Stephen Kingin It-elokuva

Turksla

Onko tuo pellestä kertova It-elokuva miten pelottava? Itse muistaakseni aloitin sitä katsomaan joskus 13-vuotiaana, mutta sitten kun näin pellen, en uskaltanutkaan jatkaa katsomista. Onko se siis miten raaka? Muistaakseni siinä alussa tapetaan tyttölapsi? Näytetäänkö se miten raakana kuolleena vai millä elokuva sinänsä pelottelee katsojaa?

5

1492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cavendish

Joo, kyllä siinä tapettiin tyttö, muttei näytetty murhaa eikä ruumista ollenkaan. Ei raaka eikä kyllä pelottavakaan, minun mielestä.

• Mr.Ramone

Suoraan sanottuna tätä leffaa ei voi mielestäni edes kauhuksi sanoa. En tiedä miksi. Eihän kuitenkaan kaikki Stephen Kingin leffat kauhuja ole.

Enemmänkin seikkailu-jännitys. Hyvä leffa siitä huolimatta.

Ehkä vähän karmaiseva joissain kohdin. Mutta yleisesti ottaen tulee tästä leffasta mieleen kokoperheen seikkailuleffa, joka voitaisiin näyttää esimerkiksi lauantai päivänä.

Saattaa kyllä olla, että Evil Dead 2:t ym. leikkaamattomat K-18 leffat on sekoittaneet pääni. Mutta mulle tämä leffa ei koskaan - ei edes pienenä ole tuottanut mitään pelko -tai jännitys tunnetta.

• Mr.Ramone

...että Stephen Kingin kirjoihin perustuvat leffat.

• kokoperheen

lauantai leffana pitäis! Itse näin joskun nuorempana leffan ja mielestäni oli ainakin silloin pelottava. En ainakaan omille lapsilleni näyttäisi, ellen haluaisi valvoa koko yötä heidän kanssa. Älä sinäkään kuitenkaan niitä lapsille rupea näyttämään, niillä on kuitenkin erilainen vahvuus käsitellä kyseisiä elokuvia. siksi niihin ne ikärajatkin on laitettu!

• Petyin

Leffassa ei ollut mitään pelottavaa ja jos totta puhutaan se oli suuri pettymys. Odotin jotain todella hyvää ja mukaansa tempaisevaa leffaa, mutta se oli ennalta-arvattava ja tylsä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      394
      2182
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2080
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1802
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      443
      1742
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1434
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      112
      1310
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      217
      1001
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      906
    9. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      850
    10. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      832
    Aihe