Ensi seksi auton takapenkillä.

mitä tehdä?

Moi.. oon 17 v ja harrastaisin nyt äijänkaa seksii sen auton takapenkillä.. oon netsyt vaikka oon sanon sille etten ole.. ja luulee että en oo oikeest viel neitsyt.. koska oon ottanu jo jopa suihin sen nähden ni et en nyt voi sanoo et oon neityt.. ja mä häpeen vartaloni.. en uskalla riisuu.. oon 165 cm pitkä ja painan 51.. sanokaa mitä teen ekalla kerralla ja miten onnistun.. antakaa vinkkei!!!

9

5440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole mitään

syytä hävetä. todennäköisesti voisit syödä ehkä hieman enemmän. ja siitä neitsyydestä olis varmaan paljon fiksumpaa kertoo sille et oot neitsyt niin tietäs ottaa asian hellävarasemmin ja hitaanmin. ja huomaa se kuitenkin sen. Outo mies jos jättää sut siihen paikkaan...

• Jokuukko

Sit se saattaa onnistua ku oot sinut ittes kaa etkä häpee sitä mitä oot. Sitä ennen ei kandee... Seksi ei oo itsessään niin hyvää et sen takia kannattais huijata, itseään tai ketään muuta...
      Eli vast sit ku hyväksyt itses, pystyt nauttimaan. Siihen asti suosittelisin pitämään villahousut jalas... :)

• ....

siis tarkotan et en uskalla riisuu silleen ku en oo viel harrastan seksii.. se on noloo jotenki.. mut haluun sitä ihan sikanaa.. kiihotun ku nään sen ja sydän lyö niin kovaa et meinaa räjähtää.. mun kuppi koko on ihan hyvä. 75 b ja muutenki mut hävettää vaa ku joku näkee toisen vartalon... :S

lapsellist joo mut hyvii vinkkei..
        oon varma et harratsan seksiä mutta antakaa vinkkejä miten pitää toimia ku oon neitsyt

• häpeeminen
        .... kirjoitti:

siis tarkotan et en uskalla riisuu silleen ku en oo viel harrastan seksii.. se on noloo jotenki.. mut haluun sitä ihan sikanaa.. kiihotun ku nään sen ja sydän lyö niin kovaa et meinaa räjähtää.. mun kuppi koko on ihan hyvä. 75 b ja muutenki mut hävettää vaa ku joku näkee toisen vartalon... :S

oon varma et harratsan seksiä mutta antakaa vinkkejä miten pitää toimia ku oon neitsyt

Oman vartalon häpeeminen on kai ihan normaalia. Mustakin ois tosi noloa riisua ekan kerran toisen nähden vasta sillon kun harrastaa seksiä. Siks musta onkin hyvä totutella toistensa alastomuuteen jo ennen yhdyntää. Voi käydä muutaman kerran esimerkiks suihkussa yhdessä tai muuten vaan oleskella alasti. Kenenkään vartalo ei oo täydellinen ja jokaisessa on jotain vikaa.

• Jokuukko
        .... kirjoitti:

No sun mittas on varmast ihan normaalit ja sun tissit on ihan hyvät. Oman vartalonsa häpeäminen on kyl ihan normaalii joo, MUT se on vaan niin TURHAA et siit kandee oppii pois :) Muidenkin on paljon helpompi tykätä sust ku eka hyväksyt itses...
        Ja jos sust silt tuntuu et haluut seksii niin siitä vaan harrastamaan. Mut yhen vinkin annan: joku muu paikka kandee valita ku auton takapenkki. Se on vaan niin ahdas et ku muutenkin varmaan jännittää niin voi helpost mennä sähläämiseks :(

• Vanha pieru (M)

Anteeksi, mutta nyt on vanhan kirstun pakko vähän kitistä. Oletko nyt ihan varman että haluat hoitaa asian näin? Tai että se poju haluaa mitä sinä luulet sen haluavan.

"koska oon ottanu jo jopa suihin sen nähden"

"seksii sen auton takapenkillä"

Eikö asiaa nyt voisi hoitaa "paremmin"... Jotenkin kuulostaa siltä että joku amispoju haluaa polkasta sua auton takapenkillä koska olet ottanut sen kaveriltakin joskus poskeen (?).

Anteeksi, mutta mieti nyt oletko tekemssä jotain koska oikeasti haluat vai jotain epätoivoista hyväksynnän hakemista... Oikeasti ei noilla asioilla noin kiire ole.

Ja tuo paino ja pituus, käy kattoamssa indeksi tuolta: http://www.sydanliitto.fi/testaa/fi_FI/painoindeksi/

Eli ihan normaali olet. Älä hötkyile, sulla on aikaa.

• ikivanha setä

Kyllä on aika epätoivoista, jos pitää yrittää auton takapenkillä naida. Mutta naikaa pois, sittenpähän tiedätte.

• Mrs.X

Elikkäs...

1) Häpeät neitsyyttäsi etkä uskalla puhua siitä miehelle.
      2) Häpeät vartaloasi etkä uskalla olla alasti miehen edessä.

Miten ihmeessä uskallat sitten harrastaa seksiä tämän miehen kanssa?!

Ehkäpä kannattaisi odottaa vähän? Noista puheistasi päätellen et ole vielä valmis harrastamaan seksiä, et ainakaan tämän nimenomaisen miehen kanssa. Sinähän sen tietysti päätät, mutta eikö olisi kivempaa, että se eka kerta tapahtuisi jonkun sellaisen miehen kanssa, joka tietää että olet neitsyt (ja osaa siis ottaa sen huomioon) ja jonka kanssa voit tuntea itsesi kauniiksi, ilman että sinun tarvitsee koko ajan murehtia vartaloasi?

• ----

ei pahalla, mutta ootko 17?? sinuna venailisin vaikka pari vuotta vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      271
      6018
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      64
      3038
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2961
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2282
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      72
      1778
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      145
      1548
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      191
      1493
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      161
      1443
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1428
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1334
    Aihe