Hei! onko kellään kokemusta yhdessä runkaamisesta? millaista se on? harraastaako hetero miehet sitä? minä haluaisin kokeilla yhdessä runkkaamista kahden kesken tai ehkä isommassakin porukassa. jos kiinnostaa niin kerro vähän ideoitasi ja vaikka maili osotteesi niin otan yhteyttä.
ps.pelkät runkkaus vinkitkin kelpaa
ryhmä masturbointi?
9
5307
Vastaukset
- boy79
Minä olen myös pidemmän aikaa haaveillut siitä, että saisin runkata yhdessä jonkun muun miehen, tai useammankin, kanssa. Olen itsekin hetero, parisuhteessa elävä poika, mutta ajatus ryhmärunkkaamisesta on todella kiihottava. Itse olen Tampereelta, löytyykö täältäpäin samanhenkisiä?
- Anonyymi
Kiinnostaisi myös.
- Boy88
Olen halukas mukaan, en ole homo. Muuten asia kiinostaa.
- boy82
moi
mua kiinnostais kans kokeilla. oon helsingistä ja hetero. laittakaa viestiä ni katotaan [email protected] - boy86
boy82 kirjoitti:
moi
mua kiinnostais kans kokeilla. oon helsingistä ja hetero. laittakaa viestiä ni katotaan [email protected]meitähän alkaa olaa jo jonkin moinen porukka! hyvä. tuotas mistäs päin te ootta? miten ja missä me tää toteutettas? onko kellään paikkaa?
onko ideoita toteuttamisesta? millai te sen haluutte tapahtuvan. ite liikun pääkaupunki seudulla huhti-toukokuun. eli sillo vois hesas panna pystyyn? kirjotelkaa!! - Boy88
boy86 kirjoitti:
meitähän alkaa olaa jo jonkin moinen porukka! hyvä. tuotas mistäs päin te ootta? miten ja missä me tää toteutettas? onko kellään paikkaa?
onko ideoita toteuttamisesta? millai te sen haluutte tapahtuvan. ite liikun pääkaupunki seudulla huhti-toukokuun. eli sillo vois hesas panna pystyyn? kirjotelkaa!!Rättipokka vois olla kivaa. Se joka hävii joutuu ekas toteuttaan haaveensa ja muut stiikaa.
Parempia ehdotuksia?
Tuleeks muijia kans?
- Casimir
Oon Stadista parikymppinen, kiva kundi.. muakin kiinnostais porukka.. laittakaa postia [email protected] ni sovitaan tarkemmin. Paikkakin vois löytyy.
- Casimir
Jep, eli laittakaas kaikki stadissa olevat, runkkailusta kiinnostuneet, mielellään hetsku, bi pojat viestiä... paikka löytyy, oon 22 v hoikka, ihan jees bi kundi.
[email protected]- J W
Olisi upeeta runkata pienessä asiallisessa ryhmästä.Ajatus seisovista kaluista ja yhteisestä nautinnosta on kiinnostanut aina! Vaikka olen siis 100% Hetero. Voisin antaa oman kaluni myös toisen runkattavaksi.. Toivottavasti homma toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885