TP = Naisten sarja?

MIES_

Olen katsonut Twin Peaksia jokaisen jakson mitä on nyt Kolmonen näyttänyt. Hyvä sarja on, jännitystä on ja äksöniäkin välillä.

Mutta entä kun tulen tänne Suomi24:sen palstoille? Huomaan että 95% Twin Peaksin katsojista ovat naisia. Keskustelut ovat niin "akkamaisia" että huh huh! Täällä puhutaan suoraan sanottuna paskaa. Oletteko te kaikki todellakin naisia? Pidän naisista paljon, ei sen puoleen, mutta olenko ainut mies joka TP:ta katsoo?

"IIK! Jaksankohan syödä 6 donitsia kun katson TP:tä?!?!?!ÄÄK!"

14

1806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maraschino Cherry

      Twin Peaksissa miehet keskustelevat ruuasta. Miehet.

      Ben ja Jerry Horne. Dale Cooper, Harry S. Truman. Joten opettele talon tavoille, Doughnut!

    • Nimetön

      mmurhaaja..lähetä viestiä tai vastaan myöhemmin....moi!

    • nimetön////

      Sinäkin taidat olla nainen. Ilmeisesti kateellinen sellainen. Ei muuta kommenttia.

    • halkotäti

      Onhan tää vähän ätläkkää, mutta muuta näkökulmaa ei ole tarjottu (ainakaan nätisti).

      Kyllä mä voin ottaa sun kanssa juomismatsin Twin Peaksin kunniaksi. Sanot vaan mitä juodaan ja millainen satsi ostetaan, katotaan kumpi sammuu ensin.

      Haluuksä turpaas, potkun munille vai halolla päähän?

      • MIES_

        Tiesin että vetäisitte herneet nenään. En ole nainen, vaikka pyörinkin täällä akkamaisella foorumilla :)


      • halkotäti
        MIES_ kirjoitti:

        Tiesin että vetäisitte herneet nenään. En ole nainen, vaikka pyörinkin täällä akkamaisella foorumilla :)

        Kultapieni, mulla ei ole laisinkaan herne nenässä, mä tykkään pikkasen rähjätä sillon tällön ja tästähän on kehkeytymässä oikein mukava pikku matsi. Aiot sä perääntyä, hä?

        Okei, donitsien liika-annostus oli akkamainen juttu joten unohdetaan se. Juomiskisakaan ei sulle kelvannu. No mikä nyt ois oikein sellasta alfaurosmeininkiä? Onksusta mihinkään, hä?

        Mitäs mieltä oot sarjan väkivaltakohtauksista, onko realistisia, näyttäviä, hyvin toteutettuja? Osaatsä vastata pentu, hä?

        Millasta miehistä näkökantaa sä nyt oisit tähän tuomassa? Osaatsä kertoo asias vai mukeltaa vaan jotain peukalo suussa, hä?

        Tyydyttääks tädin kirjotustyyli nyt jotenki enemmän, hä?


      • T P forever
        halkotäti kirjoitti:

        Kultapieni, mulla ei ole laisinkaan herne nenässä, mä tykkään pikkasen rähjätä sillon tällön ja tästähän on kehkeytymässä oikein mukava pikku matsi. Aiot sä perääntyä, hä?

        Okei, donitsien liika-annostus oli akkamainen juttu joten unohdetaan se. Juomiskisakaan ei sulle kelvannu. No mikä nyt ois oikein sellasta alfaurosmeininkiä? Onksusta mihinkään, hä?

        Mitäs mieltä oot sarjan väkivaltakohtauksista, onko realistisia, näyttäviä, hyvin toteutettuja? Osaatsä vastata pentu, hä?

        Millasta miehistä näkökantaa sä nyt oisit tähän tuomassa? Osaatsä kertoo asias vai mukeltaa vaan jotain peukalo suussa, hä?

        Tyydyttääks tädin kirjotustyyli nyt jotenki enemmän, hä?

        Asiaa. Hehheh. Tais tällä uhoilijalla tulla ruikelit housuun! :)


    • the red room

      Minulle on ihan sama, onko kirjoittajat miehiä vai naisia. Mieluiten tietenkin molempia.

      Twin Peaks-sarjahan on myös täynnä hauskoja juonenkäänteitä ja yksityiskohtia. Jos täältä palstaltakin otetaan kaikki humoristiset kirjoitukset ja "donitsipläjäytykset" pois, jäljelle jää linkitykset vidopätkiin You Tubessa, ja kategoria "kukamurhasiLauran,kukaseBobon".

      Kyseessä on kuitenkin melkein 20 vuotta vanha tv-sarja; ei ole olemassa mitään uusia uutisia, tai tuoretta raportoitavaa.

      Olen valmis vakavempiinkin ja äijämäisempiin keskusteluihin.

    • Njeujeu

      No nytkö keskustelu sitten muuttui todella laadukkaaksi ja
      hyödylliseksi, kun päätit tulla tänne aukomaan päätäsi?

      Et ole ainut mies joka katsoo. Itse olen seurannut sarjaa
      jo silloin ensimmäisellä esityskerralla ja vieläkin jaksan
      katsoa. Jospa sinäkin keskittyisit siihen sarjaan, etkä
      siihen ovatko toisten kirjoitukset sinusta tarpeeksi hyviä
      tai tärkeitä. Sinä et kuitenkaan ole se, joka päättää mitä
      tänne saa kirjoittaa ja mitä ei.

    • Mr.Ramone

      Mä ainakin katson Twin Peaksia, vaikka en tietääkseni nainen ole. Peräti jo toinen kierros menossa. Ensimmäisen kerran tuon sarjan katsoin joskus 1999 - 2001 luvulla. En muista tarkkaa vuotta. Silloin kuitenkin uusintana tuli kokonaisuudessaan. Ja heti parin jakson jälkeen jäin koukkuun.

      Juoni on mukaansatempaava. Hyviä kauhuelementtejä ripoteltu joukkoon. Ja mikä parasta, sarja ei kuitenkaan ole pelkkää actionia tai kauhua. Vaan mukaan mahtuu myös draamaa.

      En kyllä draamasta muuten isommin välitä. Mutta tämä sarja onkin poikkeus.

      Ja onhan nämä keskustelut joskus aika erikoisia. Mutta millä Suomi24 palstalla ei olisi?

      Täällä kuitenkin liikkuu aika nuortakin porukkaa.

    • nojaa..

      En jaksa jaotella sarjoja miesten ja naisten sarjoihin sen kummemmin.

      Twin Peaksin olen nähnyt moneen otteeseen, niin DVD:llä kuin VHS:nä. David Lynchin tuotanto muutenkin vetoaa minuun ja odottelen innolla kesää, jolloin Lynchin uusin, Inland Empire tulee teattereihin.

      Jos Twin Peaks on naisten sarja, naisilla on erittäin hyvä maku. ..ja olen siis mies.

    • urpo!

      Naiset keskustelee. Aiheesta kuin aiheesta. Miehet ei. Katsojista voi olla vaikka 99,9 prosenttia miehiä, mutta tätä palstaa lukemalla se prosenttiluku ei ikinä sulle selviä.

      Äkkiseltään pääteltynä sinä olet myös tympeä tosikko ja harvinaisen tylsä tyyppi.

    • Crale

      Olen ollut raivon partaalla oman miespuolisen avokkaani kanssa telkkarin ääressä, kun hän vain vänkää, koska se murhaaja selviää, ikään kuin TP olisi suoraviivainen actionpläjäys, eikä armaani ole edes mikään ameba aivoiltaan. Minä vain jankutan, että ei se tulos vaan itse prosessi: henkilöt, miljöö, tunnelma. Samoin yliluonnollisen aineksen sulattaminen on hänelle mahdotonta. Mutta vieläkin hän katsoo, taas jo kolmatta varvia Suomen tv:stä, samoin kuin minä. Siis jotain voimakkaan kiehtovaa tässä sarjassa on.

    • nero vailla vertaa

      Maailmassa paras koskaan tehty sarja ja tuskin sitä mikään tulee koskaan ylittämäänkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe