American idol?

Viltsukka

Sattuiko joku muu tänään seuraamaan American Idolia? Hämmästyin, miten tylsää ja väritöntä porukkaa on tänä vuonna mukana... en usko että tänä vuonna saadaan uutta kansainvälistä tähteä tähtitaivaalle, ainakaan tämän illan perusteella =/

4

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisin päin kuin ennen.

Siis AI:ssä on hämmästyttävän mitättömiä laulajia vielä finaaliasteella. Ja etenkin värittömiä. Ei mitään Daughrtryä tai McPheetä päinkään. Suomen on melkein parempi, kun taas viime vuonna ero oli valovuoden Usaan päin.

• Mutta esitykset vähiintäänkin on todella tylsiä. Näyttää vähän siltä, että siellä keskitytään liikaa noihin lavaelkeisiin. Ja puolet kappaleistakin tuntui aika mitäänsanomattomilta rnb vingutuksilta. Mutta näköjään amerikoissa uppoaa :)

• IAMTHEONE

Huonoja biisivalintoja oli ainakin. Voi olla naisvoittaja tänä vuonna. Pojista jäi mieleen Blake Lewis, beat box kaveri joka lauloi Keanea, todella taitava mies. Myöskin Chris Sligh jäi mieleen jo aikaisemminkin. Uskon että esitykset tulee paranemaan. Tämän päiväinen jakso oli heikoin American idoli jonka olen nähnyt. Mutta kyllä taso on kovempi kuin suomessa. Ei siitä ole mitään kysymystä. Myöskin se tumma kaveri jäi mieleen joka lauloi Brian Mcnightia.

• Rah, Rah

Surkeita kappaleita pojat vetivät. Kyseinen musiikki ei ainakaan auennut minulle...tylsääkin tylsempää lässyn-lässyn kamaa.

En siten pysty sanomaan itse laulajista yhtään mitään, kun huomio jäi noihin surkeisiin kappaleisiin. Vaan sitähän se takuuvarma suuren kuluttajavolyymin musiikki Amerikassa juuri on. Ennalta arvattavaa tylsää skeidaa! Onneksi meillä on Eurooppamme!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe