KAUHAVA=juorukellojen

Paratiisi__

Huvittavinta kauhavassa on kun päivitellään kaikenlaista mitä kylällä liikkuu.Että herranjestas..

No, naurettavinta on jos juoru akan / ukon omat kersat ovat tehneet tuhojaan, niin kyllä nyt suut pysyvät kovasti supussa tai vieritetään syyt naapurin niskoille,hah!

Niin sisäsiittoinen paikka että! :/

9

2278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauhavalaanen

Olen kyllä täysin samaa mieltä, ja olen sen erittäin hyvin huomannut kun itse Kauhavalla asun. Kenelläkään ei ole mitään muuta tekemistä kun juoruta toisten asioista ja tuomita muita vaikka eivät edes tuntisi..

Tuntuu vaan, ettei näillä juoruämmillä/äijillä ole omassa elämässään mitään, tai sitten heillä on vain kokoajan kova työ pitää omia säälittäviä pikku kulissejaan pystyssä.

• jou..

tämä on hyvin yleinen ilmiö kaikilla pikkupaikkakunnilla. Ikävintä tälläinen juoruaminen, mustamaalaaminen ym on työyhteisössä tai koulussa/opiskelupaikassa.
        Harmittavan useasti tälläinen juoruakka/juoru-ukko saa pidettyä koko työyhteisöä omassa vallassaan ilkeillä puheillaan ja jopa muunneltua totuutta uskotellaan työyhteisössä tottena. kohde ei useastikkaan voi edes aavistaa mitä seläntakana touhutaan, tälläinen toiminta saa koko porukan voimaan pahoin ainakin eniten ne jotka eivät halua olla osallisena moisessa touhussa mutta eivät saa suutaan auki.
        itse en lukeudu niihin tuppisuihin jotka vaan kuuntelevat sujuvasti ja näin antavat juoruavalle sen käsityksen, että puheet on hyväksyttäviä.
        yleensä en kuuntele tai totean, ettei kiinnosta, tehokasta!

• Lisäys

Onneksi työasiat veivät osoitteeni aivan toisenlaiseen eliympäristöön kuin kauhavalla oli tapana, olen nyt varsin tyytyväinen tästä asiasta,takasin ei tarvitse todellakaan "haikailla".

Oikein naurattaa kun ajattelee sitä tosiasiaa että juoru ukkoja / akkoja ei omat asiat kiinnostaneet yhtään, vaan naapurien ja tuttavien asiat olivat jatkuvassa mietinnässä, pureskelussa tai "linkouksessa". (Huh!)

Kateellisuusko tähän toimintaan kauhavalasia ajaa,vai heidän paha olotilansa?

• pihapoliisi...

muistakkin kuule pitää karteekit auki että mä näen ettei siälä teillä teherä jotain salamyhkäästä ja kun viät roskapusseja niin siro ne tiukasti kiinni ettei mulle tuu kiusausta vilikaasta niiren sisälle ja varsinkin jos juapottelet niin viä pullot pimiäs roskaloorahan että mun infrapunakiikariilla on eres joskus käyttyä ja kerkiän käyrä laskemas ne putelit ennenkuin joku dyykkaa ne pois jos flikkariapu sun tykönäs käy joku miäs jota mä en tunne niin mäpä tuun ja rimpahutan sun ovikelluas ja kysääsen muina miähinä että kuka se oli ja mitä se tyäksensä teköö ja viäkö se sut ny asumahan muualle ja jos et vastaa niin mä kysyn vaikka nelijä kertaa ja jos et sittenkään vastaa niin en vuatehen tuu käymähän, paitti tiätenkin jouluna ja ystävänpäivänä ja joskus muulloonkin kun sulla on viarahia siis ihan vaan pikapikaa, mekun ollaan ja asutaan samas taloos niin se on niin heleppua se kylääly ja mä aina näen koska sä tuut ja meet niin tiärän hyvin että oot kotona

• aika ihmeellistä

että ne oikein tosi juorukellot on jostain muualta päin tänne muuttanut aikanaan..
      Alkuperäisenä Kauhavalaisena en ole kyllä koskaan kiinnostunut selän takana puhumisesta.

• niinpäniin..

Itse ainakin olen huomannut, että suurimmat juorukellot ovat juuri niitä elämäänsä kyllästyneitä, jotka ovat kyseisessä nappikylässä koko elämänsä kärvistelleet.

• on näin

Kaikkialla sama. Tietoa on kun niin paljon olen muuttanut ja eri paikkakunnilla asunut. Olisittepa kuulleet, miten esim. Jyväskylässä työpaikallani juoruttiin. Siellä käytiin läpi kaikkien lähellä asuvien juopottelut ja muut asiat. Erona näillä kahdella vain se, että Kauhavalla kun tiedät 8000 asukkaan asiat, niin tiedät koko kaupungin asiat, mut Jyväskylässä tietäessäsi 8000 asukkaan asiat, tiedät vain murto-osan koko kaupungin asioista. Tämä ei siis ole vain Kauhavan ongelma.

• Anonyymi

Melkein 13v vanha alotus ja niin pitää edelleen paikkans.Juoruakkojen tumputtaja kylä=Kauhava.
        Hävekkää!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein 13v vanha alotus ja niin pitää edelleen paikkans.Juoruakkojen tumputtaja kylä=Kauhava.
        Hävekkää!!!

Tosiaankin vanha alotus ja tämä tupsahti jostain taas esille.Liekkö netissä haettu Kauhavasta tietoja?!
        Kyllä itsekkin usealla eri paikkakunnalla asuneena olen aloittajan kanssa samaa mieltä että Kauhavalla eniten selkäänpuukottajia,paskanpuhujia ja juorukelloja. Se jolla parhaimmat puhelahjat ja mielikuvitus sekä ilkeä luonne pärjää varmasti oikein hyvin sielä.
        Itse muutin 10vuoden asustelun jälkeen muualle ja olen nykyiseen asuin kaupunkiini/työyhteisööni erittäin tyytyväinen. Ei ole takanapäin paskanjauhantaa kenestäkään. Ja täälä ihmiset myöntävät virheensä!! Eivät vieritä syitä muiden niskoille!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe