oon iältäni niin nuori että en sitä sillon pystyny seuraan kun se tuli aikasemmin. joten, kuka murhas laura palmerin?
Kuka murhasi
6
1802
Vastaukset
- Katso alas.
***** spoiler *****
Dale Cooper. - BOBBBB
Bob
- jiipee_
Niin että kumpi noista on murhaaja?
- Palpatine
jiipee_ kirjoitti:
Niin että kumpi noista on murhaaja?
*** SPOILER
Vinkit annettiin sarjassa: kenen tukka on harmaa, kuka tanssii jatkuvasti pakonomaisesti?
- Fire walk with me.
BOB!!!
- tappaja on
Leland johon BOB oli mennyt. Tästä voi sitten jokainen itse päättää että oliko Lelandilla jakautunut mieli, keksikö Laura BOBin (ja kaiken muun oudon) jotta kestäis sen että isukki panee sitä, vai oliko todellakin olemassa kaikki outoudet joita sarjassa on, punainen huone ja sen asukkaat metsässä (unessa) ja kaikki muu.
Eli tappaja on olemassa mutta ratkaisu on avoin. Lychiltä tuskin suoraa vastausta saisi vaikka kysyisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298