Hei vaan!Tietääkö kukaan,kuinka on laki seuraavasta
tapauksesta.Olen Lähi-vakuutuksen asiakas ollut vuosia.Kaikki pelaa ihan ok.Mutta kun vaihdan autoa,tai tulee jotain muutoksia vakuutuksiin,niin alkaa aina sekamelska papereiden kanssa!Olen vaatinut aiemmin mm,liikennevakuutuksesta jääneitä palautettavia rahojani suoraan palautettavaksi tililleni.Mutta kun vaihdettuun autoon on tietenkin otettava liikennevakuutus,niin vakuutusyhtiö melskaa palautettavat rahat siihen.Asiahan olisi ihan ok,mutta kun siirron oikeellisuus on yleensä väärin.Näitä asioita täytyy aina olla laskemassa/tarkistamassa,että oikeus tapahtuisi!Jos rahat palautetaan ed.autosta ja lähdetään vaihdetun auton liikennevakuutus alkamaan vaihtopäivästä,niin olisi kyllä yksinkertaista.Onko minulla lain edellyttämä oikeus vaatia rahani tilille,kuten olen vaatinut?Samoin vakuutusyhtiö laittaa uudet vakuutukset suoraveloitustilille kysymättä mitään lupaa.
Vakuutusrahojen palautus????
Epätietoinen??????
4
4749
Vastaukset
- voit
vaatia rahoja tilillesi. asiakas voi päättää, hyvitetäänkö vai palautetaanko.
- epätietoinen.....
vastauksesta!Ja hyvää kevättä myös!
- päätä, koska
..vakuutusyhtiöillä on ehdoissaan pykälä, jonka mukaan asiakkaalle lähtevistä maksunpalautuksista/korvauksista voidaan kuitata avoimena olevat vakuutusmaksut.
Miltäs kuulostaisi, jos asiakas, jolla on vaikka maksuja karhuttavana, saisi valita, että palautetaanko jostakin päättyvästä vakuutuksesta rahat vai hyvitetäänkö toiseen vakuutukseen..? - Anonyymi
Ei onnistu hyvitys seuraavaan laskuun tai autoon siirrettäväksi ainakaan ifissä, palautetaan aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain827671Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1561923
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha741731Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311579Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1731511- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784