Arvatkaa kenellä.
Minä en halua Suomelle lihavaa idolia. Ylipainoinen idoli ei kannustaisi nuorisoa liikkumaan ja syömään terveellisesti.
Paino-ongelma yhdellä kilpailijoista
14
1265
Vastaukset
- EräsÄmmä
En oo kyllä huomannu :/ Miia kyllä.. :) En mäkään kyllä halua ylipainoista Idolia :
- eräs ämmä..
oot muka täydellinen , vitun paskat tunnen sut pelle... pelleeeeee...
- kellä....
se on paska ARI.. heeeh..
- hoitoon
helvetti jollain on mielenkiintoinen elämä ei taida sul olla oma itsetunto ihan kohdillaan
- tiiä..
tarviiko niitten aina olla niin luihuja.. antaa sekin väärää kuvaa ja ala-aste ikäset tytöt laihduttaa kun ihanne on se langanlaiha idoli sieltä idols-kisasta..
ja Miia on enneminkin naisellinen!! - siiderivartaloinen
nuori nainen. Tuollaisiahan ne kaikki on, myös Kristiina ja Anna kun vielä pari vuotta ja noin 600 pulloa siideriä saavat lisää.
- Mia Spermanto
voittaisi!
- MÄ TUUN..
TUUN pian lykkään sulle paskiainen spermat korvan taakse. saatana..
- white trash -porukkaa?
MÄ TUUN.. kirjoitti:
TUUN pian lykkään sulle paskiainen spermat korvan taakse. saatana..
Ilmankos:)
- Crale
On se iloista huomata, että järjen jättiläiset täällä taas jaksaa esimerkillisen tarkkanäköisesti painoindekseistä huolia, kun esiintyjien puhetaidot ja ajatuksen matelu ovat pissistasoa. Juu, ei lihavaa, kunhan pysyy hiljaa ja nayttää panettavalta...
Menkää liikkumaan ja syömään terveellisesti, niin minäkin! - Linda80
Kukaan kilpailioista ei ole ylipainoinen, ainoa mikä on paksu on sinun kallosi.
- Varmasti oli
Mia on selvästi ylipainoinen!
- mites on
Varmasti oli kirjoitti:
Mia on selvästi ylipainoinen!
Mitä Spermanto puuhailee tätä nykyä?
Montako levyä julkaissut ja keikkaa pukkaa vai? - lsdfjlsdjsdlf
mites on kirjoitti:
Mitä Spermanto puuhailee tätä nykyä?
Montako levyä julkaissut ja keikkaa pukkaa vai?Kuollut. Jos et ole uutisia seurannut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020