Näinkin voi käydä

** hömppävaroitus **

En tiedä johtuiko kuunpimennyksestä, olivatko pöllöt liikkeellä viime yönä, vai vaikuttiko Subtv:n myöhäisillan kertausjakso... tulipahan nähtyä pitkä, juonellinen TP-uni.

Anyone else? Oletteko keskustelleet Cooperin kanssa unissanne, tai katsoneet silmiin ikkunan takana tuijottavia pöllöjä? "The Owls can see us in here." Tai tilanneet maitokahvia plösöltä Jaques Renault'lta?

Harmi vain, ettei jättiläistä näkynyt eikä kuulunut...

9

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OOONimimerkki on jo rekiste...

      Nyt menee aiheen vierestä, mutta sattuiko kukaan näkemään sitä kuunpimennystä? Luin, että kuu muuttuu pimennyksessä himmeäksi tummanpunaiseksi palloksi.

      • Hömppävaroitus

        Näkyvyys oli tosi huono yöllä, joten komeaa punaista täysikuuta ei juuri saanut ihailla.

        Himmeneminen, osittainen pimeys ja punainen täysvarjovaihe nyt kuitenkin oli erotettavissa, minkä pilvien liike katsojalle salli.

        Ensi vuonna on jo seuraava. ;)


      • täydellinen kuunpimennys
        Hömppävaroitus kirjoitti:

        Näkyvyys oli tosi huono yöllä, joten komeaa punaista täysikuuta ei juuri saanut ihailla.

        Himmeneminen, osittainen pimeys ja punainen täysvarjovaihe nyt kuitenkin oli erotettavissa, minkä pilvien liike katsojalle salli.

        Ensi vuonna on jo seuraava. ;)

        on kyllä vasta v. 2008


      • sinä elät nyt?
        täydellinen kuunpimennys kirjoitti:

        on kyllä vasta v. 2008

        cooper/cooper/cooper/


    • LiannaX

      Näit kuitenkin jotain miellyttävää unta Twin Peaksista...?
      Itse näin hirveitä painajaisia ensimmäistä kertaa TP:tä katsoessani. Enkä suinkaan Bobin, vaan Lelandin hahmosta. Niin karmeaa se oli, kun höperö, tytärtään rakastava,kaipaava ja ihaileva isä paljastui pedofiili/skitsofrenikko/murhaajaksi. Omissa unissani Leland liikkui kotonani ottaen tuntemieni ihmisten persoonat haltuunsa ja itselläni oli "vetoketju" suussa, enkä pystynyt huutamaan. Jouduin aina väkisin herättämään itseni, ennenkuin unissa tapahtui mitään.
      Mutta nykyään...näkisin mielelläni unia ihanasta Dale Cooperista ja varsinkin jättiläisestä, joka antaisi minulle arvoituksia ratkaistavaksi!

      • Hömppävaroitus

        Tuo on jo karmeaa! Odotinkin, että joku olisi nähnyt juuri pelottavia painajaisunia, tyyliin kotona Palmereilla... huikamala.

        TP tarjoaa niin unenkaltaista settiä itsessäänkin, että se tausta unessa tuntuu hyvin luontevalta, tapahtui unessa mitä hyvänsä juonellisesti. :D

        Joo, näin enimmäkseen miellyttävää unta. Oli kyseessä juhla Great Northern -hotellissa.

        Mutta viimeisessä kohtauksessa pöllöt tulivat pimeästä tuijottamaan minua ja Cooperia ihan siihen ikkunan toiselle puolelle... Suuri puinen sali ei ollut turvassa, pöllöt kuulivat kaiken. Toisekseen, Bob halusi ottaa meidät haltuun tuijotuksen kautta.

        Että sellainen uni. :DD

        Jep, jättiläinen olisi aina tervetullut univieras!


      • valloittaneet Helsingin...!
        Hömppävaroitus kirjoitti:

        Tuo on jo karmeaa! Odotinkin, että joku olisi nähnyt juuri pelottavia painajaisunia, tyyliin kotona Palmereilla... huikamala.

        TP tarjoaa niin unenkaltaista settiä itsessäänkin, että se tausta unessa tuntuu hyvin luontevalta, tapahtui unessa mitä hyvänsä juonellisesti. :D

        Joo, näin enimmäkseen miellyttävää unta. Oli kyseessä juhla Great Northern -hotellissa.

        Mutta viimeisessä kohtauksessa pöllöt tulivat pimeästä tuijottamaan minua ja Cooperia ihan siihen ikkunan toiselle puolelle... Suuri puinen sali ei ollut turvassa, pöllöt kuulivat kaiken. Toisekseen, Bob halusi ottaa meidät haltuun tuijotuksen kautta.

        Että sellainen uni. :DD

        Jep, jättiläinen olisi aina tervetullut univieras!

        huuhkajat ovat


      • huuhkajien kehto
        valloittaneet Helsingin...! kirjoitti:

        huuhkajat ovat

        huuhkajien luvattu maa. valitettavasti.


    • maddox3

      Näin kerran Laurasta unta. Hän oli ihan elävä ja vaikutti hyvinvoivalta. Yritin siinä kovasti päästä juttelemaan hänelle, mutta yritykseksi tosiaankin jäi.. :/

      Toisessa unessani katsoin TP:tä ja siinä jaksossa Audrey ja Cooper suutelivat! Se oli semmoinen outo "vahinkosuudelma", Aud kompastui(?) suoraan Coopin syliin ja sitten se vaan tapahtui. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe