Matti Nykänen on perustanut elämysfirman. Linkki:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200703025807009_vi.shtml
Nyt auttamaan Mattia mäessä ja ideoimaan, millaisia elämyksiä hän voisi suurelle yleisölle tarjota?
Elämyksiä Matilta
8
638
Vastaukset
..tämä suorastaan sai naurattaan:)))
Mietin vain, että eiköhän tämäkin Matti(mme) ole tarjonnut jo ennestääkin kansalle näitä eläymyksellisiä kokemuksia. ))))
Tuo hyppy mäestä ei taitaisi kovin houkuttaa*
Mutta jos sellaisen puolenmetrin poukun voisi kokeilla. Kypärä, pehvasuojus ja rannetuet, sekä polvien pehmusteet vois silti varmuudeksi olla hyvät
olla mukana.- norMix evk
Etkö aiokkaan hypätä Lahden suurmäestä asiantuntijan opastuksella?
norMix evk kirjoitti:
Etkö aiokkaan hypätä Lahden suurmäestä asiantuntijan opastuksella?
voisin asettautua tandemhyppyyn. Sinä oisit se varsinainen hyppääjä, ja minä tulisin selässäsi mukana.
-kaatuessa ois tuo pehmustus turvattuna*- norMix evk
NainenKirjoittaa kirjoitti:
voisin asettautua tandemhyppyyn. Sinä oisit se varsinainen hyppääjä, ja minä tulisin selässäsi mukana.
-kaatuessa ois tuo pehmustus turvattuna*vaikka kuinkakin kova tyyppi olisin ;-))
- norMix evk
elämysteemoiksi:
- Hyppy tuntemattomaan
- Iltaelämä on ihmisen parasta aikaa
- Mäkikotkien ja häkkilintujen tunnistuskurssi
- Sumussa ja humussa Hesan yössä
- Ehkä otamme, ehkä emme
- Näin pääset otsikoihin
- Mukiloinnin perusteet
- Laulutaidottomasta lavatähdeksi
- Strippauksen peruskurssi
- Päivä kalterien sisällä - Masse setä
Mattia jo enemmän kuin iho kestää.
- norMix evk
Vai tarkoitiko sittenkin maksa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273385Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122509Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.962444Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261496Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1331241
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136