kamala? eikö se ole kattonu peiliin? maddekin tajusi rikkoa rillinsä.
miksi sarahin
16
1637
Vastaukset
- tukka on kamala, koska
... on 1980-luku
... koska Sarah on hysteerinen ja kauttaaltaan sähköiskun saanut
... punkkaa itse Bobin kanssa vuosikaudet ja kato sen jälkeen peiliin.- maddox3
nauroin viimeiselle lauseelle niin paljon, että happi meinasi loppua! Kiitos päivän nauruista! :D
- Tuollainen pörrö
muodikaskin, mutta tällä näyttelijällä se taitaa olla luonnostaan tuollainen. On aika isossa osassa nelosen Big lovessa. Parikymmentä vuotta vanhempana tietty. Tukka on ihan lyhyt, mutta kuitenkin pörrö.
- Palpatine
Sarjaa esitettiin -90 luvun alussa ( 92-93 muistaakseni )
- Anakin S.
Palpatine kirjoitti:
90-luvun alussa oli vielä aimo annos kasarihenkeä.
Eri asia on, mikä aikakausi Twin Peaksissa oli tarkoitus olla meneillään kertomuksen aikaan. Monet muutkin tuovat mieleen 80-luvun - esimerkiksi Donnan vaatetus aika ajoin voimakkaastikin. - sen tiedän
Palpatine kirjoitti:
koska itse tuolloin sarjaa äitiyslomallani ensimmäisen kerran seurasin.
Sarja on filmattu 90-luvun alussa, jolloin tyyli oli vielä hyvin 80-lukulainen. Permanentit, isot neuleet jne. Parin vuoden sisällä sitten tyyli muuttui ja kaikki leikkasivat hiuksensa lyhyiksi.
Silmälasit vähän mietityttää, koska ne ovat suoraan 70-luvulta. 80-90-luvun taitteessa ne olivat huomattavasti pienempiä.
No, sarja on kestänyt aikaa hyvin ja on edelleen loistava! - olivat
sen tiedän kirjoitti:
koska itse tuolloin sarjaa äitiyslomallani ensimmäisen kerran seurasin.
Sarja on filmattu 90-luvun alussa, jolloin tyyli oli vielä hyvin 80-lukulainen. Permanentit, isot neuleet jne. Parin vuoden sisällä sitten tyyli muuttui ja kaikki leikkasivat hiuksensa lyhyiksi.
Silmälasit vähän mietityttää, koska ne ovat suoraan 70-luvulta. 80-90-luvun taitteessa ne olivat huomattavasti pienempiä.
No, sarja on kestänyt aikaa hyvin ja on edelleen loistava!tuolloin 90-luvun alussa tosi hassunnäköisiä. Kasarityylin aikaanhan kaikkea 70-lukulaista pidettiin erityisen hassun ja mauttoman näköisenä.
Maddyn tapauksessa ehkä haluttiin korostaa Maddyn tietynlaista nörttiyttä verrattuna Lauraan. Ikivanhat rillit. Hänen muukin pukeutumisensa on alkuun vähän kömpelöä. Jamesin(?) tai TP:n vaikutuksesta hän alkaa puhjeta kukkaan.
Log Ladyn lasit on vähän pienemmät kuin Maddyn. Muistelen, että yhdellä erikoisuutta tavoittelevalla luokkakaverillani oli miltei samanlaiset 80-luvun lopulla. Mutta voihan olla, että niillä korostettiin Log Ladyn erikoisuutta ja ajattomuutta - mikään trendipelle tuo metsänneito ei ainakaan ole!
Permanentit ja kasarikledjut taas oli niillä tavallisemmilla tyypeillä, kuten Sarah ja Donna. Sarah on niin tyypillinen kasarinäky, että ihan naurattaa.
- halkotäti
Mä jotenkin tykkään siitä Sarahin tukasta, tiäks.
- §: (
Leland on saattanut sekoittaa vaimonsa pään heroiinin lisäksi sähköiskuilla.
Mitä muuta tähän voisi vastata.- halkotäti
Mites sä ton teit? Eli toi lakimerkki...
§§
§§§ 8 [
§§
tässä olis vaihtoehtonen Sarah... miten sen sais näyttämään vielä neuroottisemmalta. Hei, kuka osaa tehdä Leon? - §: (
halkotäti kirjoitti:
Mites sä ton teit? Eli toi lakimerkki...
§§
§§§ 8 [
§§
tässä olis vaihtoehtonen Sarah... miten sen sais näyttämään vielä neuroottisemmalta. Hei, kuka osaa tehdä Leon?Onko tämä Leo:
~~:-(
ja Leo pyörätuolissa
~~;-(-8
Keksikää ite parempia.
Ja tässä Andy teippi otsassa
(~:-} - puhuva halko
§: ( kirjoitti:
Onko tämä Leo:
~~:-(
ja Leo pyörätuolissa
~~;-(-8
Keksikää ite parempia.
Ja tässä Andy teippi otsassa
(~:-}Nadine
.-)
Bobby
B:-)
Audrey Horne
§;^}-8 - halkotäti
puhuva halko kirjoitti:
Nadine
.-)
Bobby
B:-)
Audrey Horne
§;^}-8Nadine onnistui erinomaisesti xD
Mites tuota, ootko sä nyt laittanu Audreylle tissit? - puhuva halko
halkotäti kirjoitti:
Nadine onnistui erinomaisesti xD
Mites tuota, ootko sä nyt laittanu Audreylle tissit?kaavailla seksikästä hymiötä, mikä osoittautui haasteelliseksi. Siinä pitäisi näkyä huulipuna ja tissit. Audreyhan on seksityöntekijä tällä erää!
- ...
puhuva halko kirjoitti:
kaavailla seksikästä hymiötä, mikä osoittautui haasteelliseksi. Siinä pitäisi näkyä huulipuna ja tissit. Audreyhan on seksityöntekijä tällä erää!
Varmaan 13-vuotiaita pikkuteinejä olette näiden keskusteluiden tason perusteella.
- puhuva halko
... kirjoitti:
Varmaan 13-vuotiaita pikkuteinejä olette näiden keskusteluiden tason perusteella.
on minulla ainakin vasta tulossa, olenhan vanhana syntynyt sielu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315