SDP on ihan paska

perseestä

En äänestä enää.

10

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älymystökin..

on vihdoinkin herännyt huomaamaan sosialismin todellisen luonteen!

• Tuomioja?

sivistyneen Demarin kirjoitus: ei yhtää v-sanaa koko kirjoituksessa.
        Olisiko itse "demariälykkö" Tuomioja asialla?

• Anonyymi

Ei ole työläisten asialla. Ihmiset saisivat herätä. Onneksi jotkut sentään ymmärtävät minkälainen SDP todellisuudessa on.

• Anonyymi

Täytyy tunnustaa, että "joskus" olen äänestänyt demareita, mutta tuo 2019-2023 hallituskausi erityisesti osoitti sen, että en enää. Viimeinen niitti oli nuo rasistiset lausunnot ja työpaikkakiusaaminen eduskunnassa, sekä kieltäytyminen hallitusyhteistyöstä eli olla välittämättä siitä, mitä Suomalaiset äänestäjät halusivat. No, Demareillehan (ja vihreille ja vasuille) Suomi ensin ajattelu on VAHINGOLLISTA!!!!!

• Anonyymi

Vituttaa kuin pientä eläintä! Persut aloitti tasaisen nousunsa kohti eduskuntavaaleja. Vastustavat perusteetonta erottamista ja tiedottivat mikä vituttaa ihmistä sorvin äärellä. Mamukerhojen tukeminen lakkaa kokonaan ja raja turvataan miinoilla. RatsimaPatsi kääntelee takkiaan ja sohii sormellaan se ei meitä auta!

• Anonyymi

Jos persut ei olisi hallituksessa niin rajat olisi auki ja armeija rempallaan. Nyt sataisi jo droneja ja raketteja niskaan!

• Anonyymi

Joo, vihervassut jarrutti viimeiseen asti kaikkea, sormet vain sohi ja kauhea älämölö, sitten Sanna vei äänet häipyi, ja takit käännettiin niin isänmaallisiksi, HAA;HAA!

• Anonyymi

Sosialistit ovat vuosisadan suurin puhallus, joka alkaa paljastua!

• Anonyymi

SDP on toveri Tuppuraisen johtama lakkoliike.

• Anonyymi

Edellista demarivetoista hallitusta saamme syyttää nykyisestä kaaosmaisesta taloustilanteesta ja nyt taas haluavat päästä valtaan ja aiheuttamaan lisää sotkuja.Mitään uutta vaihtoehtoa ei demareilla ole tarjottavana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe