ryhmä masturbointi?

boy86

Hei! onko kellään kokemusta yhdessä runkaamisesta? millaista se on? harraastaako hetero miehet sitä? minä haluaisin kokeilla yhdessä runkkaamista kahden kesken tai ehkä isommassakin porukassa. jos kiinnostaa niin kerro vähän ideoitasi ja vaikka maili osotteesi niin otan yhteyttä.
ps.pelkät runkkaus vinkitkin kelpaa

10

5923

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy79

Minä olen myös pidemmän aikaa haaveillut siitä, että saisin runkata yhdessä jonkun muun miehen, tai useammankin, kanssa. Olen itsekin hetero, parisuhteessa elävä poika, mutta ajatus ryhmärunkkaamisesta on todella kiihottava. Itse olen Tampereelta, löytyykö täältäpäin samanhenkisiä?

• Anonyymi

Kiinnostaisi myös.

• Boy88

Olen halukas mukaan, en ole homo. Muuten asia kiinostaa.

• boy82

moi
        mua kiinnostais kans kokeilla. oon helsingistä ja hetero. laittakaa viestiä ni katotaan [email protected]

• boy86
        boy82 kirjoitti:

moi
        mua kiinnostais kans kokeilla. oon helsingistä ja hetero. laittakaa viestiä ni katotaan [email protected]

meitähän alkaa olaa jo jonkin moinen porukka! hyvä. tuotas mistäs päin te ootta? miten ja missä me tää toteutettas? onko kellään paikkaa?
        onko ideoita toteuttamisesta? millai te sen haluutte tapahtuvan. ite liikun pääkaupunki seudulla huhti-toukokuun. eli sillo vois hesas panna pystyyn? kirjotelkaa!!

• Boy88
        boy86 kirjoitti:

meitähän alkaa olaa jo jonkin moinen porukka! hyvä. tuotas mistäs päin te ootta? miten ja missä me tää toteutettas? onko kellään paikkaa?
        onko ideoita toteuttamisesta? millai te sen haluutte tapahtuvan. ite liikun pääkaupunki seudulla huhti-toukokuun. eli sillo vois hesas panna pystyyn? kirjotelkaa!!

Rättipokka vois olla kivaa. Se joka hävii joutuu ekas toteuttaan haaveensa ja muut stiikaa.
        Parempia ehdotuksia?
        Tuleeks muijia kans?

• Casimir

Oon Stadista parikymppinen, kiva kundi.. muakin kiinnostais porukka.. laittakaa postia [email protected] ni sovitaan tarkemmin. Paikkakin vois löytyy.

• Casimir

Jep, eli laittakaas kaikki stadissa olevat, runkkailusta kiinnostuneet, mielellään hetsku, bi pojat viestiä... paikka löytyy, oon 22 v hoikka, ihan jees bi kundi.

[email protected]

• J W

Olisi upeeta runkata pienessä asiallisessa ryhmästä.Ajatus seisovista kaluista ja yhteisestä nautinnosta on kiinnostanut aina! Vaikka olen siis 100% Hetero. Voisin antaa oman kaluni myös toisen runkattavaksi.. Toivottavasti homma toimii!

• Anonyymi

vähän ujostuttaa mutta kiihottaa samalla. Onko kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      89
      8094
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      90
      6098
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      87
      5567
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      68
      5511
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4750
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      123
      2508
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      40
      2380
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      6
      1369
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1354
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      44
      1190
    Aihe