Niin kertokaa miten satte parhaat orkut(lähinnä naiset vastatkaa)jos itsetyydytätte.Itse saan parhaat hieromalla pehmeää pallo pippiini.
miten saatte parhaat orkut?
19
6854
Vastaukset
- vibralla
En saan orgasmia rakastelussa; ikävä kyllä...
Mutta vibraattorin kanssa klitorista kiihottamalla (ns. kaalimato on IHANA).
Harjoittelun avulla oppii ja parhaiten löytää omat jutut. Keskitä ajatukset siihen pieneen alueeseen jalkojen välissä...- Ansku 40+
Tähän ikään ehtineellä on ollut jo monenlaista ja -kokoista seksiseuraa.
Saan ihanan orgasmin kun mies nuolee ja näykkii rintojani, siirtyy alemmas vatsalle ja nuolee pimppiä niin että orgasmi on lähellä.
Ison kalun työnnyttyä pimppiin en enää voi muuta kuin vaikertaa nautinnosta.
Tällä hetkellä minulla on valitettavan pienikaluinen miesystävä, mutta olen yllättynyt kuinka hyvin senkin kanssa voi toimia kun haluaa.
Taitaa silti olla tällä hetkellä niin, että paras orgasmi tulee kun menen kylpyammeeseen vaahtokylpyyn, hieron isoihin rintoihini saippuaa ja puristelen nänneistä.
Laitan suihkun sopivalle voimakkuudelle, levitän jalat niin auki kuin mahdollista.
Suihkuttelen klitorista, eikä aikaakaan kun tulee ihanan voimakas orgasmi.
- onneen.
Kun ajattelee ihanaa miestä, ja vaikka on puhelinyhteydessä häneen, samalla kun hieroo klitoristaa, niin silloin on kyllä MAHTAVAN UPEAT orkut, jess.
- Anonyymi
Hyi saatana mätisäkki
- näinmulla
Saan parhaat orkut miehen kanssa, minä päällä ja mieluiten pitkän esileikin jälkeen. Mutta jos sitä ei oteta laskuun, niin seuraavaksi parhaat tulee omin käsin saavutettuna, kun hieroo klitorita ja työntelee ihanaa paksua dildoa sisään - mieluiten tosi hitaasti... Nami!
- Anonyymi
sormetuus
- Anonyymi
Kun mieheni jätti minut, olin pitkään ilman seksiä, orkutkukin oli oman sormen tuottamia tuhnuja. Löysin kuitenkin työpaikalta konepajan puolelta kivan sikku sorvarin, mutta mutta. Kulli oli tuhottoman pieni ja mies kokematon käyttäjä. Hän keksi sorvailla nailontangosta tai mitä valkoista ainetta se oli oman kullinsa tehosteen. En
edelleenkään tiedä miten hän sen kiinnitti kulliinsa mutta gutaa teki. Voi vittu kun veieläkin tärisen muistellesani niitä orgasmeja, mutta kunhenkinen yhteys puuttui loppumyös suhde ja tekokullin kanssa veivaaminen- Anonyymi
Taisi olla rautatappi
- Anonyymi
Tyttöystäväni saa parhaat orkut kun nuolen sen pillua ja persettä reijästä reikään ja kun hän on kunnon kiimassa niin työnnän dildon pilluun tärisemään ja nussin kyrvällä perseeseen.
- Anonyymi
Voisin antaa kaluni tyttöystävsi suuhun nuoltavaksi samalla kun nuolet hänen pilluun kiihottais päästä kolmanneksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin antaa kaluni tyttöystävsi suuhun nuoltavaksi samalla kun nuolet hänen pilluun kiihottais päästä kolmanneksi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä hönö
- Anonyymi
kertokaa miten te suihkulla teettä? en oo osannu vaikka monesti tehny?? sori vanha keskustelu
- Anonyymi
tussi pimppii ja heilu ja sitte jalka toisen jalan päälle ja ei pakko olla tussin reiös ja sitte ylös alas sitä tussii siin klitan pääll kestää hetki mut lopputulos mulla tosi hyvä🥵
- Anonyymi
No siis suihku suoraan Pimppiin nii AI ETTÄ sellasta orkkuu en muualta saa taino Vibral joo mut suihku lemppari sillo menee silmät väkisin kieroon ja ja suu auki😅😻Nyt pitää oottaa vaan 2viikkoo ku ei olla kotona pitkään aikaan😒JA SITKU SE ORKKU TULEE NIIN maha nousee lattiasta ja pieni AHH Ahhh äänet kuuluu suusta😅😅 Onneka pienet ihanaa tehä koulun/Työn jälkeen tai vapaa ajalla!!!KANTSII KOKLATA!!!!!!!!😻😻😻
- Anonyymi
Parhaan orgasmini sain kun avokkini ratsasti loppuun asti kylpylän porealtaassa. Ihanan likasta ja tuhmaa
- Anonyymi
Räjähtävin orgasmi oli varmaan kylpylän naistenpuolen pukkarissa. Kiusoittelumme toisiamme kylpylän puolella 3 tuntia. Hieroin klitorista stringibikien päältä ja puristelun persettä. Puoliso hieroi kovaa kaluani uimashortsiwn päältä. Päästyäni pelipaikoille puolisoni nojasi kaappiin ja hieroi märkää ja ihan valmista pillua kovalle kyrvälleni. Tiputin uimashotsejani sen verran että kivikova kyrpäni oli esillä ja työnnyin hitaasti puolisoni tiukkaan ja märkään pilluun. Nussin puolisoni takaapäin ja näen kun pillu valuu nestettä kiimasta. Puolisoni voihkii ja toteaa että haluaa että työnnän sormen samalla perseeseen. Olen jo laukeamassa kun puolisoni nappaa kyrvästäni kiinni ja asettelee sen perseenreijän huulille. Työnnyn sisään todella kiimaisena ja kovana. Puolisoni saa orgasmin välittömästi ja minä laukean ja runkkaan lastin tyhjäksi pillun ja persereijän päälle. Perseeseen paneminen julkisella paikalla on ihanan likasta 😎
- Anonyymi
En tiedä kannattaisiko minun edes osallistua tähän keskusteluun, olen mies, seksi kokemuksia on kuitenkin kertynyt jonkin verra.
Parhaimmalta näyttäneet, ja sormissa tuntuneet naisten orkut olen saanut heissä syntymään. Siten että, lämmitellään ensin ihan juttelemalla, jos päästään samalle aaltopituudelle. Suudellaan ja hyväillään. Riisun vaivihkaa naisen vaatetusta, imeskelen hänen nännejään. Siirryn pikkuhiljaa vatsan yli alaspäin. Lipaisen kielellä hänen klitoristaan, pikkuhiljaa muutan lipomista yhä intensiivisemmäksi. Sitten ujutan sormen tai pari hänen sisäänsä. Etsin sieltä g. Pisteen se tuntuu muuta aluetta poimuisemmalta, nainen lisäksi ilmaisee että nyt osui kohdilleen.
Sitten kun jatkaa tällä linjalla, ei kaavamaisesti, vaan hieman otteita vaihdellen. Olen saanut monet naiset sgruittaamaan tällä tavoin. Tämä ei tietenkään päde kaikkiin naisiin, eikä kaikki miehet opi ikinä riittävän hellävaraista tekniikkaa, opiskelu on kuitenkin hauskaa molemmille osa puolille.🥰 - Anonyymi
Naisen kanssa jota rakastan. Johtuu siitä, että rakkaus saa hyvän olon tunteen ulottumaan sieluun saakka.
Väärän naisen kanssa oleminen on vain tarpeiden tyydytystä, mikään ei ole merkityksellistä. Siinä uppoaa paskaan.- Anonyymi
Hyvin sanottu ja mielestäni totta. Olen ollut monien naisten kanssa. Nussinut ja etsinyt rakkautta. Saanut naisilta paljon rakkautta. Itse en ole pystynyt tuntemaan samoin. Olen esittänyt rakastavani. Teeskennellyt ja elänyt kulissia. Kaikki on ollut tyhjää, vailla merkitystä. Tajusin että olen vain ottanut rakkautta vastaan rakastamatta itse tarpeeksi. Tätä jatkui vuosikaudet. Lukemattomia naisia. Kunnes 46 vuotiaana rakastuin. Hän oli itseäni älykkäämpi ja jouduin 3 vuotta odottamaan häntä. Nyt olen viimein onnellinen. Tyhjyys on poissa ja osaan rakastaa. Olin tyhmä kun yritin muiden naisten avulla opetella rakastamaan. Niin se ei käy, saa vain tuhoa aikaan. Vain oikea nainen saa sen aikaan. Samaa mieltä olen kanssasi, silloin nussiminenkin on erilaista, kun siinä on läsnä rakkaus.
Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2595803- 2002851
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss612360Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa221881- 681653
- 1381405
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1091367Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1691364- 901284
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1111253