Kauppa- ja teollisuusministeri Mauri Pekkarinen (KEPU) ei lupaa alennusta bensaveroon, vaikka 95-oktaanisen bensiinin keskihinta ylitti vaalikaudella 1,40 euron litrahinnan. Pekkarinen on ainakin kahdesti nostanut juuri tämän esiin rajana, jonka jälkeen tilannetta ei enää vain seurata katseella.
- "Kyllä se minun mielestäni on aika lailla kipeä raja. Jos nousu jatkuu ja ollaan 1,40 eurossa, niin taatusti olen aktiivinen", Pekkarinen lupasi jo vuonna 2005 (IS 18.8.2005).
Oppositiossa ollessaan Pikku-Mauri ulvoi eduskunnassa kurkku suorana, että bensaveroa on alennettava. Mitään ei ei pettäjä Pekkarinen ole asian eteen tehnyt.
Mitä siis uutta?
KEPU PETTÄÄ AINA!
Pekkarinen petti jälleen!
5
391
Vastaukset
- sinun ja puolueesi
tappioksi, niin kuin SAK:n mainos.
- itseään vastaan
Totuus ei pala tulessakaan ja se vaan pitää kestää. Miettisivät lahopäät ensiksi parikin kertaa ennenkuin loihevat valheitansa lausumaan.
- pipikku pikku
kypärä kataisen sivistynyttä kaveria, kokoomuksen arvot näkyvät hänessä.
- väitöskirjnsa
he he. Sai armoviran epäpätevänä sinnekkin suuruuslähettilääksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503901
- 583571
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1892906- 1052748
- 432563
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192076- 282011