tuota suomipaavon suosikkiaamiaista, saa jatkossa myydä vasta klo 9 lähtien. Ennen tätä kellonaikaa oluset peitetään janoisten katseilta. Tietolähteeni kertoivat, että laki astuu voimaan huhtikuun alussa. Pilaako tämä uudistus teitin elämänne, oletteko varautuneet katastrofiin?
Keskikaljaa
22
991
Vastaukset
- Pumpulipaj
Joo, tilasin rekkalastillisen kaljaa rajan takaa, kohta sitä on koko autotalli pullollaan, siis kirjaimellisesti...
Ei vaiskaan :)- kahjovaakutin
luulin jo hetken että olit tosissasi, olisin tullut kylään. :)
- Pumpulipaj
kahjovaakutin kirjoitti:
luulin jo hetken että olit tosissasi, olisin tullut kylään. :)
Kunhan tuot mäyriksen tullessasi ;)
- kahjovaakutin
Pumpulipaj kirjoitti:
Kunhan tuot mäyriksen tullessasi ;)
juoda sen ihan yksin, minä suosin rommia. :)
- Pumpulipaj
kahjovaakutin kirjoitti:
juoda sen ihan yksin, minä suosin rommia. :)
...minäkään.
Ei pilaa, ei todellakaan. Olen sen verran nuoruudessani keskikaljaa lipittänyt että tiedän miltä se maistuu. Viime kerralla olutta nauttiessani vuosituhat kirjoitettin yksiyhdeksän ja jotain päälle.
- kahjovaakutin
eipä mulla vielä aamuseitsemältä ole niin jano ollut, että kauppaan pitäisi rynnätä. En muutenkaan ole oluen ystävä joten mulle sama vaikka laittaisivat keskikaljan takaisin Alkoon, tai, vielä parempaa, lopettaisivat sen valmistuksen. Nii!
ku en pysty ees juomaan sitä kuravettä...Minun massu tykkää vähän paremmista aineista..Ja silloinki vaa pikkasen.. :))
- kahjovaakutin
kuravettä. Ymmärrän että otetaan saunakaljat tai pari putelia muuten vaan, mutta että pöhnään saakka siitä sotkusta… luonnollisesti tuomitsen humalahakuisen juomisen muutenkin täysin, kuten kaikki tietävät.
- ex-koltis
Päivät tulee oleen pilalla. Mä käyn kaupassa klo 8.47 ja sit mä joudun täriseen ja vapiseen ekaks kolmettoista minuuttia.
- kahjovaakutin
lainkaan mahdollista ostaa riittävästi kaljaa jo illalla? Onko sitä koskaan tarpeeksi?
- -NK-
Eipä taida elämäni tästä pilaantua. Keskarit ovat saaneet tähänkin asti minusta nähden olla minkä peitteen alla tahtovat.
'mököttää edelleenkin, kun en saanut vastausta---niin kerta*- kahjovaakutin
etsiä kuukkelista vastausta tiijähäntään, mutta sekään ei tiennyt. Sitä paitsi en luvannut että osaan vastata kaikkeen.
Mitäs juomia rouva nauttii kun maanmainio keskari ei kelpaa?
- animattiN
minulta on tuollainen tiedote mennyt ohi suun taikka silmien. Eikös nykyinen aika ole 7 aamulla ja illalla 21 jolloin saa myydä. No sama minulle, en ole siellä ovenkahvassa kiinni aamuisin enkä myöskään noin iltaisin.
Tuo että ne peitetään janoisilta väliaikana ei ole mitään uutta.- kahjovaakutin
mutta satuin kauppaan vähän ennen sulkemisaikaa, kun muuan kännikala hoiperteli siellä mäyräkoiran kanssa. Kaupan täti ei sitä hänelle myynyt, ja sai kuulla kunniansa. Sankariasiakas epäili ettei täti saanut ikinä koska oli kalkkis, tiukkapipo ja liian vanha, ja lopuksi suositteli tädille saattohoitoa. Juttelin sitten tämän kalkkistädin kanssa joka kertoi uudesta laista. Tuskin laki kenenkään elämää heilauttaa, enempi kiukku kohdistuu siihen että sitä pidetään aikuisten ihmisten holhoamisena.
Peittäminen kait tosiaan johtuu siitä, ettei ihmiset turhaan raahaa kaljoja kassalle ja ala vänkäämään että miksei niitä myydä jos ne kerta hyllyssä ovat. Kai.
- Jermuxi tms.
Kuulehan nyt..Karjalan piirakoita, teetä ja kahvia, tuoremehua, suolakurkkua, paistettua kananmunaa, juustoa ja ja ja...
- kahjovaakutin
päälle kori kunnon keskaria!
- norMix evk
kahjovaakutin kirjoitti:
päälle kori kunnon keskaria!
mäyris!
- norMix evk
norMix evk kirjoitti:
mäyris!
sikspäk!
- mayanna
norMix evk kirjoitti:
sikspäk!
on varmaan kauheeta, kun joulukalenterista saa avata vaan yhden kor.. eiku luukun kerrallaan?
- norMix evk
mayanna kirjoitti:
on varmaan kauheeta, kun joulukalenterista saa avata vaan yhden kor.. eiku luukun kerrallaan?
että joulu on kerran vuodessa (Leevi&Leavings).
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784418
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺754253Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433649Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163243Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392887En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102474IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm361744Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571645Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli861167