Teksasin moottorisahamurhat- pahan alku

aivan paras!!!!!!

En osaa sanoinkuvata miten hyvä paras ja hyvä leffa onkaan, kävin ostamassa tämän tänän ja aivan tykästyin, siis ihmiset, tää on paras koko sarjasta tää uusin, elokuvan alusta loppuun minuuteille asti tapahtuu koko aika sadistisia ja kissa ja hiiri kamppailua, tässä sitä perhettä näytetään koko aika ja mitä he tekevät niille ihmisille, tässä sadistisia ja hulluja kohtausksia riittää miltä mitalle.talossa näytetään pöytäkohtaus, joka on aivan järkkyä ja saha leikkaa mahoja kahtia, nuijilla lyödään ihmiset kuolleiksi, katsokaa ja pelätkää, tässä vasta ensimmäinen kunnon kauhuleffa hullusta perheestä ja sen tapahtumista:) yeahhh 10

7

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooooo!

On jo jonkinlainen pyhäinhäväisys lähteä edes vertaamaan alkuperäistä, psykologisen- ja terrorikauhun klassikkoa, The Texas ChainSaw Massacrea, mihinkään teineille suunnattuun toimintagoreilucoolimeininkioujeeleffaan!

Jokainen joka tietää jotain elokuvataiteesta huomaa, ettei elokuva toimi muuna kuin pelkkänä aivottomana goreiluna, tosin kuin alkuperäinen The Texas ChainSaw Massacre, joka, sekä herätti ajatuksia, että uudisti kauhuelokuvaa ennakkoluulottomalla asenteella ja toteutuksellaan!

• laaudunvalvoja

• hui kamala

itse kanssa ostin tän, aivan järkky leffa. ei ihme että elokuvateatterilevitykseen päässyt. tässä sitä kidutusta vasta on, itse sanon, mikää muu teksasin moottorisaha leffat ei oo tehny nii pahaa ku tää, paras leffa 10 kanssa, yessss

• Mr.Ramone

Ei mun mielestä läheskään paras. Mutta nykyajan leffat huomioon ottaen keskivertoa parempi. Johtuu lähinnä siitä, että leffan aihe on lähtöisin -70 luvulta. Tarkoitan tällä siis tuota ensimmäistä TCM leffaa.

Onhan toisaalta ihan mielenkiintoista nähdä, että miten kaikki alkoi. Harmi vain, ettei tätä tajuttu tehdä jo -70 tai -80 luvulla. Nimittäin siinä tapauksessa leffa olisi 90% varmuudella ollut vieläkin parempi.

Ja yksikään "uusi" TCM leffa ei tule yltämään alkuperäisen tasolle! Se on varma juttu.

Tästä tulikin mieleen, että pitänee taas tuo ensimmäinen katsoa viikonlopun aikana DVD:ltä. Viime katselukerrasta pitkä aika.

• Rosiel

Hauska juttu, minäkin kävin ostamassa sen eilen eli samana päivänä kuin sinä. En edes ole nähnyt vielä muita Texas Chainsaw Massacre leffoja (noloa myöntää, mutta selitän sillä etten ole vielä elänyt niin pitkälle että olisin ehtinyt jo nähdä kaikki kauhuleffat, ne legendaarisimmatkin..)
      Aika hyvä leffa, katoin juuri äsken, mutta ei mitään järkyttävää, olen jo liian tottunut katsomaan kaikkee sadismia, ruumiinosien irti leikkaamista... mieluummin kannattaa kokeilla sitä itse, minkä teenkin joku päivä 8D Tykkään kovasti tällaisista leffoista jotka kertoo menneisyydestä, 1 osaa edeltävistä tapahtumista. Niitä on kyllä kivempi kattoa ihan niiden 1 ja mahdollisten jatko-osien jälkeen.
      Haluaisin kovasti nähdä ne ekat ja alkuperäiset.

• Kauhufriikkki

2003 versio oli kanssa hyvä, itse tykkäsin, siinä vaan ei niin paljon näytetty sitä perhettä ja sen sadistimisia juttuja kuin tässä uudessa, uudessa näytetään koko aika, ja sitten 2003 versiossa saa nähdä paljon moottorisahalla tekemiä juttuja, kuten takaa ajoa jne, mutta sekin kannattaa tsekata, itse tykkäsin kovasti ja itselläni on myös se:)

• Kauhufriikkki kirjoitti:

2003 versio oli kanssa hyvä, itse tykkäsin, siinä vaan ei niin paljon näytetty sitä perhettä ja sen sadistimisia juttuja kuin tässä uudessa, uudessa näytetään koko aika, ja sitten 2003 versiossa saa nähdä paljon moottorisahalla tekemiä juttuja, kuten takaa ajoa jne, mutta sekin kannattaa tsekata, itse tykkäsin kovasti ja itselläni on myös se:)

uusi ja vanha TCM -leffat kuuluvat täysin eri genreen, joten vertaaminen on mielestäni todella hankalaa. Kauhuleffat ovat niin suuri genre, jonka alle luetaan kaikki bad taste leffasta psykoon. Eli hajonta on melko suusri. Siksi kyseistä versoita pitäisikin verrata ehkä muihin samankaltaisinn nykyleffoihin, jotka menisivät ehkä osastoon popgore. En tiedä onko tuollaista genreä olemassa, mutta pop etuliite kun viittaa suosioon ja kauhuleffat ovat kovbasti suosiossa tällä htekellä; sanotaan siis popgore. Kyllä uusin TCM pärjää tässä genressä oikein mallikkaasti, mutta psygologisen kauhun ystävät tulevat varmasti pettymään ja RANKASTI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66