aiheuttaa ripulia?
voiko liian raju anaalipenetraatio..
13
3343
Vastaukset
- näinjärjelläajateltuna
onse varmaan mahdollista
- anal_sex_wanker
suoleen laskettu sperma reagoi suolen tavanomaisen bakteerikannan kanssa ja aiheuttaa useasti juuri ripulia yms
Hei nimimerkki Gggghhjj!
Milloin sinun peräsuoleesi ilmestyi ensimmäisen kerran anaaliseksin ja sinne laukeamisen seurauksena löylykauha? Vai tapahtuiko joskus niin, että sinua anukseen penetroinut henkilö survaisi sinne aktin päätteeksi löylykauhan ja siksi oletat muillekin tapahtuvan samalla tavoin? Vaikka sinä olisitkin kokeillut ja kokenut hurjempiakin leikkejä, niin älä yleistämään ala.
Vai onko asia sillä tavoin, että sinä tykkäät työntyä elimelläsi anaaliin ja saatuasi riittävästi nautintoa, viimeistelet suorituksen lasauttamalla löylykauhan seksipartnerisi peräsuoleen? Millaisesta kauhailusta pidät? Tuleeko kauha rusauttaa rajusti vai hellästi ja hitaasti nitkuttamalla? Entä kumpi pää edellä ja onko syytä käyttää liukastetta?
Jään innolla odottamaan tyhjentävää vastaustasi, joka tulee varmasti pian. Vaikutat nimittäin innokkaalta ja todella taitavalta kirjoittajalta, jota on siunattu poikkeuksellisella älykkyydellä sekä menestyneimmätkin kirjailijat häpeän alle saattavilla taidoilla. On tuo sinun nimimerkkisikin niin kekseliäs ja omaperäinen. Mikäli vain et koe tungettelevaksi, niin olisin innostunut tapaamaan sinut ja kuulemaan tarinoitasi. Olet varmasti elänyt kadehdittavan monipuolista, kiinnostavaa ja seikkailuja täynnä olevaa elämää.
Oikein ihanaa ja aurinkoista kesää sinulle nimimerkki Gggghhjj!
PS: Mikäli vain viitsit, niin linkitä vastaukseesi jokin video kauhailuleikeistäsi. Olettaen siis, että olet niitä tallentanut. Tosin jos et ole, niin tokkopa tuo suuri vaiva lienee tehdä yksi minulle.
PPS: Eikö olekin aivan ihana sivusto tämä Suomi24? On niin hienoa nähdä kuinka tämä toimii kanavana ihmisille, joille ei ole vielä jostain syystä löytynyt ehkä muita reittejä, joiden kautta tuoda esille syvimpiä ajatuksiaan. Nykyään internet on täynnä häiriköitä ja muita epämääräisiä suttuja suoltavia henkilöitä, niin aina tätä sivustoa lukiessa voi luottaa laatuun. Tänne ei sosiaalisesti syrjäytyneet, mielisairaat, vajaaälyiset, turhutuneet ja tuskaansa muihin projisoivat ressukat eksy ikinä. Ainakaan minä en ole heihin täällä ikinä törmännyt ja hyvä niin.- Melirn_72
Hei nimimerkki Buuahaha!
Mukavaa kun ehdotit yhteistä leikkisessiota. Mielelläni tuotan sinulle mielihyvää ja dippailen anukseesi löylykauhaa. Jos kauniisti pyydät, niin viimeistelen herkkuhetken jysäyttämällä lopuksi peräsuoleesi muutaman tulikuuman kiuaskiven muhimaan, jotta jätän varmasti unohtumattoman muiston. Annan kuitenkin varoituksen, olen varsin hurja kun innostun ja sinussa sykkii varmasti sellainen seksuaalienergia, että en malta millään olla hellä edes aluksi. Öljyä siis röörisi huolella, nimittäin voi hyvinkin olla, että hekumoissani nappaankin vahingossa löylykiulun enkä kauhaa ja survaisen sen himon sokaisemin silmin namireikäsi syvyyksiin.
