SaPKo tippuuuuuuuuuu!

Hoh hoh hoooooooo!

Itke SavoRULES itke! Höhöhöhöhöööööööö!
Suomisarja kutsuu hah hah! Se onkin ainut oikea sarjataso SaPKolle! Häh häh häh häää!

9

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esaessi

Eipä ole niin varmaa. Tuomo Litmanen rankaisi teitä forssalaisia!

• Sapko?

tänään Talvisalossa? Harmittaa, kun en itse päässyt katsomaan!

• Minusta tuntuu että ainoa mikä tippuu on sinun hampaat.

Kukaan täysjärkinen ei tuollaista ininää kestä viittä minuuttia ilman että järjestelisi leegosi uuteen uskoon.

• Olen valmis!

Sinusta ei todellakaan ole tiputtamaan legoja kuin leikkihuoneesi hyllystä poju! HAH HAH! No, tavataan!
        Katsotaan kellä ne paskat housuun tulee? Ai, tuli jo? Arvasin vellihousu! Tommonen paskaläjä huutelee netissä ja todellisuudessa on ruikkukukko vailla minkäänlaisia lihaksia. Ethän sä pelle ole edes inttiä käynyt! Piparia et ole saanut, liekö kiinnostakkaan kuin suklaareikä? Olet turha tyyppi, sulla ei ole käyttöä tässä yhteiskunnassa eikä kukaan muutenkaan tarvitse tuollaista luuseria. Yksinäs kuolet paska! HOH HOH HOOOOOO!

• Mene sinne harrastustesi pa...

• Voi että!
        SavoRULES kirjoitti:

Osasit oikein linkittää oman kotisivusi.

Kyllä se sinun harrastussivusi on! Heh heh poika!

• SuperShot

Taisi nyt käydä sulle niin et saat pyyhkii kätes vaikka leppiin luuseri, SaPKo on ja pysyy Mestiksessä! Loppuu tuo piipitys vihdoinkin.

• Meillä pelit jakuvat....

Hieno homma! Ei ole SaPKosta Mestisporukaksi ei...heh heh...mutta ihan hieno saavutus SaPKolta, kun ottaa huomioon mikä lätkäkultuuri Savonlinnassa on (tai siis sitä ei ole lainkaan). Onhan se mukava, että huonotkin joukkueet joskus ylittävät itsensä. Suomi sarja kutsuu SaPKoa vuoden parin päästä se on satavarma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56