Tammisalon alaosaston sääntömääräinen vuosikokous pidetään Ravintola Heipanissa Kolmannella Linjalla ensitulevankuun 18. päivänä alkaen klo 19. Esillä yhdistyksen sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat:
1.§ kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
2.§ valitaan kokoukselle puheenjohtaja ja sihteeri
3.§ valitaan kokoukselle kaksi ääntenlaskijaa ja pöytäkirjantarkastajaa
4.§ sihteeri lukee edellisen kokouksen pöytäkirjan
5.§ sihteeri lukee edellisen vuoden toimintakertomuksen (katso liite Ia)
6.§ sihteeri lukee tilintarkastajien lausunnon edelliseltä tilikaudelta (katso liite Ib)
7.§ tili- ja vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille
9.§ muut asiat
10.§ kokouksen päättäminen
Hallitus
Suomen Anarkistiyhdistys ry:n
5
616
Vastaukset
- äänestäjä
tää on toivottavasti joku vitsi. eihän ole sopivaa että anarkistit käyvät kokoustaan noin tiukkojen sääntöjen ja normien mukaan. ja onko se nyt korrektia anarkismia, että kokous on vielä oikeen lainvoimane.
- joku supo-setä
vaikka sihteerin toimeen, niin tulee todella tarkkoja muistiinpanoja ja vuosikirjaan kuvat läsnäolevista :P
- anarkoanarkisti
Jos anarkistin hakkaa, tekeekö hän rikosilmoituksen? Silloinhan hän kääntyisi syvästi vastustamansa auktoriteetin puoleen.
Itse nautin suunnattomasti väkivallasta, mutta en haluaisi rikosrekisteriä. Mietiskelin, että ovatko anarkistit vastaus ongelmiini. Vastatkaa pliis.- registerii
Etkös ole vielä tajunnut että nämä kansalaisaktivistit, anarkaistat ja muut räkäaatteiden kannattajat ovat juuri ensimmäisenä itkemässä poliisille. Äskeisenkin ikkunoidensärkemisdemon jälkeen kävivät reikäpäät pilliittää ihmisoikeuksiensa loukkaamisesta.
Saasta on erittäin etevää käyttämään hyväkseen sääntöjä vaikka he pyrkivätkin tuhoamaan Suomen.
- yleistäjä
Tammisalon alaosaston sääntömääräinen vuosikokous pidetään Ravintola Heipanissa Kolmannella Linjalla ensitulevankuun 18. päivänä alkaen klo 19. Esillä yhdistyksen sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat:
1.§ Sorbuskorin pöytään kanto ja pullojen jako
2.§ Vedetään puolet pullosta huikalla huiviin
3.§ Seremoniamestari pistää HC:tä soimaan, levytoiveita otetaan vastaan
4.§ Mölähdellään spiritin nostamiseksi sekalaisia kapitalismia murskaavia iskulauseita
5.§ Aateveljet ja mamugangstat ovat taas riehuneet jossain Euroopan suurkaupungissa. Päätetään organisoida myötätuntomielenosoitus. Sit joskus.
6.§ Avataan toiset Sorbukset
7.§ Aletaan olla aika jurrissa
9.§ Toverit esittelevät tekemiään banderolleja. Ölähdellään kapitalismia murskaavia huutoja.
10.§ soitetaan Appendixin "Raha ei oo mun valuuttaa" ja ölistään mukana. Lasketaan onko anarkistiyhdistyksen kassassa vielä rahaa. Jos on, niin lähdetään Kallion kuppiloihin kierrokselle.
11.§ Kokous päätetään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254