Kertokkee miulle siitä juonesta! Mitä niille tapahtuis, jos se menis niitten suunnitelmien mukaan? Ja kuka siellä viuidakossa aina oikein hiippaile ja väijyy? Kun se ei voi ola ainakaa TONY!!!
Kuka
siellä väijyy?
5
485
Vastaukset
- Panda<3
Oiskohan Stefano????
- päivien viemää
itsekin aattelin että se on stefano tai voihan se olla bart myös.
- :mari:
hän se ei ainakaan ole kun kuollut on
- päivien viemää
you tubessa oli video stefanosta joka oli saarella
- miina__90
Viidakossa hiipii "saksikäsi". tämä on varmaa tietoa. muita Dimeroiden palveluksessa olevia.
Juoni on yksinkertainen: Stefano haluaa kostaa, sen että prinsessa Diana(Hope) pääsi hänen pauloistaan! Lisäksi tarkoitus on erottaa pareja toisistaan(Marleena ja John, Hope ja bo jne.)Tosin juttu meni vähän pieleen kun John ja Bo saapuivat saarelle.
toivottavasti kelpas..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637