Nahjus Vanhanen teurastettiin tentissä

Eilinen A-studion vaalitentti ykkösellä teurasti mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen totaalisesti.

KEPUn messias oli tentin alusta alkaen hätää kärsimässä. Vasen käsi rummutti hermostuneesti pöydän pintaa ja naama nyki kuin pilkkimiehen käsi.

Mitä pidemmälle tentti ehti, sitä enemmän Vanhasen naama alkoi punoittamaan.

Lehtomäki koitti välillä ottaa tilanteen hallintaan, kun Vanhasta vietiin. Vanhanen ei kuitenkaan tilannetta ymmärtänyt ja keskeytti Lehtomäen tökerösti töksäyttäen.

Tentin mielenkiintoisin osuus oli lopussa, jossa Vanhanen antoi ymmärtää, että poliitikko saa valehdella, jos tekee sen yksityishenkilönä.

"KEPUn rehellisin mies" puhuu näköjään myös niin totta kuin osaa.

Kataisen ja Heinäluoman parantaessa vauhtia, Vanhanen on kangistunut jonnekin Susanin ja nettideittailun tienoille.

18

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon ennen

      Kalkkiviivoja...siinä ukossa ei ole muuta jäykkää kuin käytös.Sen on Susakin todennut...:)

    • Ilmari T.

      Kyllä se nostaa Matille hien pintaan kun toimittajat näyttivät tosiasioihin perustuen että Vanhasen-Heinäluoman hallituksen aikana tuloerot ovat kasvaneet, köyhyys lisääntynyt, lapsiköyhyys suorastaan räjähtäen.
      Se on kylmää faktaa ja kun tämä kerrotaan suorassa(?) TV-tentissä, niin kyllä siinä alkaa suupielet nykimään ja naama punoittamaan. Onneksi kansa kuulee totuuden. On Perussuomalaisten aika. Nyt kaikki mukaan äänestämään Perussuomalaisia.

    • Gutta-Perkka

      ...katsoa. Syytä itseäsi.

      Kai sentään huolehdit, etteivät lapsesi altistu
      tuollaisten ohjelmien katselemiseen.

      Joku vaaliohjelma-esto-ohjelma oli hyvä olla TVeessäkin.

      • Mukava sitä on katsella, kun mannertenvälinen nahjus Vanhanen muhii itse keittämässään liemessä.

        Sattumapääministeri Vanhanen on ylimielinen tyyppi. Hänellä on virka mennyt päähän ja hän puhuu jo itsestäänkin kolmannessa persoonassa.

        Vaalien jälkeen Vanhasella koittaa ankea arki. Sitten hän saa taas rivikansanedustajana tehdä "ydinvoimaponsia" tai olla jonkun pikkulehden rivitoimittaja.


      • Mulberry-mummo
        Känä kirjoitti:

        Mukava sitä on katsella, kun mannertenvälinen nahjus Vanhanen muhii itse keittämässään liemessä.

        Sattumapääministeri Vanhanen on ylimielinen tyyppi. Hänellä on virka mennyt päähän ja hän puhuu jo itsestäänkin kolmannessa persoonassa.

        Vaalien jälkeen Vanhasella koittaa ankea arki. Sitten hän saa taas rivikansanedustajana tehdä "ydinvoimaponsia" tai olla jonkun pikkulehden rivitoimittaja.

        Koko Euroopan presidentin virka ja valtakunnan kuuluisimmat värkit, joita on käynyt testaamassa myös kulttuuriministerimme.


      • Otsikossa hymiö

        ...


      • vielä parempaa
        Känä kirjoitti:

        Mukava sitä on katsella, kun mannertenvälinen nahjus Vanhanen muhii itse keittämässään liemessä.

        Sattumapääministeri Vanhanen on ylimielinen tyyppi. Hänellä on virka mennyt päähän ja hän puhuu jo itsestäänkin kolmannessa persoonassa.

        Vaalien jälkeen Vanhasella koittaa ankea arki. Sitten hän saa taas rivikansanedustajana tehdä "ydinvoimaponsia" tai olla jonkun pikkulehden rivitoimittaja.

        viihdettä, vanha kettu sielä lykkää silmät pullollaan kiukkuaan tänne,sonta roiskuu kun oikein hatuttaa.kivaa hatutuksen jatkoa.


    • hällä?

      Yhdelläkään ehdolla olevalla poliitikolla, sijoittuipa tämä kenen tahansa ja millä yleisillä perusteilla tahansa laadittuun arviointiasteikkoon, ei ole tiedossaan ratkaisuja globaalitalouden ja ilmastomuutoksen ongelmiin. Eli yksikään näistä poliitikoistamme ei pysty esittämään saati tekemään jotain ratkaisevaa jotta rahaohjasteisen globaalitalouden kahtiajakamat yhteiskunnat pääsisivät takaisin reaalitaloudelliselle pohjalle, eikä myöskään sen eteen että ilmastomuutos torjuttaisiin.

      Niinpä on ihan omaa hupijuttuamme haukkua yksiä poliitikkoja ja uskotella että joku toinen olisi parempi. Meneehän ne päivät näinkin. Ja yleinen paha olo lisääntyy, ja ilmastomuutos kiihtyy.

      Kannattaa katsoa peiliin. Siellä on vastassa naama joka joka tapauksessa huiputtaa itseään pahemman kerran.

    • panettelua

      Vanhasen suosion kannatusluvut ovat edelleen hyvin korkealla, tuollainen sosiaalidekmokraattien panettelu ei Vanhasen suosiota mihinkään alenna, päin vastoin.

      • valehtelet

        kokoomupanettelua se kaikki on, mutta niillä on niin kauhea paniikki nyt. katsokaapa niiden palstaa huomaatte että sieltä ne löytyy, porvaryhteityöläiset.


      • sossut nenilleen

        kun Vanhanen valitaan uudelleen murska äänin ja meidän vanhevien ikäihmisten eläkkeet on taattu, kun saamme sitä kaivattua lisätyövoimaa lomittamaan, kun mekin olemme jo vanhoja eikä lomittajaa löydy.

        Meillä on niin komee ja viisas mies.

        Emme me ainakaan lankea mitään panetteluja kuulemaan, miehien tarpeet tiedetään jo entuudestaan, onko tuo nyt sitten niin vaarallistakaan.


      • sssssssssssssss

        Ottaako Känän arviot päähän?
        Entäpä muu kokoomusedustus kuin Känä?
        Ottaako sekin päähän?


    • Ottaisitko vastaan

      Heh heh. Julmia ovat kokkarit.

      • Otsikossa hymiö

        27.9.2000 IS:
        “Jäätteenmäen takinkäännös veti maton Pekkarisen alta.
        - - - Pekkarinen: “Jäätteenmäellä on ollut aika monta mielipidettä tässä asiassa, enkä ala mitään niistä tässä kommentoida.”
        - - - “Olen vaatimaton, pieni ja mitätön poliitikko.”


      • se vaatimaton
        Otsikossa hymiö kirjoitti:

        27.9.2000 IS:
        “Jäätteenmäen takinkäännös veti maton Pekkarisen alta.
        - - - Pekkarinen: “Jäätteenmäellä on ollut aika monta mielipidettä tässä asiassa, enkä ala mitään niistä tässä kommentoida.”
        - - - “Olen vaatimaton, pieni ja mitätön poliitikko.”

        pieni puheejotaja,en minä mitään saa aikaan,kypärä katainen.


      • vaatimaton aivan
        Otsikossa hymiö kirjoitti:

        27.9.2000 IS:
        “Jäätteenmäen takinkäännös veti maton Pekkarisen alta.
        - - - Pekkarinen: “Jäätteenmäellä on ollut aika monta mielipidettä tässä asiassa, enkä ala mitään niistä tässä kommentoida.”
        - - - “Olen vaatimaton, pieni ja mitätön poliitikko.”

        pieni puheejotaja,en minä mitään saa aikaan,kypärä katainen.


    • ehdottomasti

      liittyä omituinen otus-kerhoon. siellä on puutetta tuon sortin hulluista. ha ha haa.

      • Kokoomus

        on hirviöitten puolue


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe