Krapula lähtee tällä jokaiselta..

sitä kärsivältä,..

eli otat 3-5 henkoset bongista jonka pesässä palaa Suomessa kasvatettu thc pitoinen kannabis.

11

2609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köh.

      Krapulasta kannabispöllyyn.
      Yhtälailla voi ottaa viinapaukut, eikä tarvitse poliisia pelätä.

      • pojat pitkin vienaata

        on hyvä ettei 75 vuoteen mahdu montaa juotua putelii,kieltolaki voimaan että tulis jännitystä elämään.


    • hyvin toimii

      muttei jaksa innostaa enää. Nimittäin tuo krapulan hankkiminen.
      Mä mieluummin vetelen vain siitä bongista, niin pysyy mielenterveys ja fysiikka paremmin kasassa.
      Se viina on niin pirun kovaa myrkkyä, etten sitä enää jaksa.

      Katos vetelet siitä bongista jo silloin illalla.
      sitten jos muut on kännissä ei se haittaa.
      Itse ainakin onnistun suggessoida itteni savuissa kännitilaankin, joten minä vetelen ne sosiaaliset juopottelu pakkotilanteet läpi sillä hamppu "kuivakännillä" sujuvasti.

      aamulla meinaa kyllä tulla "kuivakännikrapulakin". No siihen auttaa muistelot, ettenhän mä juonutkaan, vaikka olin yhtä kännissä kuin muut.
      Siitä on helppo sitten lähteä, voi jättää ne aamusavutkin ottamatta ja mennä vaikka ulos lenkille ja jätää muut potemaan krapulaansa.

    • toope

      tää bongis on?

      • thckukkaa

        kukkaa ja ei krapulaa


    • Sähköjänis,.

      Itse pidän aina spikun valmiina yöpöydällä kankkusia varten. Sitten herätessä vaan piikki käsivarteen ja taas mennään. Kankkusesta tietoakaan! Kyllä pore piristää.

      • Kuulostat päihtymyksen

        ..ammattilaiselta.


    • cimeon1

      Juu tuli kans paukuteltuu useempi vuos kankkusii ja ilman kankkusta. Onha se ihquu vedellä savui alkuvaihees ku se on kivaa ja oheiselämäntapa lässytys kiinnostaa. Mut sit alkaa hartiat jumiutuu ja aavekipuja ym,ym..eli huume se on yhtälailla ja saa aivot vittuimasesti tukkoon ja passivoituu tod huolella. nyt ku kattelee kadul vastaantulevii paukkupäitä ni kyl ne aika haamuja on ja ei todellakaan näytä hyvinvoivilta ihmisiltä.

      • on liikaa

        paukuttelussakin, kohtuudella cimeon, kohtuudella...


    • sekaisin/yhdessä

      Täytyy valita joko tai.
      Pilvi tekee sen, että se buustaa myös lopulta sitä liskodiskoa kolmanteen potenssiin.
      Ittellä kaikki pilvestä tulevat skitosoilut johtuu alkoholin ja sen sekakäytöstä.
      Alkoholi ja pilvi ei ole hyvä kombo.
      Alkoholi tekee siitä liian negatiivisen ja psykedeelisen.
      Kokeilepa oll pari kuukautta selvinpäin ilman mitään aineita.
      Sitten kun alat kohtuullisesti käyttämään vaikka pilveä, kerran pari kuussa, niin homma toimii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe