Tee adventisti parannus!

Jos olet adventisti, niin huuda Herraa avuksesi ja kysy itseltäsi, miksi sodit Häntä vastaan seuraamalla ja puolustelemalla väärää profeettaa Ellen Whiteä ja julistamalla toista evankeliumia.

Jumala on väärää profeettaasi vastaan ”Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?”(Apt 13:10).

Jumala sanoo sinua itseäsi kirotuksi ”Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän OLKOON KIROTTU. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän OLKOON KIROTTU.” (Gal 1:8-9)

37

1119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seuraava

      Kappas, pääsit sitten palstalle takaisin. Hieno juttu, kirjoituksiasi on aina ollut ilo lukea.

      • Tottakai. Työnantajani on Jumala eikä Hän ole antanut minulle potkuja. Päinvastoin runsaasti siunannut työtäni tälläkin ajalla, kun adventistit käyttivät joukkovoimaansa manipuloiden maallista yritystä, jotta Jumalan sanan levitys olisi tullut estetyksi ja he saisivat rauhassa olla eksyksissä ja eksyttää.

        Sana, että adventistit vainoavat uskovia levisi laajalle ja myös luterilaiset papit ja vapaiden suuntien pastorit, joilla ei ole aikaa näitä keskustelupalstoja seurata, kuulivat tästä kuka mitäkin kautta ja niinpä olen saanut kirjoittaa sormet rakoilla heille siitä, mitä adventismi todella on. Myös maallikot kiinnostuivat adventismista ja kirjoittivat. Samoin jotkut adventismista kiinnostumattomat heräsivät kyselemään kuinka uskoon tullaan. Tuota sumaa on vielä purettavanakin, joten siihen tulee kulumaan aikaa.


      • sivusta seuraava
        uskova_1 kirjoitti:

        Tottakai. Työnantajani on Jumala eikä Hän ole antanut minulle potkuja. Päinvastoin runsaasti siunannut työtäni tälläkin ajalla, kun adventistit käyttivät joukkovoimaansa manipuloiden maallista yritystä, jotta Jumalan sanan levitys olisi tullut estetyksi ja he saisivat rauhassa olla eksyksissä ja eksyttää.

        Sana, että adventistit vainoavat uskovia levisi laajalle ja myös luterilaiset papit ja vapaiden suuntien pastorit, joilla ei ole aikaa näitä keskustelupalstoja seurata, kuulivat tästä kuka mitäkin kautta ja niinpä olen saanut kirjoittaa sormet rakoilla heille siitä, mitä adventismi todella on. Myös maallikot kiinnostuivat adventismista ja kirjoittivat. Samoin jotkut adventismista kiinnostumattomat heräsivät kyselemään kuinka uskoon tullaan. Tuota sumaa on vielä purettavanakin, joten siihen tulee kulumaan aikaa.

        Kyllä se sun palstalta pois potkiminen täälläkin melkoista ihmetystä herätti. Noh, pääasia on, että oikeus voitti ja olet taas täällä.

        Toivottavasti rakot käsistä paranee... =) Koitahan saada sähköpostisuma purettua jotta pääset kirjottelemaan lisää tänne ja minä niitä kirjoituksia lukemaan.


      • Ihanaa eikö niin?

        "Kiitos olkoon Jumalalle, joka aina kuljettaa meitä Kristuksen voittosaatossa ja antaa meidän kaikkialla levittää Kristuksen tuntemisen tuoksua! Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen" (2. Kor. 2:14-15).


      • UnaFortuna
        uskova_1 kirjoitti:

        Tottakai. Työnantajani on Jumala eikä Hän ole antanut minulle potkuja. Päinvastoin runsaasti siunannut työtäni tälläkin ajalla, kun adventistit käyttivät joukkovoimaansa manipuloiden maallista yritystä, jotta Jumalan sanan levitys olisi tullut estetyksi ja he saisivat rauhassa olla eksyksissä ja eksyttää.

        Sana, että adventistit vainoavat uskovia levisi laajalle ja myös luterilaiset papit ja vapaiden suuntien pastorit, joilla ei ole aikaa näitä keskustelupalstoja seurata, kuulivat tästä kuka mitäkin kautta ja niinpä olen saanut kirjoittaa sormet rakoilla heille siitä, mitä adventismi todella on. Myös maallikot kiinnostuivat adventismista ja kirjoittivat. Samoin jotkut adventismista kiinnostumattomat heräsivät kyselemään kuinka uskoon tullaan. Tuota sumaa on vielä purettavanakin, joten siihen tulee kulumaan aikaa.

        Olet yksityis yrittäjä. Koeta nyt vihtoin kääntyä uskoon ja lopet kaikenlaiset solvaamiset. Koeta opetella sivistynyt käytös.
        tällä tavalla voisit saada jotain arvostustakin.
        Käännytäjäksi sinusta ei ole ollut. koeta parantaa tapasi sivistyneeseen muotoon jos osaat.
        lalstalla oli melko rauhallista, poissa olosi aikana.


      • on melko
        UnaFortuna kirjoitti:

        Olet yksityis yrittäjä. Koeta nyt vihtoin kääntyä uskoon ja lopet kaikenlaiset solvaamiset. Koeta opetella sivistynyt käytös.
        tällä tavalla voisit saada jotain arvostustakin.
        Käännytäjäksi sinusta ei ole ollut. koeta parantaa tapasi sivistyneeseen muotoon jos osaat.
        lalstalla oli melko rauhallista, poissa olosi aikana.

        rauhallista. - Ei sen puoleen: pidän hautausmaista osaksi varmaan juuri sen tähden koska niillä on niin rauhallista.


      • Ihanaa eikö niin?
        Ihanaa eikö niin? kirjoitti:

        "Kiitos olkoon Jumalalle, joka aina kuljettaa meitä Kristuksen voittosaatossa ja antaa meidän kaikkialla levittää Kristuksen tuntemisen tuoksua! Me olemme Kristuksen tuoksu, joka nousee Jumalan eteen; tämän tuoksun tuntevat sekä ne, jotka pelastuvat, että ne, jotka joutuvat kadotukseen" (2. Kor. 2:14-15).

        "On kirjoitettu: Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken aikaa, meitä kohdellaan teuraslampaina. Mutta kaikissa näissä ahdingoissa meille antaa riemuvoiton hän, joka on meitä rakastanut" (Room. 8:36-37).

        Mitään outoa vihamielisyyden osoittamisessa ei sinänsä ole. "Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden vuoksi vainotaan: heidän on taivasten valtakunta. Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä" (Matt. 5:10-12). Rakkaat adventistit, pää pystyyn ja katse Kristukseen!


    • Utulila

      Olet tämän palstan suolana. Ja hyvä että herättelet!

      Tällä palstalla kirjoiteltiin että sinut olisi pannattu pois. Mutta näköjään päättivät sinun antaa jatkaa kirjoittelua.

      Älä nyt jatkossa kuitenkaan enää kovin syyttävästi mene henkilökohtaisuuksiin, syviin luokkauksiin.
      Sillä moni meistä haluaa sinun olevan tällä palstalla.

      • takaisin

        mutta käyttäytyä kunnolla muutoin ne taas sinut potkaisee pihalle, kun olet kiltti niin kyllähän tänne samaan sakkiin mahdut.


      • Joo kyllä adventistit bannasivat minut ja varmasti yrittävät bannata uudestaan. Mutta eihän siinä ole mitään yllättävää eikä ihmeellistä, niinhän uskonnolliset Jumalan vastustajat tekivät apostoleillekin. Ajoivat pois ja sulkivat vankiloihin. Ja aina apostolit palasivat juuri sinne pahimpaan keskukseen, joissa nuo olivat, eli temppeliin ja synagoogiin saarnaamaan. Eivätkä apostolit suinkaan sen jälkeen mielistelleet noita mukauskovia, vaan sanoivat heitä murhaajiksi; Jeesuksen ristiinnaulitsijoiksi.

        Niinpä minäkään en aio alkaa ihmisiä mielistelemään enkä myymään esikoisoikeuttani hernerokasta, vaan sanon harhaopin harhaopiksi, väärän profeetan vääräksi profeetaksi, eksyttäjän eksyttäjäksi ja mukauskovan mukauskovaksi. Mitä hyötyä minusta olisi täällä suolattomana. Ei kai ole tarkoitus, että Jumalan voima lakkaa vaikuttamasta kauttani eikä enää adventisteja tulisikaan uskoon.


      • ehdotus

        Adventisti ei vain myönnä omaa syntisyyttään.
        Teot voi tuomita väärinä esim. väärän profeetan seuraaminen ja uskominen tähän.
        Adventtikirkossa kaivattaisiin omaa sisäistä herätystä.
        Adventistien käyttämä sensurointi kääntyy lopulta heitä itseään vastaan.


      • takaisin kirjoitti:

        mutta käyttäytyä kunnolla muutoin ne taas sinut potkaisee pihalle, kun olet kiltti niin kyllähän tänne samaan sakkiin mahdut.

        Käyttäydyn Jumalan johdatuksen mukaisesti, siitä en tingi yhtään. Ja varmasti jo heti alkoivat hommata uutta bannaamistani.


      • Utulila
        takaisin kirjoitti:

        mutta käyttäytyä kunnolla muutoin ne taas sinut potkaisee pihalle, kun olet kiltti niin kyllähän tänne samaan sakkiin mahdut.

        Sinulle taisi tulla huti. En ole uskova1.


      • adventistit
        ehdotus kirjoitti:

        Adventisti ei vain myönnä omaa syntisyyttään.
        Teot voi tuomita väärinä esim. väärän profeetan seuraaminen ja uskominen tähän.
        Adventtikirkossa kaivattaisiin omaa sisäistä herätystä.
        Adventistien käyttämä sensurointi kääntyy lopulta heitä itseään vastaan.

        ja miksei kuka tahansa muukin vetoaa TOTUUTEEN, niin entäpäs sitten kun ja jos TOTUUS lähteekin liikkeelle ? Mites sitten suu pannaan?


      • enhän minä
        Utulila kirjoitti:

        Sinulle taisi tulla huti. En ole uskova1.

        sinua tarkoittanutkaan, Uskova 1:denhän minä toivotin tervetulleeksi, no tuleehan niitä erehdyksiä, mitäpä näistä.


      • Ellen väärin
        adventistit kirjoitti:

        ja miksei kuka tahansa muukin vetoaa TOTUUTEEN, niin entäpäs sitten kun ja jos TOTUUS lähteekin liikkeelle ? Mites sitten suu pannaan?

        Jo Ellenin ryhtyminen profeetaksi oli väärää. Ja hän aloitti selitysten selittämisen perinteen jossa adventtikirkko on saanut kyseenalaisen maineensa omin toimin. Toista se oli Paavalilla;
        1.Korinttolaiskirje:
        7:25 Mutta neitsyistä minulla ei ole Herran käskyä, vaan minä sanon ajatukseni niinkuin se, joka on Herralta saanut sen laupeuden, että hän on luotettava.


      • ryhtynyt profeetaksi
        Ellen väärin kirjoitti:

        Jo Ellenin ryhtyminen profeetaksi oli väärää. Ja hän aloitti selitysten selittämisen perinteen jossa adventtikirkko on saanut kyseenalaisen maineensa omin toimin. Toista se oli Paavalilla;
        1.Korinttolaiskirje:
        7:25 Mutta neitsyistä minulla ei ole Herran käskyä, vaan minä sanon ajatukseni niinkuin se, joka on Herralta saanut sen laupeuden, että hän on luotettava.

        Jumala kutsui hänet siihen tehtävään. Mutta ettehän te usko, vaikka Jumala sen teille kertoisi.


    • johtavat

      Adventtikirkon opit johtavat koko Evankeliumin sanoman vääristymiseen. Ja se tapahtuu kaikenkattavasti väärän profeetan EGWn kirjoitusten kautta ja välitteellä. Adventtikirkko on juovuksissa väärästä opista.

      • Kyllä tuo on totta. Kyse ei ole vain jostain yhdestä asiasta (sapatti, tutkiva tuomio tms.), vaan juuri noin kuin sanoit.


      • sitten niin

        että se mitä sinä pidät harhaoppina, on minulle totuus, jonka puolesta olen valmis kuolemaan marttyyrina, jos Herra johdatuksessaan niin päättää. Ettei jää epäselväksi, niin marttyyri on henkilö, joka tapetaan uskonsa tähden. Marttyyri ei ole henkilö, joka tappaa uskonsa tähden (ne itsemurhapommittajat)


      • unelmointia
        sitten niin kirjoitti:

        että se mitä sinä pidät harhaoppina, on minulle totuus, jonka puolesta olen valmis kuolemaan marttyyrina, jos Herra johdatuksessaan niin päättää. Ettei jää epäselväksi, niin marttyyri on henkilö, joka tapetaan uskonsa tähden. Marttyyri ei ole henkilö, joka tappaa uskonsa tähden (ne itsemurhapommittajat)

        Lähimmäisen rakkauden nimissä tyhmät saavat meiltäkin osakseen sääliä. Hyvin on sinuun saatu harhaoppi syötettyä, onko sinulla lainkaan omia aivoja?


      • on, koska
        unelmointia kirjoitti:

        Lähimmäisen rakkauden nimissä tyhmät saavat meiltäkin osakseen sääliä. Hyvin on sinuun saatu harhaoppi syötettyä, onko sinulla lainkaan omia aivoja?

        käännyin adventistiksi ihan oman tutkimisen tuloksena. En tuntenut yhtä ainoaa advaria.


      • ei tee
        sitten niin kirjoitti:

        että se mitä sinä pidät harhaoppina, on minulle totuus, jonka puolesta olen valmis kuolemaan marttyyrina, jos Herra johdatuksessaan niin päättää. Ettei jää epäselväksi, niin marttyyri on henkilö, joka tapetaan uskonsa tähden. Marttyyri ei ole henkilö, joka tappaa uskonsa tähden (ne itsemurhapommittajat)

        Kristinuskoa sadventismi ei silti ole. Otit hyvin puheeksi itrsemurhapommittajat. Hekin uskovat kuten sinäkin omansa olevan totuus. Uskonsa ei tee sitäkään totuudeksi vaikka he uhraavat senkin puolesta henkensä. Joten se jolla todistelet, ei todista ainakaan asiaasi kristinuskoksi. Myös muslimit uskovat jeesuksella olevan välittäjän tehtävän. Eikä he ole uskovia siltikään. Sinun uskosi merkittävin kohde , josta saatte nimennekin on adventismi jonka profeettaan te uskotte. Teillä harhaa on se, että kirkkonne opetusten kautta teidät on petetty olevan kristinuskoisia, mutta kristinuskossa ei ole adventismin mukaisia oppeja.


      • UnaFortuna

        poikkeavaa suuntaustasi tee itse parannus ensin. parannúksen teko alkaa aina kotijoukoista. Mitä hyvää voi tulla pakanuuden avioliitosta, se on
        näkyvissä tällä palstalla syyttelyjen merkeissä.

        Sapatin vietto on mielestänne syntiä! Pakana
        jumaluuden pitäminen uskonne tunnuksena on teille pyhyyttä? onko asia todella näin kieroutunut. Ette edes tajua miksi Jeesus joutui uhrikuoleman uhriksi. Onko teidän viisautenne
        kärsinyt komkurssin! Jos teidän Evankeliuminne
        sisältäisivät hyvää sanomaa Jeesuksesta kaikki olisi silloin oikein hyvin. Suurin virheenne on
        teillä Raamatun ulkopuolisen sunnuntai pakanuuden tuominen kristilliseen kirkkoon.

        Etsi käsityksellesi Jeesuksen antama lausunto.
        Älä tue kantaasi pakanuuden jumaluus käsuitteillä. Eikö olisi jo aika tehdä todellinen uskon puhdistus ja lakaista pakanuus
        ulos kristillisestä kirkosta. Tosin kuolivathan.
        Nämä sunnuntain Jumalatkin Ristin kuoleman
        yli 2000 BC snne aikamme alkua ja hekin pitävät sunnuntaita ylösnousemus juhlanaan. Perimä tietojen mukaan Heidänkin Jumalansa on syntynyt
        Samaisessa luola tallissa. Miksi samaistatte
        itsenne pakanuuteen kertokaa totuus tästä?
        Emmekö me todella tarvitse uskon puhdistusta,
        ja nöin voisimme palata oikeaan todelliseen kristillisyyteen? Ristin Jeesus on vieläkin Herra!


      • UnaFortuna
        ei tee kirjoitti:

        Kristinuskoa sadventismi ei silti ole. Otit hyvin puheeksi itrsemurhapommittajat. Hekin uskovat kuten sinäkin omansa olevan totuus. Uskonsa ei tee sitäkään totuudeksi vaikka he uhraavat senkin puolesta henkensä. Joten se jolla todistelet, ei todista ainakaan asiaasi kristinuskoksi. Myös muslimit uskovat jeesuksella olevan välittäjän tehtävän. Eikä he ole uskovia siltikään. Sinun uskosi merkittävin kohde , josta saatte nimennekin on adventismi jonka profeettaan te uskotte. Teillä harhaa on se, että kirkkonne opetusten kautta teidät on petetty olevan kristinuskoisia, mutta kristinuskossa ei ole adventismin mukaisia oppeja.

        Takaisin paluun odottajat. Jotka pyhittävät Herransa antaman ja pyhittämän seitsemännen
        päivän kuten Jeesus itse Elämän Herra on antanut tästäkin itse meille esimerkin. Jokainen todellinen Jeesuksen seuraaja pysyy Jeesuksen
        antamien käskyjen noudattamisessa, Koska hänen ikeensä ei ole raskas!

        Adventismissä ei ole muuta kuin jeesuksen itsensä antamia opetuksia. Kuitenkin heidän vastustajissaan ilmenee Raamatun ulkopuolisuutta liikaa ja liian kanssa. Adventistit ovt tämän ajan rehellisin totuuden valon kantaja, Joka
        vaalii uskon puhdistajien perinteitä. Näistä
        perinteistähän te olette jo luopuneet jo pitkän aikaa sitten. Tämähän on paljastettu totuus!


      • päivän toista
        UnaFortuna kirjoitti:

        poikkeavaa suuntaustasi tee itse parannus ensin. parannúksen teko alkaa aina kotijoukoista. Mitä hyvää voi tulla pakanuuden avioliitosta, se on
        näkyvissä tällä palstalla syyttelyjen merkeissä.

        Sapatin vietto on mielestänne syntiä! Pakana
        jumaluuden pitäminen uskonne tunnuksena on teille pyhyyttä? onko asia todella näin kieroutunut. Ette edes tajua miksi Jeesus joutui uhrikuoleman uhriksi. Onko teidän viisautenne
        kärsinyt komkurssin! Jos teidän Evankeliuminne
        sisältäisivät hyvää sanomaa Jeesuksesta kaikki olisi silloin oikein hyvin. Suurin virheenne on
        teillä Raamatun ulkopuolisen sunnuntai pakanuuden tuominen kristilliseen kirkkoon.

        Etsi käsityksellesi Jeesuksen antama lausunto.
        Älä tue kantaasi pakanuuden jumaluus käsuitteillä. Eikö olisi jo aika tehdä todellinen uskon puhdistus ja lakaista pakanuus
        ulos kristillisestä kirkosta. Tosin kuolivathan.
        Nämä sunnuntain Jumalatkin Ristin kuoleman
        yli 2000 BC snne aikamme alkua ja hekin pitävät sunnuntaita ylösnousemus juhlanaan. Perimä tietojen mukaan Heidänkin Jumalansa on syntynyt
        Samaisessa luola tallissa. Miksi samaistatte
        itsenne pakanuuteen kertokaa totuus tästä?
        Emmekö me todella tarvitse uskon puhdistusta,
        ja nöin voisimme palata oikeaan todelliseen kristillisyyteen? Ristin Jeesus on vieläkin Herra!

        parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma." (Room14:5)

        "Mutta sinä, minkätähden tuomitset veljeäsi?
        Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen." (Room. 14:10)


    • täällä jälleen

      Olen sinua odottanut, olin varma, että oikeus voittaa. Onhan adventistit täällä kertoneet, kuinka oikeudenmukainen ja rakastava Jumala on kaikkia kohtaan.

      • Kyllä oikeus voittaa, se on totta. Mutta se, että uskova tulee vainotuksi, maine mustatuksi perättömin väittein, ulosheitetyksi, oikeuteen vedetyksi, vangituksi tai tapetuksi, ei ole merkki siitä, että harhaoppiset jotenkin voittaisivat.

        Jumala on luvannut, että "Ja KAIKKI, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi." (2 Tim 3:12), joten jokaikinen uskova tulee vainotuksi, jos ei rupea kumartelemaan ihmisiä avaramielisenä, suvaitsevaisena, kaiken sallivana, tekorakkaudellisena, alistuvaisena, pelkurina, ekumeenikkona, vaan seuraa Jumalan johdatusta joka päivä hinnalla millä hyvänsä.

        Joten vaino on uskovan osa ja siitä on syytä iloita ja kiittää, sillä silloin on todella hyvässä seurassa. On samassa seurassa kuin Vanhan testamentin profeetat, Johannes Kastaja, Jeesus, apostolit, kaikkien aikojen marttyyrit ja vainotut: "Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä." (Mat 5:12) "Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta." (Matt 5:10)


      • UnaFortuna
        uskova_1 kirjoitti:

        Kyllä oikeus voittaa, se on totta. Mutta se, että uskova tulee vainotuksi, maine mustatuksi perättömin väittein, ulosheitetyksi, oikeuteen vedetyksi, vangituksi tai tapetuksi, ei ole merkki siitä, että harhaoppiset jotenkin voittaisivat.

        Jumala on luvannut, että "Ja KAIKKI, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi." (2 Tim 3:12), joten jokaikinen uskova tulee vainotuksi, jos ei rupea kumartelemaan ihmisiä avaramielisenä, suvaitsevaisena, kaiken sallivana, tekorakkaudellisena, alistuvaisena, pelkurina, ekumeenikkona, vaan seuraa Jumalan johdatusta joka päivä hinnalla millä hyvänsä.

        Joten vaino on uskovan osa ja siitä on syytä iloita ja kiittää, sillä silloin on todella hyvässä seurassa. On samassa seurassa kuin Vanhan testamentin profeetat, Johannes Kastaja, Jeesus, apostolit, kaikkien aikojen marttyyrit ja vainotut: "Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä." (Mat 5:12) "Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta." (Matt 5:10)

        porttikiellon. Koeta nyt oppia kristillisyyden alkuaakkoset ja aloita parannuksen teko ihan itsestäsi. Koeta aina puhua totta äläkä sotke asioita. Sillon voi sinua ymmärtää?


    • panettelija

      tuli taas paikalle. No ole mitä mieltä olet, minä aion palvella Jeesusta adventistina.

      • UnaFortuna

        alaisuuden mukaan. Kristuken antaman esimerkin noudattaminen riittää.


      • Kristuksen esimerkkiä
        UnaFortuna kirjoitti:

        alaisuuden mukaan. Kristuken antaman esimerkin noudattaminen riittää.

        - Jeesus eli juutalaisena poikalapsena ja Hänet oli ympärileikattava kahdeksan päivän ikäisenä.
        - Jeesus oli asettunut Mooseksen lakiliiton alaisuuteen
        - Hän vaelsi naimattomana koko kutsumuksensa ajan.
        - Hän lunasti ja sovitti maailman synnit ristillä.

        Näissä asioissa Raamattu opettaa, että emme opillisesti voi seurata Jeesusta. Paavali jopa opettaa, että jos me tässä uskonnollisessa mielessä ympärileikkautamme itsemme tai asetumme lain alle, niin me jopa teemme Kristuksen ristintyön tyhjäksi. Apostolien kirjeet ovat tässä tärkeitä. Ne osoittavat, missä tie kulkee ja missä se ei kulje.

        Myös meidän kärsimyksemme uskon tähden täytyy ymmärtää oikein. Kristuksen seuraajat ovat kutsutut kärsimään niin kuin Hänkin kärsi, muttei samasta syystä. Kristus kärsi sovittaakseen maailman synnit. Yksikään ihminen ei voi enää kärsiä sovittaakseen syntejä. Mutta Kristuksen kanssa kärsiminen on armoa Hänen nimensä tähden ja hyvien tekojen tähden niin kuin Raamattu osoittaa. On armoa, jos saa osakseen sellaista kärsimystä elämäänsä. Se on jo vapahdetun ja vapautetun ihmisen kärsimystä Kristuksen nimen kantamisen tähden.


    • sivusta seuraava

      Adventistithan puhuu tällä palstalla enemmän Uskova_1:stä kuin Jeesuksesta. =)

    • UnaFortuna

      kirottu koska julistat raamatunvastaista
      evankeliumia? siis kiroat itseäsi.

    • että olet

      tullut keskusteluun takaisin. Kyllä tämäkin prosessi avasi varmasti joidenkin silmät adventismista.

      Jeesus kanssasi ja kaikkesi!

      • UnaFortuna

        Nazarealaisilla on oikea suunta he eivät ole lähteneet tarujen kertojan jäljille, vaan he pysyvät Jeesuksen lahkon Nazerealaisen opin
        ulottuvilla. He eivät ole lähteneet palvelemaan
        raamatulle ulkopuolisia opetuksia. Nyt voitte taas nauttia raamatun ulkopuolisista opetksista.
        jotka tulevat suoraan pakanuudesta. Kuitenkin
        Jeesuksen todellisille seuraajille Jeesus on
        vieläkin Herra! Tämä vahvisti silmäni näkemään todellisen vääryyden joka ei totuutta tunne! Koska he eivät tunne todellista Kristusta.


      • Niin olihan tuo vain jatkoa sille peittely- ja vaientamisperinteelle, joka on ollut adventismin ominaispiirre jatkuvasti alkaen siitä, kun Ellen White miehensä kanssa hävitti häpeälliset ajanasetus- ja suljetun oven dokumenttinsa toteutumattomina.

        Jatkuvalla kirjoitusteni poistattamisella ja poistamalla minut keskustelupalstoilta tuli todistetuksi, ettei mikään ole muuttunut adventtikirkossa eikä adventisteilla - ihan sama vaientamismeininki on kuin alkujaankin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe