naisten päivä.............

mikhaildenisov

pusu ja halit teille!

37

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niis

      ihana kiitos muistan Lämmöllä.

      • mikhaildenisov

        tarvitaan joka päivä!Eikö?


    • enkelitrio

      kiitos sinulle!

      • mikhaildenisov

        niin pitäis alotta ja lopettaa........Eikö?


      • enkelitrio b
        mikhaildenisov kirjoitti:

        niin pitäis alotta ja lopettaa........Eikö?

        Toivottavasti sinä kotona, aloita päiväsi haluksella. Meillä se on aamunavauksena ain.


      • mikhaildenisov
        enkelitrio b kirjoitti:

        Toivottavasti sinä kotona, aloita päiväsi haluksella. Meillä se on aamunavauksena ain.

        kiiruhtaa ylös ennenkun vaimo lähtee töihin.
        Ehtii ainaki kerran halia!


    • Mona-Liiza evk

      pususta ja halista, rutistitkin tosi lujaa..!:)

      • mikhaildenisov

        oothan ihana nainen!


      • Mona-Liiza evk
        mikhaildenisov kirjoitti:

        oothan ihana nainen!

        ihana mies! Olen jutellut sun kanssa ennenkin..toisessa paikassa ja toisella nikillä..;)


      • mikhaildenisov
        Mona-Liiza evk kirjoitti:

        ihana mies! Olen jutellut sun kanssa ennenkin..toisessa paikassa ja toisella nikillä..;)

        on "salaisuuksia",ookko AB;N chatissa käyny.Mullakin on siellä toinen nikki!


      • Mona-Liiza evk
        mikhaildenisov kirjoitti:

        on "salaisuuksia",ookko AB;N chatissa käyny.Mullakin on siellä toinen nikki!

        käynyt siellä vaikka lupasin sulle tulla sinne joku viikonloppu;)


      • mikhaildenisov
        Mona-Liiza evk kirjoitti:

        käynyt siellä vaikka lupasin sulle tulla sinne joku viikonloppu;)

        pitkä kuuma kesä tulossa,ehdit hyvin!


      • pususta!
        mikhaildenisov kirjoitti:

        oothan ihana nainen!

        ....vielä kun sais samasta työstä saman palkan
        kuin mies niin olis kiva!


    • Rocellii

      katsoin eilen illalla tv:stä dokumentin,
      joka kertoi Intian ja Kiinan väestö"politiikasta"

      * ........... * ja tippa linssiin tuli


      että hali oli nyt aivan tarpeeseen ;)

      • mikhaildenisov

        yhden ihmisen elämä merkitte mitään.
        Onneks en oo siellä syntyny vaikka "hindu" oonkin!


    • Kiitos haleista ja pusuista. Kai oli tarkoitettu kaikille naisille, ikää katsomatta.

      • mikhaildenisov

        saavat iästä ja koosta huolimatta.Nauti!


    • animattiN

      Eipä tätä päivää muuten tulekkaan vietettyä.

      • mikhaildenisov

        riittää,nallehali ja kuuma pusu!?


      • animattiN
        mikhaildenisov kirjoitti:

        riittää,nallehali ja kuuma pusu!?

        aivan mainiosti riittää. Taidan ottaakkin nallen viekkuun yöksi, voi muistella huomenna sitten tätä päivää. :)


      • mikhaildenisov
        animattiN kirjoitti:

        aivan mainiosti riittää. Taidan ottaakkin nallen viekkuun yöksi, voi muistella huomenna sitten tätä päivää. :)

        nallet eivät pure,kuorsaa eikä päästele kaasuja!:)))


      • animattiN
        mikhaildenisov kirjoitti:

        nallet eivät pure,kuorsaa eikä päästele kaasuja!:)))

        Ja jos niin rupeis tekemään, niin yks ranneliike, niin olisi se nalle ainakin yönsä lattialla. :)) voi kamala ku rupes naurattamaan...


      • mikhaildenisov
        animattiN kirjoitti:

        Ja jos niin rupeis tekemään, niin yks ranneliike, niin olisi se nalle ainakin yönsä lattialla. :)) voi kamala ku rupes naurattamaan...

        kaks pelle joilla on nalle sängyssä,Mr.Bean ja Radar MASH;issa!?


      • animattiN
        mikhaildenisov kirjoitti:

        kaks pelle joilla on nalle sängyssä,Mr.Bean ja Radar MASH;issa!?

        tuon Mr.Beanin sarjaa, mutta tuo toinen ei nyt tule mieleen. Kuin niin...


      • mikhaildenisov
        animattiN kirjoitti:

        tuon Mr.Beanin sarjaa, mutta tuo toinen ei nyt tule mieleen. Kuin niin...

        oikein pitkä sarja 70-luvulla,menee täällä nyt
        uusintana,Korean sota ja kenttäsairaala on
        siinä keskeisiä aiheita...


    • Olikin ekat pusut ja halit tänään...:)

      • mikhaildenisov

        nallehali ja kuuma pusu on paikallaan?;))


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        nallehali ja kuuma pusu on paikallaan?;))

        Ja monta kertaa päivässä...;)


      • mikhaildenisov
        mii-su kirjoitti:

        Ja monta kertaa päivässä...;)

        tulla liikaaki,olin kerran Thaimaassa ja vaimoni kanssa siellä......Ei silloin vielä asuttu yhdessä ja piti niinkun "varastoon"!:))


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        tulla liikaaki,olin kerran Thaimaassa ja vaimoni kanssa siellä......Ei silloin vielä asuttu yhdessä ja piti niinkun "varastoon"!:))

        se alkujaan kaikilla ole aika kuumaa..Eletään ja muhitaan niinku olis viimenen päivä..:DD


      • mikhaildenisov
        mii-su kirjoitti:

        se alkujaan kaikilla ole aika kuumaa..Eletään ja muhitaan niinku olis viimenen päivä..:DD

        ku ollaan "pakko-erossa",vaimonihan sai odotta 1½ v.ennenku sai tulla tänne pysyvästi!


    • naapuripalstan likka

      pusuteltavaksi mielelläni antautuisin.

      • mikhaildenisov

        ja nalle-hali sullekki!Hyvää??


      • naapuripalstan likka
        mikhaildenisov kirjoitti:

        ja nalle-hali sullekki!Hyvää??

        Teki niin hyvää, että annan vähintään yhtä kuuman vastaussuukon. Varo vaan , etten vaihda nikkiä ja tule uudestaan jonoon...


      • mikhaildenisov
        naapuripalstan likka kirjoitti:

        Teki niin hyvää, että annan vähintään yhtä kuuman vastaussuukon. Varo vaan , etten vaihda nikkiä ja tule uudestaan jonoon...

        riittää,tuu vaan uudestaan!


    • mikhaildenisov

      loppu liian aikasin,paljon oli pusuja jäljellä!

    • mikhaildenisov

      pusuja,haleja sekä kukkasia?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe