Antin ulkonäkö korvaa laulutaidon

Söpö Antti

Se on vaan mun mielipiteeni. Musta Antti näyttää paremmalta ku kuulostaa.. Olen itse hieman vanhempi Antti-fani mutta kuitenkin mielummin katselen häntä kun kuuntelen.

5

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaretc....

Antissa yhdistyy erittäin hyvin kauneus ja musiikki. Kyllä Antti minusta laulaa osaa. Olen mä kuullut selaisiakin artisteja, jotka ovat surkeita laulamaan. Sellaisiakin joille voisi vielä antaa ihan perus opetusta laulu tekniikan ja äänen muodostamisen oaslta. Tekniikka laulamisessa hijoutuu vuosien saatossa. Ja yleensä se on niin, että mitä enemmän laulat sitä komeammaksi tulet ääneltäsi.

Ihan kannustukseksi Antille, että laulu tekniikka on sulla varmasti hyvin kasassa.
      Ja äänesi on ihanan poikamainen ja nuorekas.
      Pidän siitä tosi paljon. Mutta korostaisin kuitenkin sitä, että kukaan ammatti laulajakaan ei ole täydelinen.

Aina on asioita, jota voi tehdä toisin. Ja löytää oikea keskitie kuljettavakseen. Mielekkyys laulamisessa onkin juuri siinä, että omaksuu oikean ja tyyliinsä sopivan laulutavan. Eikä lähde yrittämään mitään muuta, kuin sitä omaa persoonallista tapaansa tulkita musiikkia.

Tsempiä vaan jatkossakin. Kyllä siitä hyvää tulee. Sulla on ihan komea nuorekas ääni. Joka toisten mielestä on surkea. Mutta minä sanon, että se on loistava. Kun sitä vaan laulamalla hijoo.

T: Jaretc/Vesku

• Parempiakin on...paljon

Katso avaramalla katseella, niin ei taida sen jälkeen kannattaa.

• butt-head1

on fanittaa laulajaa pelkän pärstäkertoimen takia jos ei kerran musasta tykkää?onhan se komea/kaunis pärstäkerroinkin hyvä olla olemassa tuossa hommassa, mutta pitäis sitä nyt laulaakin osata

• antti mun mielestä myös NÄYTTÄÄ ihanalta eikä vaan kuulosta se osaa kanssa LAULAA paremmin kuin vaikka LORDI

• eikä edes
        noviisori kirjoitti:

antti mun mielestä myös NÄYTTÄÄ ihanalta eikä vaan kuulosta se osaa kanssa LAULAA paremmin kuin vaikka LORDI

osaa laulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      287
      4513
    2. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      327
      2547
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      128
      2508
    4. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      169
      2395
    5. Nuhteettomia edustajia

Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no
      Politiikka
      197
      2270
    6. Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...

...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a
      Maailman menoa
      494
      1257
    7. Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus

Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii
      Luterilaisuus
      394
      1167
    8. Huumeliika mellastaa Suomussalmella

Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki
      Suomussalmi
      12
      1121
    9. Ihana sinä (m)

Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v
      Ikävä
      38
      953
    10. Oletko koskaan miettinyt

kun sua ei kukaan puolusta missään tilanteessa? Eikö ole omituista?
      Viha
      92
      928
    Aihe