on löydetty. Siellä olivat hänen luunsa.
Ylösnousemusruumis on siis luuton. Sellaisena se onkin kevyt kohoamaan taivaaseen.
Jeesuksen
2
148
Vastaukset
- Böggi
Mistä tiedetään, että se on Jeesuksen hauta? Miten se voidaan todistaa? Kuka sen löysi, ja mistä? Mistä saan luotettavaa tietoa kyseisestä "löydöstä"? Luulisi, että tietomme Jeesuksesta ovat sen verran ohkaiset, että on aika vaikea todistaa joku luukasa häneksi.
Totta toinen puoli, tavataan sanoa. Ja balsamoitu on - liha on tallella! Sillä Kristuksen jälkeläiset saavat balsamia haavoihinsa niin paljon, kuin ikinä tarvitsevat. Kunhan tulevat esiin lymypaikoistaan.
Herramme luista on ennustetu: ne löytyvät, piiloistaan, ja niihin tulee lihakin. (Liiankin lihallisiksi taisivat tulla).
Hesekiel:
37:4 Niin hän sanoi minulle: "Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana.
HESEKIEL
36:26 Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
37:6 Minä panen teihin jänteet, kasvatan teihin lihan, vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen, ja te tulette eläviksi. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra."
37:8 Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.
1.Korinttolaiskirje:
12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniänsä.
Iankaikkinen hyvä Isämme "antaa aurinkonsa paistaa niin hyville kuin pahoillekin"; hän sietää ja kestää jumalanpilkkaa loputtomasti.
Markuksen evankeliumi:
3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin.
Ihminen itse ei kuitenkaan mielin määrin kestä kantaa syyllisyyttä. Siksi tässä myös ystävällinen varoituksen sana, niin itselleni - olen syntisistä suurin - kuin kaikille kanssaeläjille.
Psalmit:
32:2 Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä!
32:3 Kun minä siitä vaikenin, riutuivat minun luuni jokapäiväisestä valituksestani.
32:4 Sillä yötä päivää oli sinun kätesi raskaana minun päälläni; minun nesteeni kuivui niinkuin kesän helteessä. Sela.
32:5 Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.
_AnttiVKantola_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27566Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472