Professori Raimo Uusitalo ennustaa, että eduskuntavaaleissa Kokoomus ottaa veret seisauttavan vaalivoiton. SDP menettää hiukan kannatustaan viime vaaleihin nähden, mutta KEPU kärsii rökäletappion.
Uusitalon malli on viime vaaleissa varsin tarkkaan ennustanut tuloksen.
Mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen kärsii siis neljännen perättäisen vaalitappion. Siihen ei eläin pysty.
Professori: KEPUlle tulossa rökäletappio
9
562
Vastaukset
- jatkoa seuraa
Vanhanen on jo kolme kertaa ottanut turpiinsa vaaleissa= hattutemppu, nyt seuraa jatkoa.
Kepu on paniikissa eikä aiheetta!- itselleen
Kännäri on niin raukka mies, kun sitä eiu noteerata, se nikittömänä vataa itselleen.
Tätä on jatkunut kauan. Tunnistan tuon hörhön tyylin. Voi raukkaa paskaa.
- itäsuomalaiset
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Muuttoliike kiihtynyt ennätysmäiseksi/1135220944738
- ennustaa palkkakehitystään
Saatanan loinen. Mitä tuommoisenkin elättäminen oikein maksaa? Äänestä työläinen, että Kokoomus ei kusettaisi.
- peter-k
...ja paniikissa kirjoitetut sadut sen mukaisia. Ei
taida SAK-SDP-mafia maksaa paljoakaan demarien vaalitappion edesauttmisesta ? - on aina
ollut kolmas, ei koskaan ole voittanut vaaaleja.
- känää kun
hän vastailee itselleen kun hänen kirjoituksiinsa ei enää tahdo kukaan muut vastata, hah hah kokoomuslaisella hermo ei enää pidä yhtään.
- siinnäpäs
kolmikko nyrkkeineen vailla vertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566752Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414745- 702514
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411939- 181568
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151279- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117