pahamaineiset alueet tampereella

hessuhoopo

Mitkä ovat Tampereen pahamaineisimmat lähiöt? Niin ja paikat mitä kannattaa välttää kuin ruttoa..

71

17837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcd1234efgh

hervanta joskus oli, tuskin on enää. Kaippa se tesoma tai epilä ny olis

• lellu70

Mitä pahaa Epilässä on?

Itse asun epilän ja Pispalan tuntumassa, ja minusta täällä on aikas kiva asua.

Mutta paljonhan se riippuu itsestäkin millasen kuvan antaa itsestä ja joka puolellahan on kaiken karvasia ihmisiä.

Kyllähän tälläkin asuin alueella on jos jonkin laista tallaajaa.

Mutta kannattaa pysytellä itse niistä porukoista pois.

Ei kannata lyörä päätä seinään vaikka naapuri niin tekee.

Ja olen huomannut että ei kaikkien sanomisista kannnata välittää kannataa vaan olla reilusti oma itsensä.

Ja naapureitammehan emme voi valita.

Tuskin mä tässä talossa ketään miellytän.

Mutta pakko asua kumminkin jossain.

Minusta olis kumminkin ihan kivoja asuin alueita esim: Lamminpää ja Tohloppi ja miksei tesomakin, siel on ainakin palvelut lähellä.

Mutta niin paljon on mielipiteitä kuin on meitä ihmisiäkin.

• eipä
        lellu70 kirjoitti:

Mitä pahaa Epilässä on?

Itse asun epilän ja Pispalan tuntumassa, ja minusta täällä on aikas kiva asua.

Mutta paljonhan se riippuu itsestäkin millasen kuvan antaa itsestä ja joka puolellahan on kaiken karvasia ihmisiä.

Kyllähän tälläkin asuin alueella on jos jonkin laista tallaajaa.

Mutta kannattaa pysytellä itse niistä porukoista pois.

Ei kannata lyörä päätä seinään vaikka naapuri niin tekee.

Ja olen huomannut että ei kaikkien sanomisista kannnata välittää kannataa vaan olla reilusti oma itsensä.

Ja naapureitammehan emme voi valita.

Tuskin mä tässä talossa ketään miellytän.

Mutta pakko asua kumminkin jossain.

Minusta olis kumminkin ihan kivoja asuin alueita esim: Lamminpää ja Tohloppi ja miksei tesomakin, siel on ainakin palvelut lähellä.

Mutta niin paljon on mielipiteitä kuin on meitä ihmisiäkin.

ole valittamista ja tesomalla asun.

• Anonyymi

Tesoma on hirvittävän kauhee paikka, murhia ja tappoja, raiskauksia ja lohduttomuutta.

En myisi äitiänikään tesoman latvaniituille.

• näille alueille

Tässä oma shitlist.

Näihin en itse ainakaan muuttaisi:
      -Tesoma
      -Ristimäki
      -Kalkku
      -Lentävänniemi
      -Multisilta
      -Peltolammi
      -Kaukajärvi
      -Annala

Näissä voisin harkita asuvani:
      -Kaleva
      -Hakametsä
      -Uusikylä
      -Koivistonkylä
      -Hyhky
      -Kissanmaa
      -Hallila
      -Korkinmäki

• kuka&missä?:)

mihis nekala unohtu?:D

• en ikinä sinne
        kuka&missä?:) kirjoitti:

mihis nekala unohtu?:D

Nekalaan en muuttais mistään hinnasta, siellä asuu vaan puliukkoja ja akkoja.

• Nekalassa
        en ikinä sinne kirjoitti:

ole sattunut tässä viime aikoina kaikenlaista? Tarkoitan surmia ja pahoinpitelyitä. Muutenkin tuntuu olevan niin alkoholisoitunutta seutua. Härmälässäkin on omansa, mutta siellä on kyllä ihan kunnonkin porukkaa, eikä siellä vaarallista ole muutenkaan.

Tesomaahan kai pidetään nykyjään vaarallisimpana alueena.

• ikänsä asunu
        en ikinä sinne kirjoitti:

Taidat ite olla ko. akka tai ukko, muuten mistä tietäisit muka noin hyvin, ite siellä ikäni asunut, mitään alkoholiongelmaa ei ole eikä pultsarit todellakaan siellä mikään tavallisuus ole, samalla lailla löytyy muualta, hervannassa muita pahemmin, makoilevat ja kuseskelevat keskustassa päiväsaikaan isoissa laumoissa.

• keskustassa käyvä ihminen
        ikänsä asunu kirjoitti:

Taidat ite olla ko. akka tai ukko, muuten mistä tietäisit muka noin hyvin, ite siellä ikäni asunut, mitään alkoholiongelmaa ei ole eikä pultsarit todellakaan siellä mikään tavallisuus ole, samalla lailla löytyy muualta, hervannassa muita pahemmin, makoilevat ja kuseskelevat keskustassa päiväsaikaan isoissa laumoissa.

Milläs vuosikymmenellä olet viimeksi käynyt Tampereen keskustassa? Meinaan siellä todella ei ole mitään kusevia juoppoja - kyllä poliisit hoitaa ne pois, jos sellainen sinne eksyy!

Nekala on tilastollisestikin Tampereeen levotonta aluetta. Aika laput silmillä siellä saat asua jos et ole mitään huomannut. Tai olet kenties tottunut!

• hervannan keskustaa
        keskustassa käyvä ihminen kirjoitti:

Milläs vuosikymmenellä olet viimeksi käynyt Tampereen keskustassa? Meinaan siellä todella ei ole mitään kusevia juoppoja - kyllä poliisit hoitaa ne pois, jos sellainen sinne eksyy!

Nekala on tilastollisestikin Tampereeen levotonta aluetta. Aika laput silmillä siellä saat asua jos et ole mitään huomannut. Tai olet kenties tottunut!

Ja toisekseen olen töissä tampereen keskustassa ja joka päivä näen näitä juoppoja housuun pissanneita törkyturpia kauppahallin nurkilla.

• Anonyymi
        keskustassa käyvä ihminen kirjoitti:

Sokoksen edessä keskusta Hämeenkatu heitä istuu ja parveilee suuria määriä.

• Anonyymi

Tesoma on hyvä paikka asua. 26v olen asunut ja aion asua lopun elämääni.
        Turhaa moititaan. Tein täällä työöuran terveydenhoito puolella lähes 30v ennen vakituista asumista enkä kaikkina kymmeninä vuosina ole kokenut kuin positiivisia asioita.
        Nykyään ainoa huono asia, minkä tiedän, on nykyisen koulun riittämätyömät tilat. Siihen pitäisi puuttua heti !

• _-_-_-_

..kaikki on enemmän tai vähemmän paskoja.

• kysyn kun kiinnostaa

Ihmiset vai asunto alueen julkisivu kuva?

• kertovat jotain
        kysyn kun kiinnostaa kirjoitti:

Ihmiset vai asunto alueen julkisivu kuva?

Missä kallein neliöhinta, siellä fiksumpaa porukkaa! aika selvää matematiikkaa!

• matematiikka!
        kertovat jotain kirjoitti:

Matala otsainen matematiikka!Apinan tasoa.
        Siis Tahmela-Pispala jos neliö hinta ratkaisee.
        Lauriviidan syntymäkoti"mökki"600000€ ja rapiat päälle laske siitä.
        Taitaa "fiksuus" siirtyä sinne oikein reilusti lasku systeemilläsi!
        Vain matematiikkaa!

• Anonyymi
        kertovat jotain kirjoitti:

Miten raha tekee ihmisestä fiksun, minun mielestä 90% varakkaista on mulkuinta porukkaa, sattuu oleen varakkaita kolme sisarustani ja törkeetä käytöstä? Kaikki muut on roskasakkia, paitsi he.

• rauli

mikä pätee lähes joka kaupungissa/kunnassa eli siellä missä on paljon kaupungin vuokra-asuntoja on keskimäärin myös enemmän paskaporukkaa ja häiriöitä!!

• on housussas...

Se, että asuu vuokra-asunnossa omistuksen sijaan ei tee kenestäkään huonompaa, juntti. Alueet samoin, on ihan siistejä vuokrataloalueita jne... Ennakkoluulot hiiteen!

• rauli
        on housussas... kirjoitti:

Se, että asuu vuokra-asunnossa omistuksen sijaan ei tee kenestäkään huonompaa, juntti. Alueet samoin, on ihan siistejä vuokrataloalueita jne... Ennakkoluulot hiiteen!

juntti! sanoin että keskimäärin on enemmän paskaporukkaa ja se pitää aika hyvin paikkansa

• selvähän se
        rauli kirjoitti:

juntti! sanoin että keskimäärin on enemmän paskaporukkaa ja se pitää aika hyvin paikkansa

On sitten paskaporukasta sulla kokemusta, poikaseni, taidat itse olla siitä itsestään...

• vts-asukas

Jaa että vuokralla olevat ihmiset ovat paskoja, haista sä nyt kilin kukkanen.

Ihmisiä me kaikki olemme.

Kyllä osaketaloissakin voi olla jos jonkin laista asukasta.

Vai teköökö se huonomman ihmisen jos ei ole ostanut omaa asuntoo.

Mun ex-kaverini muutti vuokralle hetkellisesti, niin sen äiti mietti että voihan tän asunnon joskus ostaa omaksi.

Kamala paikka kun lapsensa muutti hetkellisesti vuokralle.

Kova paikka äitinä varmaan kylpee rahassa.

En oikein jaksa uskoa että niin vaan vuokartalon asuntoa voi ostaa omaksi, ellei osta koko taloo.

• opetella
        vts-asukas kirjoitti:

Mun ex-kaverini muutti vuokralle hetkellisesti, niin sen äiti mietti että voihan tän asunnon joskus ostaa omaksi.

En oikein jaksa uskoa että niin vaan vuokartalon asuntoa voi ostaa omaksi, ellei osta koko taloo.

vähän tota luetun ymmärtämistä.. ei kukaan oo väittänytkään että vuokralla asuvat ovat paskoja..

• gjökljsg
        vts-asukas kirjoitti:

Miten sen voi omaksi ostaa muka joskus myöhemmin? Tarviihan omistajan se myydä, ei sitä noin vain osteta kuin hillopurkkia kaupasta!

Lisäks vuokratalosäätiön kämppiä ei ostela.

• Rastafari in manse
        on housussas... kirjoitti:

Ihmiset jotka käyvät ammattikoulun tai kauppaopiston ovat tutkitusti käyneet sen sen takia koska he eivät ole keskittyneet koulunkäyntiin ja käyttäytymiseen. Ja muutenkin kun kukaan juoppo (kusinaama) ei saa minkäänlaista työtä rikoksien ym. takia niin joutuvat tämän takia muuttamaan vuokra-asuntoon ja siinä näkee vuokra-asuntojen piirn. 70 % Piripäitä,,,

• Itä-Tre123
        vts-asukas kirjoitti:

Itä-Tampereen lähiöt ainakin kokemuksieni mukaan ovat Tampereen rauhallisimpia alueita, kuten kissanmaa, Takahuhti, Linnainmaa, Leinola, Atala, Holvasti ym. Paitsi Leinolan koulun läheisyys on melkoista hulttioporukkaa. Itse joutunut pariin kertaan soittamaan poliisitkin kun joitain huumehörhöjä käynyt kimppuuni. Luonto on avaraa ja puistoja löytyy, mutta myös niitä paikkoja on joissa on raiskaajia ja omituisia hiippareita ja puukkomiehiä ja ym.

• .
        Rastafari in manse kirjoitti:

Ihmiset jotka käyvät ammattikoulun tai kauppaopiston ovat tutkitusti käyneet sen sen takia koska he eivät ole keskittyneet koulunkäyntiin ja käyttäytymiseen. Ja muutenkin kun kukaan juoppo (kusinaama) ei saa minkäänlaista työtä rikoksien ym. takia niin joutuvat tämän takia muuttamaan vuokra-asuntoon ja siinä näkee vuokra-asuntojen piirn. 70 % Piripäitä,,,

.

• Anonyymi
        rauli kirjoitti:

Upeimmat mestat on Kalevala ja tammelsassa.

Paskimmat on tohloppi ja tessun.

• ........

no tuskimpa täällä enään on ns. pahamaineisia lähiöitä, hervanta aikoinaan ollut mutta sittemmin paljon rauhoittunut ja parantunut..

itse välttelisin muuttoaikeissa nekalaa ja kaukajärveä(tosin sekin alkaa kait uudistumaan), joten jäljelle jää vain oikeastaan ajasta jälkeen jäänyt ja tosiaan syrjäytynyt nekala.

toki joka paikasta löytää hyvää ja huonoa mikäli alkaa kunnolla vertailemaan.
      tesomasta ja muutenkaan siltä puolelta koskea ei ole kokemuksia joten siihen en sano mitään

• tane w

Välttää, mutta missä mielessä, liikkumisen vai asumisen osalta?

Asumisen osalta ovat kaikki suhteellisen mukavia. Arvostetuimpia ovat Tampellan ja Finlaysonin alueet.

Hervannalla tosin on huono maine ja vastaväitteistä huolimatta on edelleen sanottava, ettei ole savua ilman tulta.

Epämiellyttävimpiä liikkumisalueita taas on Kuninkaankadun Anttilan alue, jossa on väliin pummaajia, hyvinkin röyhkeitä, viinaan kun kerätään rahaa.

• tarkennusta

Miten perustelet, että Hervannan huono maine on edelleen ansaittu? Esimerkiksi rikollisuusaste siellä on pienempi kuin Tampereella keskimäärin.

• noooo
        tarkennusta kirjoitti:

Miten perustelet, että Hervannan huono maine on edelleen ansaittu? Esimerkiksi rikollisuusaste siellä on pienempi kuin Tampereella keskimäärin.

mistäs sä sitten taas osaat sanoa ton rikollisuus asteen? Linkkiä tai lähdettä kiitos!

• sitä sano
        noooo kirjoitti:

mistäs sä sitten taas osaat sanoa ton rikollisuus asteen? Linkkiä tai lähdettä kiitos!

Vaan tuntemani poliisi, joka nimenomaan tutkii rikollisuutta (tai siis rikoksia, ei ole järjestyspoliisissa) Tampereen alueella. Hervannan luvut ovat kuulemma tulleet alas kuin vaalilupausten luotettavuus konsanaan ja alle kaupungin keskiarvon on menty jo 90-luvun puolella. Jos niitä levottomia paikkoja haluaa löytää, niin niitä kannattaa etsiä länsipuolelta.

Verkossa ei valitettavasti ole kuin ylimalkaisia tilastoja joista selviää mm. se, että Tampereella tapahtuu vähemmän henkilöön kohdistuvia rikoksia per asukas kuin Helsingissä.

• Real de 14

On totta joo, että siinä Anttilan kulmilla pörrää kaikennäköistä puliukkoa varsinkin kesäisin. Multakin on noin kerran viikossa joku pummaamassa 50 senttiä tai euroa, jotta sais pullon viunaa.

Siis kyllä mä toisaalta niitä ymmärrän, eikä mulle niistä sillee haittaa ole, koska voin ne sivuuttaa ilman ongelmia. Eikä ne mulle oo koskaan mitään pahoja sanoneet, mutta voin kuvitella, jos joltain vanhemmalta kansalaiselta aletaan pummaamaan rahnaa, niin siinä voi olla tädillä/sedällä vaikea olo.

Mutta tosiaan, kyllä tässäkin ongelmassa pitäis meidän kaikkien kattoo peiliin, ja kysyä miksi viis kertaa. Eli miksi näitä vähempiosaisia on ylipäänsä olemassa.

No joo. Kevättä rintoihin. Wappua odotellessa, sillä silloin ystävät ja toverit, otetaan överit.

• paikka asua!

Itse olen asunut vuoden verran Hervannassa ja kyllä tykkäsin! Ei minkäänlaista ongelmaa tullut. Yölläkin uskalti liikkua kaduilla ihan vapaasti. Hervanta on ihan kiva paikka asua!

• tiedon väärti

"Asumisen osalta ovat kaikki suhteellisen mukavia. Arvostetuimpia ovat Tampellan ja Finlaysonin alueet."
        Lieneekö hinta arvion perusteena?!
        Tahmela kyllä on kallis myös joten sinne vaan!
        "Hervannalla tosin on huono maine ja vastaväitteistä huolimatta on edelleen sanottava, ettei ole savua ilman tulta."
        Niinhän luulee kaikki "ulkopuoliset" kun menneitä muistelee.
        Eikös se silloin vuonna.......ollut?
        Eikä hajuakaan nykyajankohdasta.

• Anonyymi

Kunto kohenee sitä myöten, kun ei uskalla liikkua missä vaan!

Vieläpä takki auki, muttei räyhäten.

• Nässykkä

Missä kannattaa keskustan alueella asua, ja missä ei? Millaisin silmin Tamperelainen näkee esim. Näsilinnankadun pohjoispäädyn?

• mellakka

Olen asunut Tampereella yli kolmekymmentä vuotta eripuolilla kaupunkia ja sanoisin että kyllä se keskustan alue, järvensivu ja hatanpään alue ovat ne pahimmat.
        Asun nykyään hatanpäällä ja se on todella pahaa aluetta, gansta nuoret jengeineen pyörii kiusaamassa ihmisiä ja alkoholisteja on enemmän kuin missään muualla, koko ajan huudetaan ja örvelletään kännisssä yötä päivää, sisällä ja ulkona.
        Hatanpään mafia pitää paikallista kauppaa ja sosiaalitoimistoa majapaikkoinaan terrorisoiden niistä käsin ihmisiä ja ostoksia avuntarvitsijoita.

Hatanpää ei ole kyllä ihmiselle soveliasta aluetta.

• Hatanpäällä
        mellakka kirjoitti:

Olen asunut Tampereella yli kolmekymmentä vuotta eripuolilla kaupunkia ja sanoisin että kyllä se keskustan alue, järvensivu ja hatanpään alue ovat ne pahimmat.
        Asun nykyään hatanpäällä ja se on todella pahaa aluetta, gansta nuoret jengeineen pyörii kiusaamassa ihmisiä ja alkoholisteja on enemmän kuin missään muualla, koko ajan huudetaan ja örvelletään kännisssä yötä päivää, sisällä ja ulkona.
        Hatanpään mafia pitää paikallista kauppaa ja sosiaalitoimistoa majapaikkoinaan terrorisoiden niistä käsin ihmisiä ja ostoksia avuntarvitsijoita.

asuneena olen kyllä hieman eri mieltä. En tiedä, olisiko esim sairaalan alue jotenkin erilaista, mutta ainakin Vihilahdenkadulla oli todella rauhallista ja mukavaa, eipä pelätä tarvinnut. Eikä kaverini Siirtolapuutarhankadullakaan ole valitellut asumisviihtyvyydestään, ainoastaan korkeasta vuokrasta. Minusta Hatanpää on muutenkin niin kallista aluetta, ettei sinne eksy asumaan ihan kuka tahansa, jos näin inhottavasti aletaan luokitella...

• maku- ja mieltymysasioita

Itse olen koko elämäni asunut Tampereella eri osoitteissa niin keskustassa kuin reunamillakin. Keskustassa on tullut asusteltua Tuomiokirkon kupeessa, Laukontorin vieressä, Finlaysonin alueella, Tammelan torin läheisyydessä ja nykyään Pyynikin suunnassa Kaakinmaalla. Mitään valittamista ei ole ollut ja jos muuttaa vielä pitäisi, ei mikään näistä paikoista olisi poissuljettu.

Ehkä se on niin, että keskusta-asumisen viihtyisyyttä lisää puistojen ja torien läheisyys.

• jossa on hurja meininki
        mellakka kirjoitti:

Siellä asuvat pääasiassa sossun pummit ja maahanmuuttajat, muut lähteneet jo aikaa sitten

• naistenhakkaajat

asuvat Tampereella?

• seuraksi?

Oletko liittymässä seuraksi?
        Mitkä kuuluisat?????

• hahha-
        seuraksi? kirjoitti:

Oletko liittymässä seuraksi?
        Mitkä kuuluisat?????

Tampereella ei ole minkäälaista ongelma-aluetta, on vain ihmisiä jotka aiheuttavat ongelmia joillekkin.

• sisssos
        hahha- kirjoitti:

Tampereella ei ole minkäälaista ongelma-aluetta, on vain ihmisiä jotka aiheuttavat ongelmia joillekkin.

"hahha-" vastasi 20.12.2010 viestiin, joka oli jätetty 15.3.2007.

Kyllä kesti kauan, melkein 4 vuotta, miettiä yhden virkkeen pituista vastausta. Hämeen hidasjärkisin?

• kylä, kylä näi o!
        sisssos kirjoitti:

"hahha-" vastasi 20.12.2010 viestiin, joka oli jätetty 15.3.2007.

Kyllä kesti kauan, melkein 4 vuotta, miettiä yhden virkkeen pituista vastausta. Hämeen hidasjärkisin?

Parempi se on harkiten vastata kuin hätiköiden hutaista ja sitten katua sanomisiaan.
        Mielestäni "hahha-"n vastaus oli erittäin viisas.

• Suunnitelmia
        hahha- kirjoitti:

Nythän suunnitellaan kävelykaduksi Näsilinnankadun ja Hallituskadun nurkkia, saa nähdä.
        Kaiken kaikkiaan useimmilla asuinalueilla on paljon puistoja ja metsiköitä - ja tietnkin järviä, mikä tekee Tampereesta erityisen upean!

• Kekkosk

Niin ne ajat ovat muuttuneet Nekala on nykyään Tampereen hienosto aluetta.

• Kerdt

No muuten hyvä paikka asua linnaimaalla ja leinolassa mutta eräät porukat tietyt tyypit paukuttelevat metsissä ei ole mitään järkeä ovat aikuisia ihmisiä mitä ihmettä ne tekee siellä. Ja rikkovat paikkoja

• erterert

Lähiöistä en tiedä,kauhein paikka on tampereen keskusta,narkkareiden ja juoppojen valtaama kaupunki.

• tätäpäiväävielä

Pahimpia asuinalueita Tampereella, jaahah. Hervanta ehdottomasti, siellä maleksii niitä maahanmuuttajia tai muuten vaan pakolaisia, vaarallista seutua ja huumeet pörrää. Seuraavaksi pahamaineinen on Tesoma, sieltä löytyy mitä vaan. Kolmanneksi kait laittaisin Koskikeskuksen, Ratinan ja Rautatieaseman lähiseudun aina Yliopistolle saakka. Parhaita asuinalueita on ehdottomasti Kaleva ja osa Tammelaa, ehkä tuolla Hakametsänalueella on rauhallista paitsi jos jäähallilla on jotain, niin autoja on kaikki paikat täynnä. Uusia kaupunginosia, kuten Atala ja Linnainmaa ovat hyvässä nousussa hyviksi asuinalueiksi. No tietysti varovainen pitää olla joka puolella Tamperetta.

• gffgffgfg

Alkuperäinen viesti on vuodelta 2007,että.???

• Anonyymi

Olen asunut ympäri Tamperetta sielläsuntäällä ja voin sanoa että Annala ja Kaukajärvi vievät huono-osaisuudessaan suurimman potin.

• Anonyymi

Nyrkkisääntö jokaisessa kunnassa: Mitä enemmän alueella kunnan vuokra-asuntoja, sitä enemmän ongelmia. Kunnan vuokra-asunnot on rakennettu pääasiassa aravalainalla, jossa on ehtona, että asukasvalinta tehdään ensisijaisesti sosiaalisin perustein. Työpaikka ei takaa asunnon saantia, joskus jopa estää, jos tulot on kolmen tonnin luokkaa/kk. Ensisijaiset asukkaat: Asunnottomat, vankilasta vapautuvat, mielenterveysongelmaiset, päihdeongelmaiset, oleskeluluvan saaneet. Yleensä samaan taloon sijoitetaan myös tavallisia työssäkäyviä rauhoittamaan vähän menoa. Asukkaasta riippuu, kauanko viihtyy sellaisessa talossa. Vuokratalon yleisiä ongelmia: Rikotut alaoven lasit, tussilla sotkeut seinät ja hissit, varastokoppiin murtautumiset, polkupyörien ja niiden osien sekä pyykkien varastaminen, järjestyshäiriöt varsinkin öisin baarien sulkeutumisen jälkeen.

• Anonyymi

Välttelen keskustaa iltaisin, öisin. Muualla on hiljaista

• Anonyymi

Nistit asuu juna aseman pohjosella puolella eli kun lähet sairaalaasta juna asemaanpäin. Lähes koko Kalevan alue on täynnä nistejä, koska halvat vuokra asunnot kun ei keskustassa ole. Juna aseman eteläpuolella on myös kilo kakkkee jos haluaa löytää!

• Anonyymi

Hervanta. Viimeisimmästä puukotuksesta jo monta päivää aikaa.

• Anonyymi

Tampereen punakaarti oli 1918 vaarallinen, onneksi Etelä-Pohjanmaan suojeluskunta, kävi kukistamassa sen.

• Anonyymi

Varmaan muistat ne ajat hyvin, viime vuodisadan ihminen, viime vuosikymmenen keskustelussa.

• Anonyymi

Mikäli heti käsität ilmoituksen kriteerien mukaiselle hiljaiselle nopeastilaajentuvalle kinaasiallesi sopimattomaksi takaapäin uteliaisuuksinesi urakoidaksesi, älä piilevälläkään keiken uudelleenjärjestelyllä shokeeraamiseksi mahdollisuuksiasi piinaillaksesi siihen dissataksesi tärkeile, ne jotka näkee tämänkin ilmoituksen lävitse, eivät ole mis-akaasisessa pyörivässäliikkeessä vuotuisesti ihmisoikeuksia toteuttamishaluttomine saivareteluinensa pelureinensa. Ohoh lipsahti kun ei tullut laisinkaan katsottua millä sivulla olenkaan.

• Anonyymi

Vähennä kannabiksen käyttöä.

• Anonyymi

Teiskoon en muuttaisi, siälä oli kerran yks äijä hönössä ja mölisi karvalakki silmillä keskellä kesää!

• Anonyymi

Tällä hetkellä ne joissa äänestettiin Li Anderssonia .

• Anonyymi

Vihersosialistit ovat pahoja ihmisiä. Varo niitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihersosialistit ovat pahoja ihmisiä. Varo niitä!

VapinaLi on öykkärikommari. Varo sitä, ettei pääse aukaseen turpaansa.

• Anonyymi

keskusta ja loislähiöt..narkomaaneja on tampereella todella paljon ja keskustassakin,lähiöissä.
      Haastavat riitaa tuntemattomien kanssa ja heittäytyvät kadulle "uhreiksi".
      Sitten oikeudessa pyytelevät tuhansien korvauksia ... omiin huumeisiin.

Rosvoavat ja ryöstelevät lisäksi ihmisiä ja pahoinpitelevät.
      Olkaapa tarkkoina näiden pölhöjen kanssa..

Poliisi vain ajella köröttelee ohitse, vaikka huumekauppa käy maahanmuuttajat mukana bisneksissä, ryöstelyä, pahoinpitelyjä.
      Keskustassa ei käy eikä asu enää normaalit, ja huume lähiöissä.

• Anonyymi

Kartta hohkaa punaisena eri sävyissä.

• Anonyymi

Linnainmaalla ja Atalassa asuu Tampereen ilkeimmät lapset.

• Anonyymi

Monta ,yli kymmenen vuotta sitten tehtyä negatiivisdävyistä aloitusta liikkuu palstalla. Aloittajan elämä on tainut junnata vuosiksusia ankeudessa jo ennen ratikkaa ja nyt vielä matut . On se elämä vaikeaa varmaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7775
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1975
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1920
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1565
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      909
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe