Kaikki laiffin politiikkaan pyrkivät voivat nyt laillisesti kiinnittää vaalimainokset tähän. Olkaa hyvä. Paneeli järjestetään myöhemmin.
Vaalimainokset tähän!
17
1140
Vastaukset
- mayanna
Carel Capekin kirjan ensimmäisin sanoin: "Puutarhan voi perustaa usealla tavalla; paras tapa on ottaa puutarhuri."
Olettakaamme, että yhteiskuntamme on kuin puutarha. Se on surkeassa tilassa, vallassa olevat eivät osaa muuta kuin puhua puutaheinää ja ottavat herneen nenään pienimmästäkin arvostelusta.
Sinä voit nyt auttaa saattamaan asian oikealle tolalle antamalla äänesi minulle.
Nuorison vätystelyssä olemme saaneet huomata, että omena ei nykyään kauas puusta putoa, köyhien lapset pysyvät köyhinä. Maa on siis muokattava hyväksi kasvualustaksi juuri siitä kohtaa, mihin tuo punaposkinen - tai vähän kalpeampikin - jälkeläinen tipahtaa. On käytävä hedelmällistä keskustelua siitä, miten tuo maa parhaiten saadaan muokatuksi.
Tarvitaan tehokas nuorten työllistämispaketti; jokainen nuori (yläasteikäinen jo hyvä kokelas) lapionvarteen kesäloman ajaksi, jotta saavat työkokemusta. Nuoret kaivamaan ja kääntämään maata oman omenapuunsa alta! Samalla he voivat hyödyntää tuota nykynuorille usein kuin syntymälahjana tulevaa taitoa, p*skanjauhantaa. Oheistuotteena siis saadaan luomusti myös perustamislannoitus tehtyä. Näin he valmistavat itse itselleen hyvän maaperän, johon on sitten aikanaan pehmeä pudota, puhumattakaan siitä, että kuin huomaamattomasti ylöskäärittyjen ruutupaidanhihojen alla alkaa myös papu kasvaa.
Näille nuorille oppaaksi ja kaitsijaksi tarvitaan Puutarhuri, joka osaa viedä asioita eteenpäin, kasvattaa paskaa puhumalla vaikka kärpäsestä härkäsen. Yhteiskuntamme / Puutarhamme tarvitsee henkilön joka osaa tehdä tikusta asiaa ja saa kaiken kasvamaan ja näin pääsemme eteenpäin - tarvittaessa myös ojasta allikkoon.
Palveluksessanne
Puutarhuri Veronica Officinalis
* kuva: http://www.plant-identification.co.uk/skye/scrophulariaceae/veronica-officinalis.htm *- Puhurix
hyvä ja sopivasti kantaaottava. Saattaisin äänestää sinua.
- Väärämies
Khöm köh köh(selvittää ensin kurkkuaan)
Se on nyt sillalailla,kun te joka vuosi olette
valinneet aivan "väärän" miehen sinne eduskuntaan.
Nyt teille on tullut kerrankin mahdollisuus valita
todellinen VÄÄRÄ mies edustamaan ja pitämään tuolia
tyhjänä puheitten ja äänestysten ajan salin puolella.
Minä todella lupaan olla tekemättä aivan yhtikäs mitään.
Käyn vain kuittaamassa palkkapäivänä kovan palkkioni
tyhjänpäiväisyydestäni.
Kipin kapin sitten jo ennakkoon antamaan äänensä VÄÄRÄLLE miehelle.
Muista numero VÄÄRÄ MIES.:)
Näin yksinkertaista se on.
*VÄÄRÄ mies EDUSKUNTAAN*.- Puhurix
Mä tahdon sinne suoran naisen!
- Väärä mies
Puhurix kirjoitti:
Mä tahdon sinne suoran naisen!
On se niin väärin!
Poistuu pettyneenä paikalta.:( - Puhurix
Väärä mies kirjoitti:
On se niin väärin!
Poistuu pettyneenä paikalta.:(Kyllä maailmassa tarvitaan vääriä miehiäkin.
- mayanna
Puhurix kirjoitti:
Kyllä maailmassa tarvitaan vääriä miehiäkin.
sitä voiskaan tietää, kuka on se ihan oikea oikea, jos kaikki olis oikeita? Ja jos kaikki ihan suoria suoria, eikä joukossa yhtään väärää, mitä siitäkin tulis?!
- Väärämies
Puhurix kirjoitti:
Kyllä maailmassa tarvitaan vääriä miehiäkin.
Ei tästä nutusta saa nyt selvää onko tää oikein vai nurinpuolin.:)*Yrittää epätoivoisesti käännellä takkia*
- mayanna
Väärämies kirjoitti:
Ei tästä nutusta saa nyt selvää onko tää oikein vai nurinpuolin.:)*Yrittää epätoivoisesti käännellä takkia*
Nuttu nurin, Onni oikein!
t.kääntäjä kans - Puhurix
mayanna kirjoitti:
sitä voiskaan tietää, kuka on se ihan oikea oikea, jos kaikki olis oikeita? Ja jos kaikki ihan suoria suoria, eikä joukossa yhtään väärää, mitä siitäkin tulis?!
että suorat näyttäis suorilta ja väärät vääriltä.
- Puhurix
Väärämies kirjoitti:
että on nuttu nurinpäin.
- mayanna
Puhurix kirjoitti:
että suorat näyttäis suorilta ja väärät vääriltä.
entä, jos sattuiski kattomaan väärää suoraa, näyttäiskö se sit väärältä?
- Puhurix
mayanna kirjoitti:
entä, jos sattuiski kattomaan väärää suoraa, näyttäiskö se sit väärältä?
että suora on suora ja sillä siisti!
- sinulle?
http://www.youtube.com/watch?v=xshAd3Nitfw&mode=related&search=
YouTube - SAK.n SENSUROITU vaalivideo- Puhurix
Minä kun luulin että laiffin monttubaarissa hyvän maun rajat ylittyvät äärimmilleen...
Paneelissa olisi asiaa kysyä, pitäisikö vaalilupaus kuulua takuun piiriin. Ellei luvattua asiaa ajeta tai vaalilupauksia pidetä, niin saako äänestäjä hukkaan menneestä äänestä korvausta.
- Puhurix
Ne ketkä pääsee edustamaan meitä, päättävät myös näistä asioista, joten lupaan ettei saa.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784408
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺744245Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433639Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163243Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392887En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102474IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm351733Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571645Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli851154