Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen teki eilen oloissamme erittäin harvinaisen tuplan.
Hän epäonnistui sekä Nelosella esitetyssä EVA:n vaalitentissä että myöhemmin illalla TV1:n vaalitentissä.
Nelosen tentissä Jorma Ollilan tentattavana Ollila piti Vanhasen liirumlaarumit aika hyvin kurissa.
Ykkösen vaalitentissä sen sijaan Vanhasen annettiin olla enemmän äänessä ja sitä hän olikin. Tentissä muuten tuli selvästi ilmi Paula Lehtomäen ylivertainen osaaminen Vanhaseen verrattuna. Vanhanen toisteli yhdentekeviä litanioita ja jopa keskeytti Lehtomäen muutaman kerran.
Suorastaan nautinto oli katsella, kun Yle1:n tentin lopussa Vanhanen oli punainen kuin rapu naamaltaan. Naaman vasen puoli taas nyki tuttuun tapaan, puhe änkytti ja kädet heiluivat kuin tuulimyllyn lavat. Suoranaisista valheistakin toimittajat saivat Vanhasen kiinni muutaman kerran.
Aina kun Vanhanen esiintyy tv:n tenteissä, KEPUn äänistä lähtee 5 %. Eilen oli siis kymmenen prosentin päivä.
Vanhanen teki eilen harvinaisen tuplan!
8
645
Vastaukset
- samma poo
Olen samaa mieltä. Näissä vaaleissa huijarit saavat neniinsä. On tarpeeksi kestetty tuo naaman nykimistä. Nyt on aika Vanhasen pudota ja korkealta.
- "kipeä"
Nytkin olisi Vanhasen jalan pitänyt olla "kipeä" niinkuin ennen kunnallisvaalien TV-tenttiä, niin että mokaMatti ei olisi nytkään päässyt munaamaan itseään
- paras,,
Ennen keskusta väitti, että sinipunahallitus köyhdytti kunnat.Ja nyt kun kuntatalous on Vanhasen hallituksen aikana romahtanut, syy on kunnissa itsessään.
- kepulikonstit
paras,, kirjoitti:
Ennen keskusta väitti, että sinipunahallitus köyhdytti kunnat.Ja nyt kun kuntatalous on Vanhasen hallituksen aikana romahtanut, syy on kunnissa itsessään.
Hammaslääkäri osaa porata köyhää kansaa.
- kossu vetoa
Kyllä häneltä on akuista virrat loppu. Vanhaa tuttua liturgiaa. Tietysti valehteleminen on suurempi juttu, Vanhanenhan ei pystynyt sanomaan vastausta siihen kysymykseen, saako pääministeri valehdella. Tämä oli paha moka, kun kysymyksessä on puolue, joka puhuu totta niin kuin osaa ja kepu pettää aina.
- kopu
toi loppu on kuultu jo vissiin muutama kymmenen vuotta. katsele nokkaa pidemälle.
- kun meni
tosi hyvin,kannatus nousee entisestään.asiosaaminen huippuluokkaa.
- kopukan
vanha virsi ,on yhtä vanha kuin kopukka itsekin,ei muuta kuin hatutusta vain känälle lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566598Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404362- 542179
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391818Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61411Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151179- 241104
- 171091
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671077- 671018