Mikä on esirukous

en tiedä

niin siis kun minun pitäisi tehdä esirukous riparin iltahartausta varten. olen isoskoulutuksessa ja en tiedä mikä on esirukous :P mutta voisiko joku kertoa mikä on esirukous ja antaa vaikka jonkun esimerkin?

5

2073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esirukous

on rukousta ,jonkun tulevan asian tai jo olevan asian puolesta,esimerksi tuossa rippikoluasiassa se voisi olla vaikka näin.
      HERRA siuna meidät kaikki jotka olemme tällä ja varjele meidät pahalta ,ja johdata meidät totuuten JEESUKSESTA kristuksesta ,opeta meitä nyt tulevana rippikoulu aikana luottamaan sinuun ja etsimään sinun tahtoasi,tätä pyydämme JEESUKSEN NIMESSÄ,AMEN.

Ehkä joku voi kertoa paremmin tämän asian,mutta minun ymmäryksen mukan esirukous on nimen oman rukousta kun kohdatan jotakin tulevaa .
      siunausta sinulle kaikkeen.

• Rukous

Mielestäni esirukousta on sellainen rukous joka rukoillaan toisten puolesta.

Esirukous voi saada joskus hyvin laajat mittasuhteet, mm. Rees Howellsista kertovassa kirjassa "Esirukoilija" kerrotaan esirukouksen voimasta.

• HYvä kirja suosittelen !!! Esirukoilija on semmoinen joka kantaa sua Jeesuxen eteen,, sanoman, tässä on rakas ystävä joka tarvitsee apua !!
        Rukoilen Jeesus autta kaikki rakkaat esirukoilijat että he jaxavat loppuun asti rukoilla ja taistella !!
        Siunaten !!!!

• immu

MOI

TOivottavasti tämä ei tule liian myöhään:

ESirukous on rukousta jonkun ihmisen tai jonkin asian puolesta.

Usein siinä on
      pyyntö osa, auta, varjele, opasta jne...eri asioissa
      kiitos osa, kiitos siitä ja tästä

t immu

• Pikku-Iso

Eikö teillä ole nuorisotyönohjaajia isoskoulutuksessa joilta voisi kysyä? Meillä ainakin on. Ne on koulutettuja siihen ammattiin ja varmasti haluaa auttaa. No mutta kuitenkin. Esirukous on rukous toisten ihmisten puolesta. Jos mahdollista, kerää leiriläisiltä nimettömiä rukouspyyntöjä ja kokoa ne yhteen rukoukseksi. Itse joudun tekemään esirukouksen erään riparin konfikseen. No panic, hyvin se menee sullakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe