen todella lukenut sielunvaellus ja jälleensyntymisoppeja useammankin kirjan ja jopa uskoin siihen kauan aikaa kunnes tajusin ettei nämä asiat ole ihmisen kädessä.
Nyt on suuri henkinen hätä teidän puolesta jotka ovat menossa päätä pahkaa pimeyteen.
Et sinä voi päättää edes yhdestä elinpäivästäsi täällä! Miten voisit määrätä itsesi syntymään uudelleen? Voi hyvä tavaton, sinähän vasta guru olet!
Rukous ei sinulle haitaksi ole jos olet oikealla polulla. Jeesuksen nimi se pirut sähisemään saa, muista se!
Kristinusko ei ole ahdasmielinen kun hyväksyt että et itse päätä edes päiviesi määrästä, et voi päättää muuta kuin uskotko vai et.
Miten ihmisen kädessä voisi olla päätös kauanko ollaan siellä "toisella puolella" ja milloin sitä taas synnytään uudelleen? Miten voit korottaa ihmiselle tällaisen vallan!!!
Ja mitä hyötyä, kun ei kuitenkaan muista aikaisempia elämiään. Kaikki spiritistiset kontaktit ovat pimeän puolelta jos ne eivät kestä Jeesuksen nimeä.
Ymmärrän todella sinua, olen ollut samassa uskossa. Joten tajua hemmetissä jo että etsi totuutta ennenkuin on liian myöhäistä!!
I've been there! Bless you, anyway! - Aritta
ev.lut kirjoitti:
Henki johon olet kontaktissa ei ole isoisäsi vaan sellainen otus joka vie sinua pois pimeyteen, kauas Jumalan luota. Ajatuksesi jo siellä ovat, varo ettei pian sielusikin!
Olen todella lukenut sielunvaellus ja jälleensyntymisoppeja useammankin kirjan ja jopa uskoin siihen kauan aikaa kunnes tajusin ettei nämä asiat ole ihmisen kädessä.
Nyt on suuri henkinen hätä teidän puolesta jotka ovat menossa päätä pahkaa pimeyteen.
Et sinä voi päättää edes yhdestä elinpäivästäsi täällä! Miten voisit määrätä itsesi syntymään uudelleen? Voi hyvä tavaton, sinähän vasta guru olet!
Rukous ei sinulle haitaksi ole jos olet oikealla polulla. Jeesuksen nimi se pirut sähisemään saa, muista se!
Kristinusko ei ole ahdasmielinen kun hyväksyt että et itse päätä edes päiviesi määrästä, et voi päättää muuta kuin uskotko vai et.
Miten ihmisen kädessä voisi olla päätös kauanko ollaan siellä "toisella puolella" ja milloin sitä taas synnytään uudelleen? Miten voit korottaa ihmiselle tällaisen vallan!!!
Ja mitä hyötyä, kun ei kuitenkaan muista aikaisempia elämiään. Kaikki spiritistiset kontaktit ovat pimeän puolelta jos ne eivät kestä Jeesuksen nimeä.
Ymmärrän todella sinua, olen ollut samassa uskossa. Joten tajua hemmetissä jo että etsi totuutta ennenkuin on liian myöhäistä!!
I've been there! Bless you, anyway!Ethän sinä tajua. Joten turha kirjoitella sinun kanssasi.
Voin sanoa samaa kuin sinäkin: Been there, done that. Riittää minulle. - ev.lut
Aritta kirjoitti:
Ethän sinä tajua. Joten turha kirjoitella sinun kanssasi.
Voin sanoa samaa kuin sinäkin: Been there, done that. Riittää minulle.En halua väitellä jos se sinua ahdistaa. -
Toivon kuitenkin että olisit avoin sille perinnölle jolle tämän maankin sivistys ja itsenäisyys on rakennettu, kristillisille arvoille.
Jos luulet olevasi perillä, etsi silti- niin minäkin teen. En usko olevani vielä tarpeeksi viisas. Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan!
En mielestäsi tajua, kiitos samoin- näin minäkin luulen sinusta. - Aritta
ev.lut kirjoitti:
En halua väitellä jos se sinua ahdistaa. -
Toivon kuitenkin että olisit avoin sille perinnölle jolle tämän maankin sivistys ja itsenäisyys on rakennettu, kristillisille arvoille.
Jos luulet olevasi perillä, etsi silti- niin minäkin teen. En usko olevani vielä tarpeeksi viisas. Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan!
En mielestäsi tajua, kiitos samoin- näin minäkin luulen sinusta.Sitten olemme sujut.
- Geena 51
Aritta kirjoitti:
kun uskovaiset jättävät minut rauhaan. :-)
Olen jättänyt raamatun ja uskonnot taakseni vuosia sitten. Onko se niin vaikea tajuta että olen käynyt sen vaiheen läpi jo. Ja harhauskoksi havainnut. En halua olla missään tekemisissä sellaisen ahdasmielisyyden kanssa kuin kristinusko on. Joten ymmärrä nyt helkkarissa se jo.No onhan uskonnot ihan hyviä, mutta toisia vainoava uskovainen ei nyt ole kyllä ihan kiva juttu.
- Enk-el
Jos todellakin olet noin herkkä, että näet kuolleita, se viittaa määrätynlaiseen sinussa olevaan mediaaliseen kykyyn. Et ole sairas millään tavalla, mutta ymmärrän hämmennyksesi. Usein ihmisen sielu jää vielä muutamaksi päiväksi lähelle fyysistä tasoa ja saattaa 'harhailla' tutuissa paikoissa (varsinkin jos ihminen ei usko kuolemanjälkeiseen elämään eikä ole ollut kiinnostunut asiasta eläissään) ennen kuin ymmärtää olevansa todella poistunut kehostaan ja siis olevansa kuollut. Herkät ihmiset ja myös usein kotieläimet (yl. kissat tai koirat) voivat aistia heidän läsnäolonsa tai jopa nähdä heitä.
Voit tahdollasi kuitenkin vaikuttaa siihen, haluatko nähdä 'niitä' sanomalla ääneen, että haluat nähdä vain mitä kuuluu tähän fyysiseen maailmaamme. Mutta ehkä herkkyydelläsi on tarkoitus, jonka olet sielutasolla valinnut tehtäväksesi? Riippuu sinusta itsestäsi, minkä valinnan teet. - selitys
Tai sitten on niin, että sinä kuvittelet nähneesi juuri nämä kuolleet henget.
Itse "näin" muutamia viikkoja äiti kuoleman jälkeen hänen kävelevän vastaani. Kylmät väreet menivät läpi kehon. Kuitenkin pysähdyin katsomaan uudelleen vain huomatakseni, että hän oli vain äiti näköinen nainen vaatteita myöten, mutta kuitenin eri henkilö.
Tällaisessa tilanteessa nimittäin alitajuinen mielemme hakee jonkinlasita lohdutusta tms. ja tuottaa meille "sitä mitä haluamme"...
Aivan sama tilanne on, kun ostat esimerkiksi uuden auton ja olet sen kanssa liikkeellä: Huomaat siinä samassa, että näitä autojahan pyörii aivan tuhkatiheään ympärilläsi. Syy: kiinnität asiaan eri tavalla huomiota...- Geena 51
Mun työkaverin miesystävä tappoi itsensä. Asuivat erikseen. Näin sen yhtenä aamuna kurvaavan siihen työpaikan pihaan, niin kuin aina ennenkin. Samalla 'kuulin' sen sanovan, että halua pyytää ystävältään anteeksi ja kertoa, ettei hänessä ollut mitään syytä. Kerroin tämän viestin sitten työkaverilleni ja häntä helpotti kuulla nuo terveiset.
- hui
Kiitokset kaikille mielipiteistä. En sano kuka on oikeassa ja kuka väärässä, sillä jokainen katsoo maailmaa omin silmin.
Kun tätä asiaa olen nyt pohtinut muistui mieleeni, kun koirani kuoli. Tunsin sen silti juoksevan jalkojeni luokse kuten aina ennenkin muutaman kerran.
Maailmanmaikkeus on mielenkiintoinen paikka.- Anonyymi
Niin on.
Meidän koirilla oli tietynlainen tapa tervehtiä ukkiamme, ketään muita vastaan ne eivät sillä tavalla juosseet ja hyppineet ja tehneet temppuja, joita juuri ukki oli niille opettanut.
Sitten ukki kuoli.
Ukin kuoleman jälkeen veljeni kuuli yläkerrasta askelten ääniä ja sitten askelia portaikosta, kun veli meni katsomaan, ei ketään näkynyt,
eteisen ovi avautui ja sulkeutui itsestään ja seuraavaksi pihalla olevat koirat juoksivat
näkymätöntä vastaan iloisesti haukkuen ja hyppien ja niitä temppujaan tehden, joita ne tekivät vain ukille, joka oli temput niille opettanut,
veljeni katseli ihmeissään koirien tervehtivän näkymätöntä.
Muutaman yön jälkeen toinen veljeni yöpyi talomme yläkerrassa, jossa ukki oli asunut ja aamuyöllä hän heräsi siihen kun tutut askeleet tulivat sängyn viereen ja pyysivät aamukahville, keittokomerossa tuoksui kahvi, mutta pannu oli kylmä - uniksi ja harhoiksi ovat näitä meille selittäneet.
- mutta...
Ilmeisesti narraat, mutta siitä huolimatta sanottakoon seuraavaa:
Henkimaailma ja suurempana kokonaisuutena henkinen maailma ovat todellisempia kuin luonnonmaailma. Toisille ihmisille - spirituaalisen herkkyyden takia - voi joskus henkinen näkökyky avautua ja siinä ei ole mitään ihmeellistä.- Anonyymi
Sanotaanhan raamatussakin, että meillä on taistelu avaruudessa olevia henkiä vastaan.
- lääkkeitä
on määrätty syö ne.
Pirukin tosin voi järjestellä kaikenlaista,
ota huomioon.- Aritta
Nääs.
- Chincilla
Aritta kirjoitti:
Nääs.
Ja mistähän sinä sen niin varmasti tiedät?Jos et sinä sitä ole nähnyt etkä kokenut,ei kai se sitä todista,ettei se ole olemassa.En ole nähnyt minäkään,mutta enpä menisi silti kieltämään noin tietävästi sen olemassaoloa.
- Aritta
Chincilla kirjoitti:
Ja mistähän sinä sen niin varmasti tiedät?Jos et sinä sitä ole nähnyt etkä kokenut,ei kai se sitä todista,ettei se ole olemassa.En ole nähnyt minäkään,mutta enpä menisi silti kieltämään noin tietävästi sen olemassaoloa.
Minä kyllä uskallan kieltää sen olemassaolon.
Jos Jumala on rakkautta niin silloin ei voi olla mitään Jumalan vastakohtaa.
Sitäpaitsi piru on pappien keksintöä. Jollakin sitä täytyi ihmiset laittaa kuriin ennen ja pirulla ja helvetillä pelottelu oli hyvä keino. Se tehoaa jokusiin vieläkin. - Chincilla
Aritta kirjoitti:
Sitäpaitsi piru on pappien keksintöä. Jollakin sitä täytyi ihmiset laittaa kuriin ennen ja pirulla ja helvetillä pelottelu oli hyvä keino. Se tehoaa jokusiin vieläkin.No nytkö ihmiset saadaan mielestäsi kuriin,kun ei pelotella helvetillä ja pirulla?Tässä ajassa kaikki pahuus yhä lisääntyy,kun ei uskota Raamatun Sanaan.
- Aritta
Chincilla kirjoitti:
No nytkö ihmiset saadaan mielestäsi kuriin,kun ei pelotella helvetillä ja pirulla?Tässä ajassa kaikki pahuus yhä lisääntyy,kun ei uskota Raamatun Sanaan.
Ja tänä päivänäkin pirulla pelotellaan ankarasti. Sen huomaa kun lukee näitä keskustelupalstan sivuja. Uskovaiset ovat ihan hermona paholaistensa kanssa. Monet pelkäävät vaikka ovat uskossa.
Kun tämä pelko on voitettu ja uskonnoista on päästy eroon niin silloin loppuu se jota uskovaiset kutsuvat pahuudeksi. - Chincilla
Aritta kirjoitti:
Ja tänä päivänäkin pirulla pelotellaan ankarasti. Sen huomaa kun lukee näitä keskustelupalstan sivuja. Uskovaiset ovat ihan hermona paholaistensa kanssa. Monet pelkäävät vaikka ovat uskossa.
Kun tämä pelko on voitettu ja uskonnoista on päästy eroon niin silloin loppuu se jota uskovaiset kutsuvat pahuudeksi.Tarkoitatko,että on uskontojen syy,kun ihmiset ovat kateellisia,rahanahneita,itsekkäitä,rakkaudettomia yms.?kyllä ihminen on pohjimmiltaan paha,uskon avulla vapautuu luottamaan siihen,ettei omin voimin voi koskaan tulla täydelliseksi.
- Aritta
Chincilla kirjoitti:
Tarkoitatko,että on uskontojen syy,kun ihmiset ovat kateellisia,rahanahneita,itsekkäitä,rakkaudettomia yms.?kyllä ihminen on pohjimmiltaan paha,uskon avulla vapautuu luottamaan siihen,ettei omin voimin voi koskaan tulla täydelliseksi.
Uskonnot ovat osasyyllisiä. Ihminen ei ole paha, ihminen on Jumala.
- ev.lut
Aritta kirjoitti:
Selitä nyt hyvä ihminen miten ihminen on Jumala. Miten ihminen on luonut maailmankaikkeuden?
Usko nyt vain että on joku sinua viisaampi. Sinulla on vain tämä elämä aikaa tehdä päätös. Valitse kristinusko, tutki sitä, koettele. Se on vastaus kaikkiin kysymyksiisi, kun vain et tuijota itseesi. Omin ansioin et voi pelastua. Ei ole mitään valaistumisen tasoja joiden kautta elämme uudelleen ja uudelleen. Se on vastuun siirtämistä olemattomaan toiseen elämään. Keskity tähän päivään, loppu voi tulla jo huomenna. Eikä sinulla ole valtuuksia päättää mihin menet kuolemasi jälkeen. Eräällä Herralla on kuoleman ja tuonelan avaimet.
Jumala siunatkoon sinua, ja varjelkoon sinua.
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. Isän, ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Amen. - Aritta
ev.lut kirjoitti:
Selitä nyt hyvä ihminen miten ihminen on Jumala. Miten ihminen on luonut maailmankaikkeuden?
Usko nyt vain että on joku sinua viisaampi. Sinulla on vain tämä elämä aikaa tehdä päätös. Valitse kristinusko, tutki sitä, koettele. Se on vastaus kaikkiin kysymyksiisi, kun vain et tuijota itseesi. Omin ansioin et voi pelastua. Ei ole mitään valaistumisen tasoja joiden kautta elämme uudelleen ja uudelleen. Se on vastuun siirtämistä olemattomaan toiseen elämään. Keskity tähän päivään, loppu voi tulla jo huomenna. Eikä sinulla ole valtuuksia päättää mihin menet kuolemasi jälkeen. Eräällä Herralla on kuoleman ja tuonelan avaimet.
Jumala siunatkoon sinua, ja varjelkoon sinua.
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. Isän, ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Amen.Jumala on Minä olen Mitä Minä olen.
Turha sinulle on sitä selittää kun et kuitenkaan usko. Jeesus sen ymmärsi ja tiesi mutta sitten Paavali muutti koko uskonnon ja papit ja kirjanoppineet loput ja sitä uskoa nyt sitten kaikki uskovaiset seuraavat. - ev.lut
Aritta kirjoitti:
Jumala on Minä olen Mitä Minä olen.
Turha sinulle on sitä selittää kun et kuitenkaan usko. Jeesus sen ymmärsi ja tiesi mutta sitten Paavali muutti koko uskonnon ja papit ja kirjanoppineet loput ja sitä uskoa nyt sitten kaikki uskovaiset seuraavat.Nyt on mennyt pahasti jotain ohi.
Missä kohtaa Jeesus sanoo että ihminen on Jumala, jolla on valta!?
Turha selittää kun en usko... kokeile!
Et voi keksiä itsestäsi tuomiovapaata Jumalaa, menet harhaan. Inkarnaatio-oppi ja Jeesus eivät sovi samoihin raameihin. Älä sekoita uskontoja vaan valitse voimassa olevista omasi. - Suvaitsevainen Suntio
ev.lut kirjoitti:
Nyt on mennyt pahasti jotain ohi.
Et voi keksiä itsestäsi tuomiovapaata Jumalaa, menet harhaan. Inkarnaatio-oppi ja Jeesus eivät sovi samoihin raameihin. Älä sekoita uskontoja vaan valitse voimassa olevista omasi.Sinulle Ev.lut
Arkkienkeli Mikaelin elokuun 2006 viesti
Ronna Hermanin välittämänä (www.ronnastar.com)
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine
He asettuvat roolimalleiksi ja asiantuntijoiksi, kunnes joku voimakkaampi tulee ja saavuttaa ”massojen hallinnan” joksikin aikaa. Menneisyydessä ja suuressa määrin nykyäänkin ihmisten enemmistöä Maan päällä hallitsevat poliittisessa, uskonnollisessa ja teollisuuden vallassa olevat, sillä enemmistö näistä ryhmistä lähettää jatkuvasti ulos mielipiteitä ja propagandaa pitämään massat ruodussa lupauksillaan ratkaista kaikkien ongelmat ja tehdä heidän elämästään parempaa.
Ne ovat pyrkineet pitämään teidät ”laumatilassa”, jolloin te halukkaasti seuraatte johtajia kyselemättä, koska te etsitte turvallisuuden tunnetta eikä teidän tarvitse tehdä mitään haastavia, elämää muuttavia päätöksiä omasta puolestanne. Salaa ja hiljaisuudessa on todellisuudessa pelon ja pelottelun kautta ollut tarkoituksena ottaa hallintaan massat ja pitää ne siinä sekä imuroida mahdollisimman paljon energiaa tuon energeettisen nauhan kautta.
----
Me olemme sanoneet monta kertaa, että on vaatinut paljon rohkeutta ja päättäväisyyttä astua tuon ihmiskunnan kollektiivisen tietoisuuden hyväksyttyjen ja suosittujen uskomusten ulkopuolelle, joka on tiheä, tukahduttava yhdistelmä negatiivisia ajatusmalleja, jotka ovat estäneet teitä voimaantumasta ja orjuuttaneet teitä tuhansia vuosia.
Me olemme korostaneet tärkeyttä palata ”itsenäisen olemisen tilaan”, mikä tarkoittaa pohjimmiltaan olemuksenne monien puolien takaisin vaatimista ja yhdistämistä, mikä on edellytys massojen ”palamiselle ykseyteen”. Teidän on aloitettava katkaisemalla kaikki energianauhat ja kiinnikkeet, joita te olette luoneet toisten kanssa monien elämien aikana ja rikkomalla kaikki sopimukset, jotka eivät enää palvele suurinta hyvää, sopimukset, joita on tehty menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa, tässä tai jossain muussa todellisuudessa.
Riippumatta uskomuksistanne taivaalliset muutoksen tuulet yltyvät voimakkaammiksi ja voimakkaammiksi, kun ne leviävät kaikkiin ja kaikkialle Maan päällä. Kaikkien on kehityttävä eteen- tai taaksepäin, mikään ei jää paikoilleen. Kun te pyritte saavuttamaan itsemestaruuden, teistä luotatte enemmän itseenne ja hyväksytte ne totuudet, jotka te saatte henkilökohtaisen kokemuksen kautta, jotka vahvistetaan Korkeamman itsenne kautta. Te ette ole enää halukkaita hyväksymään käsityksiä ahdasmielisen ja sokean totuuden kautta, vaan prosessoitte kaikki uudet ajatukset ja teoriat oman ”sydän/sielumonitorinne” kautta. Me olemme varoittaneet teitä kerta toisensa jälkeen, älkää hyväksykö mitään, mitä joku toinen sanoo, ennen kuin vahvistatte sen omaksi totuudeksenne.
Monet teistä alkavat kehittää sisäsyntyisiä kykyjään selvänäköisyyteen (selkeään näkemiseen) ja selväkuuloisuuteen (selkeään kuulemiseen). Te kuitenkin olette joko vaivaantuneita yliherkkien voimienne orastamisesta tai te ette luota ja sen vuoksi torjutte suurimman osan sisältä saamastanne informaatiosta. Teidän kaikkien on aika kehittää ja käyttää ”korkeampia aistejanne” ja mitä pikemmin te niin teette, sitä nopeammin te saatte itsemestaruuden.
Monilla on se väärinkäsitys, että selvänäköisyys on ainoastaan kuvien näkemisen prosessi tai mielessä liikkuvia kuvia. Monet ihmiset kuitenkin vastaanottavat ajatuspaketteja tai holograafisia kuvia mieleensä, ja ne on tulkittava. Selvänäköiset kyvyt alkavat tavallisesti pieninä spontaaneina näkyinä, ja jotkut voivat alkaa nähdä auroja ihmisten ympärillä tai Valon välähdyksiä silmäkulmissaan.
Silloin kun kolmas silmä alkaa avautua tai aktivoituu, on tavallista nähdä geometrisia Valomalleja tai kauniita, sykkiviä värien kaleidoskooppeja meditaation aikana. Ei ole epätavallista saada holograafista ajatusmallia ”todennäköisestä tulevaisuudesta” tai käsitteestä/käsityksestä, minkä Korkeampi itse yrittää teille antaa. Todennäköiset tulevaisuudet ovat ainoastaan sitä ja voivat muuttua, vaihtua tai purkautua positiivisella tahdonilmaisulla. Erottelukykyä pitää aina käyttää ensimmäisenä ja ensisijaisesti, ennen kuin hyväksyy mitään informaatiota mistään lähteestä tai toimii sen mukaisesti. Tämä on ensimmäinen sääntö itsemestaruuden saavuttamisessa.
Henki ei ole koskaan monisanainen tai negatiivinen, ja kaikki informaatio korkeammista lähteistä on aina innoittavaa, kohottavaa, rohkaisevaa ja antaa opastusta, muttei sanele, imartele egoa tai vaadi ylintä auktoriteettia. Korkeampi opastus on aina kaiken hyväksi, ei ainoastaan harvojen. Teidän oppaanne ja enkeliauttajanne antavat teille informaatiota avustamaan polullanne kohti valaistumista. Ne eivät kuitenkaan anna teille ratkaisuja ongelmiinne tai informaatiota ratkaisemaan jotain ”haastavaa tilannetta” tai ratkaisemaan elämän oppiläksyä. Sen tekeminen on vastoin maailmankaikkeuden lakeja.
Teidän jokaisen on aika alkaa vastaanottaa omia vastauksianne ja opastustanne sisältä vaatiessanne oman Jumalaisen syntymäoikeutenne. On aika elää korkeinta totuuttaan, tunnustaa ja yhdistää jokainen oman olemuksensa puoli ja piirre ja hyväksyä oman mestaruutensa viitta. Rakkaat, minä tarjoa teille palavaa Valomiekkaani, Jumalaisen tahdon, totuuden ja urheuden miekkaani, auttamaan teitä irrottamaan itsenne menneisyyden kahleista ja harhakuvista. Tulkaa, minä opastan ja autan teitä, kuten olen tehnyt suuren seikkailunne alusta saakka. Minä olen aina teidän kanssanne.
MINÄ OLEN arkkienkeli Mikael.
Väitättekö ARKKIENKELI MIKAEL SANOMAA VALHEEKSI......? - Aritta
ev.lut kirjoitti:
Nyt on mennyt pahasti jotain ohi.
Et voi keksiä itsestäsi tuomiovapaata Jumalaa, menet harhaan. Inkarnaatio-oppi ja Jeesus eivät sovi samoihin raameihin. Älä sekoita uskontoja vaan valitse voimassa olevista omasi.En minäkään osaa sanoa sitä raamatukohtaa jossa Jeesus sanoo että olemme Jumalia. Mutta siellä se on.
Raamatussa on jäljellä muutama reinkarnaatiojuttukin vaikka suurin osa poistettiin vuonna 300 tai 500 ensimmäisessä kirkkokokouksessa.
En valitse mitään uskontoa, kiitos vain. - ...
Aritta kirjoitti:
En minäkään osaa sanoa sitä raamatukohtaa jossa Jeesus sanoo että olemme Jumalia. Mutta siellä se on.
Raamatussa on jäljellä muutama reinkarnaatiojuttukin vaikka suurin osa poistettiin vuonna 300 tai 500 ensimmäisessä kirkkokokouksessa.
En valitse mitään uskontoa, kiitos vain.Psalmit:
82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia;
Johanneksen evankeliumi:
10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? - Aritta
... kirjoitti:
Psalmit:
Johanneksen evankeliumi:
10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?Sinä sentään osaat raamattusi. :-)
- ev.lut
Suvaitsevainen Suntio kirjoitti:
Sinulle Ev.lut
He asettuvat roolimalleiksi ja asiantuntijoiksi, kunnes joku voimakkaampi tulee ja saavuttaa ”massojen hallinnan” joksikin aikaa. Menneisyydessä ja suuressa määrin nykyäänkin ihmisten enemmistöä Maan päällä hallitsevat poliittisessa, uskonnollisessa ja teollisuuden vallassa olevat, sillä enemmistö näistä ryhmistä lähettää jatkuvasti ulos mielipiteitä ja propagandaa pitämään massat ruodussa lupauksillaan ratkaista kaikkien ongelmat ja tehdä heidän elämästään parempaa.
Ne ovat pyrkineet pitämään teidät ”laumatilassa”, jolloin te halukkaasti seuraatte johtajia kyselemättä, koska te etsitte turvallisuuden tunnetta eikä teidän tarvitse tehdä mitään haastavia, elämää muuttavia päätöksiä omasta puolestanne. Salaa ja hiljaisuudessa on todellisuudessa pelon ja pelottelun kautta ollut tarkoituksena ottaa hallintaan massat ja pitää ne siinä sekä imuroida mahdollisimman paljon energiaa tuon energeettisen nauhan kautta.
----
Me olemme sanoneet monta kertaa, että on vaatinut paljon rohkeutta ja päättäväisyyttä astua tuon ihmiskunnan kollektiivisen tietoisuuden hyväksyttyjen ja suosittujen uskomusten ulkopuolelle, joka on tiheä, tukahduttava yhdistelmä negatiivisia ajatusmalleja, jotka ovat estäneet teitä voimaantumasta ja orjuuttaneet teitä tuhansia vuosia.
Me olemme korostaneet tärkeyttä palata ”itsenäisen olemisen tilaan”, mikä tarkoittaa pohjimmiltaan olemuksenne monien puolien takaisin vaatimista ja yhdistämistä, mikä on edellytys massojen ”palamiselle ykseyteen”. Teidän on aloitettava katkaisemalla kaikki energianauhat ja kiinnikkeet, joita te olette luoneet toisten kanssa monien elämien aikana ja rikkomalla kaikki sopimukset, jotka eivät enää palvele suurinta hyvää, sopimukset, joita on tehty menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa, tässä tai jossain muussa todellisuudessa.
Riippumatta uskomuksistanne taivaalliset muutoksen tuulet yltyvät voimakkaammiksi ja voimakkaammiksi, kun ne leviävät kaikkiin ja kaikkialle Maan päällä. Kaikkien on kehityttävä eteen- tai taaksepäin, mikään ei jää paikoilleen. Kun te pyritte saavuttamaan itsemestaruuden, teistä luotatte enemmän itseenne ja hyväksytte ne totuudet, jotka te saatte henkilökohtaisen kokemuksen kautta, jotka vahvistetaan Korkeamman itsenne kautta. Te ette ole enää halukkaita hyväksymään käsityksiä ahdasmielisen ja sokean totuuden kautta, vaan prosessoitte kaikki uudet ajatukset ja teoriat oman ”sydän/sielumonitorinne” kautta. Me olemme varoittaneet teitä kerta toisensa jälkeen, älkää hyväksykö mitään, mitä joku toinen sanoo, ennen kuin vahvistatte sen omaksi totuudeksenne.
Monet teistä alkavat kehittää sisäsyntyisiä kykyjään selvänäköisyyteen (selkeään näkemiseen) ja selväkuuloisuuteen (selkeään kuulemiseen). Te kuitenkin olette joko vaivaantuneita yliherkkien voimienne orastamisesta tai te ette luota ja sen vuoksi torjutte suurimman osan sisältä saamastanne informaatiosta. Teidän kaikkien on aika kehittää ja käyttää ”korkeampia aistejanne” ja mitä pikemmin te niin teette, sitä nopeammin te saatte itsemestaruuden.
Monilla on se väärinkäsitys, että selvänäköisyys on ainoastaan kuvien näkemisen prosessi tai mielessä liikkuvia kuvia. Monet ihmiset kuitenkin vastaanottavat ajatuspaketteja tai holograafisia kuvia mieleensä, ja ne on tulkittava. Selvänäköiset kyvyt alkavat tavallisesti pieninä spontaaneina näkyinä, ja jotkut voivat alkaa nähdä auroja ihmisten ympärillä tai Valon välähdyksiä silmäkulmissaan.
Silloin kun kolmas silmä alkaa avautua tai aktivoituu, on tavallista nähdä geometrisia Valomalleja tai kauniita, sykkiviä värien kaleidoskooppeja meditaation aikana. Ei ole epätavallista saada holograafista ajatusmallia ”todennäköisestä tulevaisuudesta” tai käsitteestä/käsityksestä, minkä Korkeampi itse yrittää teille antaa. Todennäköiset tulevaisuudet ovat ainoastaan sitä ja voivat muuttua, vaihtua tai purkautua positiivisella tahdonilmaisulla. Erottelukykyä pitää aina käyttää ensimmäisenä ja ensisijaisesti, ennen kuin hyväksyy mitään informaatiota mistään lähteestä tai toimii sen mukaisesti. Tämä on ensimmäinen sääntö itsemestaruuden saavuttamisessa.
Henki ei ole koskaan monisanainen tai negatiivinen, ja kaikki informaatio korkeammista lähteistä on aina innoittavaa, kohottavaa, rohkaisevaa ja antaa opastusta, muttei sanele, imartele egoa tai vaadi ylintä auktoriteettia. Korkeampi opastus on aina kaiken hyväksi, ei ainoastaan harvojen. Teidän oppaanne ja enkeliauttajanne antavat teille informaatiota avustamaan polullanne kohti valaistumista. Ne eivät kuitenkaan anna teille ratkaisuja ongelmiinne tai informaatiota ratkaisemaan jotain ”haastavaa tilannetta” tai ratkaisemaan elämän oppiläksyä. Sen tekeminen on vastoin maailmankaikkeuden lakeja.
Teidän jokaisen on aika alkaa vastaanottaa omia vastauksianne ja opastustanne sisältä vaatiessanne oman Jumalaisen syntymäoikeutenne. On aika elää korkeinta totuuttaan, tunnustaa ja yhdistää jokainen oman olemuksensa puoli ja piirre ja hyväksyä oman mestaruutensa viitta. Rakkaat, minä tarjoa teille palavaa Valomiekkaani, Jumalaisen tahdon, totuuden ja urheuden miekkaani, auttamaan teitä irrottamaan itsenne menneisyyden kahleista ja harhakuvista. Tulkaa, minä opastan ja autan teitä, kuten olen tehnyt suuren seikkailunne alusta saakka. Minä olen aina teidän kanssanne.
Väitättekö ARKKIENKELI MIKAEL SANOMAA VALHEEKSI......?En ole kovin vakuuttunut että kyseessä on arkkienkeli Mikael, koska kirjoituksessa ei mainita Kristusta. Olennainen osa pelastuksesta jää kertomatta. Varoitetaanhan Raamatussa vääristä profeetoista ja jopa siitä että moni esiintyy jopa Messiaana saadakseen ihmiset harhaan.
Eikä tämän maailman tila parane. Ilmestyskirjasta mm. voimme lukea että lopun aikoina tulee ennennäkemätön ahdistus. Ja tapahtuu juuri näitä asioita joita nyt valtavasti joka päivä uutisoidaan. Perheet hajoavat, perheenjäsenet kääntyvät toisiaan vastaan, sotia syttyy. Maanjäristyksiä, hirmumyrskyjä, ilmastonmuutos.
Kaikki ovat vain yksi säkeistö maailmamme virressä, Luoja tietää yksin onko se jo virtemme viimeinen säe.
Ei meidän kuulu enkeleitä rukoilla, vaan Jumalaa Jeesuksen nimeen.
Joh. 14. - ev.lut
... kirjoitti:
Psalmit:
Johanneksen evankeliumi:
10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?Raamattu on paljolti vertauskuvallinen.
Ei kannata silti erottaa jakeita yhteydestään.
Psalmi kertoo siitä että laissa sanotaan jumaliksi sellaisia jotka saivat Jumalan ilmoituksia.
On eri asia onko jumala vai Jumala.
Psalmin seuraava jae (7) kertoo kuitenkin osamme: " te kuolette niin kuin ihminen kuolee, sorrutte kuin vallasta syösty ruhtinas!"
Eli me emme ole itse Jumalia!
Joh. 10. luvusta. Ei pidä lukea vain yhtä jaetta vaan koko asiayhteys. siis: Jeesus vastasi: "Eikö teidän laissanne sanota: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? Niitä, jotka saivat Jumalan ilmoituksen, SANOTAAN SIIS jumaliksi, eikä pyhiä kirjoituksia voi tehdä tyhjäksi, Isä on minut pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan. Kuinka te voitte väittää minun pilkkaavan Jumalaa, kun sanon olevani Jumalan Poika?"
Monta Raamatunkohtaa voi tulkita väärin jos yksittäisen jakeen erottaa luvusta. Esim. Joh.12:47, jos lukee vain tämän jakeen, käsittää ettei Jeesus tuomitsekaan ketään. Kun taas lukee koko jakeen, käsittää mistä Jeesus puhuu. - ev.lut
Aritta kirjoitti:
Sitäpaitsi piru on pappien keksintöä. Jollakin sitä täytyi ihmiset laittaa kuriin ennen ja pirulla ja helvetillä pelottelu oli hyvä keino. Se tehoaa jokusiin vieläkin.Kaikella on vastakohtansa. Niin on tarkoitettukin.
On päivä, on yö. Valo-pimeys. Kauneus-rumuus. Lämpö-kylmä. Totuus-valhe. Mies-nainen. Lapsi-aikuinen. Kova-pehmeä. Kesä-talvi. Taivas-maa. Ja todellakin: HYVÄ-PAHA.
Kaikelle löytyy vastakohta. Kun oikein ajattelet.
Onhan se toki mukavampaa kehittää tuomiovapaa Jumala tai jopa väittää itse tulevansa jumalaksi kunhan tarpeeksi monta kertaa tänne syntyy. Ymmärrätkö mitä teet sielullesi tällaisellä itsekehitetyllä uskonnollasi?
HB (gospelbändi) "Uskon puolesta":
Kuka ottaa vastuun, kenen pitkään laskuun tulee summa vääristä opeista? Sä voit johtaa harhaan, ylpeä oot varmaan Jumalasta tuomiovapaasta. Et vastusta pahaakaan, teet ihan mitä vaan, armolla tekosi poistetaan. Ei puusi saa hedelmää se kuolemaan siihen jää, vielä kun olisi tehtävää....
Kuka ottaa vastuun, kenen isoon taskuun menee rahat köyhien sijasta? Vaan osta niillä taivas, voin säästää kyllä vaivas, sun täytyy vielä itsesi alentaa. Jos vastustat saatanaa, saat tehdä mitä vaan jos kirkastat Jumalan kunniaa. Siis tee hyvää hedelmää, varmaa ja kestävää. PYYDÄ, ET PYSTYISIT NÖYRTYMÄÄN. - ev.lut
Aritta kirjoitti:
En minäkään osaa sanoa sitä raamatukohtaa jossa Jeesus sanoo että olemme Jumalia. Mutta siellä se on.
En valitse mitään uskontoa, kiitos vain.Jos nyt joku tietää sellaiset Raamatunkohdan jossa väitetään että ihminen syntyy uudelleen toiseksi ihmiseksi, niin ilmoittaisiko tänne tietonsa. Että voisin itsekin Raamatustani sen löytää!
- Aritta
ev.lut kirjoitti:
Jos nyt joku tietää sellaiset Raamatunkohdan jossa väitetään että ihminen syntyy uudelleen toiseksi ihmiseksi, niin ilmoittaisiko tänne tietonsa. Että voisin itsekin Raamatustani sen löytää!
Sitten Jeesus kertoo sokeasta miehestä ja opetuslapset ihmettelevät missä vaiheessa mies oli kerinnyt tekemään syntiä kun oli syntymästään saakka ollut sokea. Esimerkiksi. Sitten on paljon pikkujuttuja joita ei ole voitu ottaa pois. Tai ei ole huomattu. Ne ovat minulla ylhäällä yhdessä kirjassa jonka olen lainannut pois enkä ole saanut takaisin.
- Aritta
ev.lut kirjoitti:
Raamattu on paljolti vertauskuvallinen.
Ei kannata silti erottaa jakeita yhteydestään.
Psalmi kertoo siitä että laissa sanotaan jumaliksi sellaisia jotka saivat Jumalan ilmoituksia.
On eri asia onko jumala vai Jumala.
Psalmin seuraava jae (7) kertoo kuitenkin osamme: " te kuolette niin kuin ihminen kuolee, sorrutte kuin vallasta syösty ruhtinas!"
Eli me emme ole itse Jumalia!
Joh. 10. luvusta. Ei pidä lukea vain yhtä jaetta vaan koko asiayhteys. siis: Jeesus vastasi: "Eikö teidän laissanne sanota: 'Minä sanoin: te olette jumalia'? Niitä, jotka saivat Jumalan ilmoituksen, SANOTAAN SIIS jumaliksi, eikä pyhiä kirjoituksia voi tehdä tyhjäksi, Isä on minut pyhittänyt ja lähettänyt maailmaan. Kuinka te voitte väittää minun pilkkaavan Jumalaa, kun sanon olevani Jumalan Poika?"
Monta Raamatunkohtaa voi tulkita väärin jos yksittäisen jakeen erottaa luvusta. Esim. Joh.12:47, jos lukee vain tämän jakeen, käsittää ettei Jeesus tuomitsekaan ketään. Kun taas lukee koko jakeen, käsittää mistä Jeesus puhuu.Tiesin kyllä vastauksesi eikä siitä sitten sen enempää.
- ev.lut
Aritta kirjoitti:
Sitten Jeesus kertoo sokeasta miehestä ja opetuslapset ihmettelevät missä vaiheessa mies oli kerinnyt tekemään syntiä kun oli syntymästään saakka ollut sokea. Esimerkiksi. Sitten on paljon pikkujuttuja joita ei ole voitu ottaa pois. Tai ei ole huomattu. Ne ovat minulla ylhäällä yhdessä kirjassa jonka olen lainannut pois enkä ole saanut takaisin.
Minä en ole kyllä yhtään sitä mieltä että Elia olisi sama kuin Johannes.
Koitapa nyt kaivella ne kohdat mitä olet lukenut. Minulta on tuollaiset Raamatunkohdat menneet ohi?
Mitä tuo sokeus-juttu sitten oli? Mitä hyötyä on syntyä sokeana jos oikeasti olisi edellisessä elämässä ollut näkevä...mitä opittavaa siinä on?
Julma ajatella että syntyisimme tänne yhä uudelleen ja jokainen joutuisi käymään läpi kaikki maailman taudit ja vitsaukset että muka valaistuu ja löytää jumalaisen itsensä...
Ei varmaan ole pakko ymmärtää... - Aritta
ev.lut kirjoitti:
Minä en ole kyllä yhtään sitä mieltä että Elia olisi sama kuin Johannes.
Koitapa nyt kaivella ne kohdat mitä olet lukenut. Minulta on tuollaiset Raamatunkohdat menneet ohi?
Mitä tuo sokeus-juttu sitten oli? Mitä hyötyä on syntyä sokeana jos oikeasti olisi edellisessä elämässä ollut näkevä...mitä opittavaa siinä on?
Julma ajatella että syntyisimme tänne yhä uudelleen ja jokainen joutuisi käymään läpi kaikki maailman taudit ja vitsaukset että muka valaistuu ja löytää jumalaisen itsensä...
Ei varmaan ole pakko ymmärtää...Matteus 17:12.
Sitä sokea juttua en nyt löytänyt ja ne muut kohdat ovat lainassa enkä tiedä kenellä.
Ihmettelit mitä opittavaa olisi edellisessä elämässä. No vaikka mitä. Jokainen meistä oppii koko ajan jotain ja teemme myös huonoja tekoja joista joudumme vastaamaan ennemmin tai myöhemmin. Joskus niin myöhään kuin seuraavassa elämässä.
Kyllä me olemme käyneet läpi vaikka minkälaisia vitsauksia eri elämissämme. Olemme peräti olleet murhaajia. Ja meitä on murhattu. That´s life. - ev.lut
Aritta kirjoitti:
Matteus 17:12.
Sitä sokea juttua en nyt löytänyt ja ne muut kohdat ovat lainassa enkä tiedä kenellä.
Ihmettelit mitä opittavaa olisi edellisessä elämässä. No vaikka mitä. Jokainen meistä oppii koko ajan jotain ja teemme myös huonoja tekoja joista joudumme vastaamaan ennemmin tai myöhemmin. Joskus niin myöhään kuin seuraavassa elämässä.
Kyllä me olemme käyneet läpi vaikka minkälaisia vitsauksia eri elämissämme. Olemme peräti olleet murhaajia. Ja meitä on murhattu. That´s life.Jos oletetaan että inkarnaatio-oppi olisi totta, mitä hyötyä jälleensyntymän jälkeen saaduista koettelemuksista on jos ei kuitenkaan muista mitään "edellisestä elämästään"? Mitä voi oppia, miten voi viisastua sellaisista kokemuksista mitä ei muista?
Vanhan testamentin puolella käytettiin Johannes Kastajasta nimeä Elia. Ainakin Malakian kirjassa toiseksi viimeisessä jakeessa.
Käytetäänhän Jumalastakin nimiä Herra, Luoja, Herra Sebaot jne. eikä se tarkoita että Jumala olisi monta kertaa syntynyt. Tai Jeesuksesta sanotaan Messias, Kristus, Vapahtaja ja Sana, eikä se tarkoita että Jeesus olisi elänyt ihmisenä monta kertaa.
Itseasiassa Raamatun henkilöistä käytetään monia nimiä, ja joidenkin nimi vaihtuu "kesken tarinan" koska Herra muuttaa ko. henkilön nimeä jonkin asian vuoksi: Aabramista tuli Aabraham. Ja Jaakobista tuli Israel. 1.Moos.17:5 ja 32:29.
Minä uskon että meillä on vain yksi elämä ja että meidän täytyy tässä elämässä tehdä valinta. Ei tule toista mahdollisuutta. Ei voi siirtää vastuuta toiseen elämään ja sekoilla tässä elämässä henkimaailman juttujen kanssa. Kyllä me tämän tomumajamme jälkeen saamme selvän siitä mitä henkimaailma on. Toivottavasti vaan mahdollisimman moni pääsee sinne mukavammalle puolelle. - Aritta
ev.lut kirjoitti:
Jos oletetaan että inkarnaatio-oppi olisi totta, mitä hyötyä jälleensyntymän jälkeen saaduista koettelemuksista on jos ei kuitenkaan muista mitään "edellisestä elämästään"? Mitä voi oppia, miten voi viisastua sellaisista kokemuksista mitä ei muista?
Vanhan testamentin puolella käytettiin Johannes Kastajasta nimeä Elia. Ainakin Malakian kirjassa toiseksi viimeisessä jakeessa.
Käytetäänhän Jumalastakin nimiä Herra, Luoja, Herra Sebaot jne. eikä se tarkoita että Jumala olisi monta kertaa syntynyt. Tai Jeesuksesta sanotaan Messias, Kristus, Vapahtaja ja Sana, eikä se tarkoita että Jeesus olisi elänyt ihmisenä monta kertaa.
Itseasiassa Raamatun henkilöistä käytetään monia nimiä, ja joidenkin nimi vaihtuu "kesken tarinan" koska Herra muuttaa ko. henkilön nimeä jonkin asian vuoksi: Aabramista tuli Aabraham. Ja Jaakobista tuli Israel. 1.Moos.17:5 ja 32:29.
Minä uskon että meillä on vain yksi elämä ja että meidän täytyy tässä elämässä tehdä valinta. Ei tule toista mahdollisuutta. Ei voi siirtää vastuuta toiseen elämään ja sekoilla tässä elämässä henkimaailman juttujen kanssa. Kyllä me tämän tomumajamme jälkeen saamme selvän siitä mitä henkimaailma on. Toivottavasti vaan mahdollisimman moni pääsee sinne mukavammalle puolelle.Meillä on ns solumuisti. Kaikki mitä olemme kokeneet ovat muistissamme, mutta emme muista tapahtuneita asioita. Se on vähän niin kuin sanotaan että lapsi joka on polttanut sormensa varoo tulta.
Jeesuskin on elänyt monia elämiä.
Sinulla on sinun uskosi ja minulla minun. Siitä ei kannata alkaa väittelemään kun kumpikin on oikeassa. Keskustella voi tietenkin. - yksi vaan
Suvaitsevainen Suntio kirjoitti:
Sinulle Ev.lut
----
Väitättekö ARKKIENKELI MIKAEL SANOMAA VALHEEKSI......?Lue sinäkin kirja Kauko ohjattu, jonka on kirjoittanut Ingerlise Provstgaard.
Kirja löytyy myös näiltä suomi24:n sivuilta. Laita vaikka kirjan nimi hakuun, niin löydät.
Kyseessä on tosiaankin valhe, petos. Arkkienkeli Mikaeliksi itseään kutsuva on todellakin paha henki. Hän on kertonut kauniita asioita. Tuossa suosittelemassanikin kirjassa kirjan kirjoittanut henkilö sai aluksi useita upeita lupauksia automaattikirjoituksen kautta. Totuus kuitenkin paljastui myöhemmin.
Huomaa, että pahat henget matkivat oikeaa Jumalaa ja Jeesusta. Raamattu kertoo myös arkkienkeli Mikaelista ja ilmeisintä on, että raamattu puhuu tällöin Jeesuksesta. Jeesus ei tällaisia viestejä antaisi missään tapauksessa.
Viestissä kuvataan mm. uskovaisten piireissä olevaa pelottelua, tukahduttamista, negatiivisia ajatusmalleja, orjuutusta yms. Jumalan lapsina saamme kuitenkin olla vapaita. Emme ole missään tapauksissa orjia. Meillä on rauha ja onnellisuus, jota mikään muu asia maailmassa ei voi antaa.
Jumaluus ei löydy ihmisen sisältä. Jumala on ihmisen ulkopuolella. Kun ihminen ottaa Jeesuksen sydämeensä syntiensä sovittajana, silloin ihminen saa lahjaksi Pyhän Hengen. Silloin Pyhä Henki tulee ihmisen sisälle asumaan. Pyhä Henki on upea tuttavuus! Suosittelen häntä sinullekin! Pyhä Henki saa aikaan mm. rakkautta, iloa, rauhaa, kärsivällisyyttä, ystävällisyyttä, hyvyyttä, uskollisuutta, lempeyttä ja itsehillintää.
Jumala voi antaa ihmisille erilaisia armolahjoja, joihin sisältyy myös yliluonnollisia kykyjä. Pahatkin henget voivat antaa "kykyjä" ihmisille. Niitä ovat mm. selvänäköisyys ja -kuuloisuus. Muista, nämä lahjat eivät ole koskaan ihmisen omia kykyjä vaan ne saa aikaan henget, nimenomaan pahat henget. Vaikka ne puhuvat kauniita asioita, ainakin aluksi, niiden tarkoitukset eivät ole hyvät ihmisiä kohtaan.
Pahat henget sitovat ja orjuuttavat ihmisiä, joiden sisällä asuvat. Pahat henget antavat kyllä viisautta ja muita lahjoja, mutta jos ihminen esim. haluaa päästä hengistä eroon, ne uhkaavat tappaa ihmisen ja yrittävätkin sitä.
Jeesus Kristus on ainoa tie vapauteen ja pelastukseen. Hän on tie, totuus ja elämä. Jumalaa ei voi löytää kuin Jeesuksen kautta. Jeesus tarjoaa sinulle rikasta elämää. Kysymys kuuluu: Haluatko ottaa sen vastaan? Jumala rakastaa sinua ja tahtoo sinut lapsekseen. Rakastava isä ei koskaan orjuuta lapsiaan!
Lue se kirja! - toinen ev.luterilain
Aritta kirjoitti:
Syntyessaan ihminen ei ole paha, mutta elon tiella ihmisen teot muuttavat hanet joko pahaksi tai hyvaksi. En tietenkaan voi sanoa sita varmaksi, koska en ole niin viisas kuin mahtava, kaikkitietava Aritta, joka voi kertoa paholaisen olemattomaksi. Mutta no, enpa haluaisikaan olla, silla tuollainen maara tietoa on varmasti taakka.
Otan osaa. - Anonyymi
Chincilla kirjoitti:
Tarkoitatko,että on uskontojen syy,kun ihmiset ovat kateellisia,rahanahneita,itsekkäitä,rakkaudettomia yms.?kyllä ihminen on pohjimmiltaan paha,uskon avulla vapautuu luottamaan siihen,ettei omin voimin voi koskaan tulla täydelliseksi.
aivan oikein
- Rajaton
Sinulle " hui " kuka näät kuolleiden henkiä käypäs katsomassa alla olevasta linkistä niin varmaan löydät oikean vastauksen ongelmaan kun luet sivulla olevat jutut läpi ja katsot mikä osuu kohdalle,ei mitään lääkäreitä vain tietoa asioista.
- Aritta
Se linkki meinaan.
Tarkoititko tätä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950 - Rajaton
Aritta kirjoitti:
Se linkki meinaan.
Tarkoititko tätä?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950Vanhuus ei tule yksin näköjään,vieläköhän vanhusten taloissa on tilaa täytyy tilaa paikka valmiiksi jos vaikka sais ikkuna paikan täys hoidolla...
Joo se linkki vielä kerran.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950
- Soter
Olet ilmeisesti herkistynyt tajunnanmaailmalle eli astraalimaailmalle! Selvänäköä se on ja se saattaa tuntua pelottavalta! Tavallisesti näemme vain tämän pintamaailman, mutta todellisuus on paljon laajempi kuin meille on opetettu kirkossa, koulussa ym... Etsi aiheesta lisää tietoa vaikka kirjastosta, mutta pidä kuitenkin jalat maassa ja yksi varoitus : älä kerro psykiatrille sillä hänellä on näistä oma tulkintansa!!!
- Marko0li0
Ensinnäkin: Minä uskon Jumalaan, uskon että on elänyt muinoin Jeesus ja että ihmeitäkin on tapahtunut Jumalan kautta monia. Enkä ollut ensin uskoa laisinkaan näihin mitä nyt kirjoitan. Niin ja saan varmasti paljon myös epäilyjä osakseni. Todistakaa minulle että olen väärässä jos voitte.
Kaikki ihmiset irrottautuvat maallisesta kehostaan jokaikinen yö. Tämä irrottautunut sielu on astraalikeho ja todennäköisesti se sama joka meistä jää jäljelle kun lähdön hetki lopulta koittaa. Kuka hyvänsä voi myös oppia tiedostamaan tämän oman kehonsa. Itselläni ovat harjoitukset alkaneet. Lapsena minulla tämä tiedostus oli jo hyvin vahva, mutta sitten hylkäsin sen pitkäksi aikaa. Nyt kuitenkin olen kiinnostunut näkemään TOTUUDEN ja ihmisen ollessa astraalina se on mahdollista. Kaikki kokemukseni viittaavat aina samaan suuntaan eli ihminen ei kuole koskaan ja olemme kenties vain vierailulla täällä. Tämän puolesta puhuu myös ns. vanhat sielut jotka muistavat tapahtumia ennen syntymäänsä ja muutenkin olevansa erilaisella tasolla kuin me muut täällä. Liekö he oppineet astraalikehonsa kautta? Sitä en osaa sanoa varmasti, mutta paljon viisauksia he näissäkin keskusteluissa ovat ladelleet.
Kaverini on ottanut yhteyttä henkiin, maailmalla monet tätä tekevät siitä ei vain puhuta. Heikon ihmisen ei pidä edes yrittää. Ei kuitenkaan minkään spiritismin kautta eivätkä ne ole pahansuopia. Ne henget ovat erikseen. Kuten täällä keskusteluissa on jo aiemminkin tullut esille (olen lukenut näitä paljon viime päivinä) heihin yhteydenottaminen on helpompaa kuin arvaisikaan eikä siis ole edes kauhean kummallista että jollakin ihmisistä on kyky myös nähdä heitä. Jos ihmisellä on vain tarpeeksi mediaanista energiaa, yhteys on sitä voimakkaampi.
Tottakai tällaiset ihmiset leimataan yleensä hulluiksi ja vaara onkin että heidänlaisensa yksilöt saattavat seota mikä on ikävää :/ ja julkisuudessahan näistä ei juuri siitä syystä niin helposti puhutakaan - pidetään vaan harhaoppisena, koitetaan kivenkovaan käännyttää siihen massauskontoon mikä on ehdoton jne. KOKEMUS kuitenkin korvaa ahdasmielisyyden. Näin se nyt vain valitettavasti on ja minulle on aivan turha yrittää väittää muuta.- Aritta
Olen samaa mieltä. :-)
- ev.lut
Mikä ihme on että kristinusko ei kelpaa sellaisenaan? Eikö ole tarpeeksi mystistä?
Pitää sekoittaa Jumala, Jeesus ja kaikenlaiset astraalitouhut samaan soppaan!
Uskot että Jeesus on elänyt.. hyvä lähtökohta! Jeesus vaan on paljon muutakin kuin täällä "elänyt".
Hän on Jumalan Poika, jonka Jumala antoi meille meidän syntiemme edestä. Jeesus on Vapahtaja, Messias. Ei voida puhua siis että Jeesus oli vaan joku hemmo joka vaan sattui elämään maailmassa.
Kaikki touhu missä otetaan henkiin yhteyttä,on spiritismiä! Mikä into on "harjoitella ruumiistairtautumista"? Nauti elämästäsi äläkä haikaile olemattomia, kyllä sinä aikanasi pääset tästä tomumajasta pois. Ei kannata sekoilla ja toivoa jotain astraalitrippejä!
Kokemus korvaa ahdasmielisyyden.. niinpä.
Ajattelepas niin että on todellakin olemassa asioita jotka eivät kuulu meille niin kauan kuin olemme tässä katoavassa kuoressamme. Jos meille on tarkoitus tulla jotain tietoa "sieltä rajan takaa", se tapahtuu niin että me saamme jonkun armolahjan. Ja koettelemme sen Kristuksen nimellä.
Kaikki muu kokemus tulee pimeän puolelta.
Älkää hyvät nuoret ihmiset leikkikö tulella.
Saatana on todellinen ja pukeutuu valkeuden enkeliksikin saadakseen sieluja harhaan.
Nauttikaa ainutkertaisesta elämästänne, se on Jumalan lahja. Kiittäkää Herraa jokaisesta päivästänne!
Ja ennenkaikkea: älkää itse keksikö uskontoanne!
Älkää sekoilko lahkoissa vaan lukekaa Raamattua itse, rukoilkaa ymmärrystä. Jumalan kämmenellä ei tarvitse pelätä.
Oletko miettinyt syytä miksi spiritismin ym. kanssa pelleilleet usein todella tuntuvat menettävän järkensä?
Kyllä siinä ihmisen maailmankuva järkkyykin kun saa yhteyden itseensä pimeyden ruhtinaaseen. Se heppu pitää hallinnassaan nimenomaan pelotellen ja pitäen ihmistä kauhun vallassa. Ja se on pirun ykkösvalhe ja suurin juoni että saa ihmisen uskomaan että ei ole olemassa saatanaa eikä Jumalaa.
Kaikella on vastakohtansa. Pimeys ja valo. Kuumuus ja kylmä. Yö ja päivä. Aamu ja ilta.
Koko luomakunta on todiste siitä että Hyvällä on vastakohtansa. Ja se vastapuolen hemmo on aika vahvoilla kun ihmiset jo suvaitsevat mitä tahansa, keksivät itse mieleisensä tuomiovapaan Jumalan ja kieltävät helvetinkin olemassaolon.
Kannattaisi näitä miettiä ennenkuin alkaa harjoitella ruumiistairtautumisia!
Kaikkea hyvää sinulle, toivon todella totuutta osaksesi! - Aritta
ev.lut kirjoitti:
Mikä ihme on että kristinusko ei kelpaa sellaisenaan? Eikö ole tarpeeksi mystistä?
Uskot että Jeesus on elänyt.. hyvä lähtökohta! Jeesus vaan on paljon muutakin kuin täällä "elänyt".
Hän on Jumalan Poika, jonka Jumala antoi meille meidän syntiemme edestä. Jeesus on Vapahtaja, Messias. Ei voida puhua siis että Jeesus oli vaan joku hemmo joka vaan sattui elämään maailmassa.
Kaikki touhu missä otetaan henkiin yhteyttä,on spiritismiä! Mikä into on "harjoitella ruumiistairtautumista"? Nauti elämästäsi äläkä haikaile olemattomia, kyllä sinä aikanasi pääset tästä tomumajasta pois. Ei kannata sekoilla ja toivoa jotain astraalitrippejä!
Ajattelepas niin että on todellakin olemassa asioita jotka eivät kuulu meille niin kauan kuin olemme tässä katoavassa kuoressamme. Jos meille on tarkoitus tulla jotain tietoa "sieltä rajan takaa", se tapahtuu niin että me saamme jonkun armolahjan. Ja koettelemme sen Kristuksen nimellä.
Saatana on todellinen ja pukeutuu valkeuden enkeliksikin saadakseen sieluja harhaan.
Nauttikaa ainutkertaisesta elämästänne, se on Jumalan lahja. Kiittäkää Herraa jokaisesta päivästänne!
Älkää sekoilko lahkoissa vaan lukekaa Raamattua itse, rukoilkaa ymmärrystä. Jumalan kämmenellä ei tarvitse pelätä.
Oletko miettinyt syytä miksi spiritismin ym. kanssa pelleilleet usein todella tuntuvat menettävän järkensä?
Kyllä siinä ihmisen maailmankuva järkkyykin kun saa yhteyden itseensä pimeyden ruhtinaaseen. Se heppu pitää hallinnassaan nimenomaan pelotellen ja pitäen ihmistä kauhun vallassa. Ja se on pirun ykkösvalhe ja suurin juoni että saa ihmisen uskomaan että ei ole olemassa saatanaa eikä Jumalaa.
Kaikella on vastakohtansa. Pimeys ja valo. Kuumuus ja kylmä. Yö ja päivä. Aamu ja ilta.
Koko luomakunta on todiste siitä että Hyvällä on vastakohtansa. Ja se vastapuolen hemmo on aika vahvoilla kun ihmiset jo suvaitsevat mitä tahansa, keksivät itse mieleisensä tuomiovapaan Jumalan ja kieltävät helvetinkin olemassaolon.
Kaikkea hyvää sinulle, toivon todella totuutta osaksesi!Kun se ei ole koko totuus. Niin yksinkertaista se on. Emme me etsi mystiikkaa vaan totuutta.
- Tarkkanäköinen
ev.lut kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle, toivon todella totuutta osaksesi!Voisitko ev.lut ajatella niin, että me tulimme erilaisista lähtökohdista tälle Maaplaneetalle. Meidän sopimuksemme ja tehtävämme täällä ovat erilaiset. Siitä seuraa, että näkökulmamme eri asioihin esim. uskontoihin on erilainen.
Syrjäinen Maaplaneetta alistettiin kasvu- ja kokeilu-planeetaksi noin 100000 vuotta sitten. Ensimmäinen luominen oli ajautumassa umpikujaan. Tarvittiin syvempää ymmärrystä, uutta tietotaitoa toista luomista varten, jotta maailmankaikkeus voisi edelleen laajentua ja jo olemassa oleva elämä voisi kehittyä edelleen.
Yhdet maailmankaikkeuden korkeimmista enkeli-olennoista Hengen maailmasta lähti tätä tehtävää suorittamaan Suuren Suunnitelman mukaisesti. Heillä on Ikuinen Elämä aina.
Heille rakennettiin henkilökohtainen sielu aineellisen maailman puolelle. Sielu on käyttöväline, kasvattaja, tallentaja. Nämä Hengen maailman edustajat ovat varsinaiset projektin suorittajat.
Aikojen kuluessa mukaan planeetalle on tullut aineellisen maailman puolella alkunsa saaneita sieluja. Eri herrat, luoja-pojat ja mestarit ovat luoneet omia maailmojaan, omia sivilisaatiotaan. Näitä luomuksia on syntynyt Maapallolle ihmiskehoihin varsinkin 1900-luvulla valtavasti. He ovat eläneet muilla planeetoilla jopa toisilla galakseilla, mutta tänne he ovat kuitenkin tulleet.
Nämä luomukset, sielut, ovat Korkeimman, Isä-Äiti-Jumalan kirkkautta vailla. Mutta Jumalan rakkaus on niin suuri, että hän halusi lunastaa kaikki luodut, myös epätäydelliset, omikseen. Tämän lunastustyön teki Jeesus. Lunastus oli sekä takautuva että eteenpäin voimassa oleva. Paitsi, että Jeesuksella oli opetustehtävä, hän teki myös lunastuksen ja näin hänestä tuli pelastaja sille suurelle joukolle ihmisiä, jotka planeettaamme tällä hetkellä asuttavat. He keräävät kokemuksia viedäkseen ne aikanaan omille kotiplaneetoilleen niiden elämää rikastuttamaan.
Nämä pelastetut saivat Ikuisen Sielun. Se on eri asia kuin Ikunen Elämä, joka on aina ollut heillä, projektityöläisillä, valotyöntekijöillä. - Rajaton
ev.lut kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle, toivon todella totuutta osaksesi!Miksi olemme täällä maaplaneetalla ja mistä olemme tulleet tänne ja mihin olemme menossa ym tietoa on kun vain käytte katsomassa sivulta ja niistä sivuilla olevista otteista ja niistä kirjoista löytyy aika pitkälle vastaukset teidän kaikkien kysymyksiin jotenka olkaa hyvät ja käykää katsomassa täällä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000023856950 - Rajaton
ev.lut kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle, toivon todella totuutta osaksesi!Katso katsomatta-
Koske koskematta-
Kulje kulkematta-
Näe näkemättä-
Tunne tuntematta-
Jaa jakamatta-
Eli henkisiin asioihin ei tarvitse fyysistä ruumista,tästä on hyvä lähteä harjoittelemaan. - yksi vaan
Lueppa kirja Kauko ohjattu, jonka on kirjoittanut Ingerlise Provstgaard.
Kirja on kirjoitettu myös näille suomi24:n sivuille. Löydät sen vaikka laittamalla kirjan nimen hakuun.
Lue, jos olet todella kiinnostunut noista kuvaamistasi asioista! - Rebekka
ev.lut kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle, toivon todella totuutta osaksesi!Olen täysin samaa mieltä kanssasi.Itse olin melkein eksyksissä lapsuuden uskon jälken.Aloin kiinnostua parapsykologiasta ym.sellaisesta. Kävin jopa henkiparantajalla.Mutta onneksi Jumala pitää huolen omistaan ja eri vaiheitten jälkeen sain uskoni takaisin.Se on yksin Jumalan armoa.Siunausta sinulle ja rohkeutta uskon tiellä
- ev.lut
Rebekka kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.Itse olin melkein eksyksissä lapsuuden uskon jälken.Aloin kiinnostua parapsykologiasta ym.sellaisesta. Kävin jopa henkiparantajalla.Mutta onneksi Jumala pitää huolen omistaan ja eri vaiheitten jälkeen sain uskoni takaisin.Se on yksin Jumalan armoa.Siunausta sinulle ja rohkeutta uskon tiellä
Mukava löytää hengenheimolainen täältä.
Siunausta sinulle myös ja rukoilkaamme kaikkien puolesta jotka etsivät totuutta!
Rohkeutta tosiaan tarvitaan kun kristinusko ei ole muodissa, mutta onhan aina toivoa että saisimme valtavan "herätyksen aallon"! - et ole kaikki mitä on
Aritta kirjoitti:
Kun se ei ole koko totuus. Niin yksinkertaista se on. Emme me etsi mystiikkaa vaan totuutta.
Tämä on juuri tyypillistä kun ei voi tyytyä simppeliin vastaukseen vaan keksii itse yhdistellä eri palasia... Mutta se on kaukana totuudesta!
- Aritta
et ole kaikki mitä on kirjoitti:
Tämä on juuri tyypillistä kun ei voi tyytyä simppeliin vastaukseen vaan keksii itse yhdistellä eri palasia... Mutta se on kaukana totuudesta!
Jos ei kerran löydä totuutta yhdestä paikasta niin sitä on etsittävä monesta eri paikasta.
- Aritta
Rebekka kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.Itse olin melkein eksyksissä lapsuuden uskon jälken.Aloin kiinnostua parapsykologiasta ym.sellaisesta. Kävin jopa henkiparantajalla.Mutta onneksi Jumala pitää huolen omistaan ja eri vaiheitten jälkeen sain uskoni takaisin.Se on yksin Jumalan armoa.Siunausta sinulle ja rohkeutta uskon tiellä
Niin kuin olen jo kertonut muualla niin olin ensin kristinuskossa, mutta se ei riittänyt minulle. Tarvitsen enemmän vastauksia.
- uskovaiselle
ev.lut kirjoitti:
Mukava löytää hengenheimolainen täältä.
Siunausta sinulle myös ja rukoilkaamme kaikkien puolesta jotka etsivät totuutta!
Rohkeutta tosiaan tarvitaan kun kristinusko ei ole muodissa, mutta onhan aina toivoa että saisimme valtavan "herätyksen aallon"!jos kerta jumala antoi ainoan poikansa jotta me saisimme syntimme anteeksi niin miksi sitten jumala tuomitsee ihmisiä helvettiin, joita niin suuresti rakastaa? sysäisitkö sinä sinulle kaikkein kakkaimman ihmisen ikuseen tuleen, jos ei satu uskomaan raamattuun? vastaappa toho. arittalla on muuten ihan hyvää textiä.
- Rebekka
uskovaiselle kirjoitti:
jos kerta jumala antoi ainoan poikansa jotta me saisimme syntimme anteeksi niin miksi sitten jumala tuomitsee ihmisiä helvettiin, joita niin suuresti rakastaa? sysäisitkö sinä sinulle kaikkein kakkaimman ihmisen ikuseen tuleen, jos ei satu uskomaan raamattuun? vastaappa toho. arittalla on muuten ihan hyvää textiä.
Ei Jumala helvettiin tuomitse niitä,jotka uskovat Jeesukseen Vapahtajana ja Pelastajana.Näin Raamattu opettaa.
- Aritta
Rebekka kirjoitti:
Ei Jumala helvettiin tuomitse niitä,jotka uskovat Jeesukseen Vapahtajana ja Pelastajana.Näin Raamattu opettaa.
Vaan niistä jotka eivät usko raamattuun.
- uskovalle
Rebekka kirjoitti:
niin kyse oli niistä jotka eivät usko.. itse en kiellä jumalaa, mutta helvettiin en usko. enkä raamatun oppeihin.raamattu on täynnä textiä anteeksi annosta. että meidän pitää antaa niille anteeksi jotka ovat meitä vastaan rikkoneet niin miksi sitä ei sitten ole taivaassa. anteeksi antoa, vaan sysätään ikuiseen tuleen jossa kidetetaan yöt ja päivät. kerronpa totuuden siellä joutuu mietiskelemään omia tekojaan ja syntymään maan päälle asemaan joka on hyväksi omalle henkiselle kehitykselle. esim raiskaaja syntyy raiskatuksi, rikas saa opetella köyhän asemaa ja niin edes päin. tää texti vois paremmin kuulua jollekki jeesus palstalle mutta sieltä en ole saanut uskovilta selvää vastausta yhtä sivusta ku toi sun äskeinen...
- Eeva-Hannele
Aritta kirjoitti:
Niin kuin olen jo kertonut muualla niin olin ensin kristinuskossa, mutta se ei riittänyt minulle. Tarvitsen enemmän vastauksia.
Kerrot olleesi kristinuskossa.Olitko aidossa sydämen uskossa eli uudestisyntynyt vai ns.tapakristitty? Uskova saa Pyhän Hengen,joka kyllä johdattaa totuuden tuntemiseen.Sinun oppisi ovat ihan muuta kuin totuutta.
- Rebekka
uskovalle kirjoitti:
niin kyse oli niistä jotka eivät usko.. itse en kiellä jumalaa, mutta helvettiin en usko. enkä raamatun oppeihin.raamattu on täynnä textiä anteeksi annosta. että meidän pitää antaa niille anteeksi jotka ovat meitä vastaan rikkoneet niin miksi sitä ei sitten ole taivaassa. anteeksi antoa, vaan sysätään ikuiseen tuleen jossa kidetetaan yöt ja päivät. kerronpa totuuden siellä joutuu mietiskelemään omia tekojaan ja syntymään maan päälle asemaan joka on hyväksi omalle henkiselle kehitykselle. esim raiskaaja syntyy raiskatuksi, rikas saa opetella köyhän asemaa ja niin edes päin. tää texti vois paremmin kuulua jollekki jeesus palstalle mutta sieltä en ole saanut uskovilta selvää vastausta yhtä sivusta ku toi sun äskeinen...
Kun sinä et usko Raamattuun,niin eivät uskovien vastaukset sinua miellytä.Eri asia on,jos vilpittömästi avoimin mielin etsit totuutta ja pelastusta.Taivaasta ei ketään lähetetä helvettiin,vaan ne jotka ovat siellä,ovat jo maan päällä eläessään tehneet ratkaisunsa.Mihinkään väittelyyn en ryhdy näissä asioissa,lapsenusko riittää minulle,en ole teologi.Toivon kaikkea hyvää elämääsi.
- Aritta
Eeva-Hannele kirjoitti:
Kerrot olleesi kristinuskossa.Olitko aidossa sydämen uskossa eli uudestisyntynyt vai ns.tapakristitty? Uskova saa Pyhän Hengen,joka kyllä johdattaa totuuden tuntemiseen.Sinun oppisi ovat ihan muuta kuin totuutta.
Niinhän te uskovaiset aina väitätte. Mutta minulle ei tosiaankaan ole kristinuskosta ollut mitään iloa eikä autuutta. Vasta kun jätin sen ja löysin enemmän olen alkanut ymmärtää tätä henkisyyttä ja elämää. Nyt kun tiedän että kuolemaa ei ole niin kaikki asiat asettuvat paikalleen mitä ne eivät tee esim kristinuskossa.
- Eeva Hannele
Aritta kirjoitti:
Niinhän te uskovaiset aina väitätte. Mutta minulle ei tosiaankaan ole kristinuskosta ollut mitään iloa eikä autuutta. Vasta kun jätin sen ja löysin enemmän olen alkanut ymmärtää tätä henkisyyttä ja elämää. Nyt kun tiedän että kuolemaa ei ole niin kaikki asiat asettuvat paikalleen mitä ne eivät tee esim kristinuskossa.
Miksi et vastannut kysymykseeni?Et kai ole poliitikko,kun kiertelet ja kaartelet vastauksissasi:)
- Aritta
Eeva Hannele kirjoitti:
Miksi et vastannut kysymykseeni?Et kai ole poliitikko,kun kiertelet ja kaartelet vastauksissasi:)
Ehkä minusta tulisi jos olisin kiinnostunut politiikasta. :-)
En huomannut että kysyit minkälainen usko minulla oli. En muuten tiennytkään että voi olla eri tavalla uskossa. :-) Voisitko selittää mitä ne tarkoittaa? - Rajaton
Eeva-Hannele kirjoitti:
Tässä sieltä sivulta ote josta näätte kuinka helppo on
manupoloida niin sanottuja uskovaisia kun kaikki tiedon
lähteet käänetään vaan pimeydenpuolelta tulevaksi ja pakotetaan
tulokkaat ym uskomaan mitä kirkkon viesteissä on sopivasti
kerrottu niin taas saatiin porukkaa jengiin lisää ja rahan tuloa
ei voi estää,vallasta puhumattakaan.Onneksi ihmiset ovat heränneet
itse ajattelemaan asioita eivätkä usko kaikkeen....tästä näkee läpi selvästi tarkoituksen teksti alkaa..........
Tämäntyyppisiä väärän johdatuksen alueita voivat olla mm. sellaiset asiat kuin:
- Korteista- ja kädestäennustaminen
- Ennustajalla tai selvänäkijällä käynti
- Horoskoopit
- Psykometria eli ennustaminen ja tietojen välittäminen kuolleiden esineiden perusteella
- Peilistä tai kristallipallosta ennustaminen
- Kirjain- eli aakkoslauta, jota spiritismissä käytetään. Monen tunnetun meedion toiminta on alkanut tämän laudan kautta.
- Heiluri ja taikavarpu ovat myös menetelmiä, joihin jotkut ovat eksyneet. He ovat ehkä saattaneet pitää niitä normaaleina, tieteellisinä, menetelminä ajatellen, ettei niillä ole mitään tekemistä pimeyden voimien kanssa. Tavallisimmin he ovat voineet käyttää näitä menetelmiä varsinkin sellaisilla alueilla kuin veden etsintä, ennustaminen, kadonneiden henkilöiden etsintä sekä lääketieteellisen hoidon määrittely.
Jos sinä olet sekaantunut näihin menetelmiin (heiluri ja taikavarpu), on sinun hyvä kuitenkin tietää, etteivät ne ole mitään neutraaleja menetelmiä. Sillä kaikki mikä liikkumalla vastaa kysymyksiin - olivat sitten kyseessä nämä menetelmät tai vaikka kirjain- eli aakkoslauta, jota spiritismissä käytetään - ovat aina sielunvihollisesta, eivät Jumalasta.
Tällaiset menetelmät eivät kuulu Jumalan antamaan johdatukseen, vaan ne johtavat vain harhaan. Ne voivat sitoa ihmisen hengellisesti ja saattaa hänet uskonelämässään haaksirikkoon, mikä on tavallinen seuraus spiritismiin sekaantumisesta. (Esim. Kurt Koch kertoo kirjassaan "Onko paholainen olemassa?", s. 29-40, useita negatiivisia esimerkkejä siitä, miten nämä menetelmät ovat vaikuttaneet ihmisten hengelliseen elämään.)
Seuraava Ingerlise Provstgaardin kuvaus viittaa vielä samaan asiaan. Hän kertoo kirjassaan "Kauko-ohjattu" (s. 70,71) näistä menetelmistä ja miten hän oli niiden lisäksi tekemisissä myös ufojen kanssa ennen uskoontuloaan:
"Oman kokemukseni perusteella ja muiden toimia tarkkailtuani olen vakuuttunut siitä, että kaikki mikä perustuu heiluriperiaatteeseen, on salatieteellistä ja lähtöisin pimeydestä. Olkoon kysymyksessä sitten tautia määrittävä tai hoito-ohjeita antava heiluri tai pajunoksa, joka näyttää kaivon paikan, teräslanka, joka osoittaa maasäteilyä ja vesisuonia, tai mikä muu tahansa - kaikki mikä liikkumalla vastaa kysymyksiin - unohtamatta myöskään ympyrässä olevien kirjainten päällä olevaa lasia.
Ne tosin vastaavat kysymykseen, mutta vastaukset tulevat pahoilta hengiltä. Valehtelijalta ja viettelijältä.
Siksi en ole koskaan osannut iloita ihmisten kertomuksista, kun he kertovat saaneensa elämäänsä sisällön tai terveyden käytyään okkulttisessa supermarketissa. Kuinka voisin iloita siitä, että Jumalan vihollinen on antanut heidän elämälleen tarkoituksen, kun uskon, että hänen ainoa tarkoituksensa on anastaa heidän elämänsä? Kuinka voisin iloita siitä, että Jumalan vihollinen on tehnyt heille taudinmäärityksen ja kertonut, minkälaista hoitoa heidän pitäisi saada, kun olen vakuuttunut siitä, että hän mitä hartaimmin odottaa päivää, jolloin saa ojentaa heille laskun. Hän ei tee mitään ilmaiseksi. Hän tahtoo omistaa heidän sielunsa, se on hänen päämääränsä."
TIE HERRAN HALTUUN
Todellakin älä vaan ajattele mitään että voisit vahingossa oppia. - sukoville
Rebekka kirjoitti:
Kun sinä et usko Raamattuun,niin eivät uskovien vastaukset sinua miellytä.Eri asia on,jos vilpittömästi avoimin mielin etsit totuutta ja pelastusta.Taivaasta ei ketään lähetetä helvettiin,vaan ne jotka ovat siellä,ovat jo maan päällä eläessään tehneet ratkaisunsa.Mihinkään väittelyyn en ryhdy näissä asioissa,lapsenusko riittää minulle,en ole teologi.Toivon kaikkea hyvää elämääsi.
juuri totuutta etsin.. en usko raamattuun tai helvettiin niin paljon ristiriitaisia kysymyksiä. ja noihin haluaisin vastauksia.. eipä kukaan osaa vastata... ajattelin kysyä vaan joltain joka muka ymmartää ennenköin eroan kirkosta. lisää kysymyksiä... jos kaikki ihmiset on saman vertaisia niin miksi raamattu halventaa naista?? itse olen mies ja pidän kaikkia saman vertaisina ja ihmisen paremmuuden määrittelen sen mukaan miten kohtelee muita ihmisiä, ja miten elää muita kunnioittaen... hämärää...:) kello aika paljon.... väittelyä en halua vain vastauksia...
- Rebekka
sukoville kirjoitti:
juuri totuutta etsin.. en usko raamattuun tai helvettiin niin paljon ristiriitaisia kysymyksiä. ja noihin haluaisin vastauksia.. eipä kukaan osaa vastata... ajattelin kysyä vaan joltain joka muka ymmartää ennenköin eroan kirkosta. lisää kysymyksiä... jos kaikki ihmiset on saman vertaisia niin miksi raamattu halventaa naista?? itse olen mies ja pidän kaikkia saman vertaisina ja ihmisen paremmuuden määrittelen sen mukaan miten kohtelee muita ihmisiä, ja miten elää muita kunnioittaen... hämärää...:) kello aika paljon.... väittelyä en halua vain vastauksia...
Mielestäni Raamattu ei halvenna naista.Jumala on luonut miehen ja naisen erilaisiksi ja antanut kummallekin omat tehtävät.Esim.synnytys ja imettäminen ovat naisen tehtäviä,niihin ei mies pysty.Yleensä miehet ovat fyysisesti vahvempia ja pystyvät siten raskaampiin suorituksin kuin naiset.Kumpikin sukupuoli on Jumalan mielessä yhtä arvokas.Olihan Vapahtajamme Jeesuksen äiti nainen,joten ei naista halvenneta Raamatussa.Jatka etsimistä ja hae vastauksia.Jeesus on sanonut:"etsivä löytää".Radio Deitä kannattaa kuunnella.Sunnuntai-iltaisin siellä alkaa klo 21.30 ohjelma Taivaan ja maan väliltä,johon kuuntelijat voivat soittaa kysymyksiä,jotka askarruttavat,ja niihin vastataan ohjelmassa.Netin tai kaapelitv:n kautta näkyy myös kristillinen kanava tv 7.Suosittelen!Siunausta elämääsi.
- Marko0li0
Rebekka kirjoitti:
Mielestäni Raamattu ei halvenna naista.Jumala on luonut miehen ja naisen erilaisiksi ja antanut kummallekin omat tehtävät.Esim.synnytys ja imettäminen ovat naisen tehtäviä,niihin ei mies pysty.Yleensä miehet ovat fyysisesti vahvempia ja pystyvät siten raskaampiin suorituksin kuin naiset.Kumpikin sukupuoli on Jumalan mielessä yhtä arvokas.Olihan Vapahtajamme Jeesuksen äiti nainen,joten ei naista halvenneta Raamatussa.Jatka etsimistä ja hae vastauksia.Jeesus on sanonut:"etsivä löytää".Radio Deitä kannattaa kuunnella.Sunnuntai-iltaisin siellä alkaa klo 21.30 ohjelma Taivaan ja maan väliltä,johon kuuntelijat voivat soittaa kysymyksiä,jotka askarruttavat,ja niihin vastataan ohjelmassa.Netin tai kaapelitv:n kautta näkyy myös kristillinen kanava tv 7.Suosittelen!Siunausta elämääsi.
Miten tietää mikä on oikein mikä väärin? Siis miten TODELLA tietää? Jos jokin mitä tekee, kestää Jeesuksen Kristuksen nimeä, niin eikö voida tulkita sen olevan oikein tai hyväksyttävää? Eihän Jumala antaisi meidän sekaantua johonkin mikä ei meille kuulu jos näin ei olisi? Jos kohtaa pahaa, pystyykö rukouksen voima poistamaan sen vai onko sekin kenties että "annetaan vain ymmärtää" että näin tapahtuu? Näitä olen pohtinut ja kaipaisin asiantuntevia vastauksia.
- Marko0li0
yksi vaan kirjoitti:
Lueppa kirja Kauko ohjattu, jonka on kirjoittanut Ingerlise Provstgaard.
Kirja on kirjoitettu myös näille suomi24:n sivuille. Löydät sen vaikka laittamalla kirjan nimen hakuun.
Lue, jos olet todella kiinnostunut noista kuvaamistasi asioista!Se ei vastannut minua painavaan kysymykseen. On ilmeistä kuitenkin, että toisen palvominen on takuulla paha juttu! Jumalaakaan ei palvota vaan häneen uskotaan. Kreationistitkaan eivät ole pystyneet todistamaan ainakaan luomisteoriaa vääräksi.
Mutta sen lukeminen sai minut ainakin ajattelemaan. Olen taas hieman viisaampi sillä huomaan nyt ottaa asiat edelleen hyvin objektiivisesta näkökulmasta.
kts "Kiperiä kysymyksiä" seuraavaksi... - Rebekka
Marko0li0 kirjoitti:
Miten tietää mikä on oikein mikä väärin? Siis miten TODELLA tietää? Jos jokin mitä tekee, kestää Jeesuksen Kristuksen nimeä, niin eikö voida tulkita sen olevan oikein tai hyväksyttävää? Eihän Jumala antaisi meidän sekaantua johonkin mikä ei meille kuulu jos näin ei olisi? Jos kohtaa pahaa, pystyykö rukouksen voima poistamaan sen vai onko sekin kenties että "annetaan vain ymmärtää" että näin tapahtuu? Näitä olen pohtinut ja kaipaisin asiantuntevia vastauksia.
Raamatusta löytyvät vastaukset,joihin voit varmasti luottaa.Kun alat lukea,rukoile sitä,että ymmärrät Jumalan Sanaa.Lue Johanneksen evankeliumin luvut 14-17,siellä on vastauksia pohtimiisi asioihin.Toki niitä on muuallakin Raamatussa,mutta tuo kohta tuli ensiksi mieleeni.Siunausta sinulle.
- Aritta
Marko0li0 kirjoitti:
Mitään ei tiedä ennenkuin on kaikki kokenut ja saanut niistä "ymmärryksen". Siis asiat vain tulevat ihan selviksi kun on tarpeeksi kokenut erilaisia asioita. Et ymmärrä pahuutta jollet ole sitä kokenut itse, siis tehnyt pahaa ja joutunut sille alttiiksi. Et pysty myöskään rukoilemaan suojelusta sellaisesta mitä en ymmärrä.
- yksi vaan
Marko0li0 kirjoitti:
Kiva kun luit Kauko ohjattu kirjan. Kiva, kun jäit asioita pohtimaan. Olet esittänyt kiperiä kysymyksiä, mutta harmillisesti en ihan varmaksi ymmärtänyt, mitä tarkalleen tarkoitat. Yritän kuitenkin sanoa muutaman ajatuksen, jotka tekstistäsi tulivat mieleeni.
Jeesuksen Kristuksen nimi ei itsessään tarkoita välttämättä mitään. Se on vain nimi. Raamatussa on useita kohtia, jotka puhuvat siitä, kuinka vihollinen voi pukeutua valkeuden vaatteisiin, susi lampaan vaatteisiin. Tärkeää on se, että yhdistää Jeesuksen Kristuksen nimeen sen, että hän on Jumalan Poika (Jumala), joka eli ihmisenä maan päällä. Jeesus Kristus kuoli meidän jokaisen syntiemme puolesta, jotta me saisimme elää. Synnin seuraus on aina kuolema. Koska Jeesus otti päälleen kaikki synnit, me saamme lahjaksi elämän, jos uskomme Jeesuksen sovittaneen syntimme.
Seuraava raamatun kohta kertoo siitä, että maan päällä on ollut ja on edelleen ihmisiä, jotka tekevät erilaisia ihmeitä, vaikka ovat kaukana Herrasta (Jeesuksesta Kristuksesta). Olen sitä mieltä, että osa tällaisista ihmisistä on harhassa tietämättään ja osa tietää, että he eivät seuraa Jeesusta.
Tässä siis se raamatun kohta. Tekstissä puhutaan siis siitä tilanteesta, kun kaikki ihmiset ovat viimeisellä tuomiolla Jumalan edessä:
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'" Matt. 7:21-23
Hyvä kysymys on tietenkin se, miten tietää, mikä on oikein ja mikä väärin, mikä on Jumalan tahto. Itse olen sitä mieltä, että kun ihminen elää tarpeeksi lähellä Jumalaa, ihminen tietää Jumalan tahdon. Jumalan lähellä voi elää pitämällä yhteyttä Jumalan kanssa esim. rukoilemalla ja lukemalla raamattua. Jos joskus ei tiedä, mikä on Jumalan tahto, sitä kannattaa tietenkin aina kysyä Jumalalta ja pyytää asioihin viisautta. Jumala kyllä mielellään antaa viisautta häntä vilpittömästi etsiville ihmisille.
Kyllä uskovaisillakin on tilanteita, että eivät aina varmaksi tiedä, mikä on Jumalan tahto. Jumala asuu kuitenkin Pyhänä Henkenä jokaisen uskovaisen ihmisen sisällä ja hän antaa viisautta valintatilanteissa yms. Ainakin itse olen sitä mieltä, että ei kannata tehdä mitään sellaista, mikä vähääkään epäilyttää. Raamattua lukemalla saa myös paljon viisautta siihen, miten kannattaa elää elämänsä. Siellä on hyvät ohjeet.
Sain sen käsityksen tekstistäsi, että uskot Jumalan jotenkin automaattisesti suojelevan ihmistä pahalta. Näin ei kuitenkaan aina ole, sillä Jumala on antanut ihmiselle valinnan vapauden. Ihminen saa seurata Jumalaa tai Paholaista. Näin oli paratiisissakin. Jumala oli kyllä varoittanut syömästä hyvän- ja pahantiedon puusta, mutta ei estänyt ihmistä tekemästä näin.
Sillon kuitenkin, jos ihminen erityisesti rukoilee suojelusta, silloin uskon Jumalan suojelevan pahalta. Sillon pitää vain noudattaa sitä, minkä kokee oikeaksi. Raamatussa on kohtia, joissa mainitaan, että Jumala antaa enkeleilleen käskyn suojella lapsiaan kaikilla teillä. Ihmisellä on kuitenkin aina se mahdollisuus, että voi tieten tahtoen kääntää selkänsä Jumalalle näin halutessaan.
Kysyt myös pahan kohtaamisesta. On todellakin niin, että paholainen (persoonallinen paha siis) poistuu aina, kun rukoillaan Jeesuksen nimessä. Paholainen ei voi sietää Jeesusta ja Jeesuksen nimeä (siis häntä, joka on syntien sovittaja). Jeesuksen/Jumalan voima on kaikkea muuta voimaa mahtavampi, suurempi.
Muista myös se, että jokainen henki, joka todistaa, että Jeesus Kristus on ihmisten syntien sovittaja, sellainen henki on Jumalasta. Muut henget eivät ole, vaan ovat lähtöisin Paholaisesta/Saatanasta/Vihollisesta. On siis olemassa Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki sekä hyvät enkelit/henget, jotka ovat hyvän puolella. Sitten pahan puolella ovat Saatana ja pahat enkelit/henget eli demonit.
Muista, että ne henget, joihin saadaan spiritismissä yhteys ovat samoja henkiä kuin ne, joihin saadaan yhteys jotain muuta kautta esim. juuri automaattikirjoituksella tai heilurilla tai korteilla ennustamalla tai meditoimalla jne. Pahat henget voivat pukeutua valkeuden vaatteisiin. Jos ihminen tunnistaisi aina pahan hengen pahaksi hengeksi, eihän kukaan eksyisi koskaan. Mutta nämä henget ovat viisaita, taitavia ja ovelia pettämään ihmisiä. Ainoa suoja ja turva on Jeesuksessa, syntien sovittajassa. Häntä suosittelen sinulle erittäin lämpimästi! Hän antaa rauhan, ilon ja vapauden, mitä mikään muu asia maailmassa ei voi antaa.
Jos olet innokas lukemaan, suosittelen sinulle paria muutakin kirjaa. Ne ovat jo aika vanhoja, mutta hyviä kuitenkin.
Nicky Cruz: Juokse poika juokse
Nicky Cruz: Juokse henkesi edestä
Ensimmäisessä kirjassa kerrotaan entisen jenginjohtajan Nicky Cruzin karu tarina, joka päättyy siihen, hän löytää Jeesuksen omaksi Vapahtajakseen, syntiensä sovittajakseen. Kirja on todella mukaansatempaava ja sitä on vaikea jättää pöydälle ennen kuin sen saa luettua loppuun.
Toisessa kirjassa kerrotaan Nicky Cruzin lapsuudesta. Hänen vanhempansa olivat noitia ja meedioita. Hekin paransivat sairaita yms., mutta he käyttivät hyväkseen pimeyden voimia. Todella mielenkiintoinen ja jännittävä kirja. Nicky Cruzin vanhemmat tulivat molemmat myöhemmin uskoon.
Kerrohan vastasinko yhtään mieltäsi askarruttaneisiin kysymyksiin? Kysythän lisää, jos jokin asia jäi vielä vaivaamaan!
Siunausta elämääsi! - Marko0li0
yksi vaan kirjoitti:
Kiva kun luit Kauko ohjattu kirjan. Kiva, kun jäit asioita pohtimaan. Olet esittänyt kiperiä kysymyksiä, mutta harmillisesti en ihan varmaksi ymmärtänyt, mitä tarkalleen tarkoitat. Yritän kuitenkin sanoa muutaman ajatuksen, jotka tekstistäsi tulivat mieleeni.
Jeesuksen Kristuksen nimi ei itsessään tarkoita välttämättä mitään. Se on vain nimi. Raamatussa on useita kohtia, jotka puhuvat siitä, kuinka vihollinen voi pukeutua valkeuden vaatteisiin, susi lampaan vaatteisiin. Tärkeää on se, että yhdistää Jeesuksen Kristuksen nimeen sen, että hän on Jumalan Poika (Jumala), joka eli ihmisenä maan päällä. Jeesus Kristus kuoli meidän jokaisen syntiemme puolesta, jotta me saisimme elää. Synnin seuraus on aina kuolema. Koska Jeesus otti päälleen kaikki synnit, me saamme lahjaksi elämän, jos uskomme Jeesuksen sovittaneen syntimme.
Seuraava raamatun kohta kertoo siitä, että maan päällä on ollut ja on edelleen ihmisiä, jotka tekevät erilaisia ihmeitä, vaikka ovat kaukana Herrasta (Jeesuksesta Kristuksesta). Olen sitä mieltä, että osa tällaisista ihmisistä on harhassa tietämättään ja osa tietää, että he eivät seuraa Jeesusta.
Tässä siis se raamatun kohta. Tekstissä puhutaan siis siitä tilanteesta, kun kaikki ihmiset ovat viimeisellä tuomiolla Jumalan edessä:
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.' Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'" Matt. 7:21-23
Hyvä kysymys on tietenkin se, miten tietää, mikä on oikein ja mikä väärin, mikä on Jumalan tahto. Itse olen sitä mieltä, että kun ihminen elää tarpeeksi lähellä Jumalaa, ihminen tietää Jumalan tahdon. Jumalan lähellä voi elää pitämällä yhteyttä Jumalan kanssa esim. rukoilemalla ja lukemalla raamattua. Jos joskus ei tiedä, mikä on Jumalan tahto, sitä kannattaa tietenkin aina kysyä Jumalalta ja pyytää asioihin viisautta. Jumala kyllä mielellään antaa viisautta häntä vilpittömästi etsiville ihmisille.
Kyllä uskovaisillakin on tilanteita, että eivät aina varmaksi tiedä, mikä on Jumalan tahto. Jumala asuu kuitenkin Pyhänä Henkenä jokaisen uskovaisen ihmisen sisällä ja hän antaa viisautta valintatilanteissa yms. Ainakin itse olen sitä mieltä, että ei kannata tehdä mitään sellaista, mikä vähääkään epäilyttää. Raamattua lukemalla saa myös paljon viisautta siihen, miten kannattaa elää elämänsä. Siellä on hyvät ohjeet.
Sain sen käsityksen tekstistäsi, että uskot Jumalan jotenkin automaattisesti suojelevan ihmistä pahalta. Näin ei kuitenkaan aina ole, sillä Jumala on antanut ihmiselle valinnan vapauden. Ihminen saa seurata Jumalaa tai Paholaista. Näin oli paratiisissakin. Jumala oli kyllä varoittanut syömästä hyvän- ja pahantiedon puusta, mutta ei estänyt ihmistä tekemästä näin.
Sillon kuitenkin, jos ihminen erityisesti rukoilee suojelusta, silloin uskon Jumalan suojelevan pahalta. Sillon pitää vain noudattaa sitä, minkä kokee oikeaksi. Raamatussa on kohtia, joissa mainitaan, että Jumala antaa enkeleilleen käskyn suojella lapsiaan kaikilla teillä. Ihmisellä on kuitenkin aina se mahdollisuus, että voi tieten tahtoen kääntää selkänsä Jumalalle näin halutessaan.
Kysyt myös pahan kohtaamisesta. On todellakin niin, että paholainen (persoonallinen paha siis) poistuu aina, kun rukoillaan Jeesuksen nimessä. Paholainen ei voi sietää Jeesusta ja Jeesuksen nimeä (siis häntä, joka on syntien sovittaja). Jeesuksen/Jumalan voima on kaikkea muuta voimaa mahtavampi, suurempi.
Muista myös se, että jokainen henki, joka todistaa, että Jeesus Kristus on ihmisten syntien sovittaja, sellainen henki on Jumalasta. Muut henget eivät ole, vaan ovat lähtöisin Paholaisesta/Saatanasta/Vihollisesta. On siis olemassa Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki sekä hyvät enkelit/henget, jotka ovat hyvän puolella. Sitten pahan puolella ovat Saatana ja pahat enkelit/henget eli demonit.
Muista, että ne henget, joihin saadaan spiritismissä yhteys ovat samoja henkiä kuin ne, joihin saadaan yhteys jotain muuta kautta esim. juuri automaattikirjoituksella tai heilurilla tai korteilla ennustamalla tai meditoimalla jne. Pahat henget voivat pukeutua valkeuden vaatteisiin. Jos ihminen tunnistaisi aina pahan hengen pahaksi hengeksi, eihän kukaan eksyisi koskaan. Mutta nämä henget ovat viisaita, taitavia ja ovelia pettämään ihmisiä. Ainoa suoja ja turva on Jeesuksessa, syntien sovittajassa. Häntä suosittelen sinulle erittäin lämpimästi! Hän antaa rauhan, ilon ja vapauden, mitä mikään muu asia maailmassa ei voi antaa.
Jos olet innokas lukemaan, suosittelen sinulle paria muutakin kirjaa. Ne ovat jo aika vanhoja, mutta hyviä kuitenkin.
Nicky Cruz: Juokse poika juokse
Nicky Cruz: Juokse henkesi edestä
Ensimmäisessä kirjassa kerrotaan entisen jenginjohtajan Nicky Cruzin karu tarina, joka päättyy siihen, hän löytää Jeesuksen omaksi Vapahtajakseen, syntiensä sovittajakseen. Kirja on todella mukaansatempaava ja sitä on vaikea jättää pöydälle ennen kuin sen saa luettua loppuun.
Toisessa kirjassa kerrotaan Nicky Cruzin lapsuudesta. Hänen vanhempansa olivat noitia ja meedioita. Hekin paransivat sairaita yms., mutta he käyttivät hyväkseen pimeyden voimia. Todella mielenkiintoinen ja jännittävä kirja. Nicky Cruzin vanhemmat tulivat molemmat myöhemmin uskoon.
Kerrohan vastasinko yhtään mieltäsi askarruttaneisiin kysymyksiin? Kysythän lisää, jos jokin asia jäi vielä vaivaamaan!
Siunausta elämääsi!Kiitos vastauksistasi
Mitäpä siis jos henkiin yhteyden saatua kysytään "Kuka on Jumalan Poika" tai "Kuka kuoli ihmisten syntien tähden?" vastauksena tulee "Jeesus Kristus" ? Todistaisiko tämä ettei se voi olla pahasta? Ja tuo on ihan totta että harhapoluilla olevat ihmiset voivat pystyä ihmetekoihin. Minä olen kuitenkin yhä skeptinen tämän ja monen muun asian suhteen. Sen olen tosin todennut, että raamatun lukeminen rauhoittaa kummasti ja rukoileminen myös. Mutta tällekin voi olla silti se selitys, että oma usko kykenevyyteen sen saisi aikaan. Hankala sanoa, mutta tutkin asiaa edelleen enkä lähde suinpäin mihinkään kulttiin tms. - sama
Marko0li0 kirjoitti:
Kiitos vastauksistasi
Mitäpä siis jos henkiin yhteyden saatua kysytään "Kuka on Jumalan Poika" tai "Kuka kuoli ihmisten syntien tähden?" vastauksena tulee "Jeesus Kristus" ? Todistaisiko tämä ettei se voi olla pahasta? Ja tuo on ihan totta että harhapoluilla olevat ihmiset voivat pystyä ihmetekoihin. Minä olen kuitenkin yhä skeptinen tämän ja monen muun asian suhteen. Sen olen tosin todennut, että raamatun lukeminen rauhoittaa kummasti ja rukoileminen myös. Mutta tällekin voi olla silti se selitys, että oma usko kykenevyyteen sen saisi aikaan. Hankala sanoa, mutta tutkin asiaa edelleen enkä lähde suinpäin mihinkään kulttiin tms.Jos pyrit ottamaan itse yhteyden henkiin, ne todennäköisesti ovat peräisin Paholaisesta. Ihmisen kuuluu pyrkiä yhteyteen vain Jumalan kanssa, ei käsittääkseni edes hyvien enkelien kanssa. Ihmisen kuuluu rukoilla aina ensin Jumalaa, joka sitten antaa enkeleilleen tarvittavan käskyn esim. ihmisen suojelemiseksi tai johtamiseksi.
Kun otat Jeesuksen vastaan sydämeesi, saat lahjaksi Pyhän Hengen, joka on aina kanssasi. Hän antaa sinulle viisautta ja paljon muita lahjoja, kuten rakkautta, iloa, rauhaa, kärsivälisyyttä, ystävällisyyttä, hyvyyttä, uskollisuutta, lempeyttä ja itsehillintää (Ef. 5:22). Pahan puolella ihmisen sisälle voi "oven avattuaan" tulla henkiopas, joka avaa tien muille pahoille hengille tulla sisälle. Nämä henget eivät tahdo ihmiselle hyvää, vaikka ehkä toisin uskottelevat. Eivätkä nämä pahat henget jätä ihmistä kuoleman uhalla, paitsi pyydettäessä sitä Jeesuksen nimessä.
Keinot joilla voit olla yhteydessä Jumalan kanssa ovat rukous ja raamatun lukeminen. Jumala alkaa myös "puhua" ihmiselle, kun ihminen on hänen kanssaan yhteydessä. Jumalan puhe ihmiselle on usein ymmärrystä siitä, mikä on esim. Jumalan tahto. Daavid kuvaa Jumalan puhetta itselleen siten, että hän sisimmässään kuulee Jumalan äänen (Ps. 16:7).
Huomaa, että on olemassa ns. mustaa magiaa (esim. saatanan palvonnassa) ja ns. valkoista magiaa (esim. Uusi Aika liikkeen piireissä). Molemmissa mukana olevat henget ovat Paholaisesta. Nämä valkoisen magian hyviltä vaikuttavat henget ovat kuin susia lampaan vaatteissa. Siksi monet menevätkin harhaan, koska luottavat omiin tunteisiinsa siitä, että nämä henget vaikuttavat ystävällisiltä ja hyviltä. Niinhän siinä Kauko ohjatussakin henget antoivat ensin upean ja kiinnostavan kuvan itsestään. Totuus oli muuta.
Pahat henget kyllä tietävät, että Jeesus on kuollut ihmisten puolesta ja että ihmisen pelastus on Jeesuksen työssä. Henget kunnioittavat tavallaan Jeesusta, koska he tietävät, että Jeesus on korkein.
Tuli mieleeni äskettäin lukemani kirja Elettyjä ajatuksia, jonka on kirjoittanut Lasse Heikkilä. Hän oli ollut lähetystyössä Intiassa. Heikkilän mukaan Apostolien tekojen tapahtumat uusiutuivat Intiassa. Hän kertoi, että ihmiset, joissa oli pahoja henkiä alkoivat jo kaukaa Heikkilän seurueineen nähdessään kirkua. Heikkilä seurueineen ajoi useita pahoja henkiä ulos ihmisistä, toteuttaen Jeesuksen antamaa esimerkkiä. Eräs erikoinenkin tapaus Heikkilälle sattui, sillä eräässä intialaisessa naisessa oleva henki alkoi puhua Heikkilälle suoraa suomen kielellä.
Henget ovat siis todellisia, mutta niiden kanssa ei kannata alkaa leikkiä. Se, mikä ihmiselle on kokeilunhalua/leikkiä/uteliaisuutta, ei sitä henkimaailmalle ole. Pahat henget ottavat tosissaan jokaisen yrityksen päästä heihin yhteyteen, joka heidän suuntaansa otetaan.
Lue raamattua ja rukoile. On kiva kuulla, että ne sinua rauhoittavat. Uuden testamentin lukemisesta kannattaa aloittaa, itselleni suosikki on Johanneksen evankeliumi. Uskon raamatusta löytyvän kaikki vastaukset, joita tarvitset. Viisauden pyytäminen Jumalalta auttaa myös asiaa. Ihmisen kuuluukin olla jonkin verran skeptinen, sillä se suojelee ihmistä. Pureksimatta ei kannata niellä mitään. Siksi on hyvä, että tutkit asioita. Raamattu sanoo kuitenkin, että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.
Toivon, että otat Jeesuksen vastaan elämääsi, sillä hän on upea tyyppi! Rukoilen puolestasi! - Aritta
sama kirjoitti:
Jos pyrit ottamaan itse yhteyden henkiin, ne todennäköisesti ovat peräisin Paholaisesta. Ihmisen kuuluu pyrkiä yhteyteen vain Jumalan kanssa, ei käsittääkseni edes hyvien enkelien kanssa. Ihmisen kuuluu rukoilla aina ensin Jumalaa, joka sitten antaa enkeleilleen tarvittavan käskyn esim. ihmisen suojelemiseksi tai johtamiseksi.
Kun otat Jeesuksen vastaan sydämeesi, saat lahjaksi Pyhän Hengen, joka on aina kanssasi. Hän antaa sinulle viisautta ja paljon muita lahjoja, kuten rakkautta, iloa, rauhaa, kärsivälisyyttä, ystävällisyyttä, hyvyyttä, uskollisuutta, lempeyttä ja itsehillintää (Ef. 5:22). Pahan puolella ihmisen sisälle voi "oven avattuaan" tulla henkiopas, joka avaa tien muille pahoille hengille tulla sisälle. Nämä henget eivät tahdo ihmiselle hyvää, vaikka ehkä toisin uskottelevat. Eivätkä nämä pahat henget jätä ihmistä kuoleman uhalla, paitsi pyydettäessä sitä Jeesuksen nimessä.
Keinot joilla voit olla yhteydessä Jumalan kanssa ovat rukous ja raamatun lukeminen. Jumala alkaa myös "puhua" ihmiselle, kun ihminen on hänen kanssaan yhteydessä. Jumalan puhe ihmiselle on usein ymmärrystä siitä, mikä on esim. Jumalan tahto. Daavid kuvaa Jumalan puhetta itselleen siten, että hän sisimmässään kuulee Jumalan äänen (Ps. 16:7).
Huomaa, että on olemassa ns. mustaa magiaa (esim. saatanan palvonnassa) ja ns. valkoista magiaa (esim. Uusi Aika liikkeen piireissä). Molemmissa mukana olevat henget ovat Paholaisesta. Nämä valkoisen magian hyviltä vaikuttavat henget ovat kuin susia lampaan vaatteissa. Siksi monet menevätkin harhaan, koska luottavat omiin tunteisiinsa siitä, että nämä henget vaikuttavat ystävällisiltä ja hyviltä. Niinhän siinä Kauko ohjatussakin henget antoivat ensin upean ja kiinnostavan kuvan itsestään. Totuus oli muuta.
Pahat henget kyllä tietävät, että Jeesus on kuollut ihmisten puolesta ja että ihmisen pelastus on Jeesuksen työssä. Henget kunnioittavat tavallaan Jeesusta, koska he tietävät, että Jeesus on korkein.
Tuli mieleeni äskettäin lukemani kirja Elettyjä ajatuksia, jonka on kirjoittanut Lasse Heikkilä. Hän oli ollut lähetystyössä Intiassa. Heikkilän mukaan Apostolien tekojen tapahtumat uusiutuivat Intiassa. Hän kertoi, että ihmiset, joissa oli pahoja henkiä alkoivat jo kaukaa Heikkilän seurueineen nähdessään kirkua. Heikkilä seurueineen ajoi useita pahoja henkiä ulos ihmisistä, toteuttaen Jeesuksen antamaa esimerkkiä. Eräs erikoinenkin tapaus Heikkilälle sattui, sillä eräässä intialaisessa naisessa oleva henki alkoi puhua Heikkilälle suoraa suomen kielellä.
Henget ovat siis todellisia, mutta niiden kanssa ei kannata alkaa leikkiä. Se, mikä ihmiselle on kokeilunhalua/leikkiä/uteliaisuutta, ei sitä henkimaailmalle ole. Pahat henget ottavat tosissaan jokaisen yrityksen päästä heihin yhteyteen, joka heidän suuntaansa otetaan.
Lue raamattua ja rukoile. On kiva kuulla, että ne sinua rauhoittavat. Uuden testamentin lukemisesta kannattaa aloittaa, itselleni suosikki on Johanneksen evankeliumi. Uskon raamatusta löytyvän kaikki vastaukset, joita tarvitset. Viisauden pyytäminen Jumalalta auttaa myös asiaa. Ihmisen kuuluukin olla jonkin verran skeptinen, sillä se suojelee ihmistä. Pureksimatta ei kannata niellä mitään. Siksi on hyvä, että tutkit asioita. Raamattu sanoo kuitenkin, että etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.
Toivon, että otat Jeesuksen vastaan elämääsi, sillä hän on upea tyyppi! Rukoilen puolestasi!Paholaista ei ole.
- rivien välistä
Aritta kirjoitti:
Paholaista ei ole.
Kyllä on. Nämä todelliset yliluonnoliset tapahtumat. Joissa ollaan yhteydessä esimerliksi meedion välityksellä kuolleihin. Näissä käydyt keskustelut todistaava Jumalan ja Jeesuksen olemassa olon. Sillä ei koskaan tämä muka kuollut henkilö puhu sanakaan Raamatun ainuasta tärkeästä asiasta. Juuri siitä asiasta minkä ympärillä Raamatun samoma pyörii; eli Jeesuksen kristikuoleman ansiosta on minulla/sinulla ainut ja vain tämä mahdollisuus antaa Jeesuksen ottaa syntimme omakseen. Ja siten vapaudumme taivaskelpoiseksi. Mutta kuten huomaatte niin jotain muuta "kaunista" sanomaa ne "kuoleet" kertovat mutta ei ikinä tätä tärkeintä.
- Aritta
rivien välistä kirjoitti:
Kyllä on. Nämä todelliset yliluonnoliset tapahtumat. Joissa ollaan yhteydessä esimerliksi meedion välityksellä kuolleihin. Näissä käydyt keskustelut todistaava Jumalan ja Jeesuksen olemassa olon. Sillä ei koskaan tämä muka kuollut henkilö puhu sanakaan Raamatun ainuasta tärkeästä asiasta. Juuri siitä asiasta minkä ympärillä Raamatun samoma pyörii; eli Jeesuksen kristikuoleman ansiosta on minulla/sinulla ainut ja vain tämä mahdollisuus antaa Jeesuksen ottaa syntimme omakseen. Ja siten vapaudumme taivaskelpoiseksi. Mutta kuten huomaatte niin jotain muuta "kaunista" sanomaa ne "kuoleet" kertovat mutta ei ikinä tätä tärkeintä.
Siksi kun se on huuhaata mikä lukee raamatussa. Jeesus ei ole kuollut syntiemme takia. Toisekseen, miksi henkien pitäisi puhua uskonasioista jos he ovat sukulaisiamme ja haluavat vain näyttää meille että he voivat hyvin?
Jos henget alkaisivat puhua uskonasioita olisin varma siitä että ne eivät olisi hyvällä asialla.
Eräs nainen sai yhteyden henkeen jonka nimi oli Daniel. Nainen luuli että hän on ainoa ihminen maailmassa joka pystyy keskustelemaan oppaansa kanssa. Hän ei ollut myöskään uskossa aikaisemmin, mutta tämä Daniel sanoi hänelle että Jumala on hyvin äkäinen naisen elintavoista ja haluaisi tämän tekevän parannuksen. Ja niin nainen tuli uskoon ja ihan harhateille. Mutta ehkä hän tarvitsi sitä elämässään kuitenkin että sai asiat kuntoon.
No mistä tiedän että Daniel ei ollut Jumalan asialla? Siitä kun hän väitti Jumalan olleen äkäinen. Jumala ei koskaan ole vihainen meille mistään asiasta. Jumala on pelkkää rakkautta ja me saamme tehdä mitä haluamme koska meillä on vapaa tahto. Mikään henkiolento ei saa käskeä meitä tekemään mitään. - Totuus esiin
Aritta kirjoitti:
Siksi kun se on huuhaata mikä lukee raamatussa. Jeesus ei ole kuollut syntiemme takia. Toisekseen, miksi henkien pitäisi puhua uskonasioista jos he ovat sukulaisiamme ja haluavat vain näyttää meille että he voivat hyvin?
Jos henget alkaisivat puhua uskonasioita olisin varma siitä että ne eivät olisi hyvällä asialla.
Eräs nainen sai yhteyden henkeen jonka nimi oli Daniel. Nainen luuli että hän on ainoa ihminen maailmassa joka pystyy keskustelemaan oppaansa kanssa. Hän ei ollut myöskään uskossa aikaisemmin, mutta tämä Daniel sanoi hänelle että Jumala on hyvin äkäinen naisen elintavoista ja haluaisi tämän tekevän parannuksen. Ja niin nainen tuli uskoon ja ihan harhateille. Mutta ehkä hän tarvitsi sitä elämässään kuitenkin että sai asiat kuntoon.
No mistä tiedän että Daniel ei ollut Jumalan asialla? Siitä kun hän väitti Jumalan olleen äkäinen. Jumala ei koskaan ole vihainen meille mistään asiasta. Jumala on pelkkää rakkautta ja me saamme tehdä mitä haluamme koska meillä on vapaa tahto. Mikään henkiolento ei saa käskeä meitä tekemään mitään.Mihin perustat väitteesi,että Jeesus ei kuollut meidän syntiemme edestä? Nyt haluan faktatietoa,enkä mitään ympäripyöreitä selityksiä henkimaailmasta.Jeesus on historiallinen henkilö,sitä et voi kumota vai voitko?
- Aritta
Aritta kirjoitti:
No mistä tiedän että Daniel ei ollut Jumalan asialla? Siitä kun hän väitti Jumalan olleen äkäinen. Jumala ei koskaan ole vihainen meille mistään asiasta. Jumala on pelkkää rakkautta ja me saamme tehdä mitä haluamme koska meillä on vapaa tahto. Mikään henkiolento ei saa käskeä meitä tekemään mitään.Raamattu ei ole historiallinen kirja. Varsinkaan Uusi Testamentti ei ole. Ei ole lainkaan varmaa että uskovaisten Jeesus on juuri sellainen kuin he luulevat. Luultavasti Jeesus on monen erikoisen miehen sekoitus.
Itse uskon Jeesukseen joka oli opettaja ja avataari. Valaistunut ja täysin väärin ymmärretty. Sen ajan ihmiset eivät tajunneet hänen sanomaansa. Eikä vaikuta siltä että tämän päivän kristityt olisivat sen viisaampia.
Se luulo että Jeesus olisi kuollut ihmisten syntien vuoksi on Paavalin keksintöä. Jeesuksen oma sanoma oli se että kuolemaa ei ole ja että tärkeintä on rakkaus, myös vihollisiimme. Hän opetti myös kosmisen lain: "Se mitä kylvät, sitä niität." Rajaton kirjoitti:
itse ajattelemaan asioita eivätkä usko kaikkeen....tästä näkee läpi selvästi tarkoituksen teksti alkaa..........
- Horoskoopit
- Psykometria eli ennustaminen ja tietojen välittäminen kuolleiden esineiden perusteella
- Kirjain- eli aakkoslauta, jota spiritismissä käytetään. Monen tunnetun meedion toiminta on alkanut tämän laudan kautta.
- Heiluri ja taikavarpu ovat myös menetelmiä, joihin jotkut ovat eksyneet. He ovat ehkä saattaneet pitää niitä normaaleina, tieteellisinä, menetelminä ajatellen, ettei niillä ole mitään tekemistä pimeyden voimien kanssa. Tavallisimmin he ovat voineet käyttää näitä menetelmiä varsinkin sellaisilla alueilla kuin veden etsintä, ennustaminen, kadonneiden henkilöiden etsintä sekä lääketieteellisen hoidon määrittely.
Jos sinä olet sekaantunut näihin menetelmiin (heiluri ja taikavarpu), on sinun hyvä kuitenkin tietää, etteivät ne ole mitään neutraaleja menetelmiä. Sillä kaikki mikä liikkumalla vastaa kysymyksiin - olivat sitten kyseessä nämä menetelmät tai vaikka kirjain- eli aakkoslauta, jota spiritismissä käytetään - ovat aina sielunvihollisesta, eivät Jumalasta.
Tällaiset menetelmät eivät kuulu Jumalan antamaan johdatukseen, vaan ne johtavat vain harhaan. Ne voivat sitoa ihmisen hengellisesti ja saattaa hänet uskonelämässään haaksirikkoon, mikä on tavallinen seuraus spiritismiin sekaantumisesta. (Esim. Kurt Koch kertoo kirjassaan "Onko paholainen olemassa?", s. 29-40, useita negatiivisia esimerkkejä siitä, miten nämä menetelmät ovat vaikuttaneet ihmisten hengelliseen elämään.)
Seuraava Ingerlise Provstgaardin kuvaus viittaa vielä samaan asiaan. Hän kertoo kirjassaan "Kauko-ohjattu" (s. 70,71) näistä menetelmistä ja miten hän oli niiden lisäksi tekemisissä myös ufojen kanssa ennen uskoontuloaan:
"Oman kokemukseni perusteella ja muiden toimia tarkkailtuani olen vakuuttunut siitä, että kaikki mikä perustuu heiluriperiaatteeseen, on salatieteellistä ja lähtöisin pimeydestä. Olkoon kysymyksessä sitten tautia määrittävä tai hoito-ohjeita antava heiluri tai pajunoksa, joka näyttää kaivon paikan, teräslanka, joka osoittaa maasäteilyä ja vesisuonia, tai mikä muu tahansa - kaikki mikä liikkumalla vastaa kysymyksiin - unohtamatta myöskään ympyrässä olevien kirjainten päällä olevaa lasia.
Ne tosin vastaavat kysymykseen, mutta vastaukset tulevat pahoilta hengiltä. Valehtelijalta ja viettelijältä.
Siksi en ole koskaan osannut iloita ihmisten kertomuksista, kun he kertovat saaneensa elämäänsä sisällön tai terveyden käytyään okkulttisessa supermarketissa. Kuinka voisin iloita siitä, että Jumalan vihollinen on antanut heidän elämälleen tarkoituksen, kun uskon, että hänen ainoa tarkoituksensa on anastaa heidän elämänsä? Kuinka voisin iloita siitä, että Jumalan vihollinen on tehnyt heille taudinmäärityksen ja kertonut, minkälaista hoitoa heidän pitäisi saada, kun olen vakuuttunut siitä, että hän mitä hartaimmin odottaa päivää, jolloin saa ojentaa heille laskun. Hän ei tee mitään ilmaiseksi. Hän tahtoo omistaa heidän sielunsa, se on hänen päämääränsä."
TIE HERRAN HALTUUN
Todellakin älä vaan ajattele mitään että voisit vahingossa oppia.Ajatus, että vain paholainen voisi henkimaailmasta lähestyä ihmistä on aivan järjetön. Maallistunut kirkko pelotteli ihmiset kuoliaaksi paholaisenpelollaan. Kanavoinnin estäminen on vastoin Jeesuksen ja Paavalin opetuksia. MM.profetoinnin estäminen oli Paavalin mielestä Jumalan tahdon vastaista. Profetoinnista hän sanoi, että sitä saa arvioida ja kehotti pitämään sen mikä oli hyvää. Kirkko kielsi kanavoinnin, koska piispat ja papit tulivat Kristuksen henkimaailman tilalle. Jumalaa sai etsiä vain kirkon opinkappaleitten ja dogmien kautta ja henkilökohtainen vuorovaikutus kiellettiin.
Kirkon valta vahvistettiin maallisin pakkokeinoin ja kerettiläisrovioin. 300-alkaen kirkko vainosi säälimättä gnostilaiskristittyjä ja hävitti heidän kirjoituksensa.- simpanssina
MarkkuP kirjoitti:
Ajatus, että vain paholainen voisi henkimaailmasta lähestyä ihmistä on aivan järjetön. Maallistunut kirkko pelotteli ihmiset kuoliaaksi paholaisenpelollaan. Kanavoinnin estäminen on vastoin Jeesuksen ja Paavalin opetuksia. MM.profetoinnin estäminen oli Paavalin mielestä Jumalan tahdon vastaista. Profetoinnista hän sanoi, että sitä saa arvioida ja kehotti pitämään sen mikä oli hyvää. Kirkko kielsi kanavoinnin, koska piispat ja papit tulivat Kristuksen henkimaailman tilalle. Jumalaa sai etsiä vain kirkon opinkappaleitten ja dogmien kautta ja henkilökohtainen vuorovaikutus kiellettiin.
Kirkon valta vahvistettiin maallisin pakkokeinoin ja kerettiläisrovioin. 300-alkaen kirkko vainosi säälimättä gnostilaiskristittyjä ja hävitti heidän kirjoituksensa.Tiesitkö muuten, että UFO onkin lentävä paholainen lentävä lautanen-valepuku päällää????
Paholainenhan osaa tunnetusti lentää ja kyllähän sitä voi aina ommella lakanoista lentävää lautasta muistuttavan puvun!
Tämmösiä juttuja löytää uskovien "asia" sivustoilta.
Joulupukki, englanniksi santa on muuten anagrammina satan!!!!
Tänkin tiedon bongasin uskisten sivustolta.
On tää kyllä ihme apinoiden planeetta. Rajaton kirjoitti:
- Horoskoopit
TIE HERRAN HALTUUN
Todellakin älä vaan ajattele mitään että voisit vahingossa oppia.Tiedätkö Rajaton, että Israelin kansa vanhan liiton aikaan kysyi neuvoa Kristukselta aakkoslaudan kautta?
Se on vanhassa testamentissa mainittu Uurim ja Tummim.
Eli "valo" ja "täydellisyys".- kokototuus
ev.lut kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle, toivon todella totuutta osaksesi!Kristinusko on usein yhtäsuuri kuin raamattu. Raamattu itsessäänkin pitää kirjaviisaita vähemmän nerokkaina.
- Ruletti, tappiolle
Itä-helsinkiläisen yö-reissun paikallisbussissa päättyi venäläiseen rulettiin.. saman koulun poikia?
- kokija
Jollain oli tuonkaltaista herkkyyttä, joka häiritsi. Se saatiin pois kun ko. henkilö toivoi että tuo herkkyys poistuu. Kyllä se aikanaan poistui. Kyse on luultavasti siitä että mieli luo voimakkaan vision, joka ulkoistuu kadulle käveleväksi hologrammiksi. Hypnoosissa on jotain samankaltaista, siinä voidaan saada henkilö kuvittelemaan kaikenlaista. Ehkä olit transsitilassa huomaamattasi jolloin mieli on herkempi tuollaiseen? Kun on tarkkaavainen niin transsitilat, ne joissa ei olla tarkkaavaisia ja jotka tuollaista aiheuttavat, häipyvät.
Tarkkaavaisuus meditaatiohommissakin oleellista, niin ei vaivu väsyneeseen passiiviseen tilaan.- Geena 51
Eikö ole viisaampaa ottaa vastaan tuollaiset kyvyt ja opetella käyttämään niitä kaikkien hyväksi. Jos osaat esim. laulaa tosi hienosti ja kaveri ei osaa, toivotko, että taitosi poistuu.
- Kuolleita :/
He vain luulevat ettet nää heitä joten ne eivät kiinnitä huomiota äläkä mene lääkäriin ne ei ymmärrä sua. Lääkäri kirjaa sut hulluihin, kerroin mun kaverille itsenikin näkevän kuolleita hän ei enää liiku kanssani ja olen aika yksin eikä kouluun voi keskittyä asian takia. :( Olen vasta 14 vuotias ja tämä on rankkaa minulle kun ei voi enää kertoa kellekkään .
- Geena 51
Ole rohkea ja hakeudu sellaisten seuraan, joilla on samanlaisia lahjoja. Onnea elämääsi.
- hehhheee123
ompas järkeä vastata yli 5 vuoden tarinaan
- jk
niinkö
- hom0jeesus
Ei jumalauta te ootte sekaisin kaikki menkää hoitoon ja äkkiä...
- Geena 51
Moi 'hui'
Sinulla on lahja nähdä henkiä. Kannattaa ottaa yhteyksiä ihmisiin,joilla on samoja lahjoja. Linkki esittelee Niina-Matilda Juholan nykyään Kuusisto:
http://ohjelmat.yle.fi/tositarina/elamanpolulla_henkien_kanssa
Ole rohkea, ota asioista selvää. Onnea elämääsi! - ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Simppeli juttu. Pikakelaus aisteista. Sulla on herännyt uusi fyysinen aisti, joka herää kaikilla noin 15 000 vuoden sisällä. Ei mitään erikoista siis auringon alla.
Tuo kertomasi vastakuolleen näkeminen perustuu siihen, että näet ns. eetterikehon yhdellä aistilla. Toisinaan se on aktiivisempi kuin jonain toisena päivänä, aikanaan aistisi vakautuu ja näet aina tuolle tasolle. Voit toki sulkea aisteja, mutta se olisi menoa takaisinpäin kehityksessä.
Vastakuollut majailee joitakin aikoja maan piirissä, vastoin yleistä käsitystä. Tämän voi havaita tuolla aistilla. Vastakuollut ei mene heti kokonaan toiselle puolelle, vaan vieraillee täällä hyvinkin usein kuoltuaan. Ekat viikot / kuukaudet.
Tuo ajoittainen näkökykysi on puhtaasti fyysinen, sillä eetterikeho on fyysisen ruumiin kaksoispuoli ja kuuluu rajatiedon näkökulmasta fyysiseen maailmaan.
Aistisi ei ole psyykkinen, vaan nyt tällä maailmanjaksolla kehittyvä uusi fyysinen aisti.
Tällä sama aisti tuottaa ns. näköetiäisen, jolla voit havaita, milloin joku on tulossa kylään. Näköetiäinen on kuitenkin eri juttu kuin kuolleen näkeminen.
Seuraava fyysinen aisti, ns. seitsemäs aisti, on kuuloetiäinen. Tämäkin aisti herää lähimmän 15 000 vuoden kuluessa. Tätä edeltää hoksottimien kasvu mikä huipentuu selväkuuloon. Tajuat nopeasti mitä tietyssä tilanteessa pitää tehdä, ns. hitaat ihmiset poistuvat kehityksen myötä maapallolta. Tämäkin on täysin fyysinen eetterikehon aisti.
Nopeisiin hoksottimiin kuuluu tällainen kuulohallusinaatio, joita esim. sodassa on jo tavattu. Kuulet äänen, mitä sinun tulee tehdä, ja se pelastaa sinut. Se ei ole ulkopuolisen henkilön sanomaa, vaan oman aistisi tuottamaa.
Vasra selväkuulon jälkeen tulevat psyykkiset aistit, joihin kuuluu mm. maailmanhistorian kelaaminen taaksepäin ja tulevaisuuden ennakoiminen.
Henkiset aistit puolestaan perustuvat ykseyteen: ykseyden taju on henkistä selvänäköä, mutta tähän ei sisälly mitään kuvia tai kuuloaistimuksia. Vasta ykseyttä ja yhteyttä koettaessa ollaan oikeasti henkisessä maailmassa, ei ennen sitä. - Haapavetinen
olen 69 vuotias- muistan isoäitini alle kouluikäisenä, hän tulikatsomaan meit kaki kuukautta kuolemansa jälkeen. kuulin hänen tulonsa .(Hän oli Isäni äiti, lähtenyt Amerikkaan Kokkolan kautta Haapavedeltä ja meni sieltä Viipuriin Juhon Isoiäni kanssa. Muutti sitten miehensä kanssaa Haapavedelle viime vuosisadan alssa ensimmäisen maailmanodan jälkeen. Hämen sukunsa omisti Saarelan kartanon Kaejalaasa(Kenraali Steinheil hallisi Suomea sieltä Suomen autonomiana a) Minun äitini Näki hänet samalla hänen käynnillään kun minä kuulin !!
ikana "Muutama vuosi sitten työkaverini kuoli yllättäen."
olisi nyt peijjooni vinkannut edes vähä etukätee- rwrewre
Näe siiten. ...
- hiuskarva
Olisipakiinnostavaa saada tietää arettan kuulumisia-yhäkö kieltää raamatun ja ristin ja kuinka on sujunut sen suhteen.. :) vaikutti älykkäältä ihmiseltä.
- Anonyymi
Kuolleet voivat ottaa elävien kehoja lainaan. He alkavat puhua elävien kautta toisille eläville.
- Anonyymi
Tässä linkissä kristinuskon opetusta asiasta. Demonit matkii kuolleita eksyyttääkseen ihmisiä. https://rll.fi/2014/11/voivatko-kuolleet-olla-yhteydessa-elaviin/
- Anonyymi
> Nämä olennot eivät tunnu näkevän minua.
Ennen kuin lähdet hakemaan muuta hoitoa, odota vielä seuraavaa kertaa ja kysy vieressä olevilta näkivätkö myös saman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379