Mies piika

Kati,Helsinki

Meillä on mieheni aloittamassa piian uraa.
Tarkoitus on että jätän koko kodin askareet piialle,joka tekisi ne mukisematta ja huolella.
Piian on alistuttava tiukkaan kuriin ja aina toteltava.
Onko kenelläkään kokemuksia piian pidosta,mitä olisi otettava huomioon ja mitä rangaistus keinoja olisi miespiialle

48

14861

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on..

      Mitäs meinasit itse tehdä? Ajatko rekkaa? Kasvaako parta..?

    • Siveysvyö käyttöön

      Onnitelut Kati valisemastasi tiestä.
      Meillä mieheni on toiminut piikana tai kotiorjana jo vuosien ajan.Kokemuksia meiltä
      kuinka hommat sujuvat parhaiten.
      Aluksi sovimme mitkä tehtävät mieheni tuli hoitaa päivittäin ja viikottain.Tein siitä listan, jota voin päivittää tarpeiden mukaan.
      Sitten valvoin haukkana että työt tulivat tehdyksi viimeistä piirtoa myöten täsmällisesti ja huolellisesti.Olin kovinkin pikkutarkka ja vaativa.Kun jokin ei mennyt niin kuin oli sovittu,siitä aina seurasi rangaistus mieluiten heti tai jos se ei ollut mahdollista niin sitten rikkomuksista pidin kirjaa.Mutta rangaistuksista ei koskaan luistettu,ne vain kaasaantuivat jollekkin päivälle.Aluksi kaikki meni hyvin mutta jonkin ajan kuluttua mieheni alkoi velttoilla,se kotiorjan rooli ei olluttaan niin kivaa kuin hän oli kuvitellut.Kovensin kuria ja rangaistuksia myös otin käyttöön taloudelliset sanktiot.Esim.hänen palkkatilinsä käyttöoikeus vain minulle,pakotin hänet käyttämaan julkisia kulkuneuvoja työmatkoihinsa.
      Hän myös luopui "vapaaehtisesti"
      työsuhdeautostaan.Tällöin hän alkoi olla aika totaalisesti kontrollissani.Tälläista elämää hän oli aina ainakin puheidensa mukaan toivonut.
      Mutta jokin ei vaan ollutkaan hyvin.Sitten keksin syyn.Annoin hänen nauttia aina seksistä kun sitä itse tarvitsin ja halusin.On kauskaa alistaa häntä myös seksileikeissä kuten myös hänkin siitä pitää.Nyt siihen tuli muutos,ostin miehelleni siveysvön ja pidin avaimen itselläni.Nyt kontroloin hänen nautintojaan ja orgasmejaan ilman että itse menetän mitään.Päin vastoin leikkeihin on tullut paljon uusia ulottuvuuksia.Pidän miestäni jatkuvassa puutteessa ja kiimassa.Hän ei pysty enää salaa runkkaamaan itseään.Nykyisin sujuu kotiorjan roolikin paljon paremmin.Minun ei tarvitsen useinkaan huomautella tekemättömistä töistä tai
      työn laadusta.Mutta kuri on ankara ja pieni simputus on hauskaa,siitähän miehenikin odottaa.Kaiken huipuksi hänestä on tullut hyvinkin kohtelias ja huomaavainen vaimoaan kohtaan.Sitä se selibaatti ja sen loppumisen jatkuva odotus miehelleni tekee.
      Tässä oli muutamia vikkejä piian koulutukseen.

      • Kati,helsinki

        Kiitos monista hyvistä neuvoista ,uskoisin niitä tarvitaan.Varmaan on totta että alku ihastus piian osaan menee ohi jolloin tiukka kuri auttaa vaikeiden päivien ylitse.
        Kirjallinen työ listakin on varmaan tarpeen.
        Siveys vyötä pidät kovin tarpeellisena,sitä siis pitää vielä miettiä,tai tarvittaessa hankkia jos se on noin toimiva.
        Huomaavaisuutta ,kohteliaisuutta ja ehdotonta tottelua minäkin mietin päämääränä.
        Olen usein ollut dominoiva mutta tämä 24/7 on vain uutta ja se tuo varmaan monta yllätystä tullessaan.
        Toivoisin että hän tottuisi nopeasti ja hyväksyisi lopullisesti piian osansa .

        kiitti Kati


      • tiukka linja
        Kati,helsinki kirjoitti:

        Kiitos monista hyvistä neuvoista ,uskoisin niitä tarvitaan.Varmaan on totta että alku ihastus piian osaan menee ohi jolloin tiukka kuri auttaa vaikeiden päivien ylitse.
        Kirjallinen työ listakin on varmaan tarpeen.
        Siveys vyötä pidät kovin tarpeellisena,sitä siis pitää vielä miettiä,tai tarvittaessa hankkia jos se on noin toimiva.
        Huomaavaisuutta ,kohteliaisuutta ja ehdotonta tottelua minäkin mietin päämääränä.
        Olen usein ollut dominoiva mutta tämä 24/7 on vain uutta ja se tuo varmaan monta yllätystä tullessaan.
        Toivoisin että hän tottuisi nopeasti ja hyväksyisi lopullisesti piian osansa .

        kiitti Kati

        Minun koti orja pysyy ojennuksessa tiukalla linjalla,avo kämmen pika huomautus,eteeni tuleminen litsareille nöyryyttää häntä todella,kunnon kahleet silloin kun oikein rankaisen palvelijaa,
        piiskaus on silloin aina niin ankara ettei sitä voi pitää leikkinä vaan on tosi rangaistus.
        Nurkassa seisotuskin tuntuu toimivan hyvin.
        Kirjallisena ehdottomasta työt ja minimi rangaistukset ,myös sopimus siitä että hän nimen omaan haluaa vapautta ja oikeuksia rajoitettavan omaksi parhaakseen.
        Meillä kolmen vuoden jälkeen on huomattu miehen huimaa kehitystä,hän on tunteellisempi,kiltimpi ja etenkin hyvin totteleva.
        Jatkakaa ehdottomasti valitsemallanne tiellä.


      • meillä
        tiukka linja kirjoitti:

        Minun koti orja pysyy ojennuksessa tiukalla linjalla,avo kämmen pika huomautus,eteeni tuleminen litsareille nöyryyttää häntä todella,kunnon kahleet silloin kun oikein rankaisen palvelijaa,
        piiskaus on silloin aina niin ankara ettei sitä voi pitää leikkinä vaan on tosi rangaistus.
        Nurkassa seisotuskin tuntuu toimivan hyvin.
        Kirjallisena ehdottomasta työt ja minimi rangaistukset ,myös sopimus siitä että hän nimen omaan haluaa vapautta ja oikeuksia rajoitettavan omaksi parhaakseen.
        Meillä kolmen vuoden jälkeen on huomattu miehen huimaa kehitystä,hän on tunteellisempi,kiltimpi ja etenkin hyvin totteleva.
        Jatkakaa ehdottomasti valitsemallanne tiellä.

        Minun kotipiikani joutuu myös käyttämään aina Piian asua, johon kuuluu Piian mekko,valkoiset sukkahousut, essu ja mustat nahkaiset jumppatossut. Kuri on kova, ja Piikani on noudatettava kaikkia käskyjäni ilman protestointeja. Lisäksi Piikani joutuu käyttämään käsi- ja jalkarautoja ja siveysvyötä,ettei pääse itseään hiplailemaan.


      • valmis piiaksi

        Todella mielenkiintoista, voisitko kertoa lisää!


      • meillä kirjoitti:

        Minun kotipiikani joutuu myös käyttämään aina Piian asua, johon kuuluu Piian mekko,valkoiset sukkahousut, essu ja mustat nahkaiset jumppatossut. Kuri on kova, ja Piikani on noudatettava kaikkia käskyjäni ilman protestointeja. Lisäksi Piikani joutuu käyttämään käsi- ja jalkarautoja ja siveysvyötä,ettei pääse itseään hiplailemaan.

        Ihanaa. Tuohon haluaisin itsekin!


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Ihanaa. Tuohon haluaisin itsekin!

        Niin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin.

        Nainen on piika.mies on renki.orja on orja.orja nimitystä täydennetään lisä sanalla esim kotiorja.seksi orja jne...pelkkä orja kattaa nää kaikki.


    • Valtakunnanvaginan

      mutta en suostu.

    • Nautiskeleva vaimo

      Onneksi olkoon sinulle Kati ja miehellesi valinnastanne. Se on antoisa ja nautinnollinen ura, joka antaa naiselle paljon jos vain osaa ohjata asioita oikeaan suuntaan. Tärkeintä osaa näyttelee lukittava siveysvyö, mitä muissakin vastauksissa kerrottiin.
      Miehet ovat sen verran tyhmiä, että kun heiltä kieltää masturboinnin saati sitten rakastelun, he ovat valmiit tekemään mitä tahansa sen eteen, että saisivat laueta. Niin se vain on. Ja siitä pitää ottaa kaikki hyöty.
      Pistät miehesi kalun häkkiin ja huomaat aika pian kuinka kaikki asiat alkavat luistaa juuri niin kuin haluat.

      Tässä muutamia vinkkejä piian, palvelijan, orjan käyttöön mitä nimeä nyt halutaakin käyttää.
      (meillä palvelija tai james joskus kurja retale tai mitä mieleen tuleekaan. Valinta on aina minun.)

      1. Lista tehtävistä. Aluksi vaikka päivittäinen tiskaus ja siivous. Tarkista astiat ja pistä hänet pesemään ne uudelleen jos jälki on huonoa. Ja niinhän se yleensä on.
      Viikottain lisää tehtäviä. Ihan mitä mieleesi tulee. Edeten kuitenkin hitaasti, jotta miehenkin aivot pystyvät sopeutumaan tilanteisiin. ( se vaatii aikaa, mutta kannattaa.)

      2. Pidä tiukkaa, vaativaa kuria äläkä anna piiallesi mitään myönnytyksiä jos olet jotain päättänyt. Yksinkertaisesti hänen on käsitettävä, että joku toinen tekee kaikki päätökset hänen puolestaan ja hänen on parhainta keskittyä olennaiseen. Sinun palvelemiseen. Tässä on juuri siveysvyön klu.
      Sinulla on avain ja hän haluaa sen. Hinnalla millä tahansa. Miehet ajattelevat näin. Mutta sinulla on avain ja voit määritellä "hinnan."
      Joku saa uuden auton, joku saa miehen tilin käyttöönsä. Joku ottaa itselleen rakastajan. Ne ovat asioita jokainen piian omistaja voi itse harkita. Tärkeintähän on oma nautinto ja mieheltä saatu kunnioitus, ihailu ja palvonta. Varsinkin jos jo suhteen alusta lähtien mies kysyy minne kaappi pistetään.

      3. Nöyryyttäminen on hauska ja oiva keino. Anna joskus palvelijani masturboida. Mutta vain viisi tai kymmenen vetoa. On hauska katsoa hänen kysyvää ilmettään ja sanoa, että nyt riittää, ei liikaa yhdellä kerralla. Miehen orgasmin kontroloiminen on todellakin olennainen asia. Kun sen häneltä kieltää hän nuolee varpaasi. Hän hieroo niitä työpäivän jälkeen. Hän hieroo kipeitä hartioitasi. Hän tuo sinulle lahjoja, kukkia. Kotisi on aina siisti ja sinne voi pyytää ystävättäriä kylään. Ja sinulla on ystävällinen seurusteleva aviomies joka huomaa heti kuin lasiin voi kaataa lisää viiniä.

      4. Seksuaalisesta nautinnosta.
      Seksuaalinen nautinto on sinun, vain sinun. Mies on luotu niin, että kun hän laukeaa, niin sen jälkeen unohtuu kaikki eli me naiset. Joiltain hetkeksi, joiltain pidemmäksi aikaa. Mies ei ymmärrä naisen orgasmia ja sen takia hänen onkin opittava paljon.
      Hyviä keinoja onkin se, että mies tyydyttää naisen aina kun nainen haluaa. Aamulla, päivällä illalla. Joka kerta kun haluat. Suulla, kielellä, dildolla, strap-onilla. Hyväilemällä, suukottelemalla, suutelemalla. Ihan millä vaan mitä itse haluat. Mies tekee se mielellään, koska hän odottaa, että aukaiset siveysvyön ja annat hänen laueta. Näin se yksinkertaisesti on.

      5. Rangaistukset
      Aikojen alusta ovat kiristys, uhkailu ja rangaistus olleet tehokkaita keinoja. Niitä voi ja kannattaakin käyttää. Jo pelkkä lause " Menen ystävättäreni kanssa ulos ja haluan kertoa hänelle kuinka ihana sinusta on tullut sen jälkeen kun laitoimme sinulle siveysvyön" saa paljon aikaan.
      Jotkut piiskaavat, jotkut sitovat, jotkut nöyryyttävät julkisesti. On eri tapoja ja jokainen hakee itselleen mukavimmat ja nautinnolliseimmat.
      Tärkeintä on kuitenkin minun nautinto ja rankaisen palvelijaani niin kuin itse haluan. Joskus fyysisesti, joskus taas henkisesti. Molemmat ovat osottautuneet tehokkaiksi. Hän alkaa pikku hiljaa ymmärtää, että maailmassa on muutakin kun hänen penis ja mihin sen tunkee.

      Nyt hän ei tunge sitä mihinkään. Se on kiltisti häkissä. Otan sen esille sitten kun tarvitsen tai haluan. Yleensä en tarvitse sitä kovinkaan usein. Siitä pitää huolen hänen muut tapansa tyydyttää minut. Nytkin hän on haarojeni välissä ja tekee kielellään parhaansa. Jos olen tyytyväinen hän saa myöhemmin tyydyttää minut dildolla. Katsella ja kuunnella vierestä kun dildo surisee siellä mihin hänellä ei ole nautinnollista asiaa.

      • Aviomiehesi

        Tunnistin tekstistä sinut vaimokseni. Et kertonut kaikkea. Viime jouluna ostit minulle pumpattavan barbaran, siis kumisen vitun.

        Pidät sitä lukitussa kaapissa, ja kerran viikossa annat minun nussia sitä sinun komennossasi.


      • Nautiskeleva vaimo
        Aviomiehesi kirjoitti:

        Tunnistin tekstistä sinut vaimokseni. Et kertonut kaikkea. Viime jouluna ostit minulle pumpattavan barbaran, siis kumisen vitun.

        Pidät sitä lukitussa kaapissa, ja kerran viikossa annat minun nussia sitä sinun komennossasi.

        Et todellakaan ole mieheni, sillä ilman minun lupaa hänen ei saa käyttää nettiä. Ja sellaista lupaa ei hän tänään ole saanut.

        Kiitos kuitenkin vinkistä. Kuminen Barbara saattaisi olla mukava lisuke. Toki en antaisi palvelijani nylkyttää sitä viikottain. Sen sijaan hän voisi harjoitella hellyyttä ja suukottelua sen kanssa. Ja myöskin kielileikkejä.

        Ajatuksena että kutsuisin pari ystävätärtäni kylään viikonloppuna ja palvelijani esiintyisi ja viihdyttäisi meitä Barbaran kanssa tuntuu aika houkuttelevalta. Sellainen saattaisi olla palvelijalleni aika rankka asia, mutta toisaalta mitä minä siitä välittäisin. nautinnot ja huvit ovat minun ja hänhän tekee juuri niin kuin haluan, huolimatta siitä kuinka nöyryyttävää se on.
        Katsotaan, aika näyttää.


      • Aviomiehesi ystävä
        Nautiskeleva vaimo kirjoitti:

        Et todellakaan ole mieheni, sillä ilman minun lupaa hänen ei saa käyttää nettiä. Ja sellaista lupaa ei hän tänään ole saanut.

        Kiitos kuitenkin vinkistä. Kuminen Barbara saattaisi olla mukava lisuke. Toki en antaisi palvelijani nylkyttää sitä viikottain. Sen sijaan hän voisi harjoitella hellyyttä ja suukottelua sen kanssa. Ja myöskin kielileikkejä.

        Ajatuksena että kutsuisin pari ystävätärtäni kylään viikonloppuna ja palvelijani esiintyisi ja viihdyttäisi meitä Barbaran kanssa tuntuu aika houkuttelevalta. Sellainen saattaisi olla palvelijalleni aika rankka asia, mutta toisaalta mitä minä siitä välittäisin. nautinnot ja huvit ovat minun ja hänhän tekee juuri niin kuin haluan, huolimatta siitä kuinka nöyryyttävää se on.
        Katsotaan, aika näyttää.

        Olet oikeassa, en ole miehesi, olen miehesi ystävä. Hän on kertonut kuinka ihanaa sinun kanssasi on elää. Valitti vain yhtä asiaa, että kun et anna runkata loppuun asti kuin harvoin, niin ne 5-10 vetoa monta kertaa päivässä aiheuttaa, että kivekset on loppuviikosta kipeet.

        Ajattelitko että palvelijasi esiintyisi alastomana sinun ja ystävättäriesi viihdytyksessä, kulli pystyssä. Kai hän saa 5-10 pistoa pistää sinne kumiseen vittuun?, olisi ehkä lennokasta katsottavaa?


      • naminami

        Nam miten ihanaa tekstiä. Olen vihreänä kateudesta miehellesi. Olet todella ymmärtänyt mitä tarkoittaa olla Nainen ja osannut ottaa Sinulle kuuluvan nautiskelijan osan. Mutta piian koulutus ja omistaminen on myös vaativa ja vastuullinen tehtävä, jonka epäilemättä hallitset loistavasti. Toivottavasti miehesi ymmärtää miten onnekas hän on saadessan nuolla varpaitasi ja palvella Sinua.

        Kati, olet saanut erinomaista opastusta tielläsi.


      • jiiiil
        naminami kirjoitti:

        Nam miten ihanaa tekstiä. Olen vihreänä kateudesta miehellesi. Olet todella ymmärtänyt mitä tarkoittaa olla Nainen ja osannut ottaa Sinulle kuuluvan nautiskelijan osan. Mutta piian koulutus ja omistaminen on myös vaativa ja vastuullinen tehtävä, jonka epäilemättä hallitset loistavasti. Toivottavasti miehesi ymmärtää miten onnekas hän on saadessan nuolla varpaitasi ja palvella Sinua.

        Kati, olet saanut erinomaista opastusta tielläsi.

        menkää kahelit hoitoon tai ampukaa ittenne


      • alota
        jiiiil kirjoitti:

        menkää kahelit hoitoon tai ampukaa ittenne

        vaikka itestäs...


    • Maaret-

      Meillä miesystäväni on ollut piikana ja palvelijanani jo pari vuotta ja omaksunut roolinsa hyvin vaikka jatkuvaa koulutusta kyllä tarvitaankin. Kotitöiden lisäksi hänen tehtäviinsä kuuluu luonnollisesti minun palvonta myös fyysisesti ja seksitarpeideni tyydyttäminen silloin ja sillä tavalla kun milloinkin haluan. On myös kiva keksiä uusia tapoja kouluttaa häntä ja testata hänen palvelualttiuttaan. Etsin koko ajan uusia ideoita aiheesta.

      Netissä on näistä asioista paljon materiaalia ja myös dominoivien naisten ylläpitämiä blogeja. Olen löytänyt paljon hyviä vinkkejä erityisesti näistä:

      http://female-supremacy.blogspot.com/
      http://oral-worship.blogspot.com/

      Käy tutkimassa niitä, kaikki aineisto ei varmaan teille sovellu mutta voit saada hyviä uusia ideoita. Ja siellä on paljon linkkejä muillekin sivustoille.

      Tänään on sunnuntai ja olen juuri lopetellut aamiaiseni. Piikani valmistaa sen joka sunnuntai kun vielä nukun ja tarjoilee sen sitten sänkyyn ja tuo myös aamun lehden. Hän herättää minut hellästi nuolemalla unisia varpaitani ja kaataa sitten kahvin ja hakee lämpimät paahtoleivät. Lopuksi hän vie tarjottimen pois ja saatan vielä haluta hyvää suuseksiä ennen nousemista ja suihkussa käyntiä. Nyt hän on jo tiskannut ja on parhaillaan silittämässä eilen pesemäänsä pyykkiä. Sitten onkin vuorossa kenkieni ja saappaideni huoltoa joka on tarpeen näillä loskakeleillä.

      • kfuik

        vai on ukkosi nuolemassa saappaitasi ehheee kuulehan huora onko setäsi käyttänyt sinua hyväksi vai onko mielisairaalassa laajakaistat kunnossa


      • Mik-1

        Kuulostaa todellakin hyvältä meiningiltä! :-)
        Parasta on juuri yhdistää arjen hyötytoimet ja seksuaalisuus: hyödyllisintä ja nautittavinta.

        Varmaankin miehesi joutuu pesemään rintaliivisi ym. asut käsin? Ja kenkien saappaiden hoito varsinkin loskakeleillä on tärkeää: varmasti ystävättäresikin hämmästelevät kenkiesi hyvää kuntoa: voit vain myhäillä: "minulla on järjestelyni"...


        Ehkäpä voit jopa viedä sanaa eteenpäin ja kertoa naistuttavillesi näiden "järjestelyiden" eduista, jotta hekin pääsevät nauttimaan vastaavista hyödyistä!


        Ja vielä niile "vitsailijoille", jotka kommentoivat naureskellen näitä viestejä: moni mies todella nauttii olemisesta Naisen palvelijana. Eli kyseessä on win-win -tilanne.


      • Anonyymi

        Hei.
        Olisiko suomenkielisiä sivustoja, tai saisiko sinulta neuvoja ohjeita.
        Meillä koulutus aika alku vaiheeessa Domina&sissy


      • Anonyymi
        Mik-1 kirjoitti:

        Kuulostaa todellakin hyvältä meiningiltä! :-)
        Parasta on juuri yhdistää arjen hyötytoimet ja seksuaalisuus: hyödyllisintä ja nautittavinta.

        Varmaankin miehesi joutuu pesemään rintaliivisi ym. asut käsin? Ja kenkien saappaiden hoito varsinkin loskakeleillä on tärkeää: varmasti ystävättäresikin hämmästelevät kenkiesi hyvää kuntoa: voit vain myhäillä: "minulla on järjestelyni"...


        Ehkäpä voit jopa viedä sanaa eteenpäin ja kertoa naistuttavillesi näiden "järjestelyiden" eduista, jotta hekin pääsevät nauttimaan vastaavista hyödyistä!


        Ja vielä niile "vitsailijoille", jotka kommentoivat naureskellen näitä viestejä: moni mies todella nauttii olemisesta Naisen palvelijana. Eli kyseessä on win-win -tilanne.

        Piian asu hame ja valkoset sukkahousut miten hän sopeutuu siihen


    • nalle

      meillä miespiika käytää mekkoa,essua,rintaliivit,
      mustia verkkosukka housuja ja huivia.jalassa hänellä on aina Haisaappaat.kikkelissä on siveysvyö.mekon alla on naisten pikkuhousut.tarvitaessa jalkaraudat ja käsissä sormiraudat.joutuu myö minun meikkauksen kohteeksi joka päivä.joutuu käytämään minun korvakorjuja.töihin kuluu talouden pito,siivous, pyykinpesu ja ruanlaitto kun tulen töistä kotiin.lisäksi jos minun tekee mieli laitatan piialle myös korkokengt jalkaan.

    • Reino

      Tässä olisi kotiorja/palvelija tarjolla. Laita yhteystietosi (esim. maili) niin otan yhteyttä. Olen helsinkiläinen mies.

    • piikana myös

      Perinteinen rangaistus on tietenkin selkäsauna. Niitä kannattaa antaa usein, vaikka ihan vaan muistutukseksi, niin häneltä ei unohdu kuka talossa määrää. Piika kannattaa komentaa olemaan peppu paljaana aina kun mahdollista. Esimerkiksi kotona piika voi tehdä kotityöt pelkässä esiliinassa, tai sitten kokonaan alasti. Peppua on sitten helppo läymäytellä silloin tällöin hänen touhutessa.

      Oikeita selkäsaunoja varten hänet kannattaa komentaa johonkin nöyryyttävään asentoon peppu pystyyn ja antaa odotella siinä jonkin aikaa ennen ja jälkeen selkäsaunan. Nurkkaan voi myös pistää häpeämään rangaistukseksi ja erityisen hävettävää toi on jos samalla joutuu pitämään jotain perseessä, esim. dildoa. Pientä dildoa hän joutuu puristamaan nolona kokoajan ettei se tipu, isot ovat muuten vaan epämukavia.

      Älä unohda myöskään palkintoja. Voit vaikkapa antaa hänen nuolla pimppiäsi tai peppureikääsi ja tehdä selväksi että se on hänen palkintonsa. Omaan kaluunsa hänen ei tietty kannata antaa koskea juuri koskaan. Muna siveysvyössä toi sun tyydyttäminen on varmasti aluksi aika turhauttavaa mutta kyllä hän oppii siitä nauttimaan. Häntä voi myös panna peppuun "palkinnoksi" tai laittaa hänet itse työntelemään sinne jotain, tietenkään antamatta hänen koskea tuossa vaiheessa varmasti kovana seisovaan kaluunsa.

      • Vaimo kurittaa

        kylähän se taitaa niin olla että me miehet ei opita käyttäytymään ilman kunnon rangaistuksia. Viimeksi meillä vaimo kyllästyi siihen kun piereskelen kotona ja alkoi kouluttaa mua niin että sain aina tapin perseeseen loppupäiväksi. arvatkaa vituttiko kun vaikka sunnuntaiaamuna sängyssä heräillessään tajusi mokanneensa. Opin kyllä aika nopeasti pidättelemään. ;-)


      • joooool
        Vaimo kurittaa kirjoitti:

        kylähän se taitaa niin olla että me miehet ei opita käyttäytymään ilman kunnon rangaistuksia. Viimeksi meillä vaimo kyllästyi siihen kun piereskelen kotona ja alkoi kouluttaa mua niin että sain aina tapin perseeseen loppupäiväksi. arvatkaa vituttiko kun vaikka sunnuntaiaamuna sängyssä heräillessään tajusi mokanneensa. Opin kyllä aika nopeasti pidättelemään. ;-)

        vai tappi persiissä haahhaa hohhoo kerro lisää naurattaa niin perkeleesti mihis se xxxxl hävis vai onko se laihiksella hahhaaa vai nielasko se tapin kanssa huh huh hahhaaa


    • Dominako

      Kiitos Katille,aiheesi "mies piikana" on saanut monta hyvää naisten näkökulmaa esille.
      Meillä mieheni koulutus on jo jatkunut muutaman vuoden.Sain idean hyvältä ystävättäreltäni kun huomasin miten hän kasvatti miestään.Olin ihmeissäni kuinka huomaavainen ja auttavainen hänen miehensä oli vaimoaan kohtaan.
      Ystävättäreni neuvoi:Miehen koulutus yksinkertaista. Komenna,toista,palkitse,rankaise heti virheestä,ole johdonmukainen.Näin olen toiminut ja tulokset näkyvät.Mieheni tottelee aina käskyjäni,lähes aina ymmärtää jo vihjeestä toiveeni.Hän pyytää aina lupaani omiin tekemisiinsä.Hänellä vaan ei kovin usein riitä aikaa omiin juttuihinsa kun hän tekee kaikki kotityöt oman työpäivänsä päätteeksi.Minun tehtäväni on valvoa,vaatia,ojentaa.Mieheni sexin säätely on ollut tehokkain keino saada tuloksia aikaan.Pidän huolen että hän on puutteessa lähes aina.Hän saa tai joutuu tyydyttämään minut tietysti aina halutessani mutta aniharvoin hän saa luvan laueta.Pidän hänen kalleutensa häkissä CB3000 itsetyydytyksen estämiseksi.Olen kyllä joskus joutunut turvautumaan myös esim.piiskaan
      mutta yleensä henkinen alistaminen on tehokkaampaa, minustakin nautittavampaa.
      Kuinkahan paljon meitä dominoivia naisia on,kun emme useinkaa uskalla kertoa kokemuksistamme ja elämäntyylistämme?

      • Mik-1

        Olen samaa mieltä, että tuo henkinen puoli on kaikkein tehokkain. Itsekään en piiskan käyttöä juuri kannata.

        Miestä kannattaa "stimuloida" seksuaalisesti paljon ja todella olla sitten antamatta hänelle mahdollisuutta orgasmiin. Vaikka lähtökohdiltaan onkin niin, että Naisen tarpeet tulevat ensin, niin sanoisin, tässä kohdassa, että jos Nainen käyttää sellaisia vaatteita ja asuja, jotka kiihottavat juuri hänen miestään, niin vaikutus on parhaimmillaan. (Ja todella täytyy korostaa tuota, että mies ei saa saada orgasmia.)

        Tuo CB-3000 on monesti mainittu. Onko siitä käyttökokemuksia kerrottavana?!


    • sittenkin Reino

      Aloitusviestin lisäksi ainakin 5 muuta vinkkejään tarjoavan "naisen" kommenttia on aloittajan itsensä kirjoittamia, joka mitä ilmeisimmin on piian roolista haaveileva ukko. Liekö Reino, joka jo pyyteleekin yhteystietoja naisilta. Säälittävää. Taitaa joukossa silti olla joku aitokin kommentti. No tapa se on tämäkin ylläpitää keskustelua. Opettele vaikkapa välimerkkien käyttö ja sijoittelu.

      • Mik-1

        Ajattelin myös, että taitaa kaikki tämän ketjun kirjoittajat olla miehiä. En sanoisi että se on säälittävää, vaan ennemminkin surullista. Nimittäin: on niin paljon miehiä, jotka haluaisivat alistua naiselle, mutta mahtaako sellaisia dominoivia naisia oikein olla edes olemassakaan? Missä syy, kun naisia ei tämä kiinnosta? Kuinka naiset saisi kiinnostumaan?

        Parhaimmillaan se tosiaan olisi win-win -tilanne.


      • Anonyymi
        Mik-1 kirjoitti:

        Ajattelin myös, että taitaa kaikki tämän ketjun kirjoittajat olla miehiä. En sanoisi että se on säälittävää, vaan ennemminkin surullista. Nimittäin: on niin paljon miehiä, jotka haluaisivat alistua naiselle, mutta mahtaako sellaisia dominoivia naisia oikein olla edes olemassakaan? Missä syy, kun naisia ei tämä kiinnosta? Kuinka naiset saisi kiinnostumaan?

        Parhaimmillaan se tosiaan olisi win-win -tilanne.

        Onhan noita domina naisia.vaan oejatarjonta on niin suurta.


    • onnellinen palvelijatar

      Emäntä käski lisäämään tähän ketjuun kymmenen , minun hyväksi havaitsemaa koulutus vinkkiä
      - on aina kiitettävä kurituksesta ja koulutuksesta
      -virheet palveluksessa on tunnustettava,piilevätkin
      -palvelua parantavia ehdoituksia edellytetään myös
      -kaikki omat vaatteet korvattiin naistenasuilla,yksi puku jäi
      -miehustan pitää olla aina tasainen ja symmetrinen
      -rintaliivit liki aina yllä ja aina palvelus virheen sattuessa,täyte lisääntyy kymmenellä senttilitralla seitsemäksi päiväksi,töissäkin.Korsetti tulee oikuttelusta tai vakavammasta rikkeestä liivien tilalle
      -jos jostain syystä kuritus jää suorittamatta ,niin minun on siitä päivittäin muistutettava
      -käytöksen pitää olla aina hyvä ja naisellinen,mm jalat yhdessä istumisen oppiminen vie yllättävän kauan
      -puemme usein samanlaiset vapaa-ajanasut,minun t-paidassa lukee ORJATAR,VALTIJATAR emännällä ja muitakin paitapareja minun on ollut painatettava
      -vieraan ja tutunkin edessä edessä on myös on myös sopimuksesta kiinni pidettävä, osoitettava alistuvuutta ja palveluhaluukkuuta

      Naisistuminen on ollut kaikkein eniten minua alistuvammaksi muuttava asia.Naisistumisesta olen myös nauttinut vaikka alkuun se tuntui ikävälle.Siivoominen pitää myös mieleni nöyränä.Päivittäinen siivoominen ja tiskaaminen vie liki kaksi tuntia ,jos ei ole lisäksi muuta palvelua

      • niinkai,niin

        vai vapaaehtoisesti piian osaan,hullu


    • Mekkoilija

      Siis piikoa

    • Tuo tekee minulle kiimainen!Tiukkaan kuriin,kuullosta vyvälta minulle joka on masokisti!

    • Ois kyllä kiva olla piikana! 😊

    • Anonyymi

      HUOMIOIKAA PIIAN OIKEUDET! ! Miten mm. jatkossa saunoihin jne. voi mennä kumman puoleisiin tahansa, jatkossa ILMOITTAMALLA VAIN SUKUPUOLENSA SEN MUKAAN KUN ON REKISTERIIN muutokset tehnyt!
      Kyse juridisesta ei kirurgisesta sukupuolesta! Eli jos lakiesitys menee läpi voivat "kullipilluiset naiset" mennä naisten saunaan ym. ihan omina itsenään, ja samoin entiset naiset ilman kullia ja palleja miesten saunaan " aukko levällään" vaikka!
      Tämä on ihan käsittämätöntä, mutta samalla "kullipillu" naiset jne. ovat käytännössä sukupuolettomia sitäkö tässä haetaan!?
      Nyt ei kaikki ole ihan kohdallaan kohti maailmanjärjestyksen loppua mennään!!!

      😵😨😬

      • Anonyymi

        Sekasaunoja on ollut ajanlaskun alusta.saunassa pitää vaan osata käyttäytyä.ei siihen muuta tarvita


    • Anonyymi

      Tuota, eikö niitä "miespiikoja" yleensä kutsuta rengeiksi, vai pukeutuuko lisäksi ranskalaisen sisäkön asuun tms. nailsellista?

    • Anonyymi

      Onko teillä piika joutunut käymään esim. kaupassa piian asussa? Tai yleensä kodin ulkopuolella.

    • Anonyymi

      Viikko orjana...kovin rangaistus tuli kun jätin vessan vetämättä.jouduin hakemaan kaupasta myskikurpitsan joka asetettiin sohvalle.siihen sitten istumaan liukkailla voideltuna.eihän se sopinut sisään mutta hiljalleen painui syvemmälle ja syvemmälle.voi sitä ihanaa tuskaa.valtiatar katsoi uutiset ja Urheiluruudun siinä vaiheessa oli jo 10cm sisällä ja tosi täys olo.menin sit puristamaan kullia ja sain orkun.no siitä seuraa kova selkäsauna jonka jälkeen nuolin sohvan....oli ihanaa

    • Myös meillä on kotona kotiorja/miespiika. Olen jo aikoja sitten laittanut kaikki kotityöt, siivouksen ja ruuanlaiton mieheni tehtäväksi.
      Ennen em. töiden alkua hän pukeutuu edessäni sisäkön asuun. Tuohon asuun pukeutuminen toimii myös häpeärangaistuksena.
      Hänen tehtäviään ovat pyykinpesu, tiskaaminen (käsin tottakai), imurointi, lattioiden pesu, pölyjen pyyhintä, ruuan laitto, pöydän kattaus, ruuan tarjoileminen minulle. Ja nuo kaikki tehdään sisäkön asuun pukeutuneena.
      Kun hän siivoaa, hän tekee sen valvovan silmäni alla. Jos jälki on huonoa, hän saa tukkapöllyä ja piiskaa ja sitten tehdään uudestaan. Niin kauan kuin työnjälki miellyttää minun silmääni.
      Ruoka hänen tulee tarjoilla minulle pöytään, samoin aamukahvi. Hänellä ei ole lupaa istua pöytään ilman lupaa, vaan tarjoiltuaan ruuan, hän jää asentoon seisomaan pöydän viereen odottamaan lupaa istua. Joskus annan hänen istua, joskus seisotan häntä koko ajan ja joskus määrään ottamaan oman ruokansa lattialle ja menemään polvilleen.

      • Anonyymi

        Mistä tuollaisia KakaraRouvia löytyy?


      • Minä olen niin laiska että en minä tekisin kaikki tuota!Minä haluan että nainen alistan ja nöytytän minua ,annaa paljo piiskaa ja sellaista mutta ei kaikki nuo hommat!


    • Minä haluaisin olla miespiikaa!

    • Anonyymi

      Miten teillä on sujunut?näin vuosien jälkeen?miten toi juttu meni?ois kiva jos aloittaja kertoisi?

    • Anonyymi

      Näistä suurin osa on miesten kirjoittamia fantasioita ilmiselvästi. Todellisuudessa miespiikoja tuskin on lainkaan tai se on ainakin erittäin harvinaista. Ainahan sitä voi tietysti ammatti Dominan luona käydä piikaleikkejä leikkimässä rahaa vastaan.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe