Talvirajoitukset pois jo!

330d ja hajis

Nyt viimeistään pitäisi ottaa talvirajoitukset pois kun ei talvirenkaitakaan ole enään pakko käyttää kun maaliskuu on jo alkanut. Ja kuka tahansa joka on ajanut niin tietää että tiet ovat nyt sulana. Ei ole mitään järkeä pitää talvirajoituksia voimassa kuten ei muutenkaan ole. Mitä tekee päättäjät? Ei mitään! Istuvat perkele toimistoissaan ja jakavat rahoja toisilleen mutta meidän fiksujen veronmaksajien etuja ne eivät ajattele.

Vaadin että talirajoitukset poistetaan heti ja ihmisten annetaan ajaa nopeanmin järkeviä nopeuksia. Se ehdokas joka tätä asiaa ajaa saa ääneni varmasti. Lisäksi ne pitää poistaa pysyvästi koska ovat vaarallisia! Olen kokenut sen että Lusin suoralla ohitan rekan ja kohta se on kiinni perseessä kun joudun ajamaan talvirajoituksen mukaan. Kukaan joka on sellaisen kokenut ei kannata talvirajoituksia.

55

1694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuule siihen

      apina. Et arvaakaan miten paljon olen jo tänään ehtinyt laskea itselleni rahoja. Sen ajan, jonka sinä käytit viestisi kirjoittamiseen on minä laskenut itselleni rahaa.

    • rekan ohi

      Lusin suoralla jos et kummiskaan ajaa 80 enemmän?

      • 330d ja hajis

        Se rekka ajoi ensin hiljenpaa ja kiihdytti sitten kun olin ohittanut. Sitäpaitsi ohitin satasen alueella ja se tuli perseeseen kahdeksankynpin alueella.


      • mestari
        330d ja hajis kirjoitti:

        Se rekka ajoi ensin hiljenpaa ja kiihdytti sitten kun olin ohittanut. Sitäpaitsi ohitin satasen alueella ja se tuli perseeseen kahdeksankynpin alueella.

        Vähän noi sun selitykset ontuu? Lusin suoran jälkeenkö ei enää ole 100:n rajoitusta?


      • 330d ja hajis
        mestari kirjoitti:

        Vähän noi sun selitykset ontuu? Lusin suoran jälkeenkö ei enää ole 100:n rajoitusta?

        Voisit ottaa asioista itse selvää ennen kuin tulet tänne niistä valheita huutelemaan.


    • ....

      Talirajoitukset pois, niin sinäkin talipää pääset ajelemaan.

    • tositollo

      Tottahan sä ajelet sitten kesärenkailla, kun niin viisaalta vaikutat. Eihän sua kukaan estä ohittamasta. Mistäs hoitopaikasta sä nyt kirjoitteletkaan, ku et lunta näe?

      • 330d ja hajis

        Sinun kannattaisi kirjoittaa vasta sitten kun tajuat sen asian mistä on kyse.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Sinun kannattaisi kirjoittaa vasta sitten kun tajuat sen asian mistä on kyse.

        jos et vielä tajunnut, niin kyse on siitä, että täytin juuri 15 ja iskä osti minulle mopon. nyt haluan päästä ajamaa sillä kovaa!


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        jos et vielä tajunnut, niin kyse on siitä, että täytin juuri 15 ja iskä osti minulle mopon. nyt haluan päästä ajamaa sillä kovaa!

        Olisi tuon kloonipelleilyn luullut loppuneen jo aikoja sitten mutta ei. Keksi amis pelle itsellesi oma nikki! Ja hyppää kaivoon!


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Olisi tuon kloonipelleilyn luullut loppuneen jo aikoja sitten mutta ei. Keksi amis pelle itsellesi oma nikki! Ja hyppää kaivoon!

        unohdin lisätä, että harrastan kiihkeää kanssakäymistä saksanpaimenkoirani kanssa päivittäin.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        unohdin lisätä, että harrastan kiihkeää kanssakäymistä saksanpaimenkoirani kanssa päivittäin.

        Miksi et vaikka painuisi helvettiin amis?


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Miksi et vaikka painuisi helvettiin amis?

        vaikka painuisi helvettiin amis?


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        vaikka painuisi helvettiin amis?

        Kirjota sitten niin paljon kuin haluat minun nikilläni perkeleen idiootti. Kyllä sen kuitenkin huomaa mikä on minun kirjoitus ja mikä tuollaisen ääliön.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Kirjota sitten niin paljon kuin haluat minun nikilläni perkeleen idiootti. Kyllä sen kuitenkin huomaa mikä on minun kirjoitus ja mikä tuollaisen ääliön.

        älä kuule pelle kuvittelekaan, että tuo menee kenellekään läpi. mun teksteistäni kyllä huomaa, että olen ketjun aloittaja.

        niin että imase paskaa amispelle.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        älä kuule pelle kuvittelekaan, että tuo menee kenellekään läpi. mun teksteistäni kyllä huomaa, että olen ketjun aloittaja.

        niin että imase paskaa amispelle.

        Vedän tuollaista kloonipelleä turpaan kun vastaan tulet. Katkenneilla käsillä et pysty kirjoittamaan mulkku.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Vedän tuollaista kloonipelleä turpaan kun vastaan tulet. Katkenneilla käsillä et pysty kirjoittamaan mulkku.

        huikamala! unohdin ottaa lääkkeeni ja nyt uhkailen jo itseäni!


      • ha ha
        330d ja hajis kirjoitti:

        Kirjota sitten niin paljon kuin haluat minun nikilläni perkeleen idiootti. Kyllä sen kuitenkin huomaa mikä on minun kirjoitus ja mikä tuollaisen ääliön.

        "Kyllä sen kuitenkin huomaa mikä on minun kirjoitus ja mikä tuollaisen ääliön"

        Ai huomaako...


      • 330d ja hajis
        ha ha kirjoitti:

        "Kyllä sen kuitenkin huomaa mikä on minun kirjoitus ja mikä tuollaisen ääliön"

        Ai huomaako...

        Olet kyllä säälittävä kloonipelle kun ensin kirjoittelet minun nikillä ja sitten kirjoittelet heti perään jotain entistä typeränpiä kommentteja jollain muulla nimellä. Mene takasin sinne lasten tarhaan.


      • minäkin haluaisin
        330d ja hajis kirjoitti:

        Olet kyllä säälittävä kloonipelle kun ensin kirjoittelet minun nikillä ja sitten kirjoittelet heti perään jotain entistä typeränpiä kommentteja jollain muulla nimellä. Mene takasin sinne lasten tarhaan.

        tietää, että mistä sen oikein huomaa? Oletko ketjun aloittaja, vai joku muu? Viestien sisällöstä tai lasten Tarha maisista kirjoitusvirheistä sitä ei ainakaan voi havaita, sillä jokaisessa nimimerkin '330d ja hajis' kirjoittamassa viestissä niitä esiintyy tasapuolisesti.


      • 330d ja hajis
        minäkin haluaisin kirjoitti:

        tietää, että mistä sen oikein huomaa? Oletko ketjun aloittaja, vai joku muu? Viestien sisällöstä tai lasten Tarha maisista kirjoitusvirheistä sitä ei ainakaan voi havaita, sillä jokaisessa nimimerkin '330d ja hajis' kirjoittamassa viestissä niitä esiintyy tasapuolisesti.

        Minä aloitin tämän keskustelun. En varmasti kirjoita täydellistä suomea mutta kirjoituksissani on sentään joku ajatus toisin kuin kloonin pelleilyissä.

        Oudosti muuten tulee noita sivukommentteja aina muutama minuutti kloonin kirjoituksen jälkeen jollain satunnaisella nikillä. Jopas on outoa... Ei klooni pysty enää kirjoittamaan edes yhdellä varastetulla nikillä.


      • xxxxddddccccvvv
        330d ja hajis kirjoitti:

        Kirjota sitten niin paljon kuin haluat minun nikilläni perkeleen idiootti. Kyllä sen kuitenkin huomaa mikä on minun kirjoitus ja mikä tuollaisen ääliön.

        totaalisesti seonnut! Ensin varastaa mun nikin vuosi sitten ja alkaa kirjoitella sekojuttuja (eikä osaa edes oikeinkirjoitusta) ja sitten vielä väittelee ITSENSÄ kanssa! HAHAH! Kyllä näkee että tollo kirjoittelee!


    • kansanedustajaasi

      Talvirajoitukset laitetaan liikenneministeriön ohjeiden mukaan. Rajoitus on laitettava voimaan lokakuun aikana ja sen voi poistaa huhtikuun aikana "sääolosuhteiden mukaan." Tätä ei voi muuttaa kuin ministeriötä ohjaamalla...

      • meni pieleen

        Ministeriön määräys on että talvirajoitukset voi poistaa aikaisintaan helmikuun lopussa, mutta viimeistään huhtikuun lopussa. Eli harkintavalta on Tiehallinnolla helmikuun jälkeen.


    • )¤(

      1.3 alkaen eteläsuomeen ja minimi nopeus 100km/h kehäteille.

    • kannattaja

      Tämä on siitä ihmeellinen keskustelupalsta, kun täällä jaksetaan päivästä toiseen mankua aina vain yhdestä ja samasta asiasta, nopeusrajoituksista. Ei ajamisen tarvitse olla nopeaa, voi se olla hitaampaakin.
      Mikä siinä hitaammassa ajossa on niin vaikeaa, kun minulle se ei ole yhtään vaikeaa.

      Anna sä niiden talvirajoitusten olla, sillä yön aikana pakastuu aina jäätäen tienpinnat petollisiksi aamuvarhaisella liikkujille.
      Tänäkin päivänä on tullut kolariuutisia oikein ryöpyssä ja se osoittaa, ettette te tumpelot tarvitse mitään nopeusrajoitusten poistoja.

      Ja anna sä niiden rekkojen mennä, eläkä lähde niitä ohittelemaan. Niillä on näes pirun kiire, mutta sulla ei ole. Nauti verkkaisesta menosta, niin minäkin teen. Minua vaan naurattaa, kun muut säheltäjät menee ohi, niin saapi sitten itse ajella rauhassa, kun taas ne säheltäjät ajaa letkassa toinen toisensa persiessä kiinni ja jarruvalot välähtelee tämän tästä.
      Se on sitä liikennekulttuuria, jota pitää orjallisesti seurata, mutta minun ei tarvitse.

      Uutisista kuulin, että jossain päin oli ollut tänään ketjukolari syynä kolariin.
      Siellä tumpelot taas ajoi toinen toisensa persiessä kiinni ja niinhän siinä aina käy, että peräänajokolari syntyy.
      Miten voi kuljettajat olla näin ääliöitä, kun minä en ole, miten minusta on näin viisas tullut, etten aja toisten persiessä kiinni.

      • 330d ja hajis

        Minun mielestäni täällä puhutaan kyllä muustakin kuin nopeusrajoituksista mutta ehkä sinulta jää ne monimutkaisemmat tekstit lukematta.

        Minä en anna talvirajoitusten olla koska niissä ei ole mitään järkeä. Ja se on se mitä liikenteeseen haluan lisää eli järkeä. Nyt sitä ei voi käyttää koska kaikkea on rajoitettu tai kielletty. Nyt tosin selvisi se että minkälaiset kuskit niitä kieltoja ja rajoituksia joka asiaan tarvitsee. Sinunlaiset. Totta on että kolareita oli eilen paljon. Miksi talvirajoitukset eivät estäneetkään niitä?

        Ja sitten vielä huutelet turvavälien perään mikä onkin ihan viksua. Katsos kun talvirajoitukset jostain syystä tekevät ne liian lyhyiksi. Ei tuollaisia ongelnia kesäsin ole.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Minun mielestäni täällä puhutaan kyllä muustakin kuin nopeusrajoituksista mutta ehkä sinulta jää ne monimutkaisemmat tekstit lukematta.

        Minä en anna talvirajoitusten olla koska niissä ei ole mitään järkeä. Ja se on se mitä liikenteeseen haluan lisää eli järkeä. Nyt sitä ei voi käyttää koska kaikkea on rajoitettu tai kielletty. Nyt tosin selvisi se että minkälaiset kuskit niitä kieltoja ja rajoituksia joka asiaan tarvitsee. Sinunlaiset. Totta on että kolareita oli eilen paljon. Miksi talvirajoitukset eivät estäneetkään niitä?

