pusu ja halit teille!
naisten päivä.............
37
854
Vastaukset
- niis
ihana kiitos muistan Lämmöllä.
- mikhaildenisov
tarvitaan joka päivä!Eikö?
- enkelitrio
kiitos sinulle!
- mikhaildenisov
niin pitäis alotta ja lopettaa........Eikö?
- enkelitrio b
mikhaildenisov kirjoitti:
niin pitäis alotta ja lopettaa........Eikö?
Toivottavasti sinä kotona, aloita päiväsi haluksella. Meillä se on aamunavauksena ain.
- mikhaildenisov
enkelitrio b kirjoitti:
Toivottavasti sinä kotona, aloita päiväsi haluksella. Meillä se on aamunavauksena ain.
kiiruhtaa ylös ennenkun vaimo lähtee töihin.
Ehtii ainaki kerran halia!
- Mona-Liiza evk
pususta ja halista, rutistitkin tosi lujaa..!:)
- mikhaildenisov
oothan ihana nainen!
- Mona-Liiza evk
mikhaildenisov kirjoitti:
oothan ihana nainen!
ihana mies! Olen jutellut sun kanssa ennenkin..toisessa paikassa ja toisella nikillä..;)
- mikhaildenisov
Mona-Liiza evk kirjoitti:
ihana mies! Olen jutellut sun kanssa ennenkin..toisessa paikassa ja toisella nikillä..;)
on "salaisuuksia",ookko AB;N chatissa käyny.Mullakin on siellä toinen nikki!
- Mona-Liiza evk
mikhaildenisov kirjoitti:
on "salaisuuksia",ookko AB;N chatissa käyny.Mullakin on siellä toinen nikki!
käynyt siellä vaikka lupasin sulle tulla sinne joku viikonloppu;)
- mikhaildenisov
Mona-Liiza evk kirjoitti:
käynyt siellä vaikka lupasin sulle tulla sinne joku viikonloppu;)
pitkä kuuma kesä tulossa,ehdit hyvin!
- pususta!
mikhaildenisov kirjoitti:
oothan ihana nainen!
....vielä kun sais samasta työstä saman palkan
kuin mies niin olis kiva!
- Rocellii
katsoin eilen illalla tv:stä dokumentin,
joka kertoi Intian ja Kiinan väestö"politiikasta"
* ........... * ja tippa linssiin tuli
että hali oli nyt aivan tarpeeseen ;)- mikhaildenisov
yhden ihmisen elämä merkitte mitään.
Onneks en oo siellä syntyny vaikka "hindu" oonkin!
Kiitos haleista ja pusuista. Kai oli tarkoitettu kaikille naisille, ikää katsomatta.
- mikhaildenisov
saavat iästä ja koosta huolimatta.Nauti!
- animattiN
Eipä tätä päivää muuten tulekkaan vietettyä.
- mikhaildenisov
riittää,nallehali ja kuuma pusu!?
- animattiN
mikhaildenisov kirjoitti:
riittää,nallehali ja kuuma pusu!?
aivan mainiosti riittää. Taidan ottaakkin nallen viekkuun yöksi, voi muistella huomenna sitten tätä päivää. :)
- mikhaildenisov
animattiN kirjoitti:
aivan mainiosti riittää. Taidan ottaakkin nallen viekkuun yöksi, voi muistella huomenna sitten tätä päivää. :)
nallet eivät pure,kuorsaa eikä päästele kaasuja!:)))
- animattiN
mikhaildenisov kirjoitti:
nallet eivät pure,kuorsaa eikä päästele kaasuja!:)))
Ja jos niin rupeis tekemään, niin yks ranneliike, niin olisi se nalle ainakin yönsä lattialla. :)) voi kamala ku rupes naurattamaan...
- mikhaildenisov
animattiN kirjoitti:
Ja jos niin rupeis tekemään, niin yks ranneliike, niin olisi se nalle ainakin yönsä lattialla. :)) voi kamala ku rupes naurattamaan...
kaks pelle joilla on nalle sängyssä,Mr.Bean ja Radar MASH;issa!?
- animattiN
mikhaildenisov kirjoitti:
kaks pelle joilla on nalle sängyssä,Mr.Bean ja Radar MASH;issa!?
tuon Mr.Beanin sarjaa, mutta tuo toinen ei nyt tule mieleen. Kuin niin...
- mikhaildenisov
animattiN kirjoitti:
tuon Mr.Beanin sarjaa, mutta tuo toinen ei nyt tule mieleen. Kuin niin...
oikein pitkä sarja 70-luvulla,menee täällä nyt
uusintana,Korean sota ja kenttäsairaala on
siinä keskeisiä aiheita...
Olikin ekat pusut ja halit tänään...:)
- mikhaildenisov
nallehali ja kuuma pusu on paikallaan?;))
mikhaildenisov kirjoitti:
nallehali ja kuuma pusu on paikallaan?;))
Ja monta kertaa päivässä...;)
- mikhaildenisov
mii-su kirjoitti:
Ja monta kertaa päivässä...;)
tulla liikaaki,olin kerran Thaimaassa ja vaimoni kanssa siellä......Ei silloin vielä asuttu yhdessä ja piti niinkun "varastoon"!:))
mikhaildenisov kirjoitti:
tulla liikaaki,olin kerran Thaimaassa ja vaimoni kanssa siellä......Ei silloin vielä asuttu yhdessä ja piti niinkun "varastoon"!:))
se alkujaan kaikilla ole aika kuumaa..Eletään ja muhitaan niinku olis viimenen päivä..:DD
- mikhaildenisov
mii-su kirjoitti:
se alkujaan kaikilla ole aika kuumaa..Eletään ja muhitaan niinku olis viimenen päivä..:DD
ku ollaan "pakko-erossa",vaimonihan sai odotta 1½ v.ennenku sai tulla tänne pysyvästi!
- naapuripalstan likka
pusuteltavaksi mielelläni antautuisin.
- mikhaildenisov
ja nalle-hali sullekki!Hyvää??
- naapuripalstan likka
mikhaildenisov kirjoitti:
ja nalle-hali sullekki!Hyvää??
Teki niin hyvää, että annan vähintään yhtä kuuman vastaussuukon. Varo vaan , etten vaihda nikkiä ja tule uudestaan jonoon...
- mikhaildenisov
naapuripalstan likka kirjoitti:
Teki niin hyvää, että annan vähintään yhtä kuuman vastaussuukon. Varo vaan , etten vaihda nikkiä ja tule uudestaan jonoon...
riittää,tuu vaan uudestaan!
- mikhaildenisov
loppu liian aikasin,paljon oli pusuja jäljellä!
- mikhaildenisov
pusuja,haleja sekä kukkasia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522