Nimimerkkisi perusteella vaikutat leppoisalta ja nauravaiselta tapaukselta, joten pieniltä ongelmilta tai hämmennyksen hetkiltä vältyttäisiin varmasti tai sitten ne kuitattaisiin huumorilla. Sitten vielä tuosta asiasta kun ilmoitat olevasi kaappihomo ja masturboija, että huoli pois. En tule koskaan paljastamaan henkilöllisyyttäsi kenellekään. Voit luottaa minuun yhtä vahvasti kuin siihen, että kauhailijat tai kaltaisesi kirjalliset nerot eivät ikinä katoa tältä palstalta. Mikäli kaipaat keskusteluseuraa tai koet, että homoutesi vaivaa sinua jotenkin, niin olen mielelläni tukenasi. Tuntuu, että voisin olla sinulle muutakin kuin kauhailuhimojesi tyydyttäjä. Se olisi suorastaan kunniatehtävä päästä tekemisiin tuollaisen verbaalisen taiturin kanssa, joka sanallista ruoskaansa viuhuttaen jopa Väinämöisen suohon laulaisi. En pysty ymmärtämään mistä tuollaista neroutta tähän maailmaan ilmestyy. Kokemus paistaa sinusta. Minulla olisi sinulta varmasti paljon opittavaa maailman monista ihmeistä. Avarakatseisuutesi, nöyryytesi, iloisuutesi, persoonallisuutesi ja kaikki ne ihanat sinusta säteilevät ominaisuudet ovat rikkaus. Vaikka luin vain pienen tekstin sinulta, niin välittömästi aloin kokemaan kuin olisin aina tuntenut sinut. Ehkä olen vain niin kovasti kaivannut tuollaista ihmistä elämääni. Inspiroivaa ja kiehtovaa olentoa.
Toivottavasti ehdit kiireiltäsi vastaamaan minulle mahdollisimman pian. En malta odottaa yhteisiä hetkiämme. Olet niin ihana. Kaunista juhannusta muuten ja nautinnollisia löylyjä.
PS: Jos käyt julkisissa saunoissa leikkimässä, niin muistathan palauttaa kauhan ja suosittelen myös kysymään muiden mielipidettä ellei kyseessä ole kauhailijoiden yhteinen saunailta...
PPS: Olen taitava käsistäni. Eli jos olet oikein kiltti, niin veistelen sinulle lahjaksi uuden kauhan, jolla herkutellessasi voit miettiä minua... Moi sinulle nimimerkki Ööhöhööö!
Eiköhän tuo sinun fantasiasi toteudu piakkoin. Nimittäin nimimerkki Melirn_72 ehdotti juuri yhteistä sessiota nimimerkille Buuahaha. Eiköhän hänkin siinä löylykauhasta aktin tiimellyksessä sen verran lumoudu, että haluaa sitä hieman itseensäkin tuikattavan. Suosittelen sinua kysymään heiltä jos pääsisit innokkaana mukaan leikkimään. Vaikutat erityisen kiinnostuneelta asiasta. Ethän sinä muuten tänne olisi kommentoinut. Rohkeasti vain kohti himojasi, kyllä sinunkin herkkuusi löylykauha vielä joskus sujahtaa jos vain jaksat odottaa rauhassa. Paremmaltahan se sitten tuntuu kun kiimasi on saanut kasvaa melkeinpä sietämättömäksi ja ainahan sinä voit alkaa yksinkin kauhailemaan jos et partneria löydä.
Oikein nautinnollisia saunahetkiä sinulle, muista olla maltillinen ja varovainen. Mikäli haluat kokeilla jotain uutta, niin sujauta vaikka savusilakka tai kapallinen uusia perunoita anukseesi hautumaan. Uskallan ehdottaa tätä, sillä vaikutat melkoisen villiltä tapaukselta...
Hyvää juhannusta ja aurinkoista kesän jatkoa!
PS: Itse pyrin aktiivisesti etsimään uusia harrastuksia, suosittelen sinulle samaa. Tylsäähän se lopulta on jos päivät kuluvat vain yhden asian parissa. Ymmärrät varmasti.
PPS: Usko itseesi, sinulla on lahjoja ja olet todellinen kyky.Hei nimimerkki Fffrttt!
Yritin monta tuntia tulkita haasteellisen viestisi sisältöä, mutta en millään saa siitä mitään irti. On niin mahdottoman paljon hämmentäviä termejä, kielikuvia sekä suorastaan kryptisiä viestejä täynnä tuo julkaisusi. Ihan todella harmittavaista, sillä sinulla olisi varmasti ollut jotain valtavan painavaa ja älykästä sanottavaa. Ymmärrän, että haluat tuoda asiasi esille omaperäisellä ja poikkeuksellisella tyylillä, mutta mieti ensi kerralla enemmän lukijoita. Kaikkia kun ei ole siunattu samanlaisilla älynlahjoilla kuin sinua. Menee hyvät tekstit suotta hukkaan. Sen verran sain kuitenkin selville julkaisustasi, että et sitä varmasti ihan hetkessä kirjoittanut. Ihanaa huomata kuinka suuresti olet valmis panostamaan, jotta sanomasi erottuisi persoonallisesti muiden joukosta, mutta nyt meni hieman yli. Toivottavasti et silti loukkaannu, arvostan sinua paljon vaikka en ymmärräkään.
Nautinnollista juhannusta ja aurinkoista kesän jatkoa!
PS: Hyviä löylyjä...Hei nimimerkki Ggtttyy!
Olen tänään menossa saunaan, joten aion siellä toteuttaa tuon fantasiasi. Survaisen raivokkaasti löylykauhan peräsuoleeni ja jätän sen sinne ainakin pariksi päiväksi. Voin myös ottaa tilanteesta videon ja valokuvia, jotka tulen lähettämään sinulle. Mikäli oikein innostun, niin sujautan anukseeni kauhan lisäksi myös muutaman kiuaskiven. Kiitos tästä oivallisesta ja omaperäisestä ideasta, jonka avulla voin piristää juhannustani. Taidankin käydä vielä kaupassa ja hankkia useamman löylykauhan, joista sitten valitsen kiihottavimman tai sitten änkeän monta peräkkäin syvälle takapuoleeni. Olkoon se minun juhannustaikani.
Mukavaa juhannusta ja aurinkoista kesän jatkoa.
PS: Olisitpa mukana saunassa opastamassa minua, sillä hieman nyt jännittää...
- Kauhalöyly
Tämä löylykauhamies on varmaan kotoisin Takahikiän Puutteenperältä, jossa hän on täisaunassa saanut löylykauhalla selkäänsä - tai oikeastaan perseelleen. Siitä on tämä hänen kaikkeen ajatusmaailmaansa liittyvä löylykauha&perse-fiksaatio syntynyt.
Aivan umpitollo hän ei kuitenkaan ole, sillä löylykauhan lisäksi hänen sanavarastoonsa kuuluu ainakin kymmenen muuta sanaa!- Calculator
Yhdeksän minä laskin.
- Löylykauhaton
Ei voi aiheuttaa ripulia, ulostustarvetta kyllä, jos suoli on kovin täynnä.
- anus
olen samaa mieltä, ei aiheuta ripulia. huuhtelen peräsuolen laittamalla käsisuihkun tilalle putken jonka päässä on reikiä ja hanapäälle. mutta suolessa riittää ulostetta ei tule kaikki keralla. panon aikana tulee paine ja sitten tulee, käynnistää kakka hädän, välillä tulee aika lailla. ja homma jatkuu.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877