ryhmä masturbointi?

boy86

Hei! onko kellään kokemusta yhdessä runkaamisesta? millaista se on? harraastaako hetero miehet sitä? minä haluaisin kokeilla yhdessä runkkaamista kahden kesken tai ehkä isommassakin porukassa. jos kiinnostaa niin kerro vähän ideoitasi ja vaikka maili osotteesi niin otan yhteyttä.
ps.pelkät runkkaus vinkitkin kelpaa

16

6733

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boy79

Minä olen myös pidemmän aikaa haaveillut siitä, että saisin runkata yhdessä jonkun muun miehen, tai useammankin, kanssa. Olen itsekin hetero, parisuhteessa elävä poika, mutta ajatus ryhmärunkkaamisesta on todella kiihottava. Itse olen Tampereelta, löytyykö täältäpäin samanhenkisiä?

• Anonyymi

Kiinnostaisi myös.

• Boy88

Olen halukas mukaan, en ole homo. Muuten asia kiinostaa.

• boy82

moi
        mua kiinnostais kans kokeilla. oon helsingistä ja hetero. laittakaa viestiä ni katotaan [email protected]

• boy86
        boy82 kirjoitti:

moi
        mua kiinnostais kans kokeilla. oon helsingistä ja hetero. laittakaa viestiä ni katotaan [email protected]

meitähän alkaa olaa jo jonkin moinen porukka! hyvä. tuotas mistäs päin te ootta? miten ja missä me tää toteutettas? onko kellään paikkaa?
        onko ideoita toteuttamisesta? millai te sen haluutte tapahtuvan. ite liikun pääkaupunki seudulla huhti-toukokuun. eli sillo vois hesas panna pystyyn? kirjotelkaa!!

• Boy88
        boy86 kirjoitti:

meitähän alkaa olaa jo jonkin moinen porukka! hyvä. tuotas mistäs päin te ootta? miten ja missä me tää toteutettas? onko kellään paikkaa?
        onko ideoita toteuttamisesta? millai te sen haluutte tapahtuvan. ite liikun pääkaupunki seudulla huhti-toukokuun. eli sillo vois hesas panna pystyyn? kirjotelkaa!!

Rättipokka vois olla kivaa. Se joka hävii joutuu ekas toteuttaan haaveensa ja muut stiikaa.
        Parempia ehdotuksia?
        Tuleeks muijia kans?

• Casimir

Oon Stadista parikymppinen, kiva kundi.. muakin kiinnostais porukka.. laittakaa postia [email protected] ni sovitaan tarkemmin. Paikkakin vois löytyy.

• Casimir

Jep, eli laittakaas kaikki stadissa olevat, runkkailusta kiinnostuneet, mielellään hetsku, bi pojat viestiä... paikka löytyy, oon 22 v hoikka, ihan jees bi kundi.

[email protected]

• J W

Olisi upeeta runkata pienessä asiallisessa ryhmästä.Ajatus seisovista kaluista ja yhteisestä nautinnosta on kiinnostanut aina! Vaikka olen siis 100% Hetero. Voisin antaa oman kaluni myös toisen runkattavaksi.. Toivottavasti homma toimii!

• Anonyymi

vähän ujostuttaa mutta kiihottaa samalla. Onko kokemuksia?

• Anonyymi00011

Moi!
      Kyllähän toi kiinnostais...

• Anonyymi00012

Pankaas nyt jo lopulta hanskat heilumaan, 23 vuotta täällä tyypit vaan jahkailleet.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pankaas nyt jo lopulta hanskat heilumaan, 23 vuotta täällä tyypit vaan jahkailleet.

Turuus haluan runkata omaa ja toisen mieleisesti parikypästä myös imisin 17 hyväkyrpä

• Anonyymi00014

olen kiinnostunut .. asun Hesassa olen 67 v 184 84 13

olisi kiva tavata jossakin olen eläkkeellä päiväajatkin sopii-

• Anonyymi00015

voitaisko tavata vaikka jossakin uimahallissa Hesassa . esimerkiksi Yrönkatu

Itäkeskus jne.

ja sielt lälähteä eteenpäin

Hese 13cm

• Anonyymi00016

Itse haaveilen että vaikka Helsingin Olympiastadion saataisiin täyteen suureen joukko masturbointiin. Siellä voisi olla miehiä ja naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2838
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1952
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      54
      1811
    4. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1779
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1713
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1684
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      71
      1465
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1218
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe