Eilinen A-studion vaalitentti ykkösellä teurasti mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen totaalisesti.
KEPUn messias oli tentin alusta alkaen hätää kärsimässä. Vasen käsi rummutti hermostuneesti pöydän pintaa ja naama nyki kuin pilkkimiehen käsi.
Mitä pidemmälle tentti ehti, sitä enemmän Vanhasen naama alkoi punoittamaan.
Lehtomäki koitti välillä ottaa tilanteen hallintaan, kun Vanhasta vietiin. Vanhanen ei kuitenkaan tilannetta ymmärtänyt ja keskeytti Lehtomäen tökerösti töksäyttäen.
Tentin mielenkiintoisin osuus oli lopussa, jossa Vanhanen antoi ymmärtää, että poliitikko saa valehdella, jos tekee sen yksityishenkilönä.
"KEPUn rehellisin mies" puhuu näköjään myös niin totta kuin osaa.
Kataisen ja Heinäluoman parantaessa vauhtia, Vanhanen on kangistunut jonnekin Susanin ja nettideittailun tienoille.
Nahjus Vanhanen teurastettiin tentissä
18
1019
Vastaukset
- Paljon ennen
Kalkkiviivoja...siinä ukossa ei ole muuta jäykkää kuin käytös.Sen on Susakin todennut...:)
- Ilmari T.
Kyllä se nostaa Matille hien pintaan kun toimittajat näyttivät tosiasioihin perustuen että Vanhasen-Heinäluoman hallituksen aikana tuloerot ovat kasvaneet, köyhyys lisääntynyt, lapsiköyhyys suorastaan räjähtäen.
Se on kylmää faktaa ja kun tämä kerrotaan suorassa(?) TV-tentissä, niin kyllä siinä alkaa suupielet nykimään ja naama punoittamaan. Onneksi kansa kuulee totuuden. On Perussuomalaisten aika. Nyt kaikki mukaan äänestämään Perussuomalaisia. - Gutta-Perkka
...katsoa. Syytä itseäsi.
Kai sentään huolehdit, etteivät lapsesi altistu
tuollaisten ohjelmien katselemiseen.
Joku vaaliohjelma-esto-ohjelma oli hyvä olla TVeessäkin.Mukava sitä on katsella, kun mannertenvälinen nahjus Vanhanen muhii itse keittämässään liemessä.
Sattumapääministeri Vanhanen on ylimielinen tyyppi. Hänellä on virka mennyt päähän ja hän puhuu jo itsestäänkin kolmannessa persoonassa.
Vaalien jälkeen Vanhasella koittaa ankea arki. Sitten hän saa taas rivikansanedustajana tehdä "ydinvoimaponsia" tai olla jonkun pikkulehden rivitoimittaja.- Mulberry-mummo
Känä kirjoitti:
Mukava sitä on katsella, kun mannertenvälinen nahjus Vanhanen muhii itse keittämässään liemessä.
Sattumapääministeri Vanhanen on ylimielinen tyyppi. Hänellä on virka mennyt päähän ja hän puhuu jo itsestäänkin kolmannessa persoonassa.
Vaalien jälkeen Vanhasella koittaa ankea arki. Sitten hän saa taas rivikansanedustajana tehdä "ydinvoimaponsia" tai olla jonkun pikkulehden rivitoimittaja.Koko Euroopan presidentin virka ja valtakunnan kuuluisimmat värkit, joita on käynyt testaamassa myös kulttuuriministerimme.
- Otsikossa hymiö
...
- vielä parempaa
Känä kirjoitti:
Mukava sitä on katsella, kun mannertenvälinen nahjus Vanhanen muhii itse keittämässään liemessä.
Vaalien jälkeen Vanhasella koittaa ankea arki. Sitten hän saa taas rivikansanedustajana tehdä "ydinvoimaponsia" tai olla jonkun pikkulehden rivitoimittaja.viihdettä, vanha kettu sielä lykkää silmät pullollaan kiukkuaan tänne,sonta roiskuu kun oikein hatuttaa.kivaa hatutuksen jatkoa.
- hällä?
Yhdelläkään ehdolla olevalla poliitikolla, sijoittuipa tämä kenen tahansa ja millä yleisillä perusteilla tahansa laadittuun arviointiasteikkoon, ei ole tiedossaan ratkaisuja globaalitalouden ja ilmastomuutoksen ongelmiin. Eli yksikään näistä poliitikoistamme ei pysty esittämään saati tekemään jotain ratkaisevaa jotta rahaohjasteisen globaalitalouden kahtiajakamat yhteiskunnat pääsisivät takaisin reaalitaloudelliselle pohjalle, eikä myöskään sen eteen että ilmastomuutos torjuttaisiin.
Niinpä on ihan omaa hupijuttuamme haukkua yksiä poliitikkoja ja uskotella että joku toinen olisi parempi. Meneehän ne päivät näinkin. Ja yleinen paha olo lisääntyy, ja ilmastomuutos kiihtyy.
Kannattaa katsoa peiliin. Siellä on vastassa naama joka joka tapauksessa huiputtaa itseään pahemman kerran. - panettelua
Vanhasen suosion kannatusluvut ovat edelleen hyvin korkealla, tuollainen sosiaalidekmokraattien panettelu ei Vanhasen suosiota mihinkään alenna, päin vastoin.
- valehtelet
kokoomupanettelua se kaikki on, mutta niillä on niin kauhea paniikki nyt. katsokaapa niiden palstaa huomaatte että sieltä ne löytyy, porvaryhteityöläiset.
- sossut nenilleen
kun Vanhanen valitaan uudelleen murska äänin ja meidän vanhevien ikäihmisten eläkkeet on taattu, kun saamme sitä kaivattua lisätyövoimaa lomittamaan, kun mekin olemme jo vanhoja eikä lomittajaa löydy.
Meillä on niin komee ja viisas mies.
Emme me ainakaan lankea mitään panetteluja kuulemaan, miehien tarpeet tiedetään jo entuudestaan, onko tuo nyt sitten niin vaarallistakaan. - sssssssssssssss
Ottaako Känän arviot päähän?
Entäpä muu kokoomusedustus kuin Känä?
Ottaako sekin päähän?
- Ottaisitko vastaan
Heh heh. Julmia ovat kokkarit.
- Otsikossa hymiö
27.9.2000 IS:
“Jäätteenmäen takinkäännös veti maton Pekkarisen alta.
- - - Pekkarinen: “Jäätteenmäellä on ollut aika monta mielipidettä tässä asiassa, enkä ala mitään niistä tässä kommentoida.”
- - - “Olen vaatimaton, pieni ja mitätön poliitikko.” - se vaatimaton
Otsikossa hymiö kirjoitti:
27.9.2000 IS:
- - - Pekkarinen: “Jäätteenmäellä on ollut aika monta mielipidettä tässä asiassa, enkä ala mitään niistä tässä kommentoida.”
- - - “Olen vaatimaton, pieni ja mitätön poliitikko.”pieni puheejotaja,en minä mitään saa aikaan,kypärä katainen.
- vaatimaton aivan
Otsikossa hymiö kirjoitti:
27.9.2000 IS:
- - - “Olen vaatimaton, pieni ja mitätön poliitikko.”pieni puheejotaja,en minä mitään saa aikaan,kypärä katainen.
- ehdottomasti
liittyä omituinen otus-kerhoon. siellä on puutetta tuon sortin hulluista. ha ha haa.
- Kokoomus
on hirviöitten puolue
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425915Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens353668Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html603518Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073043Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2312220Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582090- 522042
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301697Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333