MTV3:n suuri vaalikeskustelu on juuri menossa.
Jyrki Katainen ja Eero Heinäluoma ovat aloittaneet pirteästi. Timo Soini taitavana verbaalikkona kerää irtopisteitä.
Matti Vanhanen sen sijaan on hätää kärsimässä. Hän ei tunnu osaavan ottaa puheenvuoroja. Tämä heijastuukin tyypin vartalon kielessä. Vanhanen on taas kuin tulisilla hiilillä. Poski nykii kuin pilkkimiehen käsi.
Vanhanen kuin tönkkösuolattu silakka!
6
440
Vastaukset
- surkea tyyppi
Onneksi äijästä päästään kohta, menköön tiskaamaan astioita Susanin pitopalveluun.
- sekoilee
jo siihen malliin, että kohta räpsähtää!
- lasteja...
siirrellään proomuilla ja rautatiekuljetuksina!
..Luuleko se, että sitä mopolla ajetaan repullinen kerrallan? - että...
sinä availet keskusteluja, mutta et vastaa koskaan mihinkään sinun avauksesi alla olevaan kommenttiin.
Mistä se johtuu?- Huomioitsija
Känä vastaa itselleen aina kolme minuuttia avauksen jälkeen. Katsokaapa huviksenne viimeistä about kymmentä Känän avausta, aina on noin kolmen minuutin päästä vastaus, joka tukee Känän aloitusta. Paha on paniikki kokoomusleirissä tai ainakin Känällä.
- Sonnimies
käy taas itsensä kanssa keskustelua.
Itse kysyy ja itse vastaa. ha ha haa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442829
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
- 291575
- 221453
- 291341
- 161294
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161246