Matti Nykänen on perustanut elämysfirman. Linkki:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200703025807009_vi.shtml
Nyt auttamaan Mattia mäessä ja ideoimaan, millaisia elämyksiä hän voisi suurelle yleisölle tarjota?
Elämyksiä Matilta
8
644
Vastaukset 8
..tämä suorastaan sai naurattaan:)))
Mietin vain, että eiköhän tämäkin Matti(mme) ole tarjonnut jo ennestääkin kansalle näitä eläymyksellisiä kokemuksia. ))))
Tuo hyppy mäestä ei taitaisi kovin houkuttaa*
Mutta jos sellaisen puolenmetrin poukun voisi kokeilla. Kypärä, pehvasuojus ja rannetuet, sekä polvien pehmusteet vois silti varmuudeksi olla hyvät
olla mukana.- norMix evk
Etkö aiokkaan hypätä Lahden suurmäestä asiantuntijan opastuksella?
norMix evk kirjoitti:
Etkö aiokkaan hypätä Lahden suurmäestä asiantuntijan opastuksella?
voisin asettautua tandemhyppyyn. Sinä oisit se varsinainen hyppääjä, ja minä tulisin selässäsi mukana.
-kaatuessa ois tuo pehmustus turvattuna*- norMix evk
NainenKirjoittaa kirjoitti:
voisin asettautua tandemhyppyyn. Sinä oisit se varsinainen hyppääjä, ja minä tulisin selässäsi mukana.
-kaatuessa ois tuo pehmustus turvattuna*vaikka kuinkakin kova tyyppi olisin ;-))
- norMix evk
elämysteemoiksi:
- Hyppy tuntemattomaan
- Iltaelämä on ihmisen parasta aikaa
- Mäkikotkien ja häkkilintujen tunnistuskurssi
- Sumussa ja humussa Hesan yössä
- Ehkä otamme, ehkä emme
- Näin pääset otsikoihin
- Mukiloinnin perusteet
- Laulutaidottomasta lavatähdeksi
- Strippauksen peruskurssi
- Päivä kalterien sisällä - Masse setä
Mattia jo enemmän kuin iho kestää.
- norMix evk
Vai tarkoitiko sittenkin maksa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701