Sirius 6B (Screamers)

Scifisti77

Muistaakos kukaan tällaista B-luokan scifielokuvaa? Ostin eilen yhdestä videodivarista 2 eurolla VHS-kasettina. Oli aika huono leffa lopulta.

Juoni oli että kaksi ryhmittymää NBE ja Liitto (Alliance) kilpailevat oikeudestaan kaivaa uutta energiapulaan ratkaisun tuovaa ainetta nimeltä beryndium (tai joku vastaava). Sotaa ei käydä Maassa, vaan Sirius 6B planeetalla. Liitto on kehittänyt laitteita, Screamersit joiden tarkoitus on tappaa vihollinen. Screamersit ovat oppineet rakentamaan itse lisää kaltaisiaan ja ovat kehittyneet. Liiton ihmisillä on sellainen tunnistin, etteivät Screamersit hyökkää heidän kimppuunsa. Nyt Screamersit ovat kehittyneet ja näyttävät ihmisiltä ja jahtaavat kaikkia ihmisiä. Elokuvassa Liiton miehet lähtevät tapaamaan NBE edustajaa tehdäkseen rauhan, mutta kyseessä onkin kehittyneiden Screamerssien juoni tappaa kaikki ihmiset tältä Sirius 6B planeetalta. Elokuva menee sellaiseksi takaa-ajo metelöinniksi kun Screamerssit ajavat takaa ihmisiä.

Pääosassa on Peter Weller (Robocop, Odyssey 5). Elokuva on vuodelta 1995.

Scifisti77

2

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

Sörnäisten rantatien Essolla sai muutama vuosi sitten sellaisen lapun johon sai leiman jokaisesta syödystä hampurilaisesta.Kävin siellä aika usein ruokiksella syömässä ja kun lapussa oli tarpeeksi leimoja,sai ilmaisen dvd-n.Vaihtoehtoja oli 4-5 ja yksi niistä oli Sirius 6B.Siihen nähden ihan yllättävän hyvä pätkä:)

• jo lähemmäs

kymmenen vuotta,kun viimeksi tuli katsottua,
      silloin oli ihan hyvä..jos tänään tulisi katsottua
      tilanne voisi jo olla toinen..

K.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe