Hellou hanibunnyt....

tosinuija etsii itselleen paria....löytyiskö...!!!!?????????

31

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä oon täällä mutta oon muija välikkö sillä joku saa ottaa nuijan paikan jos uskaltaa...

      • haniiii.....

        tää oliki erilainen haku nyt...=;0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        haniiii.....

        tää oliki erilainen haku nyt...=;0))))

        ja mä kun luulin et pääsen kisaan mukaannnnnnnnn....*virn* oon niin pettuny et korkkaampa karjalan...sniiffff...


      • ilottu kirjoitti:

        ja mä kun luulin et pääsen kisaan mukaannnnnnnnn....*virn* oon niin pettuny et korkkaampa karjalan...sniiffff...

        sulla vaan ole fifi siel....ai ai ai...ja mulla kun rekku karkas....dii diiiii...otan sen kii perjantaina...=;0)))) vaiko ihan jellonaa metsästäis....=;0)


      • BBrunetti kirjoitti:

        sulla vaan ole fifi siel....ai ai ai...ja mulla kun rekku karkas....dii diiiii...otan sen kii perjantaina...=;0)))) vaiko ihan jellonaa metsästäis....=;0)

        fifi on nyt tunnet mut paremmin kun mä ite "nauraa"....pitääköhän munkin leijonaa mestästää junalla sinne ...hahaa ihan ku pääsisin ...*viheltää* fifii tänneeeee pos tiskipöydältääääää.....


      • ilottu kirjoitti:

        fifi on nyt tunnet mut paremmin kun mä ite "nauraa"....pitääköhän munkin leijonaa mestästää junalla sinne ...hahaa ihan ku pääsisin ...*viheltää* fifii tänneeeee pos tiskipöydältääääää.....

        lahden suunnalla on isot jellonat.....=;0))))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        lahden suunnalla on isot jellonat.....=;0))))))

        tiiä vaikka tuusula lähtee liikkeelle...heh tulee lahden naapurikunnaks...


      • ilottu kirjoitti:

        tiiä vaikka tuusula lähtee liikkeelle...heh tulee lahden naapurikunnaks...

        säki voisit perjantaina tulla lahteen ja laittaa tääl hyrskyn myrskyn....oujeee jeee...=;0)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        säki voisit perjantaina tulla lahteen ja laittaa tääl hyrskyn myrskyn....oujeee jeee...=;0)))

        mä mitään laita hyrsyn..imuroin vaan heh...katotaan jos pääsen...nuijaaaaaa saattaa tullakkinnnnn...


      • ilottu kirjoitti:

        mä mitään laita hyrsyn..imuroin vaan heh...katotaan jos pääsen...nuijaaaaaa saattaa tullakkinnnnn...

        tosinuija varaa jo paikan pöydän alle...diiii diiii....=;0)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        tosinuija varaa jo paikan pöydän alle...diiii diiii....=;0)))))

        ottaa viellä bissen heh...


      • ilottu kirjoitti:

        ottaa viellä bissen heh...

        *kattoo masua..* sikspäkki kaapissa...kumoaisko karhun vai nöyyy...hooo....=;0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        *kattoo masua..* sikspäkki kaapissa...kumoaisko karhun vai nöyyy...hooo....=;0))))

        masuu katon niin mulla on kaks fifii jo...mitä väliä muutama fifi päässy jo karkuun...hahaa...ei bisse lihota


      • ilottu kirjoitti:

        masuu katon niin mulla on kaks fifii jo...mitä väliä muutama fifi päässy jo karkuun...hahaa...ei bisse lihota

        ei lihota ei....*hipsii jääkaapille...*oujeeeeeeeeeeeeee karhu avattu....ottaisko sellaset kalsarikänät.....?=:0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        ei lihota ei....*hipsii jääkaapille...*oujeeeeeeeeeeeeee karhu avattu....ottaisko sellaset kalsarikänät.....?=:0))))

        "nauraa" kops putoo penkiltä ....mul ei oo housuja mut ota sää..


      • ilottu kirjoitti:

        "nauraa" kops putoo penkiltä ....mul ei oo housuja mut ota sää..

        sitä ollaan sitten ilman housuja.....

        mullapa on taas seksikkäät villasukat jalassa....=;0)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        sitä ollaan sitten ilman housuja.....

        mullapa on taas seksikkäät villasukat jalassa....=;0)))))

        on mullakin villasukat vauhhhhhh...oot toinen joka sanoo pervoks tänään vaikka on ollu ihan kiltisti johtuukohan se mun enkelimäisyydestäni...


      • ilottu kirjoitti:

        on mullakin villasukat vauhhhhhh...oot toinen joka sanoo pervoks tänään vaikka on ollu ihan kiltisti johtuukohan se mun enkelimäisyydestäni...

        öööh...sä et osaa kiltisti olla..niinkö en määkään....=;0))))


    • vai tosinuija..oot kattellu liikaa telkkaria...

      • tottakai oon......=;0)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        tottakai oon......=;0)))

        somasti...rupes kuumottaa....


      • BBrunetti
        jussi383 kirjoitti:

        somasti...rupes kuumottaa....

        toi puna pukee sua....=;0)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        toi puna pukee sua....=;0)))))

        jaa...puna syvenee:))))


      • jussi383 kirjoitti:

        jaa...puna syvenee:))))

        nyt passaa varoa.....voi sormet palaa..=;0)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        nyt passaa varoa.....voi sormet palaa..=;0)))

        pihalla,tupakilla....


      • jussi383 kirjoitti:

        pihalla,tupakilla....

        älä lumihankeen katoa.....=;0)


      • BBrunetti kirjoitti:

        älä lumihankeen katoa.....=;0)

        vois kyllä muutaman enkelinkuvan....


      • jussi383 kirjoitti:

        vois kyllä muutaman enkelinkuvan....

        rinska tekee niit aina ku ollaan pihalla...=:0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        rinska tekee niit aina ku ollaan pihalla...=:0))))

        meinas iskee lukihärö...katoin et rinta:)))


      • sitä uroilta
        jussi383 kirjoitti:

        pihalla,tupakilla....

        jää kuin keltanen reikä lumihankeen )))))) meinaan nääs)))))


      • jussi383 kirjoitti:

        meinas iskee lukihärö...katoin et rinta:)))

        on rinnat mielessä....=;)


        eiku rinska on se miun parempi puolisko....=;0))))


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1012
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      798
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe