naisten päivä.............

mikhaildenisov

pusu ja halit teille!

37

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niis

      ihana kiitos muistan Lämmöllä.

      • mikhaildenisov

        tarvitaan joka päivä!Eikö?


    • enkelitrio

      kiitos sinulle!

      • mikhaildenisov

        niin pitäis alotta ja lopettaa........Eikö?


      • enkelitrio b
        mikhaildenisov kirjoitti:

        niin pitäis alotta ja lopettaa........Eikö?

        Toivottavasti sinä kotona, aloita päiväsi haluksella. Meillä se on aamunavauksena ain.


      • mikhaildenisov
        enkelitrio b kirjoitti:

        Toivottavasti sinä kotona, aloita päiväsi haluksella. Meillä se on aamunavauksena ain.

        kiiruhtaa ylös ennenkun vaimo lähtee töihin.
        Ehtii ainaki kerran halia!


    • Mona-Liiza evk

      pususta ja halista, rutistitkin tosi lujaa..!:)

      • mikhaildenisov

        oothan ihana nainen!


      • Mona-Liiza evk
        mikhaildenisov kirjoitti:

        oothan ihana nainen!

        ihana mies! Olen jutellut sun kanssa ennenkin..toisessa paikassa ja toisella nikillä..;)


      • mikhaildenisov
        Mona-Liiza evk kirjoitti:

        ihana mies! Olen jutellut sun kanssa ennenkin..toisessa paikassa ja toisella nikillä..;)

        on "salaisuuksia",ookko AB;N chatissa käyny.Mullakin on siellä toinen nikki!


      • Mona-Liiza evk
        mikhaildenisov kirjoitti:

        on "salaisuuksia",ookko AB;N chatissa käyny.Mullakin on siellä toinen nikki!

        käynyt siellä vaikka lupasin sulle tulla sinne joku viikonloppu;)


      • mikhaildenisov
        Mona-Liiza evk kirjoitti:

        käynyt siellä vaikka lupasin sulle tulla sinne joku viikonloppu;)

        pitkä kuuma kesä tulossa,ehdit hyvin!


      • pususta!
        mikhaildenisov kirjoitti:

        oothan ihana nainen!

        ....vielä kun sais samasta työstä saman palkan
        kuin mies niin olis kiva!


    • Rocellii

      katsoin eilen illalla tv:stä dokumentin,
      joka kertoi Intian ja Kiinan väestö"politiikasta"

      * ........... * ja tippa linssiin tuli


      että hali oli nyt aivan tarpeeseen ;)

      • mikhaildenisov

        yhden ihmisen elämä merkitte mitään.
        Onneks en oo siellä syntyny vaikka "hindu" oonkin!


    • Kiitos haleista ja pusuista. Kai oli tarkoitettu kaikille naisille, ikää katsomatta.

      • mikhaildenisov

        saavat iästä ja koosta huolimatta.Nauti!


    • animattiN

      Eipä tätä päivää muuten tulekkaan vietettyä.

      • mikhaildenisov

        riittää,nallehali ja kuuma pusu!?


      • animattiN
        mikhaildenisov kirjoitti:

        riittää,nallehali ja kuuma pusu!?

        aivan mainiosti riittää. Taidan ottaakkin nallen viekkuun yöksi, voi muistella huomenna sitten tätä päivää. :)


      • mikhaildenisov
        animattiN kirjoitti:

        aivan mainiosti riittää. Taidan ottaakkin nallen viekkuun yöksi, voi muistella huomenna sitten tätä päivää. :)

        nallet eivät pure,kuorsaa eikä päästele kaasuja!:)))


      • animattiN
        mikhaildenisov kirjoitti:

        nallet eivät pure,kuorsaa eikä päästele kaasuja!:)))

        Ja jos niin rupeis tekemään, niin yks ranneliike, niin olisi se nalle ainakin yönsä lattialla. :)) voi kamala ku rupes naurattamaan...


      • mikhaildenisov
        animattiN kirjoitti:

        Ja jos niin rupeis tekemään, niin yks ranneliike, niin olisi se nalle ainakin yönsä lattialla. :)) voi kamala ku rupes naurattamaan...

        kaks pelle joilla on nalle sängyssä,Mr.Bean ja Radar MASH;issa!?


      • animattiN
        mikhaildenisov kirjoitti:

        kaks pelle joilla on nalle sängyssä,Mr.Bean ja Radar MASH;issa!?

        tuon Mr.Beanin sarjaa, mutta tuo toinen ei nyt tule mieleen. Kuin niin...


      • mikhaildenisov
        animattiN kirjoitti:

        tuon Mr.Beanin sarjaa, mutta tuo toinen ei nyt tule mieleen. Kuin niin...

        oikein pitkä sarja 70-luvulla,menee täällä nyt
        uusintana,Korean sota ja kenttäsairaala on
        siinä keskeisiä aiheita...


    • Olikin ekat pusut ja halit tänään...:)

      • mikhaildenisov

        nallehali ja kuuma pusu on paikallaan?;))


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        nallehali ja kuuma pusu on paikallaan?;))

        Ja monta kertaa päivässä...;)


      • mikhaildenisov
        mii-su kirjoitti:

        Ja monta kertaa päivässä...;)

        tulla liikaaki,olin kerran Thaimaassa ja vaimoni kanssa siellä......Ei silloin vielä asuttu yhdessä ja piti niinkun "varastoon"!:))


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        tulla liikaaki,olin kerran Thaimaassa ja vaimoni kanssa siellä......Ei silloin vielä asuttu yhdessä ja piti niinkun "varastoon"!:))

        se alkujaan kaikilla ole aika kuumaa..Eletään ja muhitaan niinku olis viimenen päivä..:DD


      • mikhaildenisov
        mii-su kirjoitti:

        se alkujaan kaikilla ole aika kuumaa..Eletään ja muhitaan niinku olis viimenen päivä..:DD

        ku ollaan "pakko-erossa",vaimonihan sai odotta 1½ v.ennenku sai tulla tänne pysyvästi!


    • naapuripalstan likka

      pusuteltavaksi mielelläni antautuisin.

      • mikhaildenisov

        ja nalle-hali sullekki!Hyvää??


      • naapuripalstan likka
        mikhaildenisov kirjoitti:

        ja nalle-hali sullekki!Hyvää??

        Teki niin hyvää, että annan vähintään yhtä kuuman vastaussuukon. Varo vaan , etten vaihda nikkiä ja tule uudestaan jonoon...


      • mikhaildenisov
        naapuripalstan likka kirjoitti:

        Teki niin hyvää, että annan vähintään yhtä kuuman vastaussuukon. Varo vaan , etten vaihda nikkiä ja tule uudestaan jonoon...

        riittää,tuu vaan uudestaan!


    • mikhaildenisov

      loppu liian aikasin,paljon oli pusuja jäljellä!

    • mikhaildenisov

      pusuja,haleja sekä kukkasia?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe