LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA

Devout

Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!

http://galleria.suomi24.fi/TeuvoSuni

31

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukenut

      Miksi mainostat kirjaa joka ei anna juuri mitään, ja jota tuskin itsekään jaksaisit lukea? Vahingollinen se ei ole, mutta vähän sellainen tirkistelyn maku tulee kiusallisesti mieleen.

      Kirja sisältää sunin raamatullista, ja lähes täydellisenyksipuolista kerjeenvaihtoa lähes jokaisen kynnellekykenevän julkimon kanssa, ja sisältää toistoa toiston perään, uuvuksiin asti.

      Reilulla referoinnilla paksu opus olisi lyhentynyt lähes olemattomiin, joten se siitä laajuudesta.

      Siispä suosittelen kuitenkin, eli lukekoon kuka jaksaa perehtyä valikoituihin raamatunlauseisiin.

      • Devout

        Ihmeellistä, "kirja ei anna juuri mitään"?? Jos näin olisi, miksi sitä niin raivokkaasti vastustetaan. Takaan, että kirja ei jätä ketään kylmäksi.

        Moni sanoo Raamatustakin , että se ei anna heille mitään. Muistatko vertauksen, helmiä sioille?


      • tarkkaan?
        Devout kirjoitti:

        Ihmeellistä, "kirja ei anna juuri mitään"?? Jos näin olisi, miksi sitä niin raivokkaasti vastustetaan. Takaan, että kirja ei jätä ketään kylmäksi.

        Moni sanoo Raamatustakin , että se ei anna heille mitään. Muistatko vertauksen, helmiä sioille?

        Itse tilasin kaukolainan, koska omistan sen verran uteliaan ja epäilevän perusluonteen.
        En valitettavasti saanut siitä mitään ahaaelämystä ja näppylöitäkään.
        Sen huomasin että olen toivottoman syntinen, ja sen että näitä toivottomia on tosi paljon, paitsi ne 177 000 ihmishistoriassa.

        Mistä itse lämpenit, oppositiohengestäkö ja sen Smp meiningistä?


      • Huhhahhei
        Devout kirjoitti:

        Ihmeellistä, "kirja ei anna juuri mitään"?? Jos näin olisi, miksi sitä niin raivokkaasti vastustetaan. Takaan, että kirja ei jätä ketään kylmäksi.

        Moni sanoo Raamatustakin , että se ei anna heille mitään. Muistatko vertauksen, helmiä sioille?

        Jaa että kuka vastustaa? Ja kuka ihmeen Teuvo Suni?


      • toinen epäilijä
        Huhhahhei kirjoitti:

        Jaa että kuka vastustaa? Ja kuka ihmeen Teuvo Suni?

        Ahhaa, vanha kunnon Huhhahheikö se siinä.
        Kuten huomaat niin eipä ole vieläkään pitkälle päästy.

        Oli se kiva että toit uutta verta pakkiin ja sait tervettä kuohuntaa.
        Itse olen jättänyt sen levarin kun neula juuttu paikalleen.

        ok palaillaan taas jossakin, vaikka jonain perjantaina.


    • kerro se meille

      mitä siinä lukee, niinku esim kirkosta?

      • Devout

        Luulitko, että piispa on hengenmies? Yllätys yllätys, ei olekaan hengenmies.

        Näillä saate sanoilla hän ajoi Teuvo Sunin toimistostaan:

        "Minä en ole mikään hengenmies, olen vain hallintovirkamies, hengelliset asiat eivät minua kiinnosta".

        Lue koko kertomus kirjasta.


      • Huhhahhei
        Devout kirjoitti:

        Luulitko, että piispa on hengenmies? Yllätys yllätys, ei olekaan hengenmies.

        Näillä saate sanoilla hän ajoi Teuvo Sunin toimistostaan:

        "Minä en ole mikään hengenmies, olen vain hallintovirkamies, hengelliset asiat eivät minua kiinnosta".

        Lue koko kertomus kirjasta.

        tuntuu piispa uskovaiseksi olevan. Kukapa ei ajaisi kaiken maailman kiihkohuurupäitä ulos työpaikaltaan.


    • mävaan.

      Teetkö tikusta asiaa?

      Itse koen Teuvi Sunin kirjan ns. vilpittömänä tekona, mutta se on täysin epähumaanina toivottomuuden evankeliumia parhaimmillaan.

      Hänen kokemuksensa on varmasti aito, mutta sen yleispäteväksi tulkitsemansa "vihkimystieto" on hänen sanojensa varassa.
      Luulen että kyseessä on valitettava ja henkilökohtainen tragedia, tai mistä sen tietää.

      • köyhä jätkä???????

        Ovela temppu mainostaa omaa kirjaansa. Jokaisen tulee kuitenkin muistaa ettei TeuvoSunin kirja ole ollenkaan Jumalan Sanan mukainen. Suni taisi jopa sano, että se on ilmestyskirjan jälkeen tärkein kirja. Hyvät ihmiset elkää menkö TeuvoSunin valheisiin ja eksytykseen mukaan. Älkää ostako tätä kirjaa ja jos teillä se jo on niin hävittäkää se.


      • Devout.
        köyhä jätkä??????? kirjoitti:

        Ovela temppu mainostaa omaa kirjaansa. Jokaisen tulee kuitenkin muistaa ettei TeuvoSunin kirja ole ollenkaan Jumalan Sanan mukainen. Suni taisi jopa sano, että se on ilmestyskirjan jälkeen tärkein kirja. Hyvät ihmiset elkää menkö TeuvoSunin valheisiin ja eksytykseen mukaan. Älkää ostako tätä kirjaa ja jos teillä se jo on niin hävittäkää se.

        Kummasti se "merkityksetön", kirja vei mielenrauhasi.

        Jokainen haluava saa Teuvolta kirjan ilmaiseksi, niinkauan kuin painosta riittää, jokainen voi verrata itse onko se Jumalansanan mukaista.


      • jep jep
        Devout. kirjoitti:

        Kummasti se "merkityksetön", kirja vei mielenrauhasi.

        Jokainen haluava saa Teuvolta kirjan ilmaiseksi, niinkauan kuin painosta riittää, jokainen voi verrata itse onko se Jumalansanan mukaista.

        Vessapaperiksi kelpaava kirja se on!!!!!! Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä. Kerroppas itse, että mikä oikeus Teuvolla on muka tuomita kaikkia muita ja julistaa vain ja ainoastaan itse olevansa oikeassa???? Roskaa koko Teuvo Sunin kirja!!!!! Täysin jumalan sanan vastaista.........


      • >Raamattu<
        köyhä jätkä??????? kirjoitti:

        Ovela temppu mainostaa omaa kirjaansa. Jokaisen tulee kuitenkin muistaa ettei TeuvoSunin kirja ole ollenkaan Jumalan Sanan mukainen. Suni taisi jopa sano, että se on ilmestyskirjan jälkeen tärkein kirja. Hyvät ihmiset elkää menkö TeuvoSunin valheisiin ja eksytykseen mukaan. Älkää ostako tätä kirjaa ja jos teillä se jo on niin hävittäkää se.

        Matt.23:34

        Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;

        Matt.10:41

        Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.






        Oletko sinä ottunut vastaan yhtäkään profeettaa?


    • sdnhpgjiod

      Omakustanne, eli ilmeisesti ei ole edes julkaisukynnystä ylittänyt muualla...

      Voihan sitä kirjoittaa kenen tahansa sanoneen melkein mitä tahansa jos todistajia ei löydy...

      • Devout.

        Kun Totuus on taruakin ihmeellisempää.

        Haloo! Täytyyhän Teuvon olla sanojensa takana, ihan mieletön väite, ettei olisi.


      • ota lääkkeesi
        Devout. kirjoitti:

        Kun Totuus on taruakin ihmeellisempää.

        Haloo! Täytyyhän Teuvon olla sanojensa takana, ihan mieletön väite, ettei olisi.

        Devoutin nimimerkillä yrität kirjoittaa vaikka jokainen näkee että provoilet!!! Lopeta pelleily ja päätä jo mitä mieltä olet!!!!


      • Raamattu senkin todistaa, että todistajia löytyy:

        "Kun siis ympärillämme on todistajia kokonainen pilvi, pankaamme
        pois kaikki mikä painaa ja synti, joka helposti kietoutuu meihin.
        Juoskaamme sinnikäästi loppuun se kilpailu, joka on edessämme,
        katse suunnattuna Jeesukseen, uskomme perustajaan ja täydelliseksi
        tekijään. Edessään olleen ilon tähden hän häpeästä välittämättä
        kesti ristillä kärsimykset, ja nyt hän istuu Jumalan valtaistuimen
        oikealla puolella. Ajatelkaa häntä, joka kesti syntisten vastustuksen,
        jotta ette menettäisi rohkeuttanne ja antaisi periksi."


      • nukkumaan jo.........
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Raamattu senkin todistaa, että todistajia löytyy:

        "Kun siis ympärillämme on todistajia kokonainen pilvi, pankaamme
        pois kaikki mikä painaa ja synti, joka helposti kietoutuu meihin.
        Juoskaamme sinnikäästi loppuun se kilpailu, joka on edessämme,
        katse suunnattuna Jeesukseen, uskomme perustajaan ja täydelliseksi
        tekijään. Edessään olleen ilon tähden hän häpeästä välittämättä
        kesti ristillä kärsimykset, ja nyt hän istuu Jumalan valtaistuimen
        oikealla puolella. Ajatelkaa häntä, joka kesti syntisten vastustuksen,
        jotta ette menettäisi rohkeuttanne ja antaisi periksi."

        Eikös se TeuvoSuni jo ole vanhainkodin ja vanhusten nukkumaanmenoaika. Huomenna on taas uusi päivä. Nukkumaan nyt Teuvo!!!!!!!


      • nukkumaan jo......... kirjoitti:

        Eikös se TeuvoSuni jo ole vanhainkodin ja vanhusten nukkumaanmenoaika. Huomenna on taas uusi päivä. Nukkumaan nyt Teuvo!!!!!!!

        48 vuotiaana ohjattiin oikealle tielle, ja 51 vuotiaana kuljettiin
        ahtaan portin kautta kapealle tielle, niin mikäpäs tässä on
        70 vuotiaanakin ollessa, ja seurailla miten maitoparrat ilkkuvat.

        "Herra suojelee totuutta ja tekee tyhjiksi petturien puheet."


      • vanhustenkoti
        TeuvoSuni kirjoitti:

        48 vuotiaana ohjattiin oikealle tielle, ja 51 vuotiaana kuljettiin
        ahtaan portin kautta kapealle tielle, niin mikäpäs tässä on
        70 vuotiaanakin ollessa, ja seurailla miten maitoparrat ilkkuvat.

        "Herra suojelee totuutta ja tekee tyhjiksi petturien puheet."

        TeuvoSuni jokos lääkkeet on otettu ja vaipat vaihdettu. No hyvä!!!! Nyt sitten nukkumaan...........


      • vääriä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        48 vuotiaana ohjattiin oikealle tielle, ja 51 vuotiaana kuljettiin
        ahtaan portin kautta kapealle tielle, niin mikäpäs tässä on
        70 vuotiaanakin ollessa, ja seurailla miten maitoparrat ilkkuvat.

        "Herra suojelee totuutta ja tekee tyhjiksi petturien puheet."

        messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä johtaakseen, jos mahdollista, valitut harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]


      • vääriä kirjoitti:

        messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä johtaakseen, jos mahdollista, valitut harhaan. [5. Moos. 13:2-4; 2. Tess. 2:9,10; Ilm. 13:13,14]

        mihinkään johdattamaan, koskapa Saatana on sen jo tehnyt, ja sen ote pitää.


      • oikealta
        TeuvoSuni kirjoitti:

        mihinkään johdattamaan, koskapa Saatana on sen jo tehnyt, ja sen ote pitää.

        Se on valitettavaa että tuntoni varoittaa, eli sanoissasi en kuule paimeneni ja Luojani ääntä.


      • oikealta kirjoitti:

        Se on valitettavaa että tuntoni varoittaa, eli sanoissasi en kuule paimeneni ja Luojani ääntä.

        sillä jos olet jo elämässäsi kadottanut totuuden, on Jumala sinun
        sydämesi paaduttanut, ja siksi sinä et enää pysty sen paimenen ääntä -
        joka totuudesta totuudessa puhuu - kuulemaan, vaan olet jo siinä
        joukossa, joka on yksissä tuumin antanut kuninkaanvaltansa Pedolle:

        "Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti.
        Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle
        siihen saakka kun Jumalan sanat toteuvat."

        Niiden kohdalla, jotka eivät vielä ole totuutta kadottaneet,
        Jumalan sanat toteutuvat sinä päivänä, kun hän johdattaa heidät
        ahtaan portin kautta Poikansa eteen. Totuudesta luopuneiden kohdalla
        ne toteutuvat vasta viimeisellä tuomiolla, jossa on enää turha haikailla
        kadotettua totuutta.

        Eivät kuulleet juutalaisetkaan paimenensa ääntä, ja samasta syystä
        et sinäkään pysty sitä kuulemaan:

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, ette te ette siedä kuunnella,
        mitä minä sanon. Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne ja hänen
        halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee,
        hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."


      • TeuvoSuni.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        sillä jos olet jo elämässäsi kadottanut totuuden, on Jumala sinun
        sydämesi paaduttanut, ja siksi sinä et enää pysty sen paimenen ääntä -
        joka totuudesta totuudessa puhuu - kuulemaan, vaan olet jo siinä
        joukossa, joka on yksissä tuumin antanut kuninkaanvaltansa Pedolle:

        "Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti.
        Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle
        siihen saakka kun Jumalan sanat toteuvat."

        Niiden kohdalla, jotka eivät vielä ole totuutta kadottaneet,
        Jumalan sanat toteutuvat sinä päivänä, kun hän johdattaa heidät
        ahtaan portin kautta Poikansa eteen. Totuudesta luopuneiden kohdalla
        ne toteutuvat vasta viimeisellä tuomiolla, jossa on enää turha haikailla
        kadotettua totuutta.

        Eivät kuulleet juutalaisetkaan paimenensa ääntä, ja samasta syystä
        et sinäkään pysty sitä kuulemaan:

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, ette te ette siedä kuunnella,
        mitä minä sanon. Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne ja hänen
        halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee,
        hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Kerroppas TeuvoSuni että milloin vanhainkodissa on ruoka-aika ja joko ne lääkeet otetaan näihin aikoihin. Onko teillä muuten siellä vanhainkodissa netti tunteja. Noo varmaan on muka ainakin TeuvoSuni viettää eläkepäiviä jossakin vanhainkodissa. Onko ne Teuvo vaihtaneet sulle jo vaipat?


      • kuvittelet
        TeuvoSuni kirjoitti:

        sillä jos olet jo elämässäsi kadottanut totuuden, on Jumala sinun
        sydämesi paaduttanut, ja siksi sinä et enää pysty sen paimenen ääntä -
        joka totuudesta totuudessa puhuu - kuulemaan, vaan olet jo siinä
        joukossa, joka on yksissä tuumin antanut kuninkaanvaltansa Pedolle:

        "Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti.
        Siksi he myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle
        siihen saakka kun Jumalan sanat toteuvat."

        Niiden kohdalla, jotka eivät vielä ole totuutta kadottaneet,
        Jumalan sanat toteutuvat sinä päivänä, kun hän johdattaa heidät
        ahtaan portin kautta Poikansa eteen. Totuudesta luopuneiden kohdalla
        ne toteutuvat vasta viimeisellä tuomiolla, jossa on enää turha haikailla
        kadotettua totuutta.

        Eivät kuulleet juutalaisetkaan paimenensa ääntä, ja samasta syystä
        et sinäkään pysty sitä kuulemaan:

        "Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, ette te ette siedä kuunnella,
        mitä minä sanon. Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne ja hänen
        halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee,
        hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Ei se sitä ole, vaan kyllä monet oikeat asiat koskettaa minua, herkästikin.

        Itseäni arveluttaa tuo sinun puhdas separatismi ja elämänvastainen julistamisesi.
        Kuvittele mitä tapahtuisi jos enemmistö ihmisistä olisi kanssasi samaa mieltä. Olisko ihannetila?


      • ihannetilahan
        kuvittelet kirjoitti:

        Ei se sitä ole, vaan kyllä monet oikeat asiat koskettaa minua, herkästikin.

        Itseäni arveluttaa tuo sinun puhdas separatismi ja elämänvastainen julistamisesi.
        Kuvittele mitä tapahtuisi jos enemmistö ihmisistä olisi kanssasi samaa mieltä. Olisko ihannetila?

        tuli siinä, kun vihollinen hänet houkutteli itsetään liian paljon luulemaan. Niinkuin esim:
        1 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. [Jes. 58:2; Luuk. 16:15; Ilm. 3:17]
        12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' [Matt. 9:14 | Matt. 23:23 ]
        13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!' [Esra 9:6; Ps. 51:3]
        14 "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."


      • sAATANAN
        TeuvoSuni kirjoitti:

        mihinkään johdattamaan, koskapa Saatana on sen jo tehnyt, ja sen ote pitää.

        ote ole välttämättä täysin pitävä. Kun vaan nöyrtyisit Jumalan puoleen ja luopuisit ylpeydestäsi.


      • kuvittelet kirjoitti:

        Ei se sitä ole, vaan kyllä monet oikeat asiat koskettaa minua, herkästikin.

        Itseäni arveluttaa tuo sinun puhdas separatismi ja elämänvastainen julistamisesi.
        Kuvittele mitä tapahtuisi jos enemmistö ihmisistä olisi kanssasi samaa mieltä. Olisko ihannetila?

        Ei sellaista tilannetta tule, että tämänkin kansan enemmistö alkaisi
        jostakin syystä kaivata elämäänsä totuutta, ja että se alkaisi
        joukolla etsiä todellisen Jumalan valtakuntaa, tämän maailman
        jumalan valtakunnan sijaan. Kyllä eksytys pysyy tämänkin kansan
        kohdalla täydellisesti loppuun saakka. Vain ne muutamat harvat
        Jumala pystyy pois porttoseurakunnista luokseen kutsumaan.

        Jos sinullekin totuus on elämän vastaista, niin etkö todella
        ole koskaan alkanut vakavissasi miettiä vaikkapa näitä Jeesuksen sanoja,
        joilla hän kaikki omansa pois kutsuu tämän maailman jumalan
        tarjoamasta myönteisestä elämästä:

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan
        isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja
        sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun
        opetuslapseni. Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni,
        ei voi olla minun opetuslapseni."


      • sAATANAN kirjoitti:

        ote ole välttämättä täysin pitävä. Kun vaan nöyrtyisit Jumalan puoleen ja luopuisit ylpeydestäsi.

        Totuuden Hengen saanutta ihmistä ylöspäin ja koet hänet ylpeäksi?
        Siksikö, kun itse olet jo elämästäsi mahdollisuuden totuuteen kadottanut?

        Kyllä tänäkin päivänä Kristuksen kutsumat ihmiset ovat tämän maailman
        jumalan valtakunnassa kuin olisivat kaatopaikalla,
        kuten Paavalikin todisti:

        "Jumala näyttää asettaneen meidät apostolit vihoviimeisiksi: olemme kuin
        kuolemaantuomitut areenalla, koko maailman katseltavina, enkelien ja ihmisten.

        Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää. Tähän päivään saakka olemme
        olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe