ihan oma vittuilu avaus....
moon valmis taistoon.... kerta nassuanne auotte jatkuvasti......!!!!!!!!!!!!!!!
JOTEN ANTAAAA PALAAAAA rune ottaa nyt hau hau haukut vastaan...!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puskahuutelijoille...
24
1183
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
Mulla on vähän tylsää nyt. Hyvä sanasota ois poikaa.
Huhuu-uuuu kaikki pahalla tuulella olevat tulkaa tänne.
Istun BBrunetin selän takana, juu kyllä, muutta ole huomattavasti leveämpi kuin hän joten pitäis näkyä. KRRRRRVUH,,HAUHAU, tuntukomissään, (8=
BBrunetti kirjoitti:
tuntu....=;0))))meni korvat lukkoon ku noin kovaa haukuit.....=;))
sitte tänäänkin aikaseks virn (8==
- ole aukonut
BBrunetti kirjoitti:
tuntu....=;0))))meni korvat lukkoon ku noin kovaa haukuit.....=;))
päätäni sinulle,turhaan kiukuttelet.
ole aukonut kirjoitti:
päätäni sinulle,turhaan kiukuttelet.
tää olikin niille ketkä turhia vattuilee...joten voit kai olla sitten piittaamati tästä avauksesta..=:))
BBrunetti kirjoitti:
tää olikin niille ketkä turhia vattuilee...joten voit kai olla sitten piittaamati tästä avauksesta..=:))
tiedättekös mitäse vittuiluoikeen on,?
BBrunetti kirjoitti:
mut oletan että kerrot sen...=;0))))
kun nainen laskettelee kaidettapitkin ilmanhousuja........................................... no eise ainakaan kelkkailuuoo, =;)
blät kirjoitti:
kun nainen laskettelee kaidettapitkin ilmanhousuja........................................... no eise ainakaan kelkkailuuoo, =;)
taas tulin viisaammaks...=;0)))))
- jeffjeff
huutelen ja lujaa että moi BB pitkästä aikaa:)))
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
pitkästä aikaa...=:0))))))
putosin tuolilta, en muistannu enää et sä oot kauhia pelottelemaan;)))
jeffjeff kirjoitti:
putosin tuolilta, en muistannu enää et sä oot kauhia pelottelemaan;)))
mää voin puhaltaa........=;)))
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
mää voin puhaltaa........=;)))
puhallus sun täytyy tulla laittamaan laastari niin pahasti haavotuin;)))
jeffjeff kirjoitti:
puhallus sun täytyy tulla laittamaan laastari niin pahasti haavotuin;)))
tottakai tulen heti......koht soi ovikellos...ring ring...=;0))))
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
tottakai tulen heti......koht soi ovikellos...ring ring...=;0))))
tuothan laastarit tullessas kun mulla ei ole;)
jeffjeff kirjoitti:
tuothan laastarit tullessas kun mulla ei ole;)
lastenlaastarit...niis on jotai minni-hiiren kuveja...=;)))
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
lastenlaastarit...niis on jotai minni-hiiren kuveja...=;)))
just sellasia mä tahdonkin, tuuhan sit pian, nyt mä katon kun naiset sivakoittee kultaa jäi aamulla kattomatta, odotan ovikellon soittoa:)))
jeffjeff kirjoitti:
just sellasia mä tahdonkin, tuuhan sit pian, nyt mä katon kun naiset sivakoittee kultaa jäi aamulla kattomatta, odotan ovikellon soittoa:)))
pian jeffinen sun beba on täys laastareita...=;0)))) oli hauska höpötellä pitkästä aikaa...=:)))
- MikaelOne
..suutelman..hetko tuost A-V pääsen erroo..muisk..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463