        Ja sitten vielä huutelet turvavälien perään mikä onkin ihan viksua. Katsos kun talvirajoitukset jostain syystä tekevät ne liian lyhyiksi. Ei tuollaisia ongelnia kesäsin ole.

        olen erittäin, erittäin häiriintynyt yksilö, eikä mitään mitä tänne kirjoitan kannata ottaa tosissaan!


      • kannattaako
        330d ja hajis kirjoitti:

        olen erittäin, erittäin häiriintynyt yksilö, eikä mitään mitä tänne kirjoitan kannata ottaa tosissaan!

        tuota nyt mennä tunnustamaan? menee kaikki uskottavuus...


      • 330d ja hajis
        kannattaako kirjoitti:

        tuota nyt mennä tunnustamaan? menee kaikki uskottavuus...

        Tuo tapaus varmasti puhuu totta mutta olisi voinut keksiä oman nikin eikä käyttää minun nikkiä.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Tuo tapaus varmasti puhuu totta mutta olisi voinut keksiä oman nikin eikä käyttää minun nikkiä.

        mun nick on varattu MULLE - kohta varmaan joku aidoksi tekeytyvä tulee itkemään...


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        mun nick on varattu MULLE - kohta varmaan joku aidoksi tekeytyvä tulee itkemään...

        kuulit! MUN nikki on varattu MULLE. niin että tuki vaan munaton pojankloppi pääs!


    • paljon asiaa

      kun katsoo tätä ketjua. en edes jaksa alkaa lukemaan viestejäsi, mutta näyttä kuin puhuisit itseksesi.

      • 330d ja hajis

        Olen kirjoittanut ehkä puolet noista. Loput on kirjoittanut joku amis sekopää jonka elämän ainoa ilo on kloonata nikkiäni. Sen saisi viedä takasin hoitoon.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Olen kirjoittanut ehkä puolet noista. Loput on kirjoittanut joku amis sekopää jonka elämän ainoa ilo on kloonata nikkiäni. Sen saisi viedä takasin hoitoon.

        Nyt en ymmärrä..!

        siis miten sinä voit olla kirjoittanut yli puolet jutuista kun minä olen kirjoittanut niistä 64%

        kansakoulussa opetettiin että kaikki=100%

        silti kannatan nastarengaspakkoa!! eiku pakottomuutta


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä..!

        siis miten sinä voit olla kirjoittanut yli puolet jutuista kun minä olen kirjoittanut niistä 64%

        kansakoulussa opetettiin että kaikki=100%

        silti kannatan nastarengaspakkoa!! eiku pakottomuutta

        Et voi menettää tajuasi kun et ole elämäsi aikana hetkeäkään tajuissasi ollut. Olisipa kätilö pudottanut sinut päällesi toisenkin kerran.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Et voi menettää tajuasi kun et ole elämäsi aikana hetkeäkään tajuissasi ollut. Olisipa kätilö pudottanut sinut päällesi toisenkin kerran.

        Elikkä alkuperäiseen kirjoitukseeni teen sellasen muutoksen että Tieverkostoon vois tulla ne m,uuttuvat nopeudet.

        Tänäänkin oli kiva ajella hangontietä 110kmh, kun tie oli sula,


        pakkasilla taas kuuluukin ajaa hiljempaa kun tiet ovat sulat.


        ja olen tullut ulos "oikeinpäin"

        ja oikeasti en aja bemaria vaan alfa romeota..

        2.4jtd!


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Elikkä alkuperäiseen kirjoitukseeni teen sellasen muutoksen että Tieverkostoon vois tulla ne m,uuttuvat nopeudet.

        Tänäänkin oli kiva ajella hangontietä 110kmh, kun tie oli sula,


        pakkasilla taas kuuluukin ajaa hiljempaa kun tiet ovat sulat.


        ja olen tullut ulos "oikeinpäin"

        ja oikeasti en aja bemaria vaan alfa romeota..

        2.4jtd!

        Mitäs jos jatkossa kirjoittaisit vaikka nimimerkillä "2.4jtd jonka sisällä mulkku" ja jättäisit minun nikkini minulle?


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Mitäs jos jatkossa kirjoittaisit vaikka nimimerkillä "2.4jtd jonka sisällä mulkku" ja jättäisit minun nikkini minulle?

        pääs kiinni! olen ketjun aloittaja ja tämä nikki on varattu MULLE apina!


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        pääs kiinni! olen ketjun aloittaja ja tämä nikki on varattu MULLE apina!

        Minulla ei ole tarvetta pomppia jonkun kloonirunkkarin pillin mukaan.


      • xxxxxxcccccddddvv

        kirjoitteleekin! Satun olemaan alkuperäinen tuon nikin käyttäjä ja vuosi sitten tuli riitaa tuon vajaaälyisen kanssa ja siitä lähtien tätä hauskaa on riittänyt. Eli minä alkuperäisenä nimimerkin käyttäjänä en ole yhteenkään viestiin enää vuoteen käyttänyt ko. nikkiä.... Tästä syystä tiedän että tuo jakomielitautinen on nyt unohtanut lääkkeensä ja hän on samaistunut minun ja vielä siitäkin luonut sivupersoonan... Hauskaa lukea! Jatka vaan samaan malliin! Mulla on ihan muut nikit käytössä ja se on hauskempaa.
        t: 330d ja hajis ex tdipd ja hajis ex tdipd ja xx jne.... Siinä muuten ihan vinkkinä lisää nikkejä joiden nimissä voit kirjoitella!


      • sitten tullu
        xxxxxxcccccddddvv kirjoitti:

        kirjoitteleekin! Satun olemaan alkuperäinen tuon nikin käyttäjä ja vuosi sitten tuli riitaa tuon vajaaälyisen kanssa ja siitä lähtien tätä hauskaa on riittänyt. Eli minä alkuperäisenä nimimerkin käyttäjänä en ole yhteenkään viestiin enää vuoteen käyttänyt ko. nikkiä.... Tästä syystä tiedän että tuo jakomielitautinen on nyt unohtanut lääkkeensä ja hän on samaistunut minun ja vielä siitäkin luonut sivupersoonan... Hauskaa lukea! Jatka vaan samaan malliin! Mulla on ihan muut nikit käytössä ja se on hauskempaa.
        t: 330d ja hajis ex tdipd ja hajis ex tdipd ja xx jne.... Siinä muuten ihan vinkkinä lisää nikkejä joiden nimissä voit kirjoitella!

        mieleen rekisteröidä ko. nikkiä? ei oo vaikeeta.


      • Tätä sekoilua seurannut
        xxxxxxcccccddddvv kirjoitti:

        kirjoitteleekin! Satun olemaan alkuperäinen tuon nikin käyttäjä ja vuosi sitten tuli riitaa tuon vajaaälyisen kanssa ja siitä lähtien tätä hauskaa on riittänyt. Eli minä alkuperäisenä nimimerkin käyttäjänä en ole yhteenkään viestiin enää vuoteen käyttänyt ko. nikkiä.... Tästä syystä tiedän että tuo jakomielitautinen on nyt unohtanut lääkkeensä ja hän on samaistunut minun ja vielä siitäkin luonut sivupersoonan... Hauskaa lukea! Jatka vaan samaan malliin! Mulla on ihan muut nikit käytössä ja se on hauskempaa.
        t: 330d ja hajis ex tdipd ja hajis ex tdipd ja xx jne.... Siinä muuten ihan vinkkinä lisää nikkejä joiden nimissä voit kirjoitella!

        Nyt löytyi sitten se pahiten sekaisin oleva :)


      • Mäkin haluan huutaa
        xxxxxxcccccddddvv kirjoitti:

        kirjoitteleekin! Satun olemaan alkuperäinen tuon nikin käyttäjä ja vuosi sitten tuli riitaa tuon vajaaälyisen kanssa ja siitä lähtien tätä hauskaa on riittänyt. Eli minä alkuperäisenä nimimerkin käyttäjänä en ole yhteenkään viestiin enää vuoteen käyttänyt ko. nikkiä.... Tästä syystä tiedän että tuo jakomielitautinen on nyt unohtanut lääkkeensä ja hän on samaistunut minun ja vielä siitäkin luonut sivupersoonan... Hauskaa lukea! Jatka vaan samaan malliin! Mulla on ihan muut nikit käytössä ja se on hauskempaa.
        t: 330d ja hajis ex tdipd ja hajis ex tdipd ja xx jne.... Siinä muuten ihan vinkkinä lisää nikkejä joiden nimissä voit kirjoitella!

        Mullekin kävi joskus siten että kirjoitin tänne jotain ja sitten vuotta myöhemmin huomasin, että joku muu kirjoitti samalla nikillä kysymättä multa lupaa. Perkele, se ottaa vieläkin pattiin ja kunnolla!


      • mulle
        Mäkin haluan huutaa kirjoitti:

        Mullekin kävi joskus siten että kirjoitin tänne jotain ja sitten vuotta myöhemmin huomasin, että joku muu kirjoitti samalla nikillä kysymättä multa lupaa. Perkele, se ottaa vieläkin pattiin ja kunnolla!

        Miten tällaista voi tapahtua nyky-Suomessa eikä kukaan tee mitään?


      • Anonyymi
        mulle kirjoitti:

        Miten tällaista voi tapahtua nyky-Suomessa eikä kukaan tee mitään?

        Sinäkin vaan työntelet kaikkea mitä sattuuperseseesi ja siinä se.


    • enää kauaa!

      Ehkä pari kuukautta enää maksimissaan, ja taas päästään ajamaan edes joten kuten fiksuja nopeuksia ihan laillisesti. Ellei nuo matalat rajoitukset sitten taas "unohdu" sinne sun tänne.

      Lukekaas muuten tätä keskustelua enemmänkin, täällä on ollut hyvin kiinnostavia tyyppejä esillä =)

      • 330d ja hajis

        Mielenkiintoisia tyyppejä? Vittu mä oon kova jätkä.


      • 330d ja hajis
        330d ja hajis kirjoitti:

        Mielenkiintoisia tyyppejä? Vittu mä oon kova jätkä.

        Voisitko klooni pelle amis jo lopettaa tuon nimimerkkini käytön ja keksiä ihan oman? Vai onko hinku housuihini kovempi kuin mikään muu sulla housussa oleva?


      • sdfgg64v
        330d ja hajis kirjoitti:

        Voisitko klooni pelle amis jo lopettaa tuon nimimerkkini käytön ja keksiä ihan oman? Vai onko hinku housuihini kovempi kuin mikään muu sulla housussa oleva?

        Oho! Taitaa jollakin olla se aika kuukaudesta...


      • suomjuntti
        sdfgg64v kirjoitti:

        Oho! Taitaa jollakin olla se aika kuukaudesta...

        eiköhän se pelti rytise nyt jo tarpeeksi! on se kumma juttu kun ei ymmärretä ettei SUOMALAISET paskakasat osaa ajaa!! sitten viellä vaaditaan suurempia nopeusrajoituksia, saksassa nuo nopeudet onnistuu koska siellä ihmiset omaavat ajotaidon joka teiltä suomalasilta puuttuu täysin!


      • olet-
        suomjuntti kirjoitti:

        eiköhän se pelti rytise nyt jo tarpeeksi! on se kumma juttu kun ei ymmärretä ettei SUOMALAISET paskakasat osaa ajaa!! sitten viellä vaaditaan suurempia nopeusrajoituksia, saksassa nuo nopeudet onnistuu koska siellä ihmiset omaavat ajotaidon joka teiltä suomalasilta puuttuu täysin!

        itsekin Suomalainen, eli paskakasa. Saksassahan onkin aivan samanlaiset talvet, kuin täällä Suomessa.


    • Anonyymi

      Nyt ei kyllä vielä kannata ottaa talvirajoituksia pois.

    • Anonyymi

      Tämä koko keskustelu on kuin jonkun hoitolaitoksen saunaillasta.

      • Anonyymi

        ja sinä siinä ansioituneena järjestäjänä/puheenjohtajana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe