Mitä tykkäätte

yxtypy

Mä olen nimittäin ajatellut, jos siirtyis tänne laiffille lähes kokonaan.

Eka syy siihen: Samalla palstalla niin kauan pyörineenä alkaa olla hiukan kyllästymisen makua, ja kaipais jo vähän vaihtelua.

Toinen syy: Avauksia tehdään nykyään tälle mun vakkari palstalle liian paljon. Täällä on sikäli kivempi, kun voi vaikka viikon päästä vastata ketjuun, joka on vielä etusivulla.
Minä kun en jouda enää palstoilla olemaan kovin tiiviisti johtuen uudesta harrastuksestani :=))))

Voin sanoa, että kirjoitukseni eivät ole aina järin viisaita. Tällainen tundran kasvatti kun olen. Vähän elämää kokenut ja nähnyt, mut koittakaa kestää.

No niin... toivottaisitteko minut tervetulleeksi :=))

72

6447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayanna

Nyt mulle nousi puna poskille ja pala kurkkuun. Mä tungin tänne palstalle tossa eräänä täysikuisena yönä ihan lupaa kysymättä =O

*sanoo pienellä äänellä 'Tervetuloa'... vääntelee käsiään ja vetäytyy hissuksiin takavasemmalle*

• yxtypy

ensin ihan salaa tulla, mutta päätin sittenkin ilmoittaa kaikille tään suuren ilon :=))

Toi sinunkin nikkisi on aika outo. Et liene kauaa täällä sinäkään ollut?

• mayanna
        yxtypy kirjoitti:

ensin ihan salaa tulla, mutta päätin sittenkin ilmoittaa kaikille tään suuren ilon :=))

Toi sinunkin nikkisi on aika outo. Et liene kauaa täällä sinäkään ollut?

Eihän siitä viime täysikuusta vielä paljon aikaa ole.. siinä pimennyksen aikana tähän palstaan tutustuin ja kuten jo jollekin sanoin, täällä on mukavaa porukkaa. Ja asenne :)
        Pistäytyessä tulee aina hyvälle mielelle.
        Kuunpimennyksen syy että minut saitte kiusaksenne... Se on sitä Sattuman kauppaa -

Sinä taas lienet kaikkien Tuttu :)

• yxtypy
        mayanna kirjoitti:

Eihän siitä viime täysikuusta vielä paljon aikaa ole.. siinä pimennyksen aikana tähän palstaan tutustuin ja kuten jo jollekin sanoin, täällä on mukavaa porukkaa. Ja asenne :)
        Pistäytyessä tulee aina hyvälle mielelle.
        Kuunpimennyksen syy että minut saitte kiusaksenne... Se on sitä Sattuman kauppaa -

Sinä taas lienet kaikkien Tuttu :)

saattaa olla arvaamattomat vaikutukset :=))

Porukka on varmaan ihan kivaa väliin, ja väliin ei. Riippuu millä tuulella kirjoittaja sattuu olemaan.
        Näinhän se elämä livessäkin. Väliin sitä on niin hemmetin vitsikäs ja iloinen, ja taas väliin itkee ja polkee jalkaa :=))

En kait ihan kaikkien tuttu ole, vaikka jotkut ehkä luulevat tuntevansa minut :=))

• Tietysti olet tervetullut, ainakin omasta puolestani ja miksei muidenkin. Talon tavoille opit nopeasti ja ei muuta kuin annat näppäimistön laulaa.

Kyllästyä voit myös tähän palstaan, sillä vanha palsta on jättänyt varmaan sinuun jälkesi. Uusien kuvioiden oppimiseen menee aikansa, ja myöhemmin huomaa kannattiko tänne edes tulla.

Mikähän se sinun uusi harrastuksesi lienee?:)

• yxtypy

olen huomannut paljon yhtäläisyyttä vakkari palstani kanssa.
        Kyllä täälläkin huumori kukkii. Joskus olen ajatellut jopa että ei olis mahdottomuus, että huuhaa ja laiffi palsta yhdityisivät :=))

Kyllästyminen varmaan tulee palstaan kuin palstaan ennen pitkää.

Harrastusta en paljasta, mutta se on erittäin rentouttavaa. Itseasiassa se on vanha intohimoinen harrastukseni, joka nosti taas päätään :=))

• yxtypy kirjoitti:

olen huomannut paljon yhtäläisyyttä vakkari palstani kanssa.
        Kyllä täälläkin huumori kukkii. Joskus olen ajatellut jopa että ei olis mahdottomuus, että huuhaa ja laiffi palsta yhdityisivät :=))

Kyllästyminen varmaan tulee palstaan kuin palstaan ennen pitkää.

Harrastusta en paljasta, mutta se on erittäin rentouttavaa. Itseasiassa se on vanha intohimoinen harrastukseni, joka nosti taas päätään :=))

En viitsi lähteä vertailemaan näitä palstoja keskenään, se ei olisi oikein lifeä kohtaan. Jo pelkkä ajatus puistattaa minua. Ymmärtänet varmaan mitä tarkoitan.:)

• yxtypy
        Waffen-ss kirjoitti:

En viitsi lähteä vertailemaan näitä palstoja keskenään, se ei olisi oikein lifeä kohtaan. Jo pelkkä ajatus puistattaa minua. Ymmärtänet varmaan mitä tarkoitan.:)

mitä ajat takaa Waffen. Voisitko sanoa? Olis mielenkiintoista kuulla miksi sinua pelkkä ajatuskin puistattaa.

*jää mielenkiinnolla odottamaan vastausta*

• yxtypy kirjoitti:

mitä ajat takaa Waffen. Voisitko sanoa? Olis mielenkiintoista kuulla miksi sinua pelkkä ajatuskin puistattaa.

*jää mielenkiinnolla odottamaan vastausta*

Ajatus puistattaa jo siitä, kuinka tätä eleganssia ja tyylikästä sivua voisi verrata johonkin toiseen. Kyllä minulla näkemystä asialle löytyy, ei se siitä kiinni ole. Asiat täytyy vain pystyä esittämään niin, että vahvat alueet tulevat esille.

Pidän esimerkiksi pienimuotoisista novelleista, joita täällä saa lukea. Entäpä sitten ne kilpailut joita täällä on pidetty jo useita. Ne ovat suolaa tämän kaltaiselle palstafriikille kuin minä. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, alkaen täällä kirjoitelevien henkilöiden persoonista, päättyen joihinkin hienoihin runoihin mitä täällä välillä saa bongata.

Myönnän kyllä että lifen ulkoasu on kovin spartalainen, avauksia ei tule tuhkatiheään, mutta katson tämänkin vahvuudeksi. Mielenkiintoiset avaukset eivät katoa takasivulle.

Tämä life puhuttelee, siinä on syy tulla tänne yhä uudestaan. Siksi minäkin viihdyn täällä.

• yxtypy
        Waffen-ss kirjoitti:

Ajatus puistattaa jo siitä, kuinka tätä eleganssia ja tyylikästä sivua voisi verrata johonkin toiseen. Kyllä minulla näkemystä asialle löytyy, ei se siitä kiinni ole. Asiat täytyy vain pystyä esittämään niin, että vahvat alueet tulevat esille.

Pidän esimerkiksi pienimuotoisista novelleista, joita täällä saa lukea. Entäpä sitten ne kilpailut joita täällä on pidetty jo useita. Ne ovat suolaa tämän kaltaiselle palstafriikille kuin minä. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle, alkaen täällä kirjoitelevien henkilöiden persoonista, päättyen joihinkin hienoihin runoihin mitä täällä välillä saa bongata.

Myönnän kyllä että lifen ulkoasu on kovin spartalainen, avauksia ei tule tuhkatiheään, mutta katson tämänkin vahvuudeksi. Mielenkiintoiset avaukset eivät katoa takasivulle.

Tämä life puhuttelee, siinä on syy tulla tänne yhä uudestaan. Siksi minäkin viihdyn täällä.

liian rahvaanomainen henkilö näin eleganssille, ja tyylikkäälle palstalle?
        Minä kun olen aina mieltänyt itseni ihan tavalliseksi pulliaiseksi(en kuitenkaan Erkiksi, vaikka vähän vihree oonkin) :=)))

Varmaan kaikilta palstoilta löytyy hyviä kirjoittajia. Kirjoitustyylit, ja aiheet vaan poikkeavat toisistaan.

Täytyypäs lukea ihan ajan kans niitä novelleja, ja runoja.
        Itse en jaksa novellien, enkä muidenkaan pitkien kertomusten kirjoittamiseen juurikaan perehtyä näin palstoilla, vaikka vahvin puoleni koulussa olikin ainekirjoitus, musiikin ja kuvaamataidon ohella.
        Ai niin.. olenhan muutaman runon joskus palstalle kirjoittanut punkkupullon jälkeen. Silloin runosuoni tahtoo alkaa pulppuamaan :=))))

Tuo, et avauksia ei tule tuhkatiheään on positiivinen juttu. Siitä olen samaa mieltä :=))

• tällähetkellä

provonaaraan paikka avoinna

• yxtypy

Sittenhän osasin tulla ihan oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan :=))

• animattiN

yhtään yritä, minä minnekkään ole poistunut...

• poistut!
        animattiN kirjoitti:

yhtään yritä, minä minnekkään ole poistunut...

Susta ei ole minkään laista vastusta typylle :=))

• animattiN
        poistut! kirjoitti:

Susta ei ole minkään laista vastusta typylle :=))

paikani ilomielin, en rupea siitä riitelemään.

• tällä kertaa

tulla MOMmin kanssa, vai ilman ?

• yxtypy

se on sitten kyselyikä jollakin.

Kun kerran tapanani on vastata, vastaan et en tiedä MOMmin tekemisistä, enkä tulemisista. Me emme kirjoita samalta näppikseltä, kuten joku on joskus epäillyt.
        Toisaalta.. olisihan se aikamoinen sattuma, jos MOMmista tulis sefu myös tällekin palstalle, kuten tuli kaffepalstalle. Minun tosiaankaan sitä tietämättä :=)))

ps. en myöskään ala MOMmia, enkä muitakaan palstalaisia morkkaamaan, kun minulla ei ole ole ketään vastaan mitään. Enhän edes tunne näitä ihmisiä.

• kuin että raahaat vaan kamppees tänne, ja asetut aloilles..:))

Ei nämä mukaan kirjoitukset nii viisaita ole,mutta täällähän on hyvin sopeutuvaista sakkia..:DD

• Tarkotin siis,et ei nää MINUNKAAN kirjotukset..

• yxtypy

vähemmän viisaitakin palstoilla olla.
        Jos kaikki olis yhtä viisaita, niin miten viisaat sais päteä :=))

Noh.. leikkiä tämä taas. Kaikilla kirjoittajilla on varmaan jotain annettavaa. Eikä tässä nyt mekään varmaan ihan tyhmiä olla.

Kiitos ja raataamisiin mii-su :=))

• yxtypy kirjoitti:

vähemmän viisaitakin palstoilla olla.
        Jos kaikki olis yhtä viisaita, niin miten viisaat sais päteä :=))

Noh.. leikkiä tämä taas. Kaikilla kirjoittajilla on varmaan jotain annettavaa. Eikä tässä nyt mekään varmaan ihan tyhmiä olla.

Kiitos ja raataamisiin mii-su :=))

Eihän ne silloin huomais,että ovat viisaita..;))

Luin tosta alempaa ton tosinaiset-jutun.Olipa tosi hauska..:DD

• Pumpulipaj

Ja hyvää naistenpäivää!

• yxtypy

sinulle ja muille akoille.

Sain just tekstarina hyvän naistenpäivä toivotuksen. Varmaan nämä samat jutut kiertää usealle, mutta laitan tähän:

Paplareist
        pakkeleist
        pömpöst mahast
        löysäst nahast
        känsist pienist
        hiivasienist
        riipputisseist
        ja väkevistä pisseist

Niist on TOSI NAISET tehty

Tosinaisille hyvää naisten päivää -K- :=)))

• Pumpulipaj
        yxtypy kirjoitti:

sinulle ja muille akoille.

Sain just tekstarina hyvän naistenpäivä toivotuksen. Varmaan nämä samat jutut kiertää usealle, mutta laitan tähän:

Paplareist
        pakkeleist
        pömpöst mahast
        löysäst nahast
        känsist pienist
        hiivasienist
        riipputisseist
        ja väkevistä pisseist

Niist on TOSI NAISET tehty

Tosinaisille hyvää naisten päivää -K- :=)))

No nytpä sekin sitten tiedetään, mistä naiset on tehty :)

Aika väkeviä oli nuo tykötarpeet!

*kiitos, oli hauska*

• Kuunkulkija-

ehtii vastailemaan ja jutskaamaan silloin kun ehtii. En mainitse sanallakaan viestien poistoista koska täällä ei kai ole ollut yhtään asiatonta poistoa.

Kirjoitusten ei mielestäni tarvitse olla mitenkään järkeviä, enhän itsekään sitä ole, antaa palaa vaan. Kahvit on ollut tämänkin vuoden puolella monta kertaa rinnuksilla mikä kuvastaa tämän palstan kirjoittajien ainakin minulle sopivia juttuja.

• yxtypy

Tässä istahdin vähäksi aikaa koneelle selailemaan iltasanomien juoruja, lukemaan sähköpostia ja samalla ajattelin pistäytyä täälläkin.
        Jotenkin tosiaan rauhoitti, kun ei tarvinnut mennä edelliselle sivulle lukemaan aamun avauksia :=))

Minulla ei kahvit ole koskaan rinnuksilla, kun teeihmisiä olen.
        Yhtenä viikonloppuna oli rinnuksilla kylläkin punkkua, yhden hyvän jutun luettuani :=))

• hevosmie
        yxtypy kirjoitti:

Tässä istahdin vähäksi aikaa koneelle selailemaan iltasanomien juoruja, lukemaan sähköpostia ja samalla ajattelin pistäytyä täälläkin.
        Jotenkin tosiaan rauhoitti, kun ei tarvinnut mennä edelliselle sivulle lukemaan aamun avauksia :=))

Yhtenä viikonloppuna oli rinnuksilla kylläkin punkkua, yhden hyvän jutun luettuani :=))

Olet luistellut Kallaveden jäällä. Se hevosmiesten laulu:
        Armollas ruunaa kaunista... sulla pomppas.
        Sori vaan, en ehi täällä notkumaan vaikka pidänkin susta ykstypy.

• Kuunkulkija-
        yxtypy kirjoitti:

kahvilla ja punkulla paidalla että joutuu katsomaan sävy sävyyn muun vaatetuksen.

Kerran lukaisin täällä jonkun hyvän stoorin ja eikun kahvit paidalla eikä aikaa vaihtaa kun oli mentävä. Oli kirkkaan vihreä paita päällä ja rinnuksilla ruskeita tahratäpliä. Ei meinannut pokka pitää kun jotkut kehuivat että "..sulla on aina noita hienoja kivivärjättyjä paitoja päällä..."

Olis kai pitänyt kertoa tämäkin aikaisemmin Laiffarin porukoille kiitokseksi kehuista. Mää olin niin otettu noista paitakehuista.

• yxtypy
        hevosmie kirjoitti:

Olet luistellut Kallaveden jäällä. Se hevosmiesten laulu:
        Armollas ruunaa kaunista... sulla pomppas.
        Sori vaan, en ehi täällä notkumaan vaikka pidänkin susta ykstypy.

Oonhan luistellut niin monen vesistön jäillä :=))

Eikä se tarkoita hevosmie että täällä tarttee notkua. Voihan sitä aina ohimennenkin käydä moikkaamassa, kuten teit nytkin :=))

• muistan sut
        yxtypy kirjoitti:

Oonhan luistellut niin monen vesistön jäillä :=))

Eikä se tarkoita hevosmie että täällä tarttee notkua. Voihan sitä aina ohimennenkin käydä moikkaamassa, kuten teit nytkin :=))

Olet mielestäni hyvä tyyppi. Kiireessä söhelsin...

• yxtypy
        muistan sut kirjoitti:

Olet mielestäni hyvä tyyppi. Kiireessä söhelsin...

Kiitosta vaan. Johan tuollaisesta kehusta posket alkaa punoittamaan :=)))

Mihinkäs sitä niin kiire näin viikonloppuna?
        Johan sellasesta stressaantuu. Minä ajattelin tään illan vaan lorvailla, kuten teen aina muinakin viikonloppuina :=)))

• yopollo

Kyllä täälläkin pystyy elämään.

• yxtypy

Ja eihän sitä voi tietää vaikka kuin hyvältä se elämä täällä maistuu.
        Toivottavasti ei kuitenkaan liian hyvältä, et ehtii paneutua liveenkin :=)))

• Jermuxi tms.

Taidat huijata meitä...Miten niin "siirtyä"...Ethän sä ole koskaan täältä minnekkään lähtenytkään...Kjäh!

Viitsi viiitsi...teretulemast tunturi-mopo.

• Kuunkulkija-

tuo "tunturimopo" oli kyllä hervottoman hauskasti keksitty. Sorry, ei voinut kertakaikkiaan olla sanomatta. Toivottavasti Ykstypy ei vetele laukulla pitkin korvia meitä kumpaakin jos satuttais tiellä kohtaamaan...

• Jermuxi tms.
        Kuunkulkija- kirjoitti:

tuo "tunturimopo" oli kyllä hervottoman hauskasti keksitty. Sorry, ei voinut kertakaikkiaan olla sanomatta. Toivottavasti Ykstypy ei vetele laukulla pitkin korvia meitä kumpaakin jos satuttais tiellä kohtaamaan...

olevansa tundran kasvatti, eli tunska, eli tunturi-mopo. Ollaan tässä parkissa ja katellaan, josko hän polkaisee..siis mopon käyntiin...Kjäh!

• yxtypy

se siinä :=)) Mä en koskaan huijaa.

Enhän mä mihinkään ole lähtenyt koskaan. En ainakaan kovin kauas.
        Olen väliin käynyt täälläkin jotain huutelemassa, mutta nyt ehkä jäänkin pysyvästi asumaan.

Tunturimopolla oon nuoruudessani ajellut. Parempaa mopoa saakin hakea :=))))

• yxtypy
        Kuunkulkija- kirjoitti:

pitkin korvia :=))

Jos tuutten joskus tiellä vastaan, otan mopon kyytiin, ja kierrellään korttelia muutaman kerran niin et tukka hulmuaa, jos teillä vielä hiuksia on päässä :=)))

• norMix evk

joten len...nähdä sisään vaan ja laskeudu lang...lattialle. En minäkään koskaan keltään mitään lupaa ole kysellyt. Muutenkin olet jo pes...peesaillut täällä säännöllisen epäsäännölliseti.

• yxtypy

on aina ollut vähän alistetussa asemassa. Kaikkeen on pitänyt kysyä lupa.

Ensin lapsuudessa vanhemmilta, ja sitten ukolta.

Mun täytyy nykyäänkin kysyä:
        Saanko käydä mutkan yhteisellä autollamme.
        Saanko lähtee tyttöjen kans ruskaretkelle tai saunailtaan jne.

Sitten mielessänikin usein mietin, saakohan ens lauantaina vai ei ..

Joten ymmärrät varmaan nyt, miksi kyselen lupaa :=))))

• yxtypy

on lifestylen tie, joka ennen niin naurusta raikui.
      Hiljainen on lifestylen tie, missä niin monenmoinen puheensorina taittui.

Tais olla silloin, mutta nyt. Onko live-elämä syömmenne täyttänyt?

Lifestyle on hiljainen, niin hiljainen... *huokaa*

• sitä

mielessäsi....

• animattiN
        sitä kirjoitti:

mielessäsi....

nälvijä sinä oikein olet? Juokset yhden jos toisenkin perässä piilo hattuilemassa?

• kahjovaakutin

joskus täällä on enempi hulinaa, joskus vähempi. Suurin osa kirjoittajista taitaa olla niitä, jotka kaffelle aikoinaan kirjoitteli. Ainoa uusi lienee Mayanna, jota tietysti epäillään milloin keneksikin.

Toivotaan nyt ettei laiffi huku *askaan, kuten joku toivoi kaffepalstalle käyvän. Niinhän siellä kävikin, kun erään toisen palstan kirjoittajat tulivat sinne kertomaan miten päin pitää olla ja keiden pitää lähteä. Nyt ollaan täällä ja näin päin, mukavaa että seura taas kelpaa. Tervetuloa, lupaan mainita sinut törkylehdessäni aina kun saat riitaa aikaan ja kun aviisin kirjoitan. Eli joka kerta.

Tervetulleeksi? Mie en toivota ketään tervetulleeksi enkä -menneeksi, sellaiset avaukset on mielestäni suosionmittausta.

• kahjovaakutin

joskus tulee pakottava tarve avautua. :)

• hurlumi

...neljässä edellisessä viestissä onkin jo kiteytetty kaikki, mitä minunkin hatarassa mielessäni liikkuu. En tässä minäkään sen kummempia lirpsinlärpsin -jutskia ala heittelemään.

• kahjovaakutin
        hurlumi kirjoitti:

...neljässä edellisessä viestissä onkin jo kiteytetty kaikki, mitä minunkin hatarassa mielessäni liikkuu. En tässä minäkään sen kummempia lirpsinlärpsin -jutskia ala heittelemään.

hiukka nuolaista, toivottaa tervetulleeksi ja sanoa että kaikkien kukkien pitää antaa kakk... eikun kukkia. Mutta ollaan nyt näin. Ja minähän kukin jo, just pari viestiä sitten.

• mayanna

saatte epäillä :) Mistäs sitä tietää kuka kukin loppujen lopuksi on, kaikki eivät tunne itseäänkään! Minulla on kai nyt helppo 'asema', kun ei tarvitse pohtia menneitä. Ei ole taakkoja edellisten palstojen elämästä, vaan saan rauhassa olla tyhmä, kun en tiedä, mistä mikäkin piikki kenellekin on katsottu 'tarpeelliseksi'. Moni asia menee varmaan 'ohi' näin alusi, (heh.. ehkä pidemmänkin aikaa... mut potkaskaa mua sit tarpeeks lujaa pöydän alta), mut mitäs tuosta.
        Minusta on mukava tutkia uusia ihmisiä - ja miksei vähän hutkiakin ;) Äiti opetti, että takas saa lyödä, mut aloittaa ei.... (Mahtaisko täällä syntyä ollenkaan keskusteluja tolla neuvolla?)

• neuvo
        mayanna kirjoitti:

saatte epäillä :) Mistäs sitä tietää kuka kukin loppujen lopuksi on, kaikki eivät tunne itseäänkään! Minulla on kai nyt helppo 'asema', kun ei tarvitse pohtia menneitä. Ei ole taakkoja edellisten palstojen elämästä, vaan saan rauhassa olla tyhmä, kun en tiedä, mistä mikäkin piikki kenellekin on katsottu 'tarpeelliseksi'. Moni asia menee varmaan 'ohi' näin alusi, (heh.. ehkä pidemmänkin aikaa... mut potkaskaa mua sit tarpeeks lujaa pöydän alta), mut mitäs tuosta.
        Minusta on mukava tutkia uusia ihmisiä - ja miksei vähän hutkiakin ;) Äiti opetti, että takas saa lyödä, mut aloittaa ei.... (Mahtaisko täällä syntyä ollenkaan keskusteluja tolla neuvolla?)

Kun on uusi ja palstan historiaa tuntemton kirjoittaja, ei kannata kovin voimakkaasti ottaa kantaa palstahistoriaa käsitteleviin keskusteluihin joista ei mitään tiedä. Tarkkailemalla kaikki selviää aikaa myöten. Summassa hutkiminen tekee eniten itselleen vahinkoa.

• mayanna
        neuvo kirjoitti:

Kun on uusi ja palstan historiaa tuntemton kirjoittaja, ei kannata kovin voimakkaasti ottaa kantaa palstahistoriaa käsitteleviin keskusteluihin joista ei mitään tiedä. Tarkkailemalla kaikki selviää aikaa myöten. Summassa hutkiminen tekee eniten itselleen vahinkoa.

sinulle Neuvo. Yritän keskittyä hutkimaan takaisin niitä, jotka hutkivat ensin minua. Potkaiskaa pöydän alta, kun hutkaisen väärää henkilöä tai väärässä paikassa :)

peeäs. koska olen uusi, otan täydestä todesta kaiken, mitä mulle sanotaan ;)

• neuvo
        mayanna kirjoitti:

sinulle Neuvo. Yritän keskittyä hutkimaan takaisin niitä, jotka hutkivat ensin minua. Potkaiskaa pöydän alta, kun hutkaisen väärää henkilöä tai väärässä paikassa :)

peeäs. koska olen uusi, otan täydestä todesta kaiken, mitä mulle sanotaan ;)

sen lisäksi kannattaa aina laskea sataan ennenkuin lähettää viestin.

Vaikutat mukavalta kirjoittajalta, viihtynet palstalla jatkossakin.

• yxtypy

Minulle kelpaa seura kuin seura, jos ei mennä ihan asiattomuuksia huutelemaan.
        Kaikki menisi hyvin, kun jokainen tajuais palstoilla (siis kaikilla palstoilla) et asiat riitelee, ei ihmiset.
        Itse olen palstoilla olo aikanani tullut siihen tulokseen, että kannattaa sellaisista henkilöistä pysyä erossa, jotka eivät tähä pysty.

Uskallan esittää kritiikkiä asioista(huom. asioista) jos minusta niin tuntuu. Siihen kait jokaisella on oikeus.
        Kahvipalstalla se touhu meni jo melko överiksi yhdessä vaiheessa. Siitä kait suurin osa siellä olleista voi olla samaa mieltä.
        Itse voin toivottaa tervetulleeksi ainakin omasta puolestani kenet vain, jos henkilö sitä kysyy, enkä ajattele että se olisi suosionmittausta, ja vaikka olisikin, niin mitä sitten.
        Jokainen täällä avauksia tekevä hakee jonkinlaista suosiota. Vai oletko eri mieltä?

Hmmm... mietin, oliko tässä jutussa nyt sinun mielestäsi riidan kylvämisen makua, että varmasti pääsen siihen törkylehteesi :=))

• yxtypy

mistä se alamäki alkoi?
        Olin niin vähän aikaa kaffella, että en päässyt oikein selvyyteen :=))

• Jermuxi tms.
        neuvo kirjoitti:

sen lisäksi kannattaa aina laskea sataan ennenkuin lähettää viestin.

Vaikutat mukavalta kirjoittajalta, viihtynet palstalla jatkossakin.

Sanokaa mun sanoneen..Kjäh!

• suurTsaari

ja nikkejä tulee. SuurTsaari pysyy. Vai oliko se urpo? Maailma on näköjään monimutkaisempi kuin ensi näkemältä olettaa saattaa. Mitäs sinä kysyitkään?

• yxtypy

juttu tsaari. En itsekään muista mitä kysyin :=))

Nikkejä tulee ja menee tosiaan, ja niinhän se pitää ollakin.
        Itselleni tulee usein syksyisin nikinvaihtokuume,
        mielikuvitukseni siinä vaihdossa on niin vähäinen, et muutos on jäänyt yhteen-kahteen kirjaimeen :=))

• yxtypy

Tännehän on tullut uusia juttuja, ja niin positiivisia :=))
      Näkyy toi lukijamääräkin olevan jo 3500. Voiko enää tyytyväisenpi olla tulokseen :=)))

No nyt puhun vähän enemmän vakavissani (ainakin yritän), ilman monituplaleukahmyäni.

On se vaan kumma toi huuhaa-viha. Mun tajuntaan ei koskaan ole mennyt, miten jotkut voivat ottaa tällaiset palstajutut niin raskaasti. Tämähän on virtuaalimaailma.
      Onko se siinä, ettei tällaisille henkilöille todellisessa elämässä tapahdu koskaan mitään. Ajatukset livessä juoksee vain palstahenkilöissä, ja muistellaan mitä joku on joskus kellekin sanonut.
      Kirjoitetaan puskista ilkeyksiä jne.
      Eikö tänne ole tarkoitus tulla jutustelemaan ja vaihtamaan mielipiteitä ihan leppoisaan malliin.
      Toisaalta.. kun joskus käy lukemassa noita esim. poliittisia palstoja, ei voi olla ihmettelemättä, kuin siellä tapellaan, ja haukutaan surutta toisia.

Mun käsittääkseni täällä ei porukka ole edes niin nuorta, että käytös voitaisiin laittaa nuoruuden ja tyhmyyden piikkiin, kuten voidaan taas monen huuhaalaisen jutuista sanoa. Siellä käy nuoriso väliin huutelemassa mitä milloinkin, mutta ei sekään ole minua häirinnyt. Kaikkea ei ole pakko lukea.
      Huuhaalla on myös hyvää porukkaa. Tiedättekö, että ovat ihan yhtä hyviä ihmisiä, kuin tekin.

Ehkä en siksi ymmärrä tällaista parjaamista, kun itselläni ei ole koskaan ollut mitään tarvetta laittaa itseäni muita parempaan asemaan.

Kuten galleria sivullani voitte lukea, minä en tosiaankaan välitä siitä mitä joku ymmärtämätön minusta ajattelee, ja toistaiseksi ainakin ajattelin käydä täällä palstalla silloin kun siltä tuntuu.
      Jos minun huuhaavereni haisee liikaa, niin ei kannata tulla kovin lähelle, ettei haju tartu :=))

Illanjatkoja kaikille :=))

• norMix evk

lukijaa, niin oletkin jo viikon luetuimpien listalla...No joo, ehkä siihen nyt kuitenkin tarvitaan joku raflaavampi aihe, mutta jokatapauksessa hyvä saavutus jo tämäkin.

Mahtaako tuo huuhaa-viha olla tässä se avaintekijä. Taidat itse paremminkin onnistua jakamaan yleisön mielipiteet joko puolesta tai vastaan. Sinänsä itse asiasta olen samaa mieltä: Ei tätä palstalätinää niin haudanvakavasti kuulu ottaa. Palstahan on jo määritelty rennoksi hengailupalstaksi eikä kurttuotsaisten väittelypaikaksi.

• yxtypy evk
        norMix evk kirjoitti:

lukijaa, niin oletkin jo viikon luetuimpien listalla...No joo, ehkä siihen nyt kuitenkin tarvitaan joku raflaavampi aihe, mutta jokatapauksessa hyvä saavutus jo tämäkin.

Mahtaako tuo huuhaa-viha olla tässä se avaintekijä. Taidat itse paremminkin onnistua jakamaan yleisön mielipiteet joko puolesta tai vastaan. Sinänsä itse asiasta olen samaa mieltä: Ei tätä palstalätinää niin haudanvakavasti kuulu ottaa. Palstahan on jo määritelty rennoksi hengailupalstaksi eikä kurttuotsaisten väittelypaikaksi.

missä palstalla kerätään tuollaisia lukijamääriä?
        Pitikö sun noin raa'asti pilata mun ilo :=)))

Kumma näköjään kun onnistun näitä mielipiteitä itsestäni jakamaan. Ja minä kun vaan kirjoittelen sen kummenpia miettimättä. Varmaan täytyis miettiä enemmän mitä sanoo, mutta kun livessäkin on asioita mietittävänä, niin ei jaksa :=)))

Suom24 vois melkein avata uuden palstan nimeltään rento hengailupalsta. Olisi kiva nähdä, kauanko siellä säilyisi rento meininki :=)))

ps. mä haluaisin sinne sefuksi :=))

• yksitypykkä

Sun lukuisista nimimerkeistä on päässy unohtumaan Simanainen ;=)

• Jermuxi tms.

Johan sinä ihan mahottomia paljastuksia lauot...Kohta alkaa taas kartanotarinat ja puutarhurit ja remonttimiesten niele...siis remonttiporukoitten ohjaustarinat vallata palstaa...voi voi..ihan kaameeta...voi voi...Kjäh!

• yxtypy evk

Kah.. onko mulla ollut tuollainenkin nimimerkki?
        Nyt en muista, joten se jää varmaan arvailujen varaan :=)))

• suurTsaari
        yxtypy evk kirjoitti:

Kah.. onko mulla ollut tuollainenkin nimimerkki?
        Nyt en muista, joten se jää varmaan arvailujen varaan :=)))

Siis itse Sima itse. Tuo taistojen täti ja rautarouva mummovainaan ajoilta. Kartanoiden valtiatar ja kasinoiden dyykkari. Pinnistelkää dementian seasta se lopullinen totuus oi autuas.

• Jermuxi tms.
        suurTsaari kirjoitti:

Siis itse Sima itse. Tuo taistojen täti ja rautarouva mummovainaan ajoilta. Kartanoiden valtiatar ja kasinoiden dyykkari. Pinnistelkää dementian seasta se lopullinen totuus oi autuas.

Älä lietso epävakautta..Kartanotarinat ovat jo kansantarinavaiheessa eläviä lekentoja..Ei niitä kannata herättää kummitteleen tänne...

• Lähdin seikkaileen eripalstoilla, tunne ketään... :(

Sitten... näin tutun nimimerkin ja.... tässä minä nyt sinulle kirjoittelen, tuntuupas hyvältä, yksi tuttu niin monen tuntemattoman nickin joukossa!

Tere, sano tulipa-siili! :)

• yxtypy

seikkailen. Vähän käyn väliin vielä muuallakin, ettei palstaelämä kävis liian ykstotiseks :=)))

Uskon et tutustut aika nopeesti porukkaan täällä.
        Minulla on tään palstan porukasta erittäin positiiviset kokemukset. Ja minusta tykätään täällä. Jos viitsit lukea kaikki aloitukseeni vastatut kommentit, niin huomaat sen :=))))

• yxtypy kirjoitti:

seikkailen. Vähän käyn väliin vielä muuallakin, ettei palstaelämä kävis liian ykstotiseks :=)))

Uskon et tutustut aika nopeesti porukkaan täällä.
        Minulla on tään palstan porukasta erittäin positiiviset kokemukset. Ja minusta tykätään täällä. Jos viitsit lukea kaikki aloitukseeni vastatut kommentit, niin huomaat sen :=))))

Jos totta puhutaan niin...

tosissasko luulet että minä vielä alkaisin lukemaan muiden kirjoituksia missä he kehuvat sinua, ehheeeiiii...

Eriasia jos osoitat minulle viestin jossa minua kehutaan, niin saatanpa tuon viestin jopa lukea! :)

• yxtypy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Jos totta puhutaan niin...

tosissasko luulet että minä vielä alkaisin lukemaan muiden kirjoituksia missä he kehuvat sinua, ehheeeiiii...

Eriasia jos osoitat minulle viestin jossa minua kehutaan, niin saatanpa tuon viestin jopa lukea! :)

Sitä paitsi ne parhaat kehut on kehujat itse, tai sefu poistaneet.
        Niin käy, jos palstoilla alkaa liikaa jotain henkilöä kehumaan :=)))

Sinusta en ole nähnytkään, kun pelkkiä kehuja.
        Oot sinä sellanen tyttö. Ihan katteeks käy :=))

• yxtypy kirjoitti:

Sitä paitsi ne parhaat kehut on kehujat itse, tai sefu poistaneet.
        Niin käy, jos palstoilla alkaa liikaa jotain henkilöä kehumaan :=)))

Sinusta en ole nähnytkään, kun pelkkiä kehuja.
        Oot sinä sellanen tyttö. Ihan katteeks käy :=))

Pelkkää kehujahan minusta, käyppäs kurkkaamassa ketjuni viimeistä nickittömän kirjoitusta, ihailijani siellä hehkuttaa... minun ihanuuttani! :)

• yxtypy
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Pelkkää kehujahan minusta, käyppäs kurkkaamassa ketjuni viimeistä nickittömän kirjoitusta, ihailijani siellä hehkuttaa... minun ihanuuttani! :)

ja kirjoitinkin sinne jotain :=))

Tämä on sellanen palsta, jossa suurin osa samoja nikkejä pöyrineet keskenään pidemmän aikaa, eikä tänne tunkeilijoita haluta. Varsinkaan sellasia, jotka kirjoittavat huuhaalle, kun meidänlaiset "taulapäät" eivät ole tarpeeksi sivistyneitä heidän seuraansa :=))

Mutta me olemme vahvoja, ja kirjoitamme tänne silloin kun haluamme. Joku voi joskus vastatakin.

Itse kun on sosiaalinen luonne, haluaa väliin käydä muillakin palstoilla jutustelemassa, mutta ei se näköjään niin helppoo aina olekaan. Livessä uusien ihmisten kanssa jutustelu on paljon helponpaa :=))

• yxtypy kirjoitti:

Tämä on sellanen palsta, jossa suurin osa samoja nikkejä pöyrineet keskenään pidemmän aikaa, eikä tänne tunkeilijoita haluta. Varsinkaan sellasia, jotka kirjoittavat huuhaalle, kun meidänlaiset "taulapäät" eivät ole tarpeeksi sivistyneitä heidän seuraansa :=))

Mutta me olemme vahvoja, ja kirjoitamme tänne silloin kun haluamme. Joku voi joskus vastatakin.

Itse kun on sosiaalinen luonne, haluaa väliin käydä muillakin palstoilla jutustelemassa, mutta ei se näköjään niin helppoo aina olekaan. Livessä uusien ihmisten kanssa jutustelu on paljon helponpaa :=))

Noita sun juttujas!

Toisaalta "taulapäitähän" me ollaankin ja tökeröitä ja kaikenlisäks "teräväkielisiä" mitä ikinä tämä tarkoittaakaan, mutta yksiasia mistä en luovu se on se että...

Mä olen mä ja en muuksi muutu vaiks voissa paistais, näin o näreet! :)

Nährään... kunhan ei missään raha/talous palstalla, sillo mä kuoleen nauruun, silloin mut on yllätetty housut nilkoissa! :)

• Olet ihqu mutta
        yxtypy kirjoitti:

ei se määrä vaan se laatu.

Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4408
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4245
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3639
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3243
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2887
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2474
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      35
      1733
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1645
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1154
    Aihe