MINNE HÄVIÄÄ SUOMEN KANSANTULO?

PAKKORUOTSI?

Suomen valtion verotulot on suuremmat kuin koskaan ennen.
Suomen valtion vientitulot on suuremmat kuin koskaan ennen.
Suomen ulkomaankaupan vaihtotase on parempi kuin koskaan ennen.
Suomen pruttokansantulo on suurempi kuin koskaan ennen... ja luetteloa voisi jatkaa.

Kuitenkin Samaan aikaan kaikkia sosiaalipalveluja ajetaan alas.
Valtion maksuja kunnille ja laitoksille edelleen pienennetään.
Työttömyysturvaa, kansaneläkkeiden ja opiskelijoiden reaaliansioita pudotetaan ja
edelleen luetteloa voitaisiin jatkaa.

MINNE HÄVIÄÄ SUOMEN KANSANTULO??? Tässä yksi esimerkki.

PAKKORUOTSITTAMISEN on laskettu maksavan 4-5 miljardia €/vuosi, eli n 5000 000 000 €/V

Näillä kustannuksilla voitaisiin rakentaa joka vuosi yli 40 000 uutta omakotitaloa.

Suomessa on runsaat sata kaupunkia, näihin jokaiseen kaupunkiin voitaisiin rakentaa n 400
uutta omakotitaloa näillä pakkoruotsittamisrahoilla ja tämä tietenkin joka vuosi.

Tässä tarkastelussa ei ole huomioitu lainkaan niitä miljardeja jotka vastikkeettomasti lahjoitetaan vuosittain Ahvenanmaalle.

Suomella ei ole varaa tällaiseen hölmöilyyn. Pienen röyhkeän ryhmän jatkuva ja härski etuilu ja sen edessä nöyristely johtaa lopuksi kansannousuun .
Käykää tutustumassa Pariisissa tai Kööpenhaminassa. KIRVEELLÄ OLISI TÖITÄ!

12

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KANSANTULO

      Se häviää demariylimystön perseeseen.

    • ''''
    • allo

      ty ska noo ta å knaper de ty.

    • allo

      "Näillä kustannuksilla voitaisiin rakentaa joka vuosi yli 40 000 uutta omakotitaloa."
      nå jå. tro inte jag tänker betala för ditt egnahemshus din snåljåp!

    • alistuttava.

      koska Dragsvikissä on suomalaisten kustantama ruotsalainen sotilasjoukko-osasto, jonka tehtävänä on puolustaa ruotsalaisen pääoman ja pakkoruotsitulonsiirtosysteemin saajapuolen etuja Etelä-Suomessa.

      Samasta syystä lopetettiin juuri hiljattain Helsingin seudun ainoa suomalainen joukko-osasto, Hyrylän ilmatorjuntarykmentti.

      • allo

        den var bra!


    • ResKers

      Se menee.

    • häviä tai katoa

      luulisin, että se lasketaan aika tarkkaan.

      pariisin kulttuurielämä on venäläisten ansiota, samoin kuin meidän kulttuuri elämä pitkälti suomenruotsalaisten.

      ens kerralla, kun otat 50 euron lipun blue onilla köpikseen, niin lue netistä vähän tanskan historiaakin ja ehkä sen pariisinki.

      tästä 50 eurosta on kumminkin vielä aika pitkä matka noihin miljardipuheisiisi.

      • mitäaa

        Tämä oli kyllä päivän paras.

        Mitenköhän se Blue tähän asiaan liittyy? Niin ja viimeksi kun tarkistin ei Pariisissa opetella venäjää oli se sitten kuinka paljon heidän kulttuurielämänsä perusta.

        Äläkä hyvä ihmenen tanskalaisia tähän sotke, eivät he ole pahaa tehneet vaan RKP ja suomenruotsalaiset kumppanit.


    • herää

      Tuolle rahalle olisi käyttöä terveyden- ja vanhustenhoitoon!

    • Tosionn

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe