Puskahuutelijoille...

ihan oma vittuilu avaus....


moon valmis taistoon.... kerta nassuanne auotte jatkuvasti......!!!!!!!!!!!!!!!

JOTEN ANTAAAA PALAAAAA rune ottaa nyt hau hau haukut vastaan...!!!!!!!!!!!!!!!!!

24

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylli.Kyllä

      Mulla on vähän tylsää nyt. Hyvä sanasota ois poikaa.

      Huhuu-uuuu kaikki pahalla tuulella olevat tulkaa tänne.

      Istun BBrunetin selän takana, juu kyllä, muutta ole huomattavasti leveämpi kuin hän joten pitäis näkyä.

      • saat tulla...mutta taitaa puskissa lymyyjät hannata...=;0)))))


    • KRRRRRVUH,,HAUHAU, tuntukomissään, (8=

      • tuntu....=;0))))meni korvat lukkoon ku noin kovaa haukuit.....=;))


      • BBrunetti kirjoitti:

        tuntu....=;0))))meni korvat lukkoon ku noin kovaa haukuit.....=;))

        sitte tänäänkin aikaseks virn (8==


      • ole aukonut
        BBrunetti kirjoitti:

        tuntu....=;0))))meni korvat lukkoon ku noin kovaa haukuit.....=;))

        päätäni sinulle,turhaan kiukuttelet.


      • blät kirjoitti:

        sitte tänäänkin aikaseks virn (8==

        hiii hii...sait sait.....=:0)))


      • ole aukonut kirjoitti:

        päätäni sinulle,turhaan kiukuttelet.

        tää olikin niille ketkä turhia vattuilee...joten voit kai olla sitten piittaamati tästä avauksesta..=:))


      • BBrunetti kirjoitti:

        tää olikin niille ketkä turhia vattuilee...joten voit kai olla sitten piittaamati tästä avauksesta..=:))

        tiedättekös mitäse vittuiluoikeen on,?


      • blät kirjoitti:

        tiedättekös mitäse vittuiluoikeen on,?

        mut oletan että kerrot sen...=;0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        mut oletan että kerrot sen...=;0))))

        kun nainen laskettelee kaidettapitkin ilmanhousuja........................................... no eise ainakaan kelkkailuuoo, =;)


      • blät kirjoitti:

        kun nainen laskettelee kaidettapitkin ilmanhousuja........................................... no eise ainakaan kelkkailuuoo, =;)

        taas tulin viisaammaks...=;0)))))


    • jeffjeff

      huutelen ja lujaa että moi BB pitkästä aikaa:)))

      • pitkästä aikaa...=:0))))))


      • jeffjeff
        BBrunetti kirjoitti:

        pitkästä aikaa...=:0))))))

        putosin tuolilta, en muistannu enää et sä oot kauhia pelottelemaan;)))


      • jeffjeff kirjoitti:

        putosin tuolilta, en muistannu enää et sä oot kauhia pelottelemaan;)))

        mää voin puhaltaa........=;)))


      • jeffjeff
        BBrunetti kirjoitti:

        mää voin puhaltaa........=;)))

        puhallus sun täytyy tulla laittamaan laastari niin pahasti haavotuin;)))


      • jeffjeff kirjoitti:

        puhallus sun täytyy tulla laittamaan laastari niin pahasti haavotuin;)))

        tottakai tulen heti......koht soi ovikellos...ring ring...=;0))))


      • jeffjeff
        BBrunetti kirjoitti:

        tottakai tulen heti......koht soi ovikellos...ring ring...=;0))))

        tuothan laastarit tullessas kun mulla ei ole;)


      • jeffjeff kirjoitti:

        tuothan laastarit tullessas kun mulla ei ole;)

        lastenlaastarit...niis on jotai minni-hiiren kuveja...=;)))


      • jeffjeff
        BBrunetti kirjoitti:

        lastenlaastarit...niis on jotai minni-hiiren kuveja...=;)))

        just sellasia mä tahdonkin, tuuhan sit pian, nyt mä katon kun naiset sivakoittee kultaa jäi aamulla kattomatta, odotan ovikellon soittoa:)))


      • jeffjeff kirjoitti:

        just sellasia mä tahdonkin, tuuhan sit pian, nyt mä katon kun naiset sivakoittee kultaa jäi aamulla kattomatta, odotan ovikellon soittoa:)))

        pian jeffinen sun beba on täys laastareita...=;0)))) oli hauska höpötellä pitkästä aikaa...=:)))


    • MikaelOne

      ..suutelman..hetko tuost A-V pääsen erroo..muisk..

      • muiskis muikku....=;0)))


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe