Onko tuo pellestä kertova It-elokuva miten pelottava? Itse muistaakseni aloitin sitä katsomaan joskus 13-vuotiaana, mutta sitten kun näin pellen, en uskaltanutkaan jatkaa katsomista. Onko se siis miten raaka? Muistaakseni siinä alussa tapetaan tyttölapsi? Näytetäänkö se miten raakana kuolleena vai millä elokuva sinänsä pelottelee katsojaa?
Stephen Kingin It-elokuva
5
1492
Vastaukset
- Cavendish
Joo, kyllä siinä tapettiin tyttö, muttei näytetty murhaa eikä ruumista ollenkaan. Ei raaka eikä kyllä pelottavakaan, minun mielestä.
- Mr.Ramone
Suoraan sanottuna tätä leffaa ei voi mielestäni edes kauhuksi sanoa. En tiedä miksi. Eihän kuitenkaan kaikki Stephen Kingin leffat kauhuja ole.
Enemmänkin seikkailu-jännitys. Hyvä leffa siitä huolimatta.
Ehkä vähän karmaiseva joissain kohdin. Mutta yleisesti ottaen tulee tästä leffasta mieleen kokoperheen seikkailuleffa, joka voitaisiin näyttää esimerkiksi lauantai päivänä.
Saattaa kyllä olla, että Evil Dead 2:t ym. leikkaamattomat K-18 leffat on sekoittaneet pääni. Mutta mulle tämä leffa ei koskaan - ei edes pienenä ole tuottanut mitään pelko -tai jännitys tunnetta.- Mr.Ramone
...että Stephen Kingin kirjoihin perustuvat leffat.
- kokoperheen
lauantai leffana pitäis! Itse näin joskun nuorempana leffan ja mielestäni oli ainakin silloin pelottava. En ainakaan omille lapsilleni näyttäisi, ellen haluaisi valvoa koko yötä heidän kanssa. Älä sinäkään kuitenkaan niitä lapsille rupea näyttämään, niillä on kuitenkin erilainen vahvuus käsitellä kyseisiä elokuvia. siksi niihin ne ikärajatkin on laitettu!
- Petyin
Leffassa ei ollut mitään pelottavaa ja jos totta puhutaan se oli suuri pettymys. Odotin jotain todella hyvää ja mukaansa tempaisevaa leffaa, mutta se oli ennalta-arvattava ja tylsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3942182Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882080- 981802
- 4431742
- 71434
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121310- 2171001
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9906Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72850Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832