Milloin TP näytettiin eka kerran Suomessa?Muistan katseleeni siitä joitakin jaksoja mutta en saa päähäni vuosilukua.
Milloin eka kerran?
6
915
Vastaukset
- kertoo
''Suomessa sarja esitettiin ensimmäisen kerran keväällä 1991. Se uusittiin osittain keväällä 1995 sekä kokonaisuudessaan vuosina 2000–2001. Sarjaa alettiin jälleen esittää tammikuussa 2007 MTV3:lla ja Subtv:llä.''
http://fi.wikipedia.org/wiki/Twin_Peaks- onko oikeassa
Aivan, niin kertoo Wiki. Mutta oletko ehdottoman varma siitä, että Wiki on oikeassa?
- kertoo,
onko oikeassa kirjoitti:
Aivan, niin kertoo Wiki. Mutta oletko ehdottoman varma siitä, että Wiki on oikeassa?
että wiki on oikeassa.
- LiannaX
Sarjan ensimmäinen Suomen "kierros" alkoi vuoden -91 alussa, ja kevään viimeinen jakso päättyi Bob/Lelandin paljastumiseen eli osaan 14. Sitten saman vuoden syksyllä jatkuivat seuraavat jaksot.
Sen verran teini kuitenkin silloin olin, etten ole varma asiasta. Oikaiskoon joku minua, jos olen väärässä.Näin se oli. Ja Wiki on oikeassa. Sarja on esitetty jossakin muodossa n. viiden vuoden välein.
- OISKOS OLLUT
1990-1991
1994-1995
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004786906- 262521
- 2192488
- 1431774
- 1141708
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62920