Onko kukaan testannut/seurannut noitten vihjepalveluiden monivetovihjeitten osumista?
Gamblenet.netin monarivihjeitä ei vielä vissiin kovin kauan ole tarjottu.
Vetoguru ja Gamblenet.net
3
958
Vastaukset
- vetokuru
VETOKURO ON OIKEESTI SUSANKURUNEN JOKA VEIKAKKAA AINA OIKEEN JA KIKKI VOITTAA VETOKURON VIHJEILLÄ MILJOONA EURUA VIIKOSSA ETTEKÖ MUKKA USKO. VETOKKRU ON HARDE R THEN TÄ ROK!!!!! VETOKURO
Olen muutaman kuukauden ajan ottanut täysosumalta monarivihjeitä ja ovat olleet ainaskin jalkapallossa ihan jees eli kohillaan aika hyvin ( 3,90e/kertamaksu). Jos olisi ollut varaa laittaa muutaman kympin järjestelmä olisin jo voittanut!
- PEETUVAAN
no kyllä gurulla on nytkin ollut viikoittain osumia monarissa,viimeeksi sunnuntain superissa,west hamin kolmonen jäi uupumaan mutta seitsemän oikein tuloksia tuli,kerroin kuiteskin 1600 ja kahdella lapulla voittopelit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161061- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4828