ryhmä masturbointi?

boy86

Hei! onko kellään kokemusta yhdessä runkaamisesta? millaista se on? harraastaako hetero miehet sitä? minä haluaisin kokeilla yhdessä runkkaamista kahden kesken tai ehkä isommassakin porukassa. jos kiinnostaa niin kerro vähän ideoitasi ja vaikka maili osotteesi niin otan yhteyttä.
ps.pelkät runkkaus vinkitkin kelpaa

10

5677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy79

Minä olen myös pidemmän aikaa haaveillut siitä, että saisin runkata yhdessä jonkun muun miehen, tai useammankin, kanssa. Olen itsekin hetero, parisuhteessa elävä poika, mutta ajatus ryhmärunkkaamisesta on todella kiihottava. Itse olen Tampereelta, löytyykö täältäpäin samanhenkisiä?

• Anonyymi

Kiinnostaisi myös.

• Boy88

Olen halukas mukaan, en ole homo. Muuten asia kiinostaa.

• boy82

moi
        mua kiinnostais kans kokeilla. oon helsingistä ja hetero. laittakaa viestiä ni katotaan [email protected]

• boy86
        boy82 kirjoitti:

moi
        mua kiinnostais kans kokeilla. oon helsingistä ja hetero. laittakaa viestiä ni katotaan [email protected]

meitähän alkaa olaa jo jonkin moinen porukka! hyvä. tuotas mistäs päin te ootta? miten ja missä me tää toteutettas? onko kellään paikkaa?
        onko ideoita toteuttamisesta? millai te sen haluutte tapahtuvan. ite liikun pääkaupunki seudulla huhti-toukokuun. eli sillo vois hesas panna pystyyn? kirjotelkaa!!

• Boy88
        boy86 kirjoitti:

meitähän alkaa olaa jo jonkin moinen porukka! hyvä. tuotas mistäs päin te ootta? miten ja missä me tää toteutettas? onko kellään paikkaa?
        onko ideoita toteuttamisesta? millai te sen haluutte tapahtuvan. ite liikun pääkaupunki seudulla huhti-toukokuun. eli sillo vois hesas panna pystyyn? kirjotelkaa!!

Rättipokka vois olla kivaa. Se joka hävii joutuu ekas toteuttaan haaveensa ja muut stiikaa.
        Parempia ehdotuksia?
        Tuleeks muijia kans?

• Casimir

Oon Stadista parikymppinen, kiva kundi.. muakin kiinnostais porukka.. laittakaa postia [email protected] ni sovitaan tarkemmin. Paikkakin vois löytyy.

• Casimir

Jep, eli laittakaas kaikki stadissa olevat, runkkailusta kiinnostuneet, mielellään hetsku, bi pojat viestiä... paikka löytyy, oon 22 v hoikka, ihan jees bi kundi.

[email protected]

• J W

Olisi upeeta runkata pienessä asiallisessa ryhmästä.Ajatus seisovista kaluista ja yhteisestä nautinnosta on kiinnostanut aina! Vaikka olen siis 100% Hetero. Voisin antaa oman kaluni myös toisen runkattavaksi.. Toivottavasti homma toimii!

• Anonyymi

vähän ujostuttaa mutta kiihottaa samalla. Onko kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      207
      7108
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4672
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4494
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3302
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1965
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1717
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1690
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1590
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1479
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